Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Plafonder! Jeg haaaater plafonder!

Edit: og da mener jeg ikke den sjelden, stilige designvarianten som er flat nok til ågå tittelen plafond. Jeg mener de folk flest har, som regel i metall og frostet glass fra Skeidat e.l.

Endret av kaprifolen
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veggord er det verste jeg ser, grøsser.

Hvorfor skal folk feks ha oppskriften på et brød over hele veggen?

Også love, peace,family....virker på meg litt desperat, litt som at man skal skape en idyll som kanskje ikke er der, glatt over virkeligheten kanskje??

Liker heller ikke hodeskaller som pynte ting, syntes bare ikke noe om å ha det i stua feks...og jeg er faktisk ganske så "mørk" av meg.

Liker heller ikke å komme inn i et hus hvor du ser at den som bor der har anstrengt seg skikkelig for å lage et hjem som ligner på det man ser i blader, selv om det kanskje er pens så syntes jeg det bare blir dumt og teit.

Jeg liker litt tilfeldig design, kanskje krysse litt forskjellige typer design, ikke bare bonde romantikk (finnes det kjedeligere hjem??) og industri feks :)

• Liker 2
Skrevet

Marius-mønsteret på ALT! Vinposer, servise, mobil-lommer, vesker, julekuler, veggbilder, ryggsekker, sengetøy, sofaputer osv. osv. ad nauseam.

Å, jeg er så enig! Til og med på muffinsformer! Jeg vil ha genseren en gang, selv om den egentlig er fin, for nå er det mønsteret oppbrukt.

Men jeg skal fortelle deg hva som er verre enn "strikkede" vaser, og det er vaser i speilmosaikk! Jeg fikk en sånn av mannen min for et par år siden. Med en vakker blomsterbukett oppi, heldigvis. Den er bare helt jævlig, noe sånt: http://d28xhcgddm1buq.cloudfront.net/product-images/bevfabriccrafts_2269_937057874.jpg

Jeg kunne jo ikke hive den heller, og han lurte vel på hvorfor den alltid sto inni et skap, så jeg strikket et trekk til den i flettemønster og satt den fram, og mumlet bare noe om at det er visst sånn det skal være nå... :fnise:

Jadda, alt dette finner man i Bolig Pluss. Som jeg har prestert å kjøpe to av samme nummer av et par ganger, fordi alle numrene er så like. Det er jo det samme som går igjen hele tiden. Men nå har jeg sluttet. :ler:

:hoho:

Synes den vasen var ganske fin jeg da. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Å, jeg er så enig! Til og med på muffinsformer! Jeg vil ha genseren en gang, selv om den egentlig er fin, for nå er det mønsteret oppbrukt.

:hoho:

Synes den vasen var ganske fin jeg da. :fnise:

Smaken er som baken, og godt er det, ellers ville det blitt innmari kjedelig! :tommel:

Skrevet

Plakater/bilder av Marilyn Monroe,

ja hun var pen, og ja du er kjedelig!

• Liker 6
Skrevet

Marius-mønsteret på ALT! Vinposer, servise, mobil-lommer, vesker, julekuler, veggbilder, ryggsekker, sengetøy, sofaputer osv. osv. ad nauseam.

Helt enig, selv om jeg fikk bestemor til å strikke vognteppe med Mariusmønster på til ungen min. Det skal sies at det var før dillen tok helt av, hadde jeg visst det så hadde jeg heller valgt et annet mønster, noe som egentlig er litt synd siden jeg synes at mønsteret i seg selv er fint.

Gjest Mary Quant
Skrevet

Plakater/bilder av Marilyn Monroe,

ja hun var pen, og ja du er kjedelig!

Andy Warhols Marilyn-bilder er jo blitt noen klassikere innen kunst - jeg synes de er flotte.

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Dere liker jo ingenting!! Høres ut som om det er en trend her inne å hate trender..... Hahaha. Det er nok ingen som tør å legge ut bilder hvordan dere selv har det i hjemmet. Men dere er virkelig flinke til å få frem hva dere hater! :-/

Ja,ja. Jeg skal iallefall ikke søke interiørråd hos dere!!

Anonymous poster hash: f8db8...8f3
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes de mosaikklysestakene er veldig fine når man har brennende telys inni.

