Gå til innhold

Voldtekt hvordan forhindre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest lillelarve

Voldtektsalarm er jo lurt å ha på seg som jente/kvinne, spesielt i russetiden om man skal feste/dra ut.

Jeg ville bare passet på at hun har telefonen på seg hele tiden og for all del aldri la drikken stå på bordet alene, ikke ta i mot drikker fra fremmede, etc. + at hun ikke er alene. Det er viktig å huske på!

Jeg lot drikken min sto på bordet i ti minutter på en fest en gang (til og med hos folk jeg kjente) der jeg mest sannsynlig ble dopet. Jeg drakk opp drikken og så ble det svart litt etterpå. Jeg våknet opp i kjærestens seng og visste ikke hva som hadde hendt. Han fortalte meg at jeg var helt fjern, sjanglet, klarte ikke gå, snakket masse tull, osv. Det er enda et sort hull for meg. Jeg bodde på en liten plass, så det kan skje over alt. Jeg trodde aldri noe sånt kom til å skje på en fest med folk jeg kjente til, men det sier litt om hvor lite man kan stole på enkelte, og hvor forsiktig man må være!

Endret av lillelarve
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest doktor

Eller....

er du en sjalu far som ikke tåler tanken på at dattera di også kan ta vare på seg selv og vil ha det litt gøy?

Etter årets russeperiode sitter vi igjen med mange unge jenter som er blitt voldtatt. De fleste blir nok ikke anmeldt grunnet al alkohol/rus som er inne i bildet.

Neste år har jeg ei jente som skal feire. Jeg er ikke begeistret for all fest og fyll men vet at det skjer.

Så jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av slike "voldtekts pessar" Men vet ikke hvordan jeg skal få tak i.

Det jeg tenker på er slike ringer jentene stikker inn i skjeden og som har masse skarpe blader. En slik som gjør at penis blir skamfert.

Dette tenkte jeg og dele ut til jenta mi og vennene hennes, jeg vil tro at ryktet oppstår ganske raskt og at man minsker faren for ufrivillig sex.

Noen som vet hvor og hvordan jeg får tak i slike?



Anonymous poster hash: a636a...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh teeden. Msn vil jo ikke ha på seg en sånn om man er med på sex frivillig. Hvor onde tror du kvinner er?

Ja, selvsagt....kvinner er jo feilfri skapninger som aldri har noen syke, forvrengte tanker og skader andre urettmessig. Selv om fjernkontrollene og lysestaker flyr rundt i stuen en gang i måneden rundt om i landet når dama har tiden sin. Menn vil da ikke ha sex med kvinner uten at kvinnen også er ivrig. Hvor onde tror du menn er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt er et reelt problem, og å påstå at det "nesten aldri skjer" er i beste fall å stikke hodet i sanden og i verste fall å legge skylden på uskyldige ofre.

Men når det gjelder akkurat denne måten å beskytte seg på, ser jeg for meg at russejenter kan drikke seg fulle nok til å glemme hele greia, uten å være så fulle at de ikke kan samtykke til sex.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, selvsagt....kvinner er jo feilfri skapninger som aldri har noen syke, forvrengte tanker og skader andre urettmessig. Selv om fjernkontrollene og lysestaker flyr rundt i stuen en gang i måneden rundt om i landet når dama har tiden sin. Menn vil da ikke ha sex med kvinner uten at kvinnen også er ivrig. Hvor onde tror du menn er?

de fins nok. Men tror ikke dette gjelder majoriteten av alle kvinner, akkurat som at majoriteten av menn ikke voldtar Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. Jeg syns ikke det er jentene som skal gjøre noe. Syns heller russeguttenes mødre kan sørge for at de ikke drikker

Jeg syns ikke gutter skal gjøre noe for å unngå ran og blind vold på byen. Syns heller voldspersonene og tyvene skal slutte å banke opp og stjele fra folk.

