Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, den her skjønner jeg ikke helt. Nå skal jeg ikke ta stilling til om Fotballfrue er et dårlig forbilde eller hvorvidt det er hyggelig at hun venter barn. Men.. Ser du det motstridende i hva du skriver her;

"Jeg synes FF har dårlig påvirkning, er et dårlig forbilde og er utspekulert og kynisk. Blant annet. Men, jeg synes alikevel det er hyggelig at de venter barn :) "

Synes du det er hyggelig at et barn settes til verden av en mor du sier er et "dårlig forbilde, utspekulert og kynoisk. Blant annet" ?

-Jeg vet jeg ikke ville hatt den moren der.

Anonymous poster hash: cec61...89a

Du synes det er motstridende å være glad på andres vegne, selv om jeg ikke er FFs største tilhenger? Trist å høre.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vedder 100 kr på at det blir KS og ikke fødsel!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vedder 100 kr på at det blir KS og ikke fødsel!

En som er glad i å trene velger neppe KS frivillig. Herper jo magen helt..

Anonymous poster hash: aa251...0b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

med ks er jo arr uunngåelig. føder hun vaginalt trenger det ikke synes på noe som helst måte. ikke alle blir ødelagt nedentil av fødsel. uansett er ikke ks vs vaginal fødsel nødvendigvis noe hun kan velge.

Anonymous poster hash: 09c5e...29d
Skrevet

jeg leser ikke blogger, har bare sett FF på TV og i aviser, Men det er en ting jeg har lagt merke til: på bilder syntes jeg hun alltid holder hodet i en for meg ganske unaturlig vinkel.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes synd på folk som ikke har bedre ting å gjøre med livet sitt enn å henge på KG og slenge dritt om fotballfrua.

Anonymous poster hash: 595f4...a67
  • Liker 4
Gjest nejve
Skrevet (endret)

Jeg tror dere kan slappe av folkens. Jeg er overbevist om at Caroline vil bære fram en frisk og flott baby.

En leser kommenterte for veldig lenge siden at hun hadde holdt seg aktiv gjennom hele svangerskapet og dermed bare lagt på seg noen kg. Da svarte Caroline noe i duren "så flink du er, håper jeg kan gjøre det samme". Caroline var nok veldig uvitende på dette tidspunktet, for etter massiv storm i kommentarfeltet, modererte hun seg. I dag har hun nok mye mer kunnskap, og jeg er sikker på at hun vet at man ikke nødvendigvis er "flink" dersom man går opp lite i vekt.

Endret av Niennas
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg leser ikke bloggen mer så jeg går ikke gjennom innleggene hennes for å linke til dette utsagnet. Hun mente 4 kg var passelig vektoppgang, og tro meg, hun vil jobbe beinhardt for å ikke legge på seg.

Hun skal holde huset støvfritt, trene like hardt og spise lavkarbo fortsatt. Da får vi håpe atl blir perfekt at hun ikke får bekkenløsning, ikke får høyt blodrykk, ikke får sure oppstøt, ikke får leggkramper osv. I et svangerskap så er det ytterst få som er friske som fisker hele 9 mnd. Så hvis hun ikke blir dårlig så får vi se om hun orker å holde hele huset prikkfritt. Og om hun får til ammingen etterpå, eller om det blir såre brystvorter, hun må kanskje gi flaske og da begynne koke flasker og vann døgnet rundt. Når man får en baby så blir tilværelsen snudd på hodet, og når de da lider av perfeksjonisme så kan det hende hun trenger mye hjelp.

Anonymous poster hash: 9f6ca...c09
  • Liker 6
Gjest nejve
Skrevet

Nei jeg leser ikke bloggen mer så jeg går ikke gjennom innleggene hennes for å linke til dette utsagnet. Hun mente 4 kg var passelig vektoppgang, og tro meg, hun vil jobbe beinhardt for å ikke legge på seg.

