Gå til innhold

Er jeg lubben? Overvektig? (bilde)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at 85 kg ikke er ideelt, men det kommer også an på hvor høy man er. En på 180 cm som veier 85 kg, vil jo se mindre lubben ut, enn en som er 160 cm og veier 85 kg. 

Jeg er 170 cm og veier 83 kg.

Anonymkode: 1b637...f7c

Nå skriver ikke trådstarter hvor høy hun er, men jeg tipper hun hadde nevnt det om hun var uvanlig høy til å være kvinne (og 180 er uvanlig for kvinner, ja). Men la oss si hun er midt mellom deg og meg,da, dvs 165 cm. En helt gjennomsnittlig høyde for en jente. Da står det på BMI kalkulatoren "Middels fedme". Er hun 170, er det å regne for "overvektig".

Det regnes altså som fedme å veie 85 kg om man er middels høy på 165, ikke bare å være litt "lubben". Det er å skjønnskrive det. Kall en spade for en spade.

Endret av Million
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er lubben å det kommer til å gi deg noen utfordringer med gutter.

Det betyr ikke at du ikke finner en det mange som ikke bryr seg om det. Men de aller fleste bryr seg. Inkludert meg.

Anonymkode: 9fef5...236

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare si at du er kraftig, da?

Anonymkode: bf040...b40

"Kraft" er noe som produseres av muskler, ikke av fett. Nora Mørk er kraftig.

Anonymkode: ee059...905

• Liker 6
Skrevet

Hei, dette er meg. Jeg er 160 cm, og veide 87 på bildet til venstre. Da var jeg overvektig og feit. Til venstre hadde jeg gått ned 10 kg, altså 77, og er enda overvektig, men vil ikke lenger katigorisere meg selv som "feit". Er enda på vei nedover. Jeg er aktiv, glad i sport og idrett og god mat, både sunn og usunn!
Det jeg vil med dette er at jeg har hatt samme kjæresten når jeg veide 70 en gang i tiden, 87 og enda nå når jeg er på 75 kg. Så om guttene du treffer har litt inni hodet så skjønner de at det finner forskjellige former og at alle ikke ser tynne og veltrente ut. Sats heller på en som ser det gode i det at du vil gjøre noe, ser at du har selvinnsikt og tar hånd om framtida di!

12366649_10208247162682974_801199915_n.jpg

Anonymkode: c36df...e01

• Liker 10
Gjest Blomsterert
Skrevet
2 timer siden, Genevieve skrev:

Slitsomt med alle disse vekttrådene for tiden.

Enig. Men vil si det gjelder alle disse bildene ved spørsmål om utseendet. Svarte på det første jeg så,har kommentert kommentarer,men dette blir helt feil.

De som legger ut får mest sannsynlig ikke den bekreftelsen de håper på fra mange. De får også spydige bemerkninger. De setter seg selv i gapestokken. Folk er ikke bare diplomatiske og snille.

Skulle ønske vi ikke kommenterte slike mer.

Gjest Genevieve
Skrevet
Et øyeblikk siden, Blomsterert skrev:

Enig. Men vil si det gjelder alle disse bildene ved spørsmål om utseendet. Svarte på det første jeg så,har kommentert kommentarer,men dette blir helt feil.

De som legger ut får mest sannsynlig ikke den bekreftelsen de håper på fra mange. De får også spydige bemerkninger. De setter seg selv i gapestokken. Folk er ikke bare diplomatiske og snille.

Skulle ønske vi ikke kommenterte slike mer.

Er nok ikke sikkert det er den overvektige som har lagt ut bildet. Uansett, en slik tråd oppmuntrer ikke til vektnedgang. 

Skrevet
34 minutter siden, sjøhest skrev:

Jeg sier jo ikke hun skal lyve! Men bedre å treffe noen ordentlige mannfolk, ikke kåte kroppsfikserte idioter på nettdating. Voksne mannfolk sitter vel ikke å spør om kroppsfasong og kroppsbilder? Det er ufint og barnslig.

