Cathrine88 Skrevet 19. mai 2014 #41 Skrevet 19. mai 2014 Og dette kan du garantere? Uansett hadde vel de fleste tenkt at det bare var en kjæreste som koste typen i sengs hvis rollene var byttet om og en kvinne drev og forsynte seg av en sovende fyr. Kvinner (og menn) har en tendens til å tolke alt menn gjør i verste mening. Ja, det kan jeg garantere. Det blir ikke mindre galt av at de fleste ville ha tenkt det. Hva er poenget her - bagatelliserer du voldtekt for å bekjempe bagatellisering av voldtekt? 4
Teeden Skrevet 19. mai 2014 #42 Skrevet 19. mai 2014 Ja, det kan jeg garantere. Det blir ikke mindre galt av at de fleste ville ha tenkt det. Hva er poenget her - bagatelliserer du voldtekt for å bekjempe bagatellisering av voldtekt? Det er like viktig å sette fokus på falske voldtektsanklager. Ofrene for det stiller langt svakere og kan aldri frikjenne seg hundre prosent sånn som folk liker å tenke om menn.
The Kitten Skrevet 19. mai 2014 #43 Skrevet 19. mai 2014 Det er like viktig å sette fokus på falske voldtektsanklager. Ofrene for det stiller langt svakere og kan aldri frikjenne seg hundre prosent sånn som folk liker å tenke om menn. Lag din egen tråd. Denne handler ikke om menn som får falske voldtektsanmeldelser mot seg. 4
Gjest brutal_mann Skrevet 19. mai 2014 #44 Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor tror så mange kvinner på at menn er interessert i å få sex med jenter som er så fulle at de ikke kan motsette seg et fremstøt? Hvor attraktivt tror dere en alkoholluktende kvinne er i den situasjonen? I tillegg til at gutten er temmelig full og kommer til å slite med å få en ereksjon. Det sier seg selv at det må initiativ til fra jenta for at en skikkelig fyllekul skal ende med sex. Voldtekt av russejenter skjer ikke i den grad man liker å innbiller seg. Her snakker du mot bedre vitende. Det er dessverre slik at hver eneste helg så blir mennesker av begge kjønn seksuelt utnyttet av overgripere av begge kjønn. Problemet er skremmende stort. Bedre blir det ikke når en sjelden kan debattere problemstillingen rundt seksuelle overgrep med utgangspunkt i den verden vi ønsker fantes, og den verden som dessverre finnes. Dine holdninger over her bidrar ikke til annet enn å legitimere overgrep mot både menn og kvinner. Er det virkelig det du ønsker? Ønsker du å være en av dem som indirekte er med å legitimerer overgrepene for overgriperne? 5
Cathrine88 Skrevet 19. mai 2014 #45 Skrevet 19. mai 2014 Det er like viktig å sette fokus på falske voldtektsanklager. Ofrene for det stiller langt svakere og kan aldri frikjenne seg hundre prosent sånn som folk liker å tenke om menn. Stiller langt svakere enn hvem - voldtektsofre? Blir voldtekt mindre grusomt av at det å få en falsk voldtektsanklage mot seg også er grusomt? 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #46 Skrevet 19. mai 2014 Og her er det om og gjøre å bedrive kvasiintellektuell offerklandring og fronte holdninger som forherliger overgripere og undergraver voldtektsofre, ja. Som vanlig. Anonymous poster hash: f9383...bea 3
Teeden Skrevet 19. mai 2014 #47 Skrevet 19. mai 2014 Her snakker du mot bedre vitende. Det er dessverre slik at hver eneste helg så blir mennesker av begge kjønn seksuelt utnyttet av overgripere av begge kjønn. Problemet er skremmende stort. Bedre blir det ikke når en sjelden kan debattere problemstillingen rundt seksuelle overgrep med utgangspunkt i den verden vi ønsker fantes, og den verden som dessverre finnes. Dine holdninger over her bidrar ikke til annet enn å legitimere overgrep mot både menn og kvinner. Er det virkelig det du ønsker? Ønsker du å være en av dem som indirekte er med å legitimerer overgrepene for overgriperne? Jeg kommer aldri til å være en av de som indirekte legitimerer voldtekt, for jeg bidrar ikke til uansvarlig drikking og ansvarsløs oppførsel. Jeg passer på meg selv og vet utmerket gått hvordan kvinner er på fylla, og det er helt latterlig for meg å tro at de faktisk ender opp i stituasjoner der noen skulle behøve å voldta dem. De henger jo på de de vil knulle med hele kvelden, flørter med alt og alle og sørger for at all oppmerksomhet rettes mot dem. Hvor ofte går kvinner hjem med noen som skulle behøve å voldta dem? Aldri har jeg hørt noen rope om voldtekt den aktuelle kvelden heller. Det skjer som regel dagen etterpå, og merkelig nok er det også ofte når det har vært et eller annet trekantdrama eller folk de har vært av og på med som er involvert i de såkalte anklagene. Du er rett og slett nødt til å være temmelig uerfaren med pick up hvis du tror på alle disse jentene som hevder voldtekt. Flere av det er mer seksuelt aggressive enn guttene de anklager, og det handler ofte om å prøve å få omgjort det de har vært med på i fylle når de kommer tilbake til seg selv igjen. Ja, voldtekt skjer. Noen jenter blir utsatt for voldtekt, det er trist. Men ikke tro at problemet er så utbredt at det skjer i en hver sosial omkrets og at sovende jenter er spesielt utsatt for det. Det skjer langt oftere at vel dristige par gjør noe jenta i ettertid ikke er særlig komfortabel med og vil få det omgjort.
