Gå til innhold

Facebook Timeline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått ut med usanne rykter igjen da. Syntes det hørtes så utrolig rart ut, så jeg måtte bare spørre.

Frister jo å skaffe denne oppdateringen nå. Er det sånn at alle får den automatisk snart, uansett?

Hehe, skjønner at du måtte spørre da :) Hadde vært veldig rart, og jeg tipper de hadde mista mye brukere om det var sant.

Jeg TROR det er sånn at alle får den automatisk etterhvert. Hvis du ikke vil vente så er det en link til siden du kan få den på i dagbladet artikkelen over her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, skjønner at du måtte spørre da :) Hadde vært veldig rart, og jeg tipper de hadde mista mye brukere om det var sant.

Jeg TROR det er sånn at alle får den automatisk etterhvert. Hvis du ikke vil vente så er det en link til siden du kan få den på i dagbladet artikkelen over her.

Jeg ordnet det rett etter jeg fikk forrige svar. Nå har jeg noe å gjøre mens jeg venter på å bli trøtt :gjeiper:

Takk for at du svarte meg :)

Skrevet

Jeg har alltid slettet alt etter hver gang, dersom det ikke er nyhet... Og hatet at jeg alltid måtte ha i baktankene at de ville en dag gi ut alt. Og ejg hadde helt rett i å slette alt. Alle hilsner og dumme ting som ikke er av viktighet. Veggen min inneholder bare 5 eller 6 innlegg...

Så nå klapper jeg meg selv på skuldra. Legger inn timeline uten dramatikk.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Åh jeg sletter alt som har kommet inn på veggen min på slutten av hver måned jeg, med mindre det er noe veldig spesielt og koselig. Glad for det nå :D

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt! Jeg har profilen min kun synlig for venner, men nå blir noe av det offentlig for alle?

Og har jeg 7 dager fra NÅ, eller 7 dager fra jeg får den automatisk?

Skrevet

Noen fler som har problemer med at siden hopper opp til nåtid før man rekker å slette ting, gang på gang på gang?? Sykt irriterende, det tar jo lang tid jo... :kjefte:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Du trenger jo ikke slette det, bare trykke på den lille blyanten og huke av for skjul på tidslinjen.

Skrevet

Rekker ikke det heller, rekker såvidt å lese før det spretter opp igjen :gjeiper:

Skrevet

Det som er surt med timeline, er at alle kjæreste statuser og kommentarer du hadde f.eks i 2008 vil plutselig være tilgjengelig for alle vennene dine å se, om du ikke sletter dem fra timeline.

Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg må gå for å finne den oversikten over hvem som ser hva på min profil? Eks. Jeg har en venn som heter "ola nordmann" og ønsker å få vite hva han fysisk ser på min profil. Vet det skal gå ant, men aner ikke hvor jeg får opp denne menyen. Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Det er litt gøy å kunne finne fram til hva jeg og andre skrev i starten av Facebook, men samtidig blir jeg litt svett og stressa og. Har hatt Facebook siden 2007, og det er helt ekstremt hvor mye fjas og tull både jeg og andre har pulisert på profilen min. Hjelp! Jeg som liker å ha det ryddig og pent... Men jeg har ikke sjans til å rydde opp i alt dette :(

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt! Jeg har profilen min kun synlig for venner, men nå blir noe av det offentlig for alle?

Og har jeg 7 dager fra NÅ, eller 7 dager fra jeg får den automatisk?

Du får den automatisk 23 desember. Det du ikke har slettet etc fra profilen din da vil være tilgjengelig for alle vennene dine som du ikke har på blokkeringslister etc.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet (endret)

Det som er surt med timeline, er at alle kjæreste statuser og kommentarer du hadde f.eks i 2008 vil plutselig være tilgjengelig for alle vennene dine å se, om du ikke sletter dem fra timeline.

Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg må gå for å finne den oversikten over hvem som ser hva på min profil? Eks. Jeg har en venn som heter "ola nordmann" og ønsker å få vite hva han fysisk ser på min profil. Vet det skal gå ant, men aner ikke hvor jeg får opp denne menyen. Noen som kan hjelpe?

Øverst i høyre hjørnet vedsiden av aktivitetslogg er det et lite hjul med en pil vedsiden av, trykk der

Endret av uAnonymBruker
Gjest Cecilia L
Skrevet

Det er litt gøy å kunne finne fram til hva jeg og andre skrev i starten av Facebook, men samtidig blir jeg litt svett og stressa og. Har hatt Facebook siden 2007, og det er helt ekstremt hvor mye fjas og tull både jeg og andre har pulisert på profilen min. Hjelp! Jeg som liker å ha det ryddig og pent... Men jeg har ikke sjans til å rydde opp i alt dette :(

Samme her. Vært der siden 2007, men tok en real opprydning for noen uker siden (satte av noen timer), så nå kan Timeline bare rulles ut hos meg. :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Du får den automatisk 23 desember. Det du ikke har slettet etc fra profilen din da vil være tilgjengelig for alle vennene dine som du ikke har på blokkeringslister etc.

Men er det ikke det uansett hvis folk gidder å bla seg langt nok ned? Hva er det de får se nå som de ikke kan "spole" seg tilbake til uansett?

• Liker 2
Skrevet

Det lurer jeg også på!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg også på!

Les tre poster lenger opp så finner du det ut :fnise:

Gjest Survival
Skrevet

Kan man på noen måte slette ALT på veggen og starte helt på nytt igjen? Tilbakestille Facebooken liksom? Eller må man slette èn og èn status? For meg som har vært medlem i et par år nå, vil det ta laaaaang tid.

Skrevet

utrolig dårlig timing, men garantert bevisst. Veldig mange folk er jo veldig opptatte fra den 23. og 7 dager framover.

• Liker 1
Skrevet

man har da alltid kunnet slette ting. mister man all slettemulighet for evig og alltid om en uke? jeg skriver stort sett ikke ting som ikke skal leses, men det har da hent at jeg har angret en gang eller to og da har jeg slettet. hva med grupper? man må vel få melde seg ut av de når man vil?

Skrevet

Man finner mye informasjon ved å google faebook timeline. Men det som kan være lurt å slette er jo samtaler med ekser, om man var forlovet tidligere osv, info man rett og slett ikke vil at folk skal se lengre. Eks om du hadde en eks i 2007 og det ble slutt i 2008, vil da din nåværende svigermor kunne se det som skjedde i 2007 fordi du har lagt til henne i 2011... om noen forstod hva jeg prøvde å si nå ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...