Gå til innhold

Tråden for oss som bruker Clearblue Fertilitetsmonitor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inntog av ømme pupper. :rolleyes: Da er det vel bare å vente på tanta.  :dry: 

Anonymkode: 76034...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Inntog av ømme pupper. :rolleyes: Da er det vel bare å vente på tanta.  :dry: 

Anonymkode: 76034...767

-Morticia-

Anonymkode: 76034...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri

Rekner med spotting i dag og i morgen, symptomene jeg hadde er forsvunnet og føler meg igrunn ikke særlig gravid! :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Theakri skrev:

Rekner med spotting i dag og i morgen, symptomene jeg hadde er forsvunnet og føler meg igrunn ikke særlig gravid! :sjokkbla:

Ikke jeg heller. :glare: Bare venter på spotting hver gang jeg går på do. Men føler skikkelig at tanta er på vei, og kjenner meg ikke i det minste gravid lenger. Blendahvit test 10/11 dpo. Egentlig bare sur og PMS'er i dag. :jolie:

-Morticia-

Anonymkode: 76034...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. :glare: Bare venter på spotting hver gang jeg går på do. Men føler skikkelig at tanta er på vei, og kjenner meg ikke i det minste gravid lenger. Blendahvit test 10/11 dpo. Egentlig bare sur og PMS'er i dag. :jolie:

-Morticia-

Anonymkode: 76034...767

Da kom spottingen for min del, har begynt å få brunich utflod (æsj..) men ja det er det jeg alltid gjør, så rekner med resten av spottingen i kveld eller i morgen! Jaja... Får prøve igjen om 3 mnd siden mannen drar på jobb reise i morgen... Er SÅ LEI nå. Noen vil virkelig ikke at jeg skal ha barn! 😂 håper det klaffer for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Theakri skrev:

Da kom spottingen for min del, har begynt å få brunich utflod (æsj..) men ja det er det jeg alltid gjør, så rekner med resten av spottingen i kveld eller i morgen! Jaja... Får prøve igjen om 3 mnd siden mannen drar på jobb reise i morgen... Er SÅ LEI nå. Noen vil virkelig ikke at jeg skal ha barn! 😂 håper det klaffer for deg ❤️

Nei, så dumt! :icon_frown: Blir han borte i 3 måneder altså. Men tiden går iallfall fortere når man slipper å telle dager. 

Her skjer det lite. Svidde av en ny test for 5 minutter siden. :fnise: Like blendahvit. Selvtortur altså... :sprettoy:

-M-

Anonymkode: 76034...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Theakri
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, så dumt! :icon_frown: Blir han borte i 3 måneder altså. Men tiden går iallfall fortere når man slipper å telle dager. 

Her skjer det lite. Svidde av en ny test for 5 minutter siden. :fnise: Like blendahvit. Selvtortur altså... :sprettoy:

-M-

Anonymkode: 76034...767

Jaa blir kjempe trist.. Får håpe det går fort! 😀

 

hehehe, kjenner igjen den følelsen 😂 får håpe det kommer to blå snart på testen! Det MÅ jo gå for en av oss 😂👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-) 

Jeg og samboer har prøvd å bli gravid i 1 år nå, men får det ikke til. Vi har sjekket at alt er OK downtown, og vi er unge, friske begge to. 

Har fått positiv hver måned med EL-tester, men nå er vi i første PP med cbfm og er veldig spent på den!! For jeg tror jeg har EL senere enn billigtestene sier, men vi får se (: 

Dag 06-09: Lav

Anonymkode: c13d8...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, lollip0p skrev:

Hvor lenge etter to dager med Max kommer monitoren til å be om tester?:-)

Til den treffer lav igjen. Jeg fikk Max, Max, høy, lav. Da spurte den ikke etter flere tester. 

Anonymkode: 76034...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann :-) 

Jeg og samboer har prøvd å bli gravid i 1 år nå, men får det ikke til. Vi har sjekket at alt er OK downtown, og vi er unge, friske begge to. 

Har fått positiv hver måned med EL-tester, men nå er vi i første PP med cbfm og er veldig spent på den!! For jeg tror jeg har EL senere enn billigtestene sier, men vi får se (: 

Dag 06-09: Lav

Anonymkode: c13d8...192

Spennende! Jeg fikk mer klarhet i syklusen med CBFM enn med billistripsene. Første syklus kan det hende du ikke får Max da den bruker første runde til å bli kjent med nivåene dine. Jeg brukte 20 pinner første syklus, 7 pinner på neste syklus.

Anonymkode: 76034...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ 10/11 dpo. Men ingen tegn til tanta enda...ømme pupper, litt murringer....føler løpet er kjørt, men tanta kommer liksom ikke...ikke engang spotting... :glare:

-Morticia-

Anonymkode: 76034...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende! Jeg fikk mer klarhet i syklusen med CBFM enn med billistripsene. Første syklus kan det hende du ikke får Max da den bruker første runde til å bli kjent med nivåene dine. Jeg brukte 20 pinner første syklus, 7 pinner på neste syklus.

Anonymkode: 76034...767

Ja, vi er veldig spent nå. Har lest mye positivt om monitoren, så krysser fingrene :-) 

Jeg har lest en del om monitoren, så er klar over at den ofte ikke kommer på max første runden :/ Men er lov å håpe :-) Har veldig regelmessig syklus, på rundt 28-30 dager! 

Fornøyd med monitoren du da? Prøvd lenge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, DLK skrev:

Ja, vi er veldig spent nå. Har lest mye positivt om monitoren, så krysser fingrene :-) 

Jeg har lest en del om monitoren, så er klar over at den ofte ikke kommer på max første runden :/ Men er lov å håpe :-) Har veldig regelmessig syklus, på rundt 28-30 dager! 

Fornøyd med monitoren du da? Prøvd lenge? 

Med førstemann brukte vi 27pp'er. Han satt etter 1 eller 2 pp'er med CBFM til slutt. Med nr 2 gikk vi rett på CBFM igjen såklart, og hun satt etter 3pp'er.

Nå prøver vi på nr 3, og vi er i pp3, pp2 med CBFM.

så I like, for å si det sånn! :fnise:

Anonymkode: 76034...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med førstemann brukte vi 27pp'er. Han satt etter 1 eller 2 pp'er med CBFM til slutt. Med nr 2 gikk vi rett på CBFM igjen såklart, og hun satt etter 3pp'er.

Nå prøver vi på nr 3, og vi er i pp3, pp2 med CBFM.

så I like, for å si det sånn! :fnise:

Anonymkode: 76034...767

Ååå, dette høres lovende ut :-D Vi har aldri vært gravid før, så spent på om det kan gå nå!!! 

Fikk min første høy på monitoren i dag (dag 9) 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom spottingen, dagen før IKM. :sprettoy: Åh jeg blir så sur... Ja ja, bare å bli ferdig og hoppe videre til neste syklus. Da var iallefall ikke de 20 testpinnene kjøpt forgjeves. Neste PP begynner jeg IKKE å teste 5 dpo! :P

 

-Morticia-

Anonymkode: 76034...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Theakri
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kom spottingen, dagen før IKM. :sprettoy: Åh jeg blir så sur... Ja ja, bare å bli ferdig og hoppe videre til neste syklus. Da var iallefall ikke de 20 testpinnene kjøpt forgjeves. Neste PP begynner jeg IKKE å teste 5 dpo! :P

 

-Morticia-

Anonymkode: 76034...767

Så kjedelig! bare til å bite i det sure eplet og prøve igjen! nei jeg har lært denne pp, skal absolutt ikke begynne å teste da jeg heller! Men vet du hva jeg skal gjøre med monitoren nå når samboeren min er ute å reiser? orker ikke bruke så mye penger på testpinner når jeg ikke skal hoppe i høyet i det hele tatt på nærmere 3 mnd. Er det bare til å la den stå som den står? eller burde jeg bare begynne helt på nytt med monitoren når jeg skal ta den i bruk igjen? ble litt avansert forklart dette, men håper du skjønner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lar den selvsagt bare stå. Ikke slett all info den har lagret om deg, det blir jo kjedelig. 

Håper det går fort nå frem til EL. Må prøve å tenke på noe annet...

Anonymkode: 76034...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde max på mandag, monitoren viser at den vil be om test langt utti neste uke... ER DET VITS Å HØRE PÅ DEN???? Jeg har jo fått to dager max, en dag høy og en lav.. Gidda ikke teste i dag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte den etter test når du hadde hatt 2 dager Max og deretter fått lav igjen? Veldig rart! Det gjør ikke min. Men kanskje siden det er første syklusen? Jeg ville uansett ikke brukt flere pinner etter å ha fått Max.

Anonymkode: 76034...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...