Gå til innhold

Havrekjeksen prøver igjen (nr2)


Havrekjeksen

Anbefalte innlegg

Takk! Dere er gode. Jeg skal ta en CB digital når jeg står opp i morgen. Og mannen har lovet meg at jeg skal få sove lenge, så da blir det vel ekstra konsentrert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sen lunsj siden jeg var sent i gang.. Det går veldig opp og ned i dag. Jeg tør kjenne på håpet og tenker på termindato og navn og hvordan lillen takler dette og at neste jul må vi jekke opp treet for å få plass til gavene og herregud jeg kan ikke sitte i baksetet på lange turer og dutte og dulle med babyen min, i stedet kommer en sprelsk 2,5-3-åring til å sitte ved siden av og dælje babyen i hodet med harde leker. Oj. Og i neste sekund så kjenner jeg på frykter for å se "Ikke gravid" på testen i morgen. 

Så jeg må ta meg sammen. Om jeg ikke er gravid så er det ikke krise. Vi får nye sjanser. Fordeler med å ikke bli gravid før etter mai:

  • To hele friår mellom konfirmasjoner og førerkort.
  • De slipper å gå på samme ungdomskole eller samme VGS og får være mer individer.
  • Eldstemann er kanskje pottetrent til nytt bleiebarn kommer?
  • ....

Hjerna er tom. Jeg vil ha baby nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

 

Litt godt å lese det som står i margen. Alle aldersforskjeller har sin sjarm. 

 

Manisk innrømmelse: 

Jeg, kanskje landets minst overtroiske menneske, har på meg et smykke jeg fikk til første morsdagen, bærer kortet til lillemann fra årets i veska og har øredobber i blodstein i ørene. 

Dobbene kjøpte jeg fordi de er fine, men husker det fulgte med en liten brosjyre om blodstein og alt det hjelper på. Blodgjennomstrømming, blodtrykk, kvinneplager... :P 

(Neste PP har jeg sikkert sex under en drømmefanger, med en harelabb under senga, iført et kors, med koranen og hjerter-dame liggende under puta. Og mens jeg ligger med putene under rumpa sender jeg mannen ut for å finne en firkløver.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser alt for den digitale testen i morra tidlig :) Som du sier, det er ikke krise og det kommer flere sjanser, men det er gjerne ikke så lett å tenke det, og det kjennes ikke slik ut sånn rett før IKM. Det var en god idé å skrive ned argumenter for at det er bra å vente til mai, selv om det ikke er lett å finne så mange av dem. Og så kan det jo hende da, at du slipper å vente :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nervøs og så sliten. Natta som var ble gjennomført delvis sittende på stol hos lillen, til vi gav opp og la ham i senga. Så jeg er på vei i seng. Med planer om å sove/dra meg til minst ni! 

Clearblue testen ligger klar.. Bruksanvisningen har vært lesestoff for kveldens dobesøk. 

Jeg har googlet "faint positives two days in a row" og lest og 50/50 ender med faktisk positive tester og graviditet føles det som. 

Det kjennes litt som fritt fall. Jeg vil ha to urolige unger mellom oss om natta. Jeg vil ha mindre søvn. Jeg vil se dem leke sammen, gi hverandre kos og skille dem når de krangler. 

Natta til alle prøvere! Måtte vi alle få resultatet vi håper på, og få friske, sta og rampete unger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berg- og dalbanen fortsetter. Tisset i en kopp og brukte først strimmel og la den ned også CBD. Jeg dekket til displayet men stirret på strimmelen. Den så blendahvit ut etter tre minutter. Jeg avduket "Gravid 1-2“ og oppdaget at min venn, Skyggestreken, var på plass igjen :) Men liiike svak som før. 

Nå er jeg faktisk gravid og CBD nr to skal brukes neste lørdag for å se 2-3, ellers skal jeg ikke teste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Dagboken din var det første jeg sjekket når jeg våknet i dag :biggrin: Ble veldig skuffet over at ikke du også våknet sju ;) 

CBD har talt. Jævlig bra! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer! :hoppendeglad: Jammen bra du tok CBD! Nå skal jeg bla meg tilbake og se en gang til på den oppskriften din. Litt merkelig å bli så fornøyd over at noen jeg aldri har møtt har fått en positiv test, men jeg går altså rundt og smiler :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Mannen har dratt ut på fisketur og lillen og jeg er hjemme og rydder og vasker og roter og leker. Etter luren til lillen skal vi ut og handle litt. Lillen og mamma skal få regntøy og lillen skal få redningsvest, så kan vi alle dra ut med båten når vårsola tar litt bedre tak. (Toåring i båt med votter som mamma ikke vil skal av fordi det er for kaldt? Oppskrift på gråt og sinte hyl) 

En deilig helg uten besøk. Den helgen vi skulle hatt for to uker siden med klein pliktsex. 

Jeg føler meg litt dårlig mamma. Jeg ligger på mage midt i en togbane og plukker litt ofte på mobilen for å sjekke prisen på søskensete til vogna vår, sjekke kalenderen for hvor langt er jeg på vei til ferien igjen? 

Jaja. Han overser meg mer enn han blir oversett. Og han har fått overdose emosjonelle koser. Halve meg vil ha jente for å få en av hver, og halve vil ha gutt fordi alt vi har vil da passe! Så.. Halve meg vil få ønsket innfridd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og gratulerer så mye:hoppendeglad:

Kom over dagboken din i dag og har lest mesteparten, ser at vi hadde EL begge to likt den 14. Som jeg mener jeg hadde hvertfall. Kunne testa i dag men har ikke turt ennå, redd for skuffelsen. Ble gravid i høst og da følte jeg mer symptomer enn jeg gjør nå, så føler ikke på meg at jeg er gravid rett og slett. Spennende å se om tanta dukker opp i morra.:-P 

men igjen, gratulerer:-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...