Gå til innhold

30 day shred - noen som blir med?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg begynne på 30 day shred-programmet til Jillian Michaels(treneren i The Biggest Loser"). Men 20 minutter trening 30 dager på rad krever en god dose motivasjon!! Noen som vil være med? :)

På videoen er det tre "episoder": level 1, level 2 og level 3. De første 10 dagene gjør man level 1, de neste 10 dagene level 2 og de siste 10 dagene level 3. Programmet består både av styrke og kondisjon, og det hele er alså over på 20 små minutter. Jeg har gjort dette før, og fikk synlige resultater(så synlig at det syntes i speilet og på klærne, og ikke bare vekta) allerede etter èn uke!

Dessverre har jeg ...igjen....klart å gå opp nesten alle de 17 kg jeg mistet:-( Jeg skal ned 15 kg, og denne gangen skal jeg aldri, aldri, aldri tilbake til vekten jeg har nå.

SÅÅ, noen som er med på litt treningsmotivasjon fremover mot sommeren??:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg blir med! :P Usj.. Kommer til å angre undervegs.... ;)

Skrevet

Eg blir med! :P Usj.. Kommer til å angre undervegs.... ;)

SÅ bra! I know, jeg sitter i treningstøy nå, angrer allerede..haha:P Har du videoen/har du prøvd før? :)

Skrevet

Er med :) Har vært gjennom det en gang før, men det er mange kg siden :(

Skrevet

Er med :) Har vært gjennom det en gang før, men det er mange kg siden :(

Suupert! Jo flere, jo bedre :-) Det er over ett år siden jeg var gjennom, og da tok jeg faktisk bare ut level 2, så level 3 har jeg ikke prøvd :/ Men: ny start! Begynner du i dag?

Skrevet (endret)

Jeg begynte i forgårs, er altså på dag 3 idag. Stiv og støl, men veldig opplagt! Gruer meg til dagens utfall ;)

Edit: Altså øvelsen utfall, den svir godt!

Endret av frøkengrapefrukt
Skrevet

Ja, rekker første runde i dag

Suupert! Jo flere, jo bedre :-) Det er over ett år siden jeg var gjennom, og da tok jeg faktisk bare ut level 2, så level 3 har jeg ikke prøvd :/ Men: ny start! Begynner du i dag?

Jepp :mrgreen:

Skrevet

Hvor får man tak i denne videoen da? :ler:. Hmm... Video.... Håper den er på dvd eller på nettet også. Har ikke videospiller...

Skrevet

Videoane ligg på youtube :) Har brukt level 1 som treningsøkt tidligare. Men har ikkje trent kvar dag i 30 dagar før :P

Gjest Keikolina
Skrevet

Hvor mye har dere gått ned dere som har fullført?

Skrevet

Videoane ligg på youtube :) Har brukt level 1 som treningsøkt tidligare. Men har ikkje trent kvar dag i 30 dagar før :P

Takk! :ler:

Da skal jeg også slenge meg med!

Skrevet

Hvor mye har dere gått ned dere som har fullført?

Jeg tok bare til level 2 og så kom påsken, og da mistet jeg helt fokus (2013). Jeg gikk på Grete Roede-kurs samtidig..vanskelig å si hvor mye jeg mistet akkurat de ukene jeg brukte videoen. Men jeg har noen før/etter-bilder, og jeg syns selv det er stor forskjell bare på en uke! Jeg mistet totalt 17 kg i løpet av vinter/våren i fjor, men ukene med Jillian var de ukene jeg så raskest forandring på kroppen.

Også var det utrolig kult å kjenne at treningen var lettere allerede på dag 5. De siste dagene med level 1 var nesten kjedelig fordi det ikke var like krevende lenger. (Angret på denne tanken da jeg startet på level 2, haha..kjedelige level 1 var ikke så kjedelig likevel:P)

Skrevet

Nå har jeg fullført dag 1!! Noen minutter inn i treningen kjente jeg at jeg angret litt...TRETTI dager, liksom?! Hehe :) Men nå som jeg sitter her svett og full av endofiner kun 20 minutter senere, så angrer jeg ikke et sekund!

NÅ ER VI FLINKE :-)

Skrevet (endret)

Warning: De som ikke tåler appelsinhud-rumpe må se bort nå! *knis*

Dette var resultatene etter 16 dagers shredding i fjor. Vet ikke hva dere synes, men jeg var i allefall fornøyd med endringene på så kort tid!

*bilde fjernet* :)

Endret av _Martine_
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette var resultatene etter 16 dagers shredding i fjor. Vet ikke hva dere synes, men jeg var i allefall fornøyd med endringene på så kort tid!

attachicon.gifIMG_2237.JPG

Kjempebra! Det må jo være veldig effektivt :)

Er det mye hopping der? Jeg tror ikke de under meg hadde likt om jeg hadde hoppet så mye.

Anonymous poster hash: 59316...2f5

Skrevet

Kjempebra! Det må jo være veldig effektivt :)

Er det mye hopping der? Jeg tror ikke de under meg hadde likt om jeg hadde hoppet så mye.

Anonymous poster hash: 59316...2f5

Ja, det er litt hopping, men ikke sånn hopping at hele huset rister ;) Den ene damen i videoen gjør tilpassede øvelser for nybegynner, og hun hopper ikke høyt, men tar det hele litt roligere. Så ifht til naboene går det nok veldig bra!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir med! Startet i går :) er spent på om det blir noen resultater denne gangen. Har fullført en gang før, men ble bare skuffa. Så startet i går med nytt mot. Skal bli flinkere til å spise sunnere og ta meg noen løpeøkter i uka. Så får vi se hvordan dette går! :P

Anonymous poster hash: 80c22...2fb

Skrevet

Er med imårra! Må bare kvinne meg opp litt:p Vasker hele huset idag, så jeg tenker at det får være økt nok :ler:

Jeg veier ikke for mye, men fikk barn i sommer så magemuskler og lårmuskler er fremmedord :P

Skrevet

Jeg blir med! Startet i går :) er spent på om det blir noen resultater denne gangen. Har fullført en gang før, men ble bare skuffa. Så startet i går med nytt mot. Skal bli flinkere til å spise sunnere og ta meg noen løpeøkter i uka. Så får vi se hvordan dette går! :P

Anonymous poster hash: 80c22...2fb

Så bra at du blir med! Hvilke resultater man får avhenger jo veldig av utgangspunktet. Men det er aldri feil med litt styrketrening :)

Skrevet

attachicon.gifIMG_2237.JPG

Wow, utrolig inspirerende! Takk for at du deler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...