Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Så billige klokkene var, funker de?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Jeg skal si i fra når jeg har fått dem, kjøpte dem i går/dag. Håper jo det da. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nydeleg fine hanskar!

Fekk skikkeleg lyst å herme-kjøpe.

Bare å herme! :) Jeg gleder meg til å få dem!

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri handlet på ebay før faktisk, men så havnet jeg plutselig i denne tråden... Har utelukkende bestilt ting noen i denne tråden har lagt ut, men jeg får vel repetere de linkene :-)

Kjole

Peplumtopp i rosa

ugle-topp

Peplumtopp i sort

Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Jeg skal si i fra når jeg har fått dem, kjøpte dem i går/dag. Håper jo det da. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

du får være forsiktig når du tar dem på deg (klokkene) for den jeg kjøpte ble ødelagt første gang jeg tok den på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt klokker helt ned i 1 dollar fra Kina, og de har fungert supert. Tipper de Yvonne har kjøpt er i bedre kvalitet enn det :)



Anonymous poster hash: ae20b...08d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt klokker for noen få kroner (Sånne med silikonreim), og de fungerer like bra og er like fine som de man kjøper i Norge til 3-400 kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg faktisk en lik klokke som en av dem (kjøpt i England) som jeg klarte å ødelegge, og jeg vet at de nødvendigvis er dårlige. Dessuten er disse klokkene klokker du egentlig får kjøpt hos vanlige engelske butikker, de har bare blitt brukt eller ikke trengs lenger. Det er altså to Oasis-klokker og en Next-klokke. Synes disse merkene har helt grei kvalitet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri handlet på ebay før faktisk, men så havnet jeg plutselig i denne tråden... Har utelukkende bestilt ting noen i denne tråden har lagt ut, men jeg får vel repetere de linkene :-)

Kjole

Peplumtopp i rosa

ugle-topp

Peplumtopp i sort

Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Si ifra når du får den kjolen, jeg lurer på om jeg skal bestille den! Men er litt usikker, så hadde vært fint om du kunne sagt ifra om hvordan den var :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra når du får den kjolen, jeg lurer på om jeg skal bestille den! Men er litt usikker, så hadde vært fint om du kunne sagt ifra om hvordan den var :jepp:

Jeg kjøpte også den kjolen for en stund tilbake.. Den er SUPERFIN, deilig stoff og helt fantastisk å gå med. den er en smule kort hvis du er høyere enn 160-165, men det er et "trangt" underskjørt under, så det er egentlig ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra når du får den kjolen, jeg lurer på om jeg skal bestille den! Men er litt usikker, så hadde vært fint om du kunne sagt ifra om hvordan den var :jepp:

Skal si i fra, spent å se når jeg får den selv. Den ble sendt fra selger i natt en gang allerede :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Er det noen som har kjøpt et fint, tykt og stort skjerf fra ebay som ligner på Acne skjerfene? Jeg kjøpte noen skjerf i fjor høst, men de visste seg å være veldig tynne og ikke så lange :cry:

Og hansker som passer til lange og tynne fingre? :) De fleste som er å få kjøpt på hm o.l. er så korte i fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen hvorfor denne meldingen kommer nesten uansett hvilket produkt jeg trykker på?

This listing 321195920022 has been removed, or this item is not available.

Please check that you've entered the correct item number

Listings that have ended 90 or more days ago will not be available for viewing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som har kjøpt ordentlig Pashmina og vil anbefale en selger?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, fant ut at det var fordi jeg brukte mobilversjonen av siden at de irriterende meldingene kom.

Er det noen som har kjøpt treningsklær på ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, fant ut at det var fordi jeg brukte mobilversjonen av siden at de irriterende meldingene kom.

Er det noen som har kjøpt treningsklær på ebay?

Jepp, masse. Mye Nike og Adidas, bukser, sports-bh, topper osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...