Så det er fritt frem gutta. Drikk dere nesegrus snydens grøftefulle for det er jo ingen som skal kunne gjøre dere noe, det er jo ulovelig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg syns ikke gutter skal gjøre noe for å unngå ran og blind vold på byen. Syns heller voldspersonene og tyvene skal slutte å banke opp og stjele fra folk.

Så det er fritt frem gutta. Drikk dere nesegrus snydens grøftefulle for det er jo ingen som skal kunne gjøre dere noe, det er jo ulovelig...

nå må man ikke være full for å bli utsatt for blind vold eller voldtekt. Ja det er farlig å leve. Mye kan skje. Betyr ikke at man kan mure seg inne av den grunn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Ts sin løsning var litt vel ekstrem. Men voldtekt av russejenter syns jeg vi leser om hvert år, så det er absolutt noe man. Burde sette fokus på i forkant av feiringen. Både foreldre og skolene burde ta ansvar her. Fokuset burde ligge på å drikke med måte, at man må passe på hverandre, og at det ikke er bare å forsyne seg selv om man ser at noen er ute av stand til å gjøre motstand. Både gutter og jenter burde lære å begrense alkoholinntak mer og lære mer om konsekvensene av å ikke være i stand til å ta vare på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts sin løsning var litt vel ekstrem. Men voldtekt av russejenter syns jeg vi leser om hvert år, så det er absolutt noe man. Burde sette fokus på i forkant av feiringen. Både foreldre og skolene burde ta ansvar her. Fokuset burde ligge på å drikke med måte, at man må passe på hverandre, og at det ikke er bare å forsyne seg selv om man ser at noen er ute av stand til å gjøre motstand. Både gutter og jenter burde lære å begrense alkoholinntak mer og lære mer om konsekvensene av å ikke være i stand til å ta vare på seg selv.

Hvorfor tror så mange kvinner på at menn er interessert i å få sex med jenter som er så fulle at de ikke kan motsette seg et fremstøt? Hvor attraktivt tror dere en alkoholluktende kvinne er i den situasjonen? I tillegg til at gutten er temmelig full og kommer til å slite med å få en ereksjon. Det sier seg selv at det må initiativ til fra jenta for at en skikkelig fyllekul skal ende med sex. Voldtekt av russejenter skjer ikke i den grad man liker å innbiller seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hvorfor tror så mange kvinner på at menn er interessert i å få sex med jenter som er så fulle at de ikke kan motsette seg et fremstøt? Hvor attraktivt tror dere en alkoholluktende kvinne er i den situasjonen? I tillegg til at gutten er temmelig full og kommer til å slite med å få en ereksjon. Det sier seg selv at det må initiativ til fra jenta for at en skikkelig fyllekul skal ende med sex. Voldtekt av russejenter skjer ikke i den grad man liker å innbiller seg.

Bagatellisering hjelper hvert fall ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at det der redskapet er lovlig en gang. Nå har man jo faktisk bare gitt diverse kvinner en mulighet til å virkelig skade menn og samtidig slippe unna ved anklage dem for voldtekt etterpå. Du virker for øvrig som en syk mor hvis du ikke bare er et troll. Du skal vel ikke foreslå noe som helst på kjønnet til dine barn, og angående voldtekter i russetiden er det nok langt flere påståtte voldtekter enn reelle. Voldtekt er sjeldent, det skjer nesten aldri. Men at folk drikker seg fra sans og samling og gjør ting de angrer på dagen etter er en selvsagthet i russetida.

Hva slags kilder har du som støtter opp om utsagnet ditt om at voldtekt nesten aldri skjer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt....kvinner er jo feilfri skapninger som aldri har noen syke, forvrengte tanker og skader andre urettmessig. Selv om fjernkontrollene og lysestaker flyr rundt i stuen en gang i måneden rundt om i landet når dama har tiden sin. Menn vil da ikke ha sex med kvinner uten at kvinnen også er ivrig. Hvor onde tror du menn er?

