Gå til innhold

Til dere bitre "incels" - hva med oss stygge kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som sagt, verden er gal..

Riktig, men stort sett til kvinners favør.

Anonymous poster hash: 13f94...d18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han ikke kjekk og fin, - nei da vil kvinner heller la være å pule. En kvinne kan foretrekke å leve i sølibat kontra å pule en mann hun synes er stygg!

For meg er det en selvfølge å ikke ha sex med noen man overhodet ikke tenner på. H a skulle må få ut av det? Utenom å føle seg grenseløst ekkel?

Jeg foretrekker forøvrig sølibat forann tilfeldig sex. Kun sex i forhold er interessant i min verden.

Anonymous poster hash: a8c54...6ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør de da ikke. Nå får du jaggu gi deg!

Anonymous poster hash: 6912f...6fe

Hehe - den der overså jeg :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke flere menn som er "stygge", mange med helt ok utseende avvises fordi de ikke har personligheten/selvtilliten som skal til.

Anonymous poster hash: 9ca0b...efb

Dersom en dame er ute etter tilfeldig sex har personligheten og selvtilliten null og nada å si. Damer velger etter utseende og øl/sprit-briller, alt annet er uinteressant når de vil ha uforpliktet sex.

Problemet er vel helst at menn flest er mer interessert i tilfeldig sex enn den jevne kvinne. En kvinne kan gjerne velge å tilfredsstille seg selv fremfor tilfeidg sex på byen, mens menn er er mer troende til å ville høvle over flest mulig og få tømt seg. Høyrehanda er for kjedelig. Menn kobler ofte selvtillit til hvor mye sex de får mens kvinner ofte kobler selvtillit til hvor mange menn de har sjans på (både sex og forhold). Menn er fornøyd bare de får tømt seg og sjekker damer hele kvelden til de får napp, jobber seg nedover utseendeskalaen. Får de ikke napp blir de sure. Men damer flest, selv de som ønsker uforpliktet sex, går ikke helt i kjelleren om de ikke får sex med en tilfeldig fyr. Derfor velger de heller å si nei enn å ligge med en fyr de ikke finner tiltrekkende og som på toppen av det hele tydelig har valgt henne som siste utvei rett før stengetid. Menn bryr