Gå til innhold

Tenner på menn som er "for gamle" for meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne på 23 år, og tenner omtrent kun på menn som er 40+.. Forsovidt er det ikke et så stort "problem" uten om at når jeg senere en gang vil finne meg en kjæreste i stedet for elsker, så kan det bli et problem kanskje..?

Jeg har iløpet av det siste året hatt 3 elskere, på henholdsvis 40, 43 og 52 år.. Alle disse mennene ser veldig bra ut, veltrente og flotte menn. Det kom egentlig litt plutselig på meg, at jeg fikk en slags "avhengighet" til eldre menn, da jeg i fylla rota meg borti kollegaen min på 40.. Etter dette kan jeg ikke se for meg å ha sex med en på min egen alder, nesten som jeg ser på en 25-30 åring som en guttunge..

Jeg fikk et FF forhold til min kollega, og det er etter dette somsagt at jeg tenner så greneløst på flotte menn som gjerne er 20+ år eldre enn meg..

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne "trangen" ?! Jeg har lyst å date, kanskje finne meg en å dele mer enn senga med, og da tenker jeg at en på min fars alder ikke er helt passende..

Noen tips? Eller som har opplevd det samme som har noen råd til meg? Vet ikke helt selv hvorfor jeg har havnet sånn som dette.. Eller forsovidt så er det nok fordi at sexen er mindblowing med selvsikre og erfarne menn :P

Frustrert...

Anonymous poster hash: c0a2a...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde de herremenn du hadde sex med hengeballer?

Anonymous poster hash: ff820...91f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg du hvis det er dette som tenner deg, men når du vil ha familie og barn så er det lurt å tenke på hvilke konsekvenser dette får for barnet ditt. Det er jo ikke gøy at ungen er 15år og faren er pensjonist...

Jeg har selv hatt 2 over 40år og det var bra sex,men jeg kunne aldri vært i forhold med dem. Og av ca 100menn på 40+ så er det vel kanskje max 7stk jeg kunne ha gått i sengs med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik. Er selv 23 og tenner på menn på 40+. Jeg har alltid datet menn som er mye eldre enn meg og ikke sett de helt store problemene med det, men nå har jeg endelig funnet meg en mann på min alder, som jeg faktisk tenner på, og jeg må innrømme at det er mye lettere. De mennene som har vært eldre har ofte stresset med at de må være på et spesielt punkt i livet pga. alderen sin, og jeg har ofte ikke passet helt inn der.

Jeg sier ikke at alle er sånn. Ikke i det hele tatt. Folk er sikkert helt forskjellige, og nå er det jo også flere som får det til. Tror du at du vil ha et forhold med disse mennene? Vil de ha et forhold med deg? Jeg synes uansett ikke du skal stresse for mye med at du ikke har funnet noen på din alder som du liker ennå. Ligg med menn på 40+ så mye du vil, og plutselig en dag finner du noen, kanskje også på din alder, som du passer godt med og vil være sammen med.



Anonymous poster hash: 49f47...3fe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at unge stramme damer liker oss veletablerte menn med masse erfaring og lite hår

gutt43 :)



Anonymous poster hash: 9d6e0...c56
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg du hvis det er dette som tenner deg, men når du vil ha familie og barn så er det lurt å tenke på hvilke konsekvenser dette får for barnet ditt. Det er jo ikke gøy at ungen er 15år og faren er pensjonist...

Jeg har selv hatt 2 over 40år og det var bra sex,men jeg kunne aldri vært i forhold med dem. Og av ca 100menn på 40+ så er det vel kanskje max 7stk jeg kunne ha gått i sengs med.

Herlig at unge jenter som deg ikke ser noe galt i å knulle med menn på 40+. Håper jeg møter deg en dag..

Anonymous poster hash: ff820...91f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig at unge jenter som deg ikke ser noe galt i å knulle med menn på 40+. Håper jeg møter deg en dag..

Anonymous poster hash: ff820...91f

høy fem, gamle ørn

Anonymous poster hash: 9d6e0...c56

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at unge jenter som deg ikke ser noe galt i å knulle med menn på 40+. Håper jeg møter deg en dag.. Anonymous poster hash: ff820...91f

Kjekke,veltrente,godt kledde og med hår på hodet,alle andre er utelukket. Som nevnt: kun 7 av 100...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekke,veltrente,godt kledde og med hår på hodet,alle andre er utelukket. Som nevnt: kun 7 av 100...

Går det greit om man har høye viker men har barbert det kort? Og kan hår på kassa oppveie full hårmanke på hodet. Er ellers veltrent og kan holde gåendes i timesvis i senga.

Anonymous poster hash: ff820...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at unge stramme damer liker oss veletablerte menn med masse erfaring og lite hår

gutt43 :)

Anonymous poster hash: 9d6e0...c56

GUTT 43? Det er så hinsides usjarmerende med voksne menn som omtaler seg som unge gutter.

