Gå til innhold

Hva gjør naboene dine nå?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Min svenske nabo sitter på balkongen og øver seg på å snakke engelsk med indisk aksent

:rulle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Min svenske nabo sitter på balkongen og øver seg på å snakke engelsk med indisk aksent

:rulle:

Hahaha hva er det med svensker som driver med det? Sånn er min mann også...sitter og prater "indlish"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runker. Han er en slags ekshibisjonist/blotter/psyko og stiller seg opp i vinduet kun iført cowboyhatt (i går var det flosshatt) og smiler stoooort mens han holder på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle naboene mine er inne akkurat nå. Bortsett fra én. Hun driver og vaser fram og tilbake utafor hundegården min med hunden sin. Løs. Igjen.

:glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at en leilighet er solgt bortenfor her og de gamle beboerne har flyttet ut...så det jeg hører (men ikke ser) må være de nye som flytter inn. Hvem kan det være som blir nabo i nærheten nå da mon tro? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sitter på den nybygde terrassen deres og nyter finværet under en blomstrete og stygg parasoll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de gjør som de gjør hver uke i sommmermånedene. pakker bilen full (ser ut som de skal på ferie), tar med ungene og drar. så er de tilbake dagen etter.. akkurat som ingenting har skjedd. dette gjør de minst 2 ganger i uka. hva faen de driver med skjønner jeg ikke :skratte:

Endret av nupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, vi var faktisk to. Meg og hun til høyre :ler: Men det var da de spiste lunsj, 5stk sittende på rad bortover en stilas-del :popcorn:

Sånt vil jeg og ha i nabolaget..

Må ut å titte etter naboene...... ikke en sjel å se - verken på forsiden eller balkongsiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far og sønn er ute i hagen sin og slår badminton etter fattig evne. Ser slitsomt ut å løpe etter fjærballene, men det er sikkert morsomt - det er bare meg som er supertrøtt akkurat nå. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min nabo gjør som alltid når det regner; såper inn bilen og parkerer den ute slik at han slipper å bruke dyrebart vann på å vaske det av igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nabo gjør som alltid når det regner; såper inn bilen og parkerer den ute slik at han slipper å bruke dyrebart vann på å vaske det av igjen!

Hahah... det tror jeg at jeg skal begynne med. Ikke pga dyrebart vann, men fordi jeg synes det er dødskjedelig å vaske bil!!

Naboen min har en diger trailer ute i veien her som driver å heiser av sånne takstoler som han skal bruke til garasjen sin. Begge garasjebyggerne i nabolaget her har brukt flere år på å bygge en garasje hver.

Synd at den snodige naboen min ikke er ute når jeg ser denne tråden, for han gjør mye rart han...

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min nabo bygger garasje. Nå klokken kvart på 11 på kvelden. Bråker som et hæl€&@( gjør det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

sønnen i nabohuset mitt bor fremdeles hjemme :skratte: han er rundt 45 og mamman hans nærmere 80. vanligvis så pleier han å stelle med blomstene og luke gresset, eller rake på steinene fra huset til postkassen. Men nå er de ikke ute, og siden klokka er ganske sent for gamle fruer, tipper jeg at han er i ferd med å legge mamman sin :fnise:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...