Gå til innhold

Er jeg lubben? Overvektig? (bilde)

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://www.google.no/search?q=85+kg&safe=active&biw=1439&bih=755&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiPr_bE3vnKAhUFCpoKHT4hCZoQ_AUIBigB#imgrc=7lC7XVhwHGkQFM%3A

Dette er ikke meg, men jeg er ganske lik i fasong. Jeg veier 85 kg. 

Hva synes dere om jenten på bilde? Hva vil dere kalle henne? Lubben? Overvektig? 

Jeg skal begynne å date og er redd for at gutter synes at jeg er for stor. Jeg er på vei nedover, men det tar jo litt tid. 

Anonymkode: bde9c...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke overvektig!! Kraftig synes jeg, men det er ikke noe galt med det! Kropp er kropp og kommer i alle former og fasonger! Det finnes definitivt mange menn som tenner på hvordan du ser ut😊 lykke til med dating og kjærligheten😌

Endret av Monky
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

https://www.google.no/search?q=85+kg&safe=active&biw=1439&bih=755&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiPr_bE3vnKAhUFCpoKHT4hCZoQ_AUIBigB#imgrc=7lC7XVhwHGkQFM%3A

Hva synes dere om jenten på bilde? Hva vil dere kalle henne? Lubben? Overvektig? 

Jeg skal begynne å date og er redd for at gutter synes at jeg er for stor. Jeg er på vei nedover, men det tar jo litt tid. 

Vil si overvektig :) Men ingen grunn til å fortvile - det er jo mange overvektige som har kjærester også! Fint at folk er forskjellige, for da er det noen for alle.

Anonymkode: dcb3f...d5a

• Liker 21
Skrevet

Vil si overvektig ja. Hun har mye rundt magen, er jo den mest uheldige plasseringen av fett. Men absolutt ikke feit.

• Liker 4
Gjest Belle âme
Skrevet

Overvektig, småfeit. 

Men hallo, det trenge ikkje å stå i vegen for ekte kjærlighet ;)

Skrevet

Vil si damen på bildet er litt overvektig. Men det er jo helldigvis noe man kan gjøre noe med :) Men gjør det da for å være sunn, ikke fordi du har lyst å se bra ut. Det kan avle veldig negative tankemønster.

Anonymkode: 5fe0a...514

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere hadde fått spørsmål fra en på en nettdatingside om hvilken kroppsfasong dere har, og dere hadde sett ut som jenten på bildet, hva ville dere svart da?

Jeg føler at det kan trekke så mye ned å svare "feil" på det spørsmålet. Sier man overvektig så ser de gjerne for deg en hval...Selvfølgelig er det mulig å sende bilde av hele kroppen min, men jeg føler at bilder ofte kan vise mye feil alt ettersom hva man har på seg. 

TS

• Liker 2
Skrevet

Er helt uenig i at jenta på bilde er overvektig! Med overvektig tenker jeg de spm er 100 kg +, men det kommer vel an på øyet som ser...

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil si overvektig.

Anonymkode: c1261...7d3

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ingen tvil om at damen på bildet er overvektig. 

Om du ser slik ut, så er du overvektig.

Men har det noe å si?

Å tro at vekt er alt en mann bryr seg om så tror du feil. Det viktigste er at DU er fornøyd med deg selv, har godt humør og en positiv utstråling. 

• Liker 16
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt stor er du, men fortvil ikke. Jeg har alltid ligget mellom 80-90 kg og har aldri hatt noe problem med å finne med gutter som liker kroppen min. Selvtillit er alt, og hvis du stråler selvtillit, er det null stress å dra gutter :) 

Anonymkode: 19154...0e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil helt klart si overvektig! 

Anonymkode: 6ca29...bd1

• Liker 4
Gjest Genevieve
Skrevet

Slitsomt med alle disse vekttrådene for tiden.