Anonymous poster hash: 37075...f8d

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, og har egentlig aldri sett på det som noe problem - utenom at de fleste på den alderen er opptatte med kone og barn og ikke ute på byen for å finne jenter som meg, hehe.
Jeg vil ikke ha barn selv, så alder på mannen er ikke noe bekymring for meg. Føler også at menn på min alder (28) er unger selv - ikke har de livserfaring, ikke er de gode i senga, ikke har de ordentlige samtaletemaer å prate om, og ikke er de selvsikre på seg selv.
Så jatakk til 40+ ! Skulle ønske de var mere i de områdene jeg ferdest i, hvor kan man møte på dem?



Anonymous poster hash: fb1b6...f86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GUTT 43? Det er så hinsides usjarmerende med voksne menn som omtaler seg som unge gutter.

Anonymous poster hash: 37075...f8d

Jeg er ganske sikker på at det var ment som en parodi. Jeg lo i hvert fall av "høy fem, gamle ørn". :ler2:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å begynne å date dem litt yngre.

Jeg selv liker godt voksne menn av en eller annen grunn. Gikk fra disse yngre muskelgutta til å heller like den gjennomsnittlige mannen som har blitt trygg på seg selv og ikke må overkompensere for et eller annet rart. En liten pondus er ikke farlig.

Som andre har nevnt her så er det en stor forskjell mellom en ostepoppspisende kraftig overvektig 45åring til en helt gjennomsnittlig mann. Man tar ikke alt som rører seg.

Jeg har vært flink siste året og kun datet unge menn. Jeg måtte rett og slett bare finne unge gutter med et litt eldre hode. :)



Anonymous poster hash: c2e65...b91
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men unge menn er jo så dårlige i sengaaaa :( Dukker opp minst fem nye tråder her på KG fra 20++ kvinner som er frustrerte over at mannen dems bare varer i 8 minutter. Jeg har vært borte i det et par ganger og vil unngå det i aller høyeste grad, for noe bortkasta!



Anonymous poster hash: fb1b6...f86
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en mann på 56 år som har to barn med ei dame på 32. Fungerer helt fint...enn så lenge iallfall

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men unge menn er jo så dårlige i sengaaaa :( Dukker opp minst fem nye tråder her på KG fra 20++ kvinner som er frustrerte over at mannen dems bare varer i 8 minutter. Jeg har vært borte i det et par ganger og vil unngå det i aller høyeste grad, for noe bortkasta!

Anonymous poster hash: fb1b6...f86

Nettopp. For eldre menn har det motsatte problem. Det kan ta lengre tid å komme. Ja, kanskje kommer man endatil ikke. Hovedsaken er at det er kjempeflott å se den unge damen bli tilfredsstilt og nyte det.

Anonymous poster hash: ff820...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men unge menn er jo så dårlige i sengaaaa :( Dukker opp minst fem nye tråder her på KG fra 20++ kvinner som er frustrerte over at mannen dems bare varer i 8 minutter. Jeg har vært borte i det et par ganger og vil unngå det i aller høyeste grad, for noe bortkasta!

Anonymous poster hash: fb1b6...f86

Og like mange som er frustrerte fordi mannen har problemer med potensen.

Unge menn er ikke dårlige i senga selv om du har hatt et par dårlige opplevelser. Enkelte unge menn er dårlige i senga, og enkelte eldre menn er det.

(Jeg mener forøvrig ikke at manglende potens eller det å komme tidlig gjør en mann dårlig.)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel mine eldre menn har alltid kommet med "et brak", men de kan gjerne holde på i noen timer, og gi meg orgasme flere ganger før grand finalen sammen. Mulig det er fordi det er vanskelig for de å komme, men jeg har ansett det som en opptrent kontrolleringsevne som jeg verdsetter høyt.



Anonymous poster hash: fb1b6...f86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her,ntakk for at dere svarer og diskuterer temaet :)

Jeg har ikke noe problem med at jeg tiltrekkes av eldre menn sånn sett, jeg er 23 og har heller ikke noe hast med forhold og barn enda, så jeg nyter min nåværende FF på 40 fullt og helt :)

Som andre sier før meg, jeg tenner ikke på en hvem som hels mann over 40, de jeg har hatt kontakt med er flotte menn som ser bra ut og har alle de egenskapene i senga som jeg trenger og setter høyt ;)

Hvis jeg skal begynne å date fremover kan jeg jo prøve å finne meg en som er nermere min alder, 30 kanskje.. Det blir vel en alder som er mest naturlig fordi yngre menn ofte ikke har det "hode" og voksenheten som jeg ser etter, mens eldre menn kanskje er på et annet stadie i livet.. Så klart ikke alle, men om man skal ha barn sammen så er det vel en fordel at faren ikke er pensjonist når de går på barneskolen.

Anonymous poster hash: f8d03...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er godt å se at dere unge jenter digger oss veltrente kåte mannfolk på 40. Deilig å ha dere som elskere. Ville aldri vært i forhold med noen av dere, da modenheten deres er på nivå med sophie elise, hehe. Men deilig å pule den trange fitta deres om ikke annet..

Anonymous poster hash: 8b410...d21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...