Gå til innhold

Snotras dagbok.


Snotra

Anbefalte innlegg

Da går helga sakte mot slutten igjen. Crap! Sånn sett medfører søndager/søndagskvelder litt melankoli. Men samtidig går det jo sakte, men sikkert mot ferietid. Og før den tid skal jeg på festival! Hurra! :) 

Da er jeg i syklusdag 47. Jeg har ikke tatt noen test, jeg glemte det både i går morrest og i dag morrest. I tillegg har jeg begynt å få småvondt i korsryggen, og det bruker jeg å gjøre før TR. Så forhåpentligvis er TR rundt hjørnet, og da er det neste jeg kan håpe på at med det følger en helt normal syklus. For sånn som det har vært denne runden håper jeg at jeg slipper mange av. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier som Marimba, ta en test i morgen! Og jeg er helt enig at sånne sykluser kan ta seg ei bolle... Har selv hatt to (eller tre?) sånne, og det er mer enn nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, test i morra :) Og så skal den bli positiv. Og hvis den absolutt nekter å bli det, så skal i hvert fall TR komme i morra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i morrest. Den var nok hvit som bare pokker. Må jo innrømme at jeg ble skuffet, selv om jeg ikke hadde trua. Det er noe med det - hjertet starter automatisk å banke fortere, helt til man ser på testen og så blir det som et lite spark i magen av skuffelse. 

Og ingen TR heller. Og man er på dag 48. :murvegg:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt:icon_frown: Det er umulig å ikke bli spent og forhåpningsfull når man står der med testen, samme hvor sikker man er på at det ikke er noe. Nå må syklusen snart slutte å tulle, så du får kommet igang igjen. Du skulle definitivt ha en positiv test i belønning for å måtte være så tålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Skjønner skuffelsen kjempegodt. Jeg blir også lei meg selv når jeg egentlig ikke hadde noe håp til å begynne med. Er bare så skuffende å se den hvite testen. Håper dere får starte på en ny syklus snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På onsdagskvelden kom TR endelig bankende på døra. Jeg har aldri opplevd maken til syklus, og håper jeg slipper flere sånne. Heldigvis er TR mer som "normal" i forhold til blodmengde etc. denne gangen. Jeg krysser fingrene for at det betyr at hele syklusen skal være normal. I så tilfelle skal TR være ferdig nå på torsdag. HÅPER HÅPER HÅPER det er sånn. :) Så skal jeg hive meg rundt i forhold til el-tester etc. 

Ellers har jeg ei travel uke på jobb foran meg. Men - jeg er kun på jobb i tre dager, fordi på torsdag drar jeg på festival i utlandet. Hurra! Og siden jeg ikke er gravid kan jeg jo med den beste samvittighet drikke øl mens jeg hører på god musikk, og ikke minst drikke rødvin til maten. På denne festivalen er det nemlig ingen festivalcamp. Ergo bor man på hotell - og siden de jeg reiser sammen med består av en gjeng som er veldig glade i mat, spiser vi ute på gode restauranter hver dag etter festivalen er over. Hurra! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, måtte tenke meg godt om her nå, men nå er vi faktisk inne i PP9. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også at neste syklus er normal! Også  må du virkelig kose deg max på festival, det fortjener du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtat TR endelig kom, og i tillegg virker normal :) Da må dette bli en vanlig syklus også! :) Krysser fingrene for at det er over på torsdag, så du slipper TR på festival, og ikke minst, alt er klart for å prøve igjen. Det der hørtes ut som en festival etter min smak. Veldig behagelig, med hotell og god mat. Dessuten, litt ferie og å gjøre noe ekstra koselig, er bra for prøvingen, det tror jeg bestemt. 

Selv om PP9 kan høres mye ut, er det helt innafor normalen. Særlig med tanke på at kroppen har brukt tid på å stabilisere seg etter p-pillene. Uansett er ikke 8 skuffelser noe greit. Eller frykten for at det blir vanskelig. Så nå håper jeg sommer og nytt prøvemot er det som skal til, og at nr. 9 ender med to streker! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne sykluser rett og slett drit. I know.... Godt å høre at TR i det minste virker normal, krysser fingrene for at det også blir en litt mer vanlig syklus også :) I mellomtiden må du kose deg masse på festival! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 12.7.2016 at 1.30, Marimba skrev:

Hvordan går det med deg? Har du en fin sommer og nyter festivallivet :) ? 

Hei Marimba! Jo takk - her går det bare godt. Jeg har hatt det supertravelt på jobb de siste to ukene, med lange dager med befaringer blant annet. Og festivalen var en stor suksess! Du verden hvor godt det gjør å bare le og høre god musikk og rett og slett tenke på helt andre ting. :) 

 

Når det gjelder prøvinga så er jeg spent denne gangen (også). Jeg er ikke helt sikker på når el var, men jeg mistenker at det var i forrige uke. Dessverre var jeg bortreist i forbindelse med jobb hele uka, så det ble kun lagt inn aksjer i helga før og etter. Men jeg håper at det holder! Siden syklusene mine har vært så ustabile de siste månedene, vet jeg heller ikke med sikkerhet når IKM bør være. Antar i løpet av helga, i følge appene mine. Jeg skal på en mini-jentetur nå til helga, så jeg lurer på om jeg ikke skal ta en test nå på fredag - bare sånn i tilfelle sånn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg min første feriedag! Hurra for det - og denne uka bærer det avsted til USA! Ser de har en skikkelig hetebølge der borte, så det blir vel et lite sjokk for ei fra nord. :fnise:

Ellers kan jeg rapportere om at jeg fortsatt ikke har fått TR. Jeg tok en test på torsdag som var negativ. Hvis ingenting skjer i løpet av dagen blir det en ny test i morra tidlig. Jeg er veldig tvilende da, siden jeg syns jeg merker noen murringer/stikk i mageregionen, som godt kan være TR som banker. Det kommer til å bli ekstra kjipt denne gangen, da jeg hater å ha mensen når jeg er på reise. Det var fordelen med å gå på p-piller, at man bare kunne utsette mensen ved behov. :P

Jaja, hurra for ferie! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i USA! Du får si fra om du kommer over morsomme prøve-produkter i butikkene der borte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det fint på ferie i USA :) Også krysser vi fingrene for at TR fortsetter å holde seg unna! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du nyter ferie, og ikke minst koser deg i USA! :) I tilfelle det er fryktelig varmt, kan jeg informere om at noen mener prøvere bør unngå å fryse, det gjelder visst først og fremst beina. Jeg regner med at du er veldig god og varm på beina!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...