urenluren Skrevet 16. februar 2016 #101 Skrevet 16. februar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Husk at man kan være "overvektig" og fortsatt ha aktiv livsstil! Antar du ikke har vært sammen med noen "overvektige" siden du har denne instillingen og ikke har hatt noen til å motbevise de forvridde tankene dine! Anonymkode: c36df...e01 Jeg har flere overvektige venner, og familiemedlemmer med fedme. Hva har de til felles? De lever en usunn livsstil. De tror kanskje selv at de er sunne, men som regel er det bare rett og slett at de ikke vet hva som er usunt. Mange prater også om hvor sunne de er og hvor mye de trener, men har alltid en snickers i veska eller colaflaske i kjøleskapet. Joda, jeg vet det finnes mennesker som er sunne og tykke på en gang(ettersom så mange ser ut til å ha det sånn). Jeg har bare aldri møtt noen før. Snakker forresten om overvekt altså, ikke kraftig/litt lubben. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #102 Skrevet 16. februar 2016 46 minutter siden, Fysikeren skrev: Fortsett med selvmotsigelsene Det er god underholdning! Hvordan er det selvmotsigende? Du er jo ikke attraktiv, ikke i det hele tatt. Attpåtil har du en råtten personlighet. Anonymkode: d6d36...440
Gjest Jokkmokk Skrevet 16. februar 2016 #103 Skrevet 16. februar 2016 2 timer siden, Katten.2.0 skrev: Definitivt. Litt slem humor en gang i blant må man tåle. Fnis. Så du hadde intim og nær bekjentskap til meg tidligere? Heller tvilsomt. KG har, og er, for meg vært ren underholdning. Dette er et sted hvor man ikke kan legge igjen en vesentlig del av sin reelle personlighet, uten at det blir holdt i mot deg, ignorert eller vridd på. Dramaorienteringen, frittherjende ABer, en handlingslammet ledelse og den fysiske manifisteringen av Dickwad-teorien gjør det heller uinteressant å vise mye genuint. Menneskesynet mitt er skjerpet, er observasjonsevnene dine? Ingen steder er ren underholdning hvor folk kan lire av seg alle slags nedlatende og negative utsagn uten at det påvirker andre. Du er voksen nok til å fatte det. For hvert ord du eller jeg uttaler sitter det noen andre som føler seg truffet, og kan da enten føle seg bedre eller kjenne selvfølelsen synke noen ekstra hakk. Og neida, vi har ikke et intimt forhold - men for det første så legger du ut bilder av deg selv og dermed ryker vel "totalt upersonlig, anonym og fjollete liksomrolle" for din del, og for det andre så har vi diskutert dette ganske så mange ganger før(meg da under annen bruker). Både da og nå bruker du beskrivelser som virkelig ikke gjør seg noensteds. Sånn snakker man ikke om et annet menneske. Jeg bryr meg katta om brukeren din - jeg påpeker hva du sier og har sagt mange ganger før i liknende diskusjoner med meg. Jeg går ut fra at dersom kjæresten din av en eller annen grunn(sykdom, medisinbruk eller tid etter graviditet eller hva enn) skulle endre vekt, da kanskje til vekten bildet TS viste til eller noe annet - så hadde du neppe kalt henne noe så nedverdigende som "fylleangst". Og dermed gjør du ikke det med andre heller, uansett om du selv kan knatte det bak en pc til noen du ikke kjenner personlig. Ta et voksent ansvar, og hold nedlatende uttrykk for deg selv - det gir jo absolutt ingen noe positivt. Ikke er det verdt at noen skal føle seg enda mer uattraktive grunnet en lett overvektig kropp bare fordi du har lyst til å slenge med kjeften en vilkårlig dag.