Skrevet

Jeg ville nok sagt overvektig, men velproposjonert. Vil tro det er nok av menn som ville synes du er flott uansett, det er jo ikke alle som vil ha dama slankest mulig heller (og jeg er tynn selv, så ikke noe jeg bare trøster meg med ;)). 

Det viktigste er å være sunn og sterk, dvs. begynne å trene og spise sunn mat, og så justere vekta videre med mat om du fortsatt er misfornøyd med fasongen og ikke går ned kun ved enkel omlegging av hva du spiser og at du begynner å røre på deg.

For mange holder de to tingene, dvs. de trenger ikke gå på direkte diett, bare spise riktig og bevege på seg, andre må gå på diett (være seg telle kalorier eller gå på lavkarbo) og trene mer for å få samme resultat. Min eks. merker det f.eks best på om han trener eller ikke, trener han kan han nesten spise hva han vil, sitter han mest i sofaen legger kiloene seg på ham, men han mister dem relativt enkelt om han bare trener noenganger i uka.

Anonymkode: 51589...832

• Liker 1
Skrevet

Overvektig definitivt. En jente som veier 85 kg er sjelden slank med mindre hun er 1,90 høy eller er bodybuilder. 

Anonymkode: 9c8fc...159

• Liker 7
Skrevet

85 kg er nok for mye for en jente, ja. Hvor høy er du?

• Liker 3
Skrevet

Om du er overvektig eller ikke kommer jo litt an på høyden din. Men jenta på bildet er overvektig ja. Det er fint at du holder på å gjøre noe med det, da. Lykke til! :) 

Skrevet

Overvektig

Anonymkode: b3128...f31

• Liker 1
Skrevet

Du sier ingenting om din høyde TS.

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok sagt overvektig, men velproposjonert. Vil tro det er nok av menn som ville synes du er flott uansett, det er jo ikke alle som vil ha dama slankest mulig heller (og jeg er tynn selv, så ikke noe jeg bare trøster meg med ;)). 

Det viktigste er å være sunn og sterk, dvs. begynne å trene og spise sunn mat, og så justere vekta videre med mat om du fortsatt er misfornøyd med fasongen og ikke går ned kun ved enkel omlegging av hva du spiser og at du begynner å røre på deg.

For mange holder de to tingene, dvs. de trenger ikke gå på direkte diett, bare spise riktig og bevege på seg, andre må gå på diett (være seg telle kalorier eller gå på lavkarbo) og trene mer for å få samme resultat. Min eks. merker det f.eks best på om han trener eller ikke, trener han kan han nesten spise hva han vil, sitter han mest i sofaen legger kiloene seg på ham, men han mister dem relativt enkelt om han bare trener noenganger i uka.

Anonymkode: 51589...832

Problemet til mange overvektige og her snakker jeg av erfaring, er ikke at man legger på seg litt og litt men at det er vanskelig å gå ned fra en fast vekt. At vekten er som en strikk, du går ned et par kg, spiser så vanlig igjen (dvs 2000 kcal dagen) og vips er vekten tilbake der du startet. Selv greide jeg å gå ned 5 kg for tre år siden, og har greid å holde dem av som et nullpunkt, men hvis jeg prøver å gå ned ytterligere er det rett tilbake til nullpunktet så fort man spiser normalt, og vekten økes heller ikke over nullpunktet. Man kan jo diskutere om det er noe galt med forbrenningen, men man skal også huske at å slanke seg over flere år er ikke sunt.

Hvis man tror overvektige er dumme som ikke forstår noe så innlysende som at kcal inn og ut er alfa omega for vektnedgang, ikke prøver, ikke trener osv så tar folk feil. 

Anonymkode: f145e...4ae

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville sagt grensen til overvektig. Men må ikke være slank for å få seg kjæreste. Jeg vet om flere som er overvektig, som har kjæreste. En kompis av samboer liker at dama er overvektig. Jeg er normalvektig (167 og veier 57) men han mener jeg er for tynn :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...