Gå til innhold

Sytetråd for single jenter

Anbefalte innlegg

Gjest Marsvinet
Skrevet (endret)

Sukk, disse guttene.... Jeg forstår dem ikke :(

Jeg får vel bare skaffe meg katt først som sist.

Edit: Sytetråd for singel jente x)

Endret av Marsvinet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blitt avvist?

Anonym poster: b3c1375a44dc513595d56501db360489

Skrevet

Har fire katter, det har ikke hjulpet så nå forsøker jeg hund :ler:

• Liker 11
Skrevet

Hund og dildo, da trenger du ingen mann.

(og nei, hunden skal ikke brukes på en seksuell måte, men en hund gir deg ubegrensa kjærlighet-uansett)

katter pisser overalt, og liker å ligge å dra seg, så hvis du liker sofasliter menn så skaff deg en katt, for all del:)

• Liker 5
Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg har nettopp avvist to stykker faktisk. Luksusproblem, jeg vet, men ingen av dem var riktig for meg. Det skal altid være så mye drama, og jeg skjønner aldri hva de vil. Jeg begynner å tro at jeg aldri vil finne noen som passer meg...

Skrevet

Hund og dildo, da trenger du ingen mann.

(og nei, hunden skal ikke brukes på en seksuell måte, men en hund gir deg ubegrensa kjærlighet-uansett)

katter pisser overalt, og liker å ligge å dra seg, så hvis du liker sofasliter menn så skaff deg en katt, for all del:)

Aldri hatt det problemet.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har nettopp avvist to stykker faktisk. Luksusproblem, jeg vet, men ingen av dem var riktig for meg. Det skal altid være så mye drama, og jeg skjønner aldri hva de vil. Jeg begynner å tro at jeg aldri vil finne noen som passer meg...

Du avviste to stykker fordi du ikke forstod at de ville ha deg? Er det rart menn blir mentalt ødelagt av å omgås kvinner?

• Liker 5
Skrevet

Jeg som trodde vi menn var så enkle og simple? :klo:

Anonym poster: 9f6d392e1ae094ea3643a54a9715e8a6

• Liker 4
Skrevet (endret)

Kanskje du skal bli litt mindre kresen da? Det er jo du som har avvist dem.

Jeg kan forstå avvisningen hvis de var frekke, slemme, stygge, blærete eller andre negative ting, men hvis du avviste av grunner som at dere ikke liker samme musikk/serier etc, de har rar stil, ler på en stygg måte, teite venner etc så er du bare en overlegen og bitchy fitte.

Endret av Fortuna Xania
  • Liker 2
Gjest Marsvinet
Skrevet

For å beskrive min situasjon grundigere. En gutt spurte meg i dag og jeg ville være sammen med ham. Dette kom helt ut av det blå, og jeg ble veldig satt ut. Jeg ville helst være venner, og det har vi vært lenge. Den andre gutten har jeg kun ligget med, men i dag gikk det opp for meg at han aldri vil respektere meg på den måten som en eventuell kjæreste ville ha gjort, og at selv om jeg har følelser for ham, så gidder jeg ikke å ha det sånn. Jeg avsluttet det med ham også, og selv om jeg burde være glad, så føler jeg meg mer ensom enn noen gang.

Men dere må syte litt dere også, så jeg kan begynne å innse at jeg ikke har det værst i verden :smilbla:

Gjest Marsvinet
Skrevet

Kanskje du skal bli litt mindre kresen da? Det er jo du som har avvist dem.

Jeg kan forstå avvisningen hvis de var frekke, slemme, stygge, blærete eller andre negative ting, men hvis du avviste av grunner som at dere ikke liker samme musikk/serier etc, de har rar stil, ler på en stygg måte, teite venner etc så er du bare en overlegen og bitchy fitte.

Han ene er faktisk stygg og drikker ALT for mye. Han andre er cocky og lyver til meg.

Skrevet

Han ene er faktisk stygg og drikker ALT for mye. Han andre er cocky og lyver til meg.

Ok, da forstår jeg :kose:

Skrevet

Jeg liker han allerede! ;)

Anonym poster: 9f6d392e1ae094ea3643a54a9715e8a6

Skrevet

Hvem lå du med?

Gjest Marsvinet
Skrevet

Hvem lå du med?

Mr. Cocky, men ikke tolk dette som et bevis på at man drar damer ved å være falsk og respektløs. Please :)

Skrevet

Mr. Cocky, men ikke tolk dette som et bevis på at man drar damer ved å være falsk og respektløs. Please :)

Ok, man gjør ikke det, dette var bare et unntak? Hvorfor er han andre stygg da, hva er det med utseendet hans som er ille?

Skrevet

Du gjorde et valg, og du må selv stå for konsekvensene. Du dumpet dem. Hva er problemet?

• Liker 1
Gjest Marsvinet
Skrevet

Ok, man gjør ikke det, dette var bare et unntak? Hvorfor er han andre stygg da, hva er det med utseendet hans som er ille?

Der er vel kanskje ikke utseendet som er hovedproblemet, men at han totalt mangler selvtillit. Det er ikke attraktivt. Sorry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...