Gå til innhold

Voldtekt hvordan forhindre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter årets russeperiode sitter vi igjen med mange unge jenter som er blitt voldtatt. De fleste blir nok ikke anmeldt grunnet al alkohol/rus som er inne i bildet.

Neste år har jeg ei jente som skal feire. Jeg er ikke begeistret for all fest og fyll men vet at det skjer.

Så jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av slike "voldtekts pessar" Men vet ikke hvordan jeg skal få tak i.

Det jeg tenker på er slike ringer jentene stikker inn i skjeden og som har masse skarpe blader. En slik som gjør at penis blir skamfert.

Dette tenkte jeg og dele ut til jenta mi og vennene hennes, jeg vil tro at ryktet oppstår ganske raskt og at man minsker faren for ufrivillig sex.

Noen som vet hvor og hvordan jeg får tak i slike?



Anonymous poster hash: a636a...127
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne blir hovedsakelig brukt i Sør Afrika, der voldtekt er et veldig veldig stort problem. Den selges såvidt jeg kan finne ut ikke i europa. Prøv heller å lær datteren din å drikke ansvarlig, be venniner passe på hverandre, kjøp pepperspray/ voldtekstalarm.

Endret av Konstantin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Etter årets russeperiode sitter vi igjen med mange unge jenter som er blitt voldtatt. De fleste blir nok ikke anmeldt grunnet al alkohol/rus som er inne i bildet.

Neste år har jeg ei jente som skal feire. Jeg er ikke begeistret for all fest og fyll men vet at det skjer.

Så jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av slike "voldtekts pessar" Men vet ikke hvordan jeg skal få tak i.

Det jeg tenker på er slike ringer jentene stikker inn i skjeden og som har masse skarpe blader. En slik som gjør at penis blir skamfert.

Dette tenkte jeg og dele ut til jenta mi og vennene hennes, jeg vil tro at ryktet oppstår ganske raskt og at man minsker faren for ufrivillig sex.

Noen som vet hvor og hvordan jeg får tak i slike?

Anonymous poster hash: a636a...127

høres ut som man kan skade seg selv ved å putte inn dette her...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg forstår ikke hvordan det går an å unngå å skamfere seg selv ved å putte unn dette pessaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel ett belegg eller noe som en må trekke ut.

Ikke vet jeg, og uansett er vel ei rift i fingeren bedre enn en voldttekt?



Anonymous poster hash: a636a...127
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Sørg for at datteren din holder seg helt uten alkohol under russefeiringen!!! Det gjorde jeg og jaggu er jeg glad for det!

2: skaff to brevåpnere og bruk de som hårpinner , eller fil hårspennen spiss:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min mor kommet med noe jeg skulle stappe inn i skjeden, uansett hva det var så hadde jeg tenkt at noe var riv ruskende galt med henne.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det har vel ett belegg eller noe som en må trekke ut.

Ikke vet jeg, og uansett er vel ei rift i fingeren bedre enn en voldttekt?

Anonymous poster hash: a636a...127

leste at det var ikke skarpe kniver. Ingenting på den som skada huden bare at den klemmer til og om de prøver å dra den av så klemmer den ennå mer til. Skjønner ikke hva det er for funksjon på den som gjør dette her men
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre er å lære datteren din å drikke med måte, og å reagere på eventuelle voldtektsforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

1: Sørg for at datteren din holder seg helt uten alkohol under russefeiringen!!! Det gjorde jeg og jaggu er jeg glad for det!

2: skaff to brevåpnere og bruk de som hårpinner , eller fil hårspennen spiss:)

nei. Jeg syns ikke det er jentene som skal gjøre noe. Syns heller russeguttenes mødre kan sørge for at de ikke drikker
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at det der redskapet er lovlig en gang. Nå har man jo faktisk bare gitt diverse kvinner en mulighet til å virkelig skade menn og samtidig slippe unna ved anklage dem for voldtekt etterpå. Du virker for øvrig som en syk mor hvis du ikke bare er et troll. Du skal vel ikke foreslå noe som helst på kjønnet til dine barn, og angående voldtekter i russetiden er det nok langt flere påståtte voldtekter enn reelle. Voldtekt er sjeldent, det skjer nesten aldri. Men at folk drikker seg fra sans og samling og gjør ting de angrer på dagen etter er en selvsagthet i russetida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Menneh teeden. Msn vil jo ikke ha på seg en sånn om man er med på sex frivillig. Hvor onde tror du kvinner er?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare ikke drikk så mye, da går det greit.



Anonymous poster hash: 33cb6...a27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som du legger opp til dattera di skal voldtas analt istedet.

Etter årets russeperiode sitter vi igjen med mange unge jenter som er blitt voldtatt. De fleste blir nok ikke anmeldt grunnet al alkohol/rus som er inne i bildet.

Neste år har jeg ei jente som skal feire. Jeg er ikke begeistret for all fest og fyll men vet at det skjer.

Så jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av slike "voldtekts pessar" Men vet ikke hvordan jeg skal få tak i.

Det jeg tenker på er slike ringer jentene stikker inn i skjeden og som har masse skarpe blader. En slik som gjør at penis blir skamfert.

Dette tenkte jeg og dele ut til jenta mi og vennene hennes, jeg vil tro at ryktet oppstår ganske raskt og at man minsker faren for ufrivillig sex.

Noen som vet hvor og hvordan jeg får tak i slike?



Anonymous poster hash: a636a...127



Anonymous poster hash: 01616...041
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Sørg for at datteren din holder seg helt uten alkohol under russefeiringen!!! Det gjorde jeg og jaggu er jeg glad for det!

2: skaff to brevåpnere og bruk de som hårpinner , eller fil hårspennen spiss:)

Du vet det ikke er lov å gå med våpen i Norge, ikke sant? Loven gjelder også for kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...