Hun skal holde huset støvfritt, trene like hardt og spise lavkarbo fortsatt. Da får vi håpe atl blir perfekt at hun ikke får bekkenløsning, ikke får høyt blodrykk, ikke får sure oppstøt, ikke får leggkramper osv. I et svangerskap så er det ytterst få som er friske som fisker hele 9 mnd. Så hvis hun ikke blir dårlig så får vi se om hun orker å holde hele huset prikkfritt. Og om hun får til ammingen etterpå, eller om det blir såre brystvorter, hun må kanskje gi flaske og da begynne koke flasker og vann døgnet rundt. Når man får en baby så blir tilværelsen snudd på hodet, og når de da lider av perfeksjonisme så kan det hende hun trenger mye hjelp.

Til å ikke lese bloggen hennes er du virkelig bekymret på hennes vegne. Det går nok bra skal du se..

• Liker 13
Skrevet

Hun har jo sagt (tror det var til side2.no) at hun følte seg dårlig fra uke 5-9.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg leser ikke bloggen mer så jeg går ikke gjennom innleggene hennes for å linke til dette utsagnet. Hun mente 4 kg var passelig vektoppgang, og tro meg, hun vil jobbe beinhardt for å ikke legge på seg. Hun skal holde huset støvfritt, trene like hardt og spise lavkarbo fortsatt. Da får vi håpe atl blir perfekt at hun ikke får bekkenløsning, ikke får høyt blodrykk, ikke får sure oppstøt, ikke får leggkramper osv. I et svangerskap så er det ytterst få som er friske som fisker hele 9 mnd. Så hvis hun ikke blir dårlig så får vi se om hun orker å holde hele huset prikkfritt. Og om hun får til ammingen etterpå, eller om det blir såre brystvorter, hun må kanskje gi flaske og da begynne koke flasker og vann døgnet rundt. Når man får en baby så blir tilværelsen snudd på hodet, og når de da lider av perfeksjonisme så kan det hende hun trenger mye hjelp. Anonymous poster hash: 9f6ca...c09

Nei, en leser skrev at hun var gravid og at hun hittil hadde gått opp 5 kg. Så flink du er, svarte FF, håper jeg er like flink. Dette var en kommentar i kommentarfeltet, ikke noe mer. Tankeløst skrevet ja, men har hørt verre.

Du virker utrolig misfornøyd med at FF er gravid, AB 09. Det virker som om du håper at tiden framover skal bli miserabel for Caroline og mannen hennes.

Anonymous poster hash: c0278...8ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha nei er ikke bekymret, men håper perfeksjonismen roer seg. At det faktisk går an å ligge på benken, ikke vaske huset og slippe ut magen og nyte livet. Les sisteplass bloggen. Det er jenta si det som ikke bryr seg om skavanker, slik burde alle jenter vært!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha nei er ikke bekymret, men håper perfeksjonismen roer seg. At det faktisk går an å ligge på benken, ikke vaske huset og slippe ut magen og nyte livet. Les sisteplass bloggen. Det er jenta si det som ikke bryr seg om skavanker, slik burde alle jenter vært!

Jeg syns ikke alle jenter burde være lik... Jeg syns man burde være den man faktisk er!

Bahhhhhhhh

Anonymous poster hash: 4b483...bf9

• Liker 4
Skrevet

Fotballfrue inspirerer meg til å spise sunt, være aktiv og leve det livet jeg selv ønsker å leve. Jeg ville ikke byttet hun ut med Sisteplass for alt hun er verdt!!! Sisteplass er morsom, ja. Men ikke en standard jeg ønsker å leve etter.

• Liker 1
Skrevet

Tja, det er da mange andre som endrer livsstil når de får barn. Noen slutter å gå på fest hver helg, andre slutter å røyke, enkelte blir gjerne mer opptatt av å ha det rent og ryddig, mens andre igjen slutter å stresse med å holde huset "perfekt". Jeg kjenner i alle fall ingen som har tilpasset livet sitt barn de ikke har.

Tenke seg til at Herr og Fru kanskje blir litt mer avslappet i forhold til dette med å ha et "prikkfritt" hjem? Det er et hjem som passer veldig fint til et barnløst ektepar, og det kan helt sikkert gjøres mer funksjonelt ettersom babyen blir større.