Jeg tror du vet svært, svært lite om kvinner. Jeg kjenner ingen som kaster lysetaker rundt i stua fordi de har mensen.....Hvis kvinner gjorde det 14 uker året skulle jo de fleste hjem vært permanent rasert. Herregud du har mye rart for deg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror så mange kvinner på at menn er interessert i å få sex med jenter som er så fulle at de ikke kan motsette seg et fremstøt? Hvor attraktivt tror dere en alkoholluktende kvinne er i den situasjonen? I tillegg til at gutten er temmelig full og kommer til å slite med å få en ereksjon. Det sier seg selv at det må initiativ til fra jenta for at en skikkelig fyllekul skal ende med sex. Voldtekt av russejenter skjer ikke i den grad man liker å innbiller seg.

Nei, det sier seg ikke selv. Jeg har selv kommet inn i rommet idet en mannlig festdeltager var igang med å voldta ei jente som var så full at hun hadde sovnet. Hun hadde ikke snakket med ham engang.

At du ikke ville gjort det betyr ikke at det ikke skjer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Hvorfor tror så mange kvinner på at menn er interessert i å få sex med jenter som er så fulle at de ikke kan motsette seg et fremstøt? Hvor attraktivt tror dere en alkoholluktende kvinne er i den situasjonen? I tillegg til at gutten er temmelig full og kommer til å slite med å få en ereksjon. Det sier seg selv at det må initiativ til fra jenta for at en skikkelig fyllekul skal ende med sex. Voldtekt av russejenter skjer ikke i den grad man liker å innbiller seg.

det sier seg ikke selv. Og det med msnglende ereksjon i fylla gjelder ikke alle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det var da et skuffende første-innlegg? Jeg hadde håp om å få en diskusjon rundt hva en kan gjøre for å forhindre at mennesker begår seksuelle overgrep kombinert med hvordan en skal unngå å bli utsatt for disse menneskene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var da et skuffende første-innlegg? Jeg hadde håp om å få en diskusjon rundt hva en kan gjøre for å forhindre at mennesker begår seksuelle overgrep kombinert med hvordan en skal unngå å bli utsatt for disse menneskene.

Det er jo noe som forhindrer voldtekt, om gutter/menn blir redd fordi de ikke vet om jenta har en slik?

Jeg syntes ikke jeg er en ekstrem mor, ble selv voldtatt som ung ogdet var ikke alkohol inne i bildet. Dette har ødelagt mange år av livet mitt og jeg unner ingen det.

Vi vet at det drikkes, og selv om datteren min er en fornuftig ung dame, kan jeg jo ikke være sikker på at hun ikke blir dopet eller feilberegner inntak og blir sanseløs beruset.

Anonymous poster hash: a636a...127

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Legger til at uansett om man ikke drikker alkohol. Noen kan putte ting i brusen eller vannet og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er jo noe som forhindrer voldtekt, om gutter/menn blir redd fordi de ikke vet om jenta har en slik?

Jeg syntes ikke jeg er en ekstrem mor, ble selv voldtatt som ung ogdet var ikke alkohol inne i bildet. Dette har ødelagt mange år av livet mitt og jeg unner ingen det.

Vi vet at det drikkes, og selv om datteren min er en fornuftig ung dame, kan jeg jo ikke være sikker på at hun ikke blir dopet eller feilberegner inntak og blir sanseløs beruset.

Anonymous poster hash: a636a...127

Hva gjør du når overgriperen slår din datter ihjel for å ha påført ham skader ved bruk av en slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det sier seg ikke selv. Jeg har selv kommet inn i rommet idet en mannlig festdeltager var igang med å voldta ei jente som var så full at hun hadde sovnet. Hun hadde ikke snakket med ham engang.

At du ikke ville gjort det betyr ikke at det ikke skjer.

Og dette kan du garantere? Uansett hadde vel de fleste tenkt at det bare var en kjæreste som koste typen i sengs hvis rollene var byttet om og en kvinne drev og forsynte seg av en sovende fyr. Kvinner (og menn) har en tendens til å tolke alt menn gjør i verste mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...