Fysikeren Skrevet 16. februar 2016 #104 Skrevet 16. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det selvmotsigende? Anonymkode: d6d36...440 Jeg synes også at det er moro, og litt pinlig, at du ikke skjønner noe som helst
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #105 Skrevet 16. februar 2016 2 minutter siden, Fysikeren skrev: Jeg synes også at det er moro, og litt pinlig, at du ikke skjønner noe som helst Det er vel bedre det enn å være en uattraktiv mann med stygg personlighet som kan sammenlignes med Draugen selv. Anonymkode: d6d36...440
Katten.2.0 Skrevet 16. februar 2016 #106 Skrevet 16. februar 2016 1 time siden, Jokkmokk skrev: Ingen steder er ren underholdning hvor folk kan lire av seg alle slags nedlatende og negative utsagn uten at det påvirker andre. Du er voksen nok til å fatte det. For hvert ord du eller jeg uttaler sitter det noen andre som føler seg truffet, og kan da enten føle seg bedre eller kjenne selvfølelsen synke noen ekstra hakk. Og neida, vi har ikke et intimt forhold - men for det første så legger du ut bilder av deg selv og dermed ryker vel "totalt upersonlig, anonym og fjollete liksomrolle" for din del, og for det andre så har vi diskutert dette ganske så mange ganger før(meg da under annen bruker). Både da og nå bruker du beskrivelser som virkelig ikke gjør seg noensteds. Sånn snakker man ikke om et annet menneske. Jeg bryr meg katta om brukeren din - jeg påpeker hva du sier og har sagt mange ganger før i liknende diskusjoner med meg. Jeg går ut fra at dersom kjæresten din av en eller annen grunn(sykdom, medisinbruk eller tid etter graviditet eller hva enn) skulle endre vekt, da kanskje til vekten bildet TS viste til eller noe annet - så hadde du neppe kalt henne noe så nedverdigende som "fylleangst". Og dermed gjør du ikke det med andre heller, uansett om du selv kan knatte det bak en pc til noen du ikke kjenner personlig. Ta et voksent ansvar, og hold nedlatende uttrykk for deg selv - det gir jo absolutt ingen noe positivt. Ikke er det verdt at noen skal føle seg enda mer uattraktive grunnet en lett overvektig kropp bare fordi du har lyst til å slenge med kjeften en vilkårlig dag. Jeg har ikke sagt noe på at innlegget mitt ikke var, for mange, usmakelig, og verden hadde definitivt vært et bedre sted om alle sammen ikke kom med slike. Problemet mitt er at du forventer at jeg skal bevise en eller annen vesentlig form for endring i meg som person - som om jeg har et ansvar for å ha gjennomgått en endring samt bevise den ovenfor deg. Da er min refleks å be deg om å drite og dra, men ditt siste innlegg har et såpass godt poeng at jeg ikke kan be deg fullstendig drite og dra - bare en 25%, så får vi en 75%-ish dårlig ydmykhet.
Gjest Aye Skrevet 16. februar 2016 #107 Skrevet 16. februar 2016 Lubben, på grensen til overvekt - lett overvekt. Hva sier bmi'en din? Ikke vær redd for hva menn sier. Vil de date deg så dater de deg for den du er. Ikke for hvordan du ser ut. Bra du begynner å gå ned. Ikke for andres skyld men for din skyld. Alltid bra og være aktiv. Noe kjempeslanking trenger du ikke, men det er greit å holde seg i form.
Gjest Jokkmokk Skrevet 16. februar 2016 #108 Skrevet 16. februar 2016 15 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jeg har ikke sagt noe på at innlegget mitt ikke var, for mange, usmakelig, og verden hadde definitivt vært et bedre sted om alle sammen ikke kom med slike. Problemet mitt er at du forventer at jeg skal bevise en eller annen vesentlig form for endring i meg som person - som om jeg har et ansvar for å ha gjennomgått en endring samt bevise den ovenfor deg. Da er min refleks å be deg om å drite og dra, men ditt siste innlegg har et såpass godt poeng at jeg ikke kan be deg fullstendig drite og dra - bare en 25%, så får vi en 75%-ish dårlig ydmykhet. Nei? Jeg sier at du uttaler deg like rævva angående temaet som tidligere, that' s it. Verden hadde iallefall hatt mindre folk med spiseproblemer og spiseforstyrrelser om flere bare kunne klappe igjen nebbet, ja. Og med tanke på at det er en av de største dødsårsakene for ungdom så kan det jo være greit å rulle inn nedlatende utsagn og heller dra en noe mer respektfull variant.
Fotballflue Skrevet 16. februar 2016 #109 Skrevet 16. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel bedre det enn å være en uattraktiv mann med stygg personlighet som kan sammenlignes med Draugen selv. Anonymkode: d6d36...440 Du skjønner vel at han bare syns det er moro å fyre deg opp, eller? Og det klarte han fint
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #110 Skrevet 16. februar 2016 9 timer siden, Katten.2.0 skrev: Fylleangst. du er ikke så kjekk selv. Anonymkode: f145e...4ae 1
Ragnar89 Skrevet 17. februar 2016 #111 Skrevet 17. februar 2016 Du har en flott kropp TS. Ikke hør på enkelte menn som morer seg over andres usikkerhet her. Mange menn ville lagt seg flate etter den kroppen. Bedre med litt kjøtt på beina enn ingenting. Vær stolt over kroppen din og deg selv, Da skinner det igjennom og menn vil elske deg for den du er 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #112 Skrevet 17. februar 2016 Det der kunne nesten vært et bilde av meg, bare at jeg har smalere midje og litt mindre rumpe. Men jeg har samme puppene, magen og de valkene bak. Og jeg veier mye for mye, ca 20 kg. Når det er sagt så synes jeg ikke det ser så ille ut - og det er rart fordi når jeg ser meg selv i speilet ser jeg verdens sværeste og ekleste dame Men hu var fin! Ja selvsagt litt for mye men du trenger vel ikke si til daten din at du er feit. Hvis han spør så si du har litt ekstra her og der men at du er deilig :D Anonymkode: 7698e...4ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå