Gå til innhold

mannen min steriliserte seg i hemmelighet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sterilisering er jo nesten det eneste en mann kan gjlre for å unngå å bli påtvunget barn. Hadde ts og mannen diskutert barn og han ikke ville, så finnes det maaange måter ts likevel kunne lurt seg til et barn.

Og hva hadde dere her inne da svart: når dere er to om å få barn så må man ta ansvaret for det! Også ville dere skrevet "hvis han absolutt ikke ville ha barn burde han sterilisert seg"

Så jeg ser egentlig ikke hva mannen har gjort som er så ille. Menn blir lurt stadig vekk og det er vist ikke noe problem.

Men han burde jo selvfølgelig helst gitt beskjed til ts om dette tidlugere. Men igjen, menn har heller ingenting de skulle sagt når kvinnen blur gravide og nekter abort 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

At folk skal få bestemme over egen kropp var nye toner fra deg, gitt.

Anonymkode: 3766a...718

Sant!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Snublefella skrev:

Sterilisering er jo nesten det eneste en mann kan gjlre for å unngå å bli påtvunget barn. Hadde ts og mannen diskutert barn og han ikke ville, så finnes det maaange måter ts likevel kunne lurt seg til et barn.

Og hva hadde dere her inne da svart: når dere er to om å få barn så må man ta ansvaret for det! Også ville dere skrevet "hvis han absolutt ikke ville ha barn burde han sterilisert seg"

Så jeg ser egentlig ikke hva mannen har gjort som er så ille. Menn blir lurt stadig vekk og det er vist ikke noe problem.

Men han burde jo selvfølgelig helst gitt beskjed til ts om dette tidlugere. Men igjen, menn har heller ingenting de skulle sagt når kvinnen blur gravide og nekter abort 

TS og hennes mann bærer ikke noe ansvar over hva andre gjør. Når de har snakket om å starte en familie en dag, og han plutselig steriliserer seg uten noen som helst form for forvarsel eller prat om dette først, så SKAL ikke TS sitte der og tenke at "jammen, mange kvinner blir frivillig gravid uten mannens samtykke, så dette må jeg vel egentlig bare finne meg i". Slik fungerer det ikke. Kvinner som blir gravide eller aborterer uten å snakke med sin mann om dette er verken bedre eller verre enn hva denne fyren nettopp gjorde. 

Ting skal ikke settes i perspektiv her eller relateres til andre store samfunnsproblemer. Saken er ganske svart-hvitt: dette SKULLE han ha fortalt henne om før han gjorde inngrepet. Så kunne TS prosessert valget hans på et normalt vis og bestemt seg der om hun ønsket et barnløst liv med ham, eller gå.

Det oser mangel på respekt over hele fyren. Det er så fryktelig uomtenksomt å lure henne inn i denne situasjonen at jeg nesten blir kvalm!

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snublefella skrev:

Sterilisering er jo nesten det eneste en mann kan gjlre for å unngå å bli påtvunget barn. Hadde ts og mannen diskutert barn og han ikke ville, så finnes det maaange måter ts likevel kunne lurt seg til et barn.

Og hva hadde dere her inne da svart: når dere er to om å få barn så må man ta ansvaret for det! Også ville dere skrevet "hvis han absolutt ikke ville ha barn burde han sterilisert seg"

Så jeg ser egentlig ikke hva mannen har gjort som er så ille. Menn blir lurt stadig vekk og det er vist ikke noe problem.

Men han burde jo selvfølgelig helst gitt beskjed til ts om dette tidlugere. Men igjen, menn har heller ingenting de skulle sagt når kvinnen blur gravide og nekter abort 

Du har tydeligvis ikke lest og forstått problemstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Gorgonzola skrev:

Eksakt hvor, og når, har HAN latt henne tro at de skal ha barn sammen?????

Herregud da mann! 

LES hovedinnnlegget. Du er jammen meg arrogant og kvinnefientlig. 

Anonymkode: b4874...e51

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan reise til Danmark å bli gravid, i hemmelighet. Han liker jo hemmeligheter :)

Anonymkode: 55881...71f

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan reise til Danmark å bli gravid, i hemmelighet. Han liker jo hemmeligheter :)

Anonymkode: 55881...71f

Svikefulle hemmeligheter er hans favoritt. Han er ikke alene. Det er nok av mannlige brukere som liker slik umoden og jævlig oppførsel. 

Anonymkode: b4874...e51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan reise til Danmark å bli gravid, i hemmelighet. Han liker jo hemmeligheter :)

Anonymkode: 55881...71f

Du trodde det ikke ble barn? Think again!! :danse:

Anonymkode: 48cda...940

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hylekor om hvor stort tillitsbrudd det var, så kommer det hevnfantasier hvor dama oppfordres til å gjøre nøyaktig det samme. Lol kvinnfolk ass.

TS  burde strengt talt bare droppe fyren på en redelig måte. Ikke noe vits å synke til hans nivå. Om barn betyr så mye. Hevn skader bare seg selv mer enn motparten.

Anonymkode: 17a10...156

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trodde det ikke ble barn? Think again!! :danse:

Anonymkode: 48cda...940

Det blir jo uansett ikke hans barn, så hun blir selv sittende med "byrden" av å oppdra et barn uten far og i tillegg skli bakerst i køen på datingmarkedet etter at han har ledd seg i hjel på vei ut døra. :skratte:

Anonymkode: 56c78...98d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg burde kanskje ikke bli overrasket, men det blir jeg faktisk når jeg ser hvor mange som synes det er greit å lyve og bedra for å få sin vilje.
Det er ikke greit å lyve og bedra for å bli gravid, og det motsatte burde heller ikke være greit.

 

Det er greit at han ikke vil ha barn, men da burde han vært åpen om det, og tatt konsekvensene av det, i stedet for å lyve.
Et så stort tillitsbrudd hadde vært like problematisk for meg å akseptere som det hadde vært om partneren min hadde stukket hull på kondomet for at jeg skulle bli gravid.

Anonymkode: bacbf...36d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo uansett ikke hans barn, så hun blir selv sittende med "byrden" av å oppdra et barn uten far og i tillegg skli bakerst i køen på datingmarkedet etter at han har ledd seg i hjel på vei ut døra. :skratte:

Anonymkode: 56c78...98d

Det er vel ingen som faktisk mener at hun burde dra til Danmark å gjøre dette da. Litt humor oppi alt dette må jo være lov, for egentlig så er hele saken bare så trist at man vil gråte. 

Anonymkode: 48cda...940

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk at det finnes så mange mennesker her på forumet som mener det er helt greit å gjøre en såpass stor endring i livet sitt uten å snakke med ektefellen først... Det er jo helt vanvittig!!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Holititten skrev:

TS, hvordan har du det? Har du og mannen din snakket noe mer sammen?

Ts her, jeg har det forsåvidt bra. Dro til mamma i går kveld og har sovet og sovet og sovet! Jeg har kun fått en sms hvor det står at jeg bør komme hjem så vi får snakke, og det har jeg og tenkt, må jo høre hva han tenkte på.

Til de som skriver om at vi ikke har hatt "samtalen" om barn så har vi det flere ganger. I og med at jeg er 26 og han er 28 så tenkte vi at vi i allefall skulle vente i 2 år, han har noen reisedrømmer han ville realisere først og det var vi begge enige om. Vi har heller ikke bolig som egner seg til barn enda. Jeg kan og leve uten barn hadde det vist seg at han var natrulig steril, eller at han hadde tatt opp diskusjonen om å angre før han gikk å gjorde dette. Jeg hadde aldri gjort det motsatte, lurt til meg en unge ved å lyve om prevensjon, eller tatt abort bak hans rygg. Stort sett så kommuniserer vi bra. Jeg skal heller ikke hevne meg ved å sparke han i balla :P

Drar tilbake etter middag for å snakke..

Anonymkode: 6e05a...355

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, jeg har det forsåvidt bra. Dro til mamma i går kveld og har sovet og sovet og sovet! Jeg har kun fått en sms hvor det står at jeg bør komme hjem så vi får snakke, og det har jeg og tenkt, må jo høre hva han tenkte på.

Til de som skriver om at vi ikke har hatt "samtalen" om barn så har vi det flere ganger. I og med at jeg er 26 og han er 28 så tenkte vi at vi i allefall skulle vente i 2 år, han har noen reisedrømmer han ville realisere først og det var vi begge enige om. Vi har heller ikke bolig som egner seg til barn enda. Jeg kan og leve uten barn hadde det vist seg at han var natrulig steril, eller at han hadde tatt opp diskusjonen om å angre før han gikk å gjorde dette. Jeg hadde aldri gjort det motsatte, lurt til meg en unge ved å lyve om prevensjon, eller tatt abort bak hans rygg. Stort sett så kommuniserer vi bra. Jeg skal heller ikke hevne meg ved å sparke han i balla :P

Drar tilbake etter middag for å snakke..

Anonymkode: 6e05a...355

Hold oss oppdatert! 

Anonymkode: 48cda...940

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, jeg har det forsåvidt bra. Dro til mamma i går kveld og har sovet og sovet og sovet! Jeg har kun fått en sms hvor det står at jeg bør komme hjem så vi får snakke, og det har jeg og tenkt, må jo høre hva han tenkte på.

Til de som skriver om at vi ikke har hatt "samtalen" om barn så har vi det flere ganger. I og med at jeg er 26 og han er 28 så tenkte vi at vi i allefall skulle vente i 2 år, han har noen reisedrømmer han ville realisere først og det var vi begge enige om. Vi har heller ikke bolig som egner seg til barn enda. Jeg kan og leve uten barn hadde det vist seg at han var natrulig steril, eller at han hadde tatt opp diskusjonen om å angre før han gikk å gjorde dette. Jeg hadde aldri gjort det motsatte, lurt til meg en unge ved å lyve om prevensjon, eller tatt abort bak hans rygg. Stort sett så kommuniserer vi bra. Jeg skal heller ikke hevne meg ved å sparke han i balla :P

Drar tilbake etter middag for å snakke..

Anonymkode: 6e05a...355

Lykke til i dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...