Anonymous poster hash: cf4b3...292
  • Liker 5
Skrevet

Andy Warhols Marilyn-bilder er jo blitt noen klassikere innen kunst - jeg synes de er flotte.

Ja de er fine, var de i sort-hvit med kjolen som flyr opp jeg er lei av...

Anonymous poster hash: fe84f...2af

• Liker 3
Skrevet

Ikea bilder som " alle" har. Egentlig er det få Ikea bilder som er fine. Unntaket må være de svære natur fotografiene på lerret. De er vakre.... Marianne Aulie sine malerer av klovner passer muligens på barnerom, men i en stue ser det bare dumt ut. Diigre sofaer som ser ut som en krysning av utslått sovesofa/ seng som tar opp sikkert 10 kmv av gulvplassen er forferdelig.Samme med gigasvære industrilamper.

Anonymous poster hash: 3822f...039
  • Liker 4
Skrevet

Jeg grøsser litt av at alle skal være så like! De selger samme - unskyld meg - rælet på Bohus- Skeidar - og div interiør fiks faks butikker, og "alle" kjøper det samme, "alle" har samme stil hjemme.

Anonymous poster hash: 9024c...fb8
  • Liker 2
Skrevet

Hehe. Dere liker jo ingenting!! Høres ut som om det er en trend her inne å hate trender..... Hahaha. Det er nok ingen som tør å legge ut bilder hvordan dere selv har det i hjemmet. Men dere er virkelig flinke til å få frem hva dere hater! :-/ Ja,ja. Jeg skal iallefall ikke søke interiørråd hos dere!! Anonymous poster hash: f8db8...8f3

Det er ganske mange som.svarer i denne tråden, og om hundre forskjellige folk skriver her vil det komme hundre forskjellige smakrr ;)

Med unntak av veggord på engelsk i snirkelskrift, som det later til at alle hater.

• Liker 3
Skrevet

Alle skal tydeligvis ha disse vasene med striper også. (Ifølge alle de like boligreportasjene i alle de like BoligPluss-bladene jeg har. :hoho: )

De er ganske fine da, jeg hater dem ikke, men det er blir så kjedelig.

Skrevet

Alle skal tydeligvis ha disse vasene med striper også. (Ifølge alle de like boligreportasjene i alle de like BoligPluss-bladene jeg har. :hoho: )

Uff jeg fikk en sånn og den ligger uåpnet i et skap.... Grusom!

Skrevet

Jeg hater Kähler-vasene. Fatter ikke hva folk ser i dem.

Skrevet

Hehe. Dere liker jo ingenting!! Høres ut som om det er en trend her inne å hate trender..... Hahaha. Det er nok ingen som tør å legge ut bilder hvordan dere selv har det i hjemmet. Men dere er virkelig flinke til å få frem hva dere hater! :-/

Ja,ja. Jeg skal iallefall ikke søke interiørråd hos dere!!

Anonymous poster hash: f8db8...8f3

Virker som noen følte seg truffet :fnise:

Folk får ha den stilen de vil, men så er det ikke alle som liker stilen med "HOME, Family, Home is where the heart is" og alt det klisjee-greiene. Personlig synes jeg sauestilen "alle" følger er både kjedelig, uoriginalt, oppbrukt, forutsigbart og lite pent. Det virker mer som om de som har denne stilen er usikre på seg selv og ikke tør å gjennomføre interiøret i sin egen stil, derfor er det mye bedre å kopiere alle andre. Men for all del, mange som oppriktig har en slik stil, bare rart at så ekstremt mange kun følger en trend.

Nå heter tråden: Hvilke interiørdetaljer hater du? Og da er det vel ikke annet å forvente at folk vil komme med synspunkter om hva en selv synes ikke er noe fint. Det sier vel seg selv egentlig.

Anonymous poster hash: 43f5d...9b5

• Liker 2
Skrevet

Jeg hater Kähler-vasene. Fatter ikke hva folk ser i dem.

Jeg har bare sett bilde av dem, men de er fæle skjønner jeg.

Hadde nok latt den stå i skapet jeg også.

:fnise:

Skrevet

Neinei, du må levere den inn igjen i butikken! De fyker ut så fort, og jeg er lei av å si "beklager, vi er utsolgt igjen". Så da er det bedre at noen andre får den :D Vi tar imot disse uten kvittering i alle fall, siden de selges så enkelt.

Anonymous poster hash: 826b1...167

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...