Man er ikke en kåt idiot kun dersom man spør om kroppsfasong. For mange kan kropp være en dealbreaker. Jeg kunne for eksempel ikke datet noen som er overvektig, ettersom jeg ikke tenner på det, og har en ganske aktiv livsstil. 

• Liker 4
Skrevet

rett på grensen mellom lubben og overvektig. Men med riktig klær så er mye gjort da :)  dette bør jo absolutt ikke stå i veien for å finne kjærligheten.

Skrevet

En fuktig fredag ville jeg kalt dette sexy-lubben.

• Liker 1
Gjest Genevieve
Skrevet
6 minutter siden, urenluren skrev:

Man er ikke en kåt idiot kun dersom man spør om kroppsfasong. For mange kan kropp være en dealbreaker. Jeg kunne for eksempel ikke datet noen som er overvektig, ettersom jeg ikke tenner på det, og har en ganske aktiv livsstil

Det siste er ikke et reelt argument. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Fysikeren skrev:

En fuktig fredag ville jeg kalt dette sexy-lubben.

Men hva ville du kalt det på lørdags morran da?

Anonymkode: ee059...905

• Liker 1
Skrevet

Lubben ja, men ikke feit! Du kan fint få en mann med den kroppen 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.google.no/search?q=85+kg&safe=active&biw=1439&bih=755&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiPr_bE3vnKAhUFCpoKHT4hCZoQ_AUIBigB#imgrc=7lC7XVhwHGkQFM%3A

Dette er ikke meg, men jeg er ganske lik i fasong. Jeg veier 85 kg. 

Hva synes dere om jenten på bilde? Hva vil dere kalle henne? Lubben? Overvektig? 

Jeg skal begynne å date og er redd for at gutter synes at jeg er for stor. Jeg er på vei nedover, men det tar jo litt tid. 

Anonymkode: bde9c...803

Hvor høy er du ? Jeg er 174 cm og 85 kg her :

2016-02-13 09.52.28.jpg

Anonymkode: a6dd5...7b7

• Liker 4
Skrevet

Det der er overvekt, på grensen til fedme. En kvinne på 85 kg bør være minst 185 cm høy for å regnes som normalvektig. Er du 168, regnes 85 kg som fedme. 

Anonymkode: 75ebe...c7a

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil si at hun er lubben. Folk har jo forskjellige meninger på hva "lubben" er, men etter min personlige mening vil jeg kalle det lubben. Grei vekt, synes jeg. :)

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*klipp*

Du har en flott kropp! Som igjen beviser at mye avhenger av preposisjoner. Har man alt "fordelt", kan 85 kg se ut som 75 kg. 

Jeg kjenner ei som veier over 100 kg, men ville aldri i verden gjettet meg til den vekta, nettopp fordi hun har mye fordelt over hele kroppen. Hun er jo overvektig, det ser jeg jo, men hun ser overhode ikke feit ut! 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bilde slettet

Yvonne (mod)

80 kg 167cm overvektig

Anonymkode: f145e...4ae

Endret av Yvonne
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har en flott kropp! Som igjen beviser at mye avhenger av preposisjoner. Har man alt "fordelt", kan 85 kg se ut som 75 kg. 

Jeg kjenner ei som veier over 100 kg, men ville aldri i verden gjettet meg til den vekta, nettopp fordi hun har mye fordelt over hele kroppen. Hun er jo overvektig, det ser jeg jo, men hun ser overhode ikke feit ut! 

Tusen takk, men på tur ned nå. Er 82 kg i dag, skal ned til 73 kg. Da var jeg fornøyd :) Litt for mye fett på sidene n¨å

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2016-02-13 09.52.28.jpg

Dette synes jeg er en skikkelig fin kropp! Formfull og digg.

Anonymkode: f488d...5e2

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette synes jeg er en skikkelig fin kropp! Formfull og digg.

Anonymkode: f488d...5e2

Tusen takk, så utrolig hyggelig sagt, Jeg er jo overvektig da men :tongue:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...