Gjest brutal_mann Skrevet 19. mai 2014 #48 Skrevet 19. mai 2014 Jeg kommer aldri til å være en av de som indirekte legitimerer voldtekt, for jeg bidrar ikke til uansvarlig drikking og ansvarsløs oppførsel. Jeg passer på meg selv og vet utmerket gått hvordan kvinner er på fylla, og det er helt latterlig for meg å tro at de faktisk ender opp i stituasjoner der noen skulle behøve å voldta dem. De henger jo på de de vil knulle med hele kvelden, flørter med alt og alle og sørger for at all oppmerksomhet rettes mot dem. Hvor ofte går kvinner hjem med noen som skulle behøve å voldta dem? Aldri har jeg hørt noen rope om voldtekt den aktuelle kvelden heller. Det skjer som regel dagen etterpå, og merkelig nok er det også ofte når det har vært et eller annet trekantdrama eller folk de har vært av og på med som er involvert i de såkalte anklagene. Du er rett og slett nødt til å være temmelig uerfaren med pick up hvis du tror på alle disse jentene som hevder voldtekt. Flere av det er mer seksuelt aggressive enn guttene de anklager, og det handler ofte om å prøve å få omgjort det de har vært med på i fylle når de kommer tilbake til seg selv igjen. Ja, voldtekt skjer. Noen jenter blir utsatt for voldtekt, det er trist. Men ikke tro at problemet er så utbredt at det skjer i en hver sosial omkrets og at sovende jenter er spesielt utsatt for det. Det skjer langt oftere at vel dristige par gjør noe jenta i ettertid ikke er særlig komfortabel med og vil få det omgjort. Hva er det som gjør at du har et sånn hat mot dette ene kjønnet? Du velger jo å se bort fra en del faktum, samtidig som du nekter å reflektere over en del andre problemstillinger. Hvis en person er så full at vedkommende ikke evner å gjøre motstand, er det da lovlig å utføre seksuelle handlinger på denne personens kropp etter ditt hodet? Er det i dine øyne da galt for den som er utsatt for overgrepet å anmelde når overgrepet oppdages utpå formiddagen påfølgende dag? 2
Tarsan97 Skrevet 19. mai 2014 #49 Skrevet 19. mai 2014 Jenta bør ta fjellvetsreglene for seg som allerede nevnt av flere her. Må festing bety flatfyll og gang bang i komatøs tilstand ? Jeg hørte om knivlignende ting i skjeden brukt allerede under Vietnamkrigen av Vietnamesiske jenter siden Amerikanerne voldtok dem over en lav sko. Som en kan forvente. Voldtektsforsøk bør kunne avverges med forsvars spray som selges i viss butikker. Det er ikke pepperspray, men mentolbaserte tror jeg og skal være effektive.
Teeden Skrevet 19. mai 2014 #50 Skrevet 19. mai 2014 Hva er det som gjør at du har et sånn hat mot dette ene kjønnet? Du velger jo å se bort fra en del faktum, samtidig som du nekter å reflektere over en del andre problemstillinger. Hvis en person er så full at vedkommende ikke evner å gjøre motstand, er det da lovlig å utføre seksuelle handlinger på denne personens kropp etter ditt hodet? Er det i dine øyne da galt for den som er utsatt for overgrepet å anmelde når overgrepet oppdages utpå formiddagen påfølgende dag? Du anklager meg for ting jeg aldri har sagt, derfor orker jeg ikke ta resten av svaret ditt. Standpunktet mitt står da jeg er lei av at menn seksuelt forfølges av kvinner som ikke tar ansvar for det de gjør på fylla. Skjønner du ikke at det er seksuell forfølgelse jeg er i mot? Voldtekt er sjeldnere enn statisikker ønsker å få oss til å tro. Jeg ønsker ikke kvinner vondt, jeg ønsker menn rettferdighet.
