Gå til innhold

Er jeg lubben? Overvektig? (bilde)

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva ville du kalt det på lørdags morran da?

Anonymkode: ee059...905

En skikkelig lættis kveld. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun på bildet er overvektig og tjukk. Noen menn liker, noen misliker og noen bryr seg ikke. Hadde noen spurt om kroppsfasongen min og jeg hadde sett slik ut hadde jeg nok bare sendt bilde av meg selv. Siden ord som lubben, overvektig osv har så negativ klang, dessverre 

Anonymkode: b2330...a8f

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, urenluren skrev:

Man er ikke en kåt idiot kun dersom man spør om kroppsfasong. For mange kan kropp være en dealbreaker. Jeg kunne for eksempel ikke datet noen som er overvektig, ettersom jeg ikke tenner på det, og har en ganske aktiv livsstil. 

Husk at man kan være "overvektig" og fortsatt ha aktiv livsstil! Antar du ikke har vært sammen med noen "overvektige" siden du har denne instillingen og ikke har hatt noen til å motbevise de forvridde tankene dine! :)

Anonymkode: c36df...e01

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Fysikeren skrev:

Og hva skal så dette bety?

Anonymkode: d6d36...440

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og personangrep, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilde slettet

Yvonne (mod)

Anonymkode: f145e...4ae

takk Yvonne 

Gjest Trollkarlen
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk at man kan være "overvektig" og fortsatt ha aktiv livsstil! Antar du ikke har vært sammen med noen "overvektige" siden du har denne instillingen og ikke har hatt noen til å motbevise de forvridde tankene dine! :)

Anonymkode: c36df...e01

Overvektige med aktiv livsstil spiser jo 2 snickers til frokost, lunsj og middag for å holde på overvekten. Fråtseri er en av de syv dødssynder. 

Skrevet
24 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Overvektige med aktiv livsstil spiser jo 2 snickers til frokost, lunsj og middag for å holde på overvekten. Fråtseri er en av de syv dødssynder. 

2000 kcal dagen er fortsatt 2000 kcal dagen om man er tynn eller tjukk. Så uintelligent går det altså ann å være.

Skrevet
6 timer siden, Fysikeren skrev:

der fikk vi svar på hva slags person du er.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2000 kcal dagen er fortsatt 2000 kcal dagen om man er tynn eller tjukk. Så uintelligent går det altså ann å være.

Hva tror du forbrenner mest energi, å forflytte 60kg opp til toppen av ett fjell, eller 85kg?

Anonymkode: 565ee...ccc

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

der fikk vi svar på hva slags person du er.

En med god humor!

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du forbrenner mest energi, å forflytte 60kg opp til toppen av ett fjell, eller 85kg?

Anonymkode: 565ee...ccc

trenger ikke trykke innpå med snickers fordi om

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Fysikeren skrev:

En med god humor!

singel? ...ja det var det jeg tenkte.

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, Monky skrev:

Er helt uenig i at jenta på bilde er overvektig! Med overvektig tenker jeg de spm er 100 kg +, men det kommer vel an på øyet som ser...

Ut ifra BMI vil den jenta være overvektig!Jeg veide en gang i tiden 79 og er 170 høy. Det var regnet som overvektig, og jeg hadde ikke så mye fett som hun på bildet.

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Genevieve skrev:

Det siste er ikke et reelt argument. 

Hvorfor ikke? Overvekten sier ofte noe om persons livsstil. Om dette er en person som bruker mye tid på spising og stillesitting, eller om det er en person som bruker mye tid ute og er sunn og frisk. Jeg vil si at det er et godt argument.

Anonymkode: c4501...d38

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Overvekten sier ofte noe om persons livsstil. Om dette er en person som bruker mye tid på spising og stillesitting, eller om det er en person som bruker mye tid ute og er sunn og frisk. Jeg vil si at det er et godt argument.

fordi det er en god andel overvektige som ikke passer i kategorien din

• Liker 2
Skrevet

Fettprosent har mer å si enn vekt, og kroppen som det vises bilde av, har helt klart svært høy fettprosent. Det er svært helseskadelig med mye fett rundt midje etc. 

Lubben er i mine øyne 5-6 kg for mye, iallfall ikke over 10. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, det betyr at du dømmer mange ukjente mennesker helt feil. Kjenner flere som er aktive hele året med fjellturer, skiturer og generelt svært aktive mennesker, men som likevel er større enn hva de burde være. 

Kjenner også mennesker som ser tilsynelatende tynne og veltrente ut, men som knapt gidder å gå ut døra

Endret av Wenda
  • Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fordi det er en god andel overvektige som ikke passer i kategorien din

Nei vi kan aldri noen sinne generalisere for å ikke risikere å skuffe noen eller at de skal ta seg nær av det. Vi kan like greit også kaste alle statistikker på dyngen da de også belager seg på generalisering. :sarkasme:
Velkommen til år 2016, der alle blir personlig fornærmet av absolutt alt.

Anonymkode: a5d0b...2a6

• Liker 2
Skrevet

Overvektig ja.

Anonymkode: 8ccaf...cbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...