Forøvrig er hun ikke den første som har "planer" for hvordan "livet som gravid" skal utfolde seg. Hun er ikke den første som håper på minst mulig vektoppgang, eller som håper hun slipper svangerskapsplager, eller sure oppstøt. Eller som håper babyen er en liten sove-baby (hvem ønsker vel at ungen skal få kolikk!?), at den er rolig og lett å gjøre fornøyd. Eller for den saks skyld håper barnet blir av den typen som ikke roter alle lekene over hele gulvet, og hiver mat i mellomrommet mellom lekene. Eller kliner grøten sin ut over ALT av tekstiler (og helst bare tekstiler hvor det er ekstra utfordringer å få vasket).

Vi har vel alle hatt våre ønskedrømmer om hvordan livet skulle utarte seg. Og de aller fleste av oss vet innerst inne at det neppe blir slik vi hadde tenkt oss. Men hvorfor det skal være verre at Frua har sine "planer" og lille ønskesky hun kan sitte og dagdrømme litt på, enn at vi andre har det, begriper jeg ikke. Er det ikke bare supert, da, at hun gleder seg over, og dagdrømmer litt om hvordan livet skal bli som mamma? Det er jo litt av gleden og spenningen ved å vente sitt aller første lille barn. Hun kommer nok til å skru ned forventningene drastisk til eventuelle barn nr 2+. =P

Men det er lov å drømme litt. Så sant man ikke er blogger da, åpenbart.

• Liker 10
Gjest nicola
Skrevet

Fotballfrue inspirerer meg til å spise sunt, være aktiv og leve det livet jeg selv ønsker å leve. Jeg ville ikke byttet hun ut med Sisteplass for alt hun er verdt!!! Sisteplass er morsom, ja. Men ikke en standard jeg ønsker å leve etter.

Må faktisk signere denne, selv om jeg er uenig i en del ang. FF. Mye jeg finner inspirerende på bloggen. Spesielt kosthold og livsstil :) Ellers minner hun meg litt om meg selv. Ikke sånn som hun er eller ser ut (Haha I wish) Men det at hun bor på landet, har hunder, har et godt forhold, reiser mye, har lik stil som meg hjemme. Litt gøy å se :) Men kroppsidealet hennes synes jeg er feil, den higen etter å være og fremstå så perfekt, det at hun sjuler alt negativt. Føler alt ikke er sånn som det _egentlig er_

• Liker 1
Skrevet

Må faktisk signere denne, selv om jeg er uenig i en del ang. FF. Mye jeg finner inspirerende på bloggen. Spesielt kosthold og livsstil :) Ellers minner hun meg litt om meg selv. Ikke sånn som hun er eller ser ut (Haha I wish) Men det at hun bor på landet, har hunder, har et godt forhold, reiser mye, har lik stil som meg hjemme. Litt gøy å se :) Men kroppsidealet hennes synes jeg er feil, den higen etter å være og fremstå så perfekt, det at hun sjuler alt negativt. Føler alt ikke er sånn som det _egentlig er_

Jeg må bare presisere: jeg ønsker ikke å bli like tynn/trent som frua. Men jeg bruker henne som motivasjon til å nå mine mål! (og de er ikke å se ut som henne, altså). Når hun skriver at hun har hatt en deilig joggetur får jeg lyst til å løpe jeg og, eller ta øvelser på stuegulvet. Men det er ikke i nærheten av hennes regime....

Skrevet

Hva er opphenget deres i det "plettfrie" hjemmet hennes? Tror dere virkelig at hun aldri har rot eller oppvask stående av og til? Men hun viser ikke det på bloggen, det hadde ikke jeg heller!

• Liker 7
Skrevet

Jeg må bare presisere: jeg ønsker ikke å bli like tynn/trent som frua. Men jeg bruker henne som motivasjon til å nå mine mål! (og de er ikke å se ut som henne, altså). Når hun skriver at hun har hatt en deilig joggetur får jeg lyst til å løpe jeg og, eller ta øvelser på stuegulvet. Men det er ikke i nærheten av hennes regime....

Jeg skulle også ønske jeg hadde litt av treningslysten hennes :)

Gjest nicola
Skrevet

Mhm, samme her.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...