Gjest Blomst83 Skrevet 19. mai 2014 #51 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Bare ikke drikk så mye, da går det greit. Anonymous poster hash: 33cb6...a27 Ingenting provoserer meg mer enn å høre det.Jeg ble voldtatt uten noe som helst alkohol innabords,og uansett om det haddde vært tilfelle så kan ikke en voldtekt unnskyldes,eller si at det var jenta sin skyld fordi hun var for full edit:rettet opp en skrivefeil Endret 19. mai 2014 av Blomst83
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #52 Skrevet 19. mai 2014 Ingenting provoserer meg mer enn å høre det.Jeg ble voldtatt uten noe som helst alkohol innabords,og uansett om det haddde vært tilfelle så kan ikke en voldtekt unnskyldes,eller si at det var jenta sin skyld fordi hun var for full edit:rettet opp en skrivefeil Hvorfor provoserer det deg når det ikke gjelder deg? Fakta er at det aller meste av voldsekttannklager så er anklageren betydelig beruset på alkohol. Å begrense ditt alkoholinntak minsker risikoen for å bli utsatt for alle former for vold, ran eller overgrep. At det ikke var tilfellet i akkurat ditt tilfelle gjør ikke noe med dette faktumet. Anonymous poster hash: 4836e...208
Gjest doktor Skrevet 19. mai 2014 #53 Skrevet 19. mai 2014 Det er vanskelig å tro at du er særlig til PUA når du kjenner kvinner så dårlig som du gjør. Er du så krenket og aggressiv på byen og? Forskningen er forøvrig rimelig klar på at voldtekt og seksuelle overgrep er langt mer utbredt enn folk flest (inkludert mødre) er villig til å ta inn over seg. Her - fra et norsk studie: http://www.dagsavisen.no/samfunn/nye-sjokktall-om-sexovergrep/ Jeg kommer aldri til å være en av de som indirekte legitimerer voldtekt, for jeg bidrar ikke til uansvarlig drikking og ansvarsløs oppførsel. Jeg passer på meg selv og vet utmerket gått hvordan kvinner er på fylla, og det er helt latterlig for meg å tro at de faktisk ender opp i stituasjoner der noen skulle behøve å voldta dem. De henger jo på de de vil knulle med hele kvelden, flørter med alt og alle og sørger for at all oppmerksomhet rettes mot dem. Hvor ofte går kvinner hjem med noen som skulle behøve å voldta dem? Aldri har jeg hørt noen rope om voldtekt den aktuelle kvelden heller. Det skjer som regel dagen etterpå, og merkelig nok er det også ofte når det har vært et eller annet trekantdrama eller folk de har vært av og på med som er involvert i de såkalte anklagene. Du er rett og slett nødt til å være temmelig uerfaren med pick up hvis du tror på alle disse jentene som hevder voldtekt. Flere av det er mer seksuelt aggressive enn guttene de anklager, og det handler ofte om å prøve å få omgjort det de har vært med på i fylle når de kommer tilbake til seg selv igjen. Ja, voldtekt skjer. Noen jenter blir utsatt for voldtekt, det er trist. Men ikke tro at problemet er så utbredt at det skjer i en hver sosial omkrets og at sovende jenter er spesielt utsatt for det. Det skjer langt oftere at vel dristige par gjør noe jenta i ettertid ikke er særlig komfortabel med og vil få det omgjort. 4
Gjest doktor Skrevet 19. mai 2014 #54 Skrevet 19. mai 2014 statistikk ønsker ikke få folk til å tro noe som helst. Statistikk er en metode - den kan anvendes på gode og mindre gode måter (Mark Twain; tre typer løgn, hvit løgn, blank løgn og statistikk). Derfor blir disse studiene gjennomgått grundig av andre forskere før de publiseres i en journal. Du anklager meg for ting jeg aldri har sagt, derfor orker jeg ikke ta resten av svaret ditt. Standpunktet mitt står da jeg er lei av at menn seksuelt forfølges av kvinner som ikke tar ansvar for det de gjør på fylla. Skjønner du ikke at det er seksuell forfølgelse jeg er i mot? Voldtekt er sjeldnere enn statisikker ønsker å få oss til å tro. Jeg ønsker ikke kvinner vondt, jeg ønsker menn rettferdighet.
Gjest doktor Skrevet 19. mai 2014 #55 Skrevet 19. mai 2014 har du noe tallmateriale på det? Og er det mindre klandreverdig av en mann og ta for seg av en kvinne som er full? Hvorfor provoserer det deg når det ikke gjelder deg? Fakta er at det aller meste av voldsekttannklager så er anklageren betydelig beruset på alkohol. Å begrense ditt alkoholinntak minsker risikoen for å bli utsatt for alle former for vold, ran eller overgrep. At det ikke var tilfellet i akkurat ditt tilfelle gjør ikke noe med dette faktumet. Anonymous poster hash: 4836e...208 3
Gjest Blomst83 Skrevet 19. mai 2014 #56 Skrevet 19. mai 2014 Hvorfor provoserer det deg når det ikke gjelder deg? Fakta er at det aller meste av voldsekttannklager så er anklageren betydelig beruset på alkohol. Å begrense ditt alkoholinntak minsker risikoen for å bli utsatt for alle former for vold, ran eller overgrep. At det ikke var tilfellet i akkurat ditt tilfelle gjør ikke noe med dette faktumet. Anonymous poster hash: 4836e...208 Fordi når man sier at man skal drikke mindre så sier man samtidig at man selv er skyld i det som skjer.Selvom det er et faktum at det skjer oftere i beruset tilstand så rettferdigjør det ikke handlingen noe mer.Og det er nok mange fler enn meg som har opplevd akkurat det samme.
Cathrine88 Skrevet 19. mai 2014 #57 Skrevet 19. mai 2014 Voldtekt er sjeldnere enn statisikker ønsker å få oss til å tro. Jeg ønsker ikke kvinner vondt, jeg ønsker menn rettferdighet. Én voldtekt er en voldtekt for mye, så det ville være et problem selv dersom det du skriver skulle stemme. Jeg forstår fortsatt ikke tankegangen her - du er fortvilet over at alt menn gjør tolkes i verste mening, og reagerer ved å tolke alt kvinner gjør i verste mening? Jeg har inntrykk av at enkelte lever som om menn og kvinner befinner seg på hver vår side i en krig, og at det er om å gjøre å skyte før man blir skutt selv. Og gud forby at man forhindrer noen fra den andre siden fra å bli såret når man faktisk har sårede blant sine egne! For meg virker det som en utrolig slitsom måte å se verden på. 7
Timza Skrevet 19. mai 2014 #58 Skrevet 19. mai 2014 Etter årets russeperiode sitter vi igjen med mange unge jenter som er blitt voldtatt. De fleste blir nok ikke anmeldt grunnet al alkohol/rus som er inne i bildet. Neste år har jeg ei jente som skal feire. Jeg er ikke begeistret for all fest og fyll men vet at det skjer. Så jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av slike "voldtekts pessar" Men vet ikke hvordan jeg skal få tak i. Det jeg tenker på er slike ringer jentene stikker inn i skjeden og som har masse skarpe blader. En slik som gjør at penis blir skamfert. Dette tenkte jeg og dele ut til jenta mi og vennene hennes, jeg vil tro at ryktet oppstår ganske raskt og at man minsker faren for ufrivillig sex. Noen som vet hvor og hvordan jeg får tak i slike? Anonymous poster hash: a636a...127 Høres ut som en god plan..... Akkurat som om all sex i russetiden er voldtekt. Sørg heller for at hun og venninnene passer på hverandre. Gjærne at de har en stabil guttegjeng som de henger med også som du kan stole på, som vil hjelpe til med å passe på dem.
Gjest brutal_mann Skrevet 19. mai 2014 #59 Skrevet 19. mai 2014 Du anklager meg for ting jeg aldri har sagt, derfor orker jeg ikke ta resten av svaret ditt. Standpunktet mitt står da jeg er lei av at menn seksuelt forfølges av kvinner som ikke tar ansvar for det de gjør på fylla. Skjønner du ikke at det er seksuell forfølgelse jeg er i mot? Voldtekt er sjeldnere enn statisikker ønsker å få oss til å tro. Jeg ønsker ikke kvinner vondt, jeg ønsker menn rettferdighet. Hva med rettferdighet for alle? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #60 Skrevet 19. mai 2014 Råd til dattera di: - Be henne aldri sette fra seg drinken et sted. - Ta aldri i mot åpne ølflasker/bokser/drinker fra fremmede. - Kjøp forsvars-spray. - Kjøp sånn greie hun kan ha i lomma. Om noen prøver seg, så kan hun dra ut en splint sånn at det uler noe sykt. Da kommer nok han seg fort vekk. Anonymous poster hash: 69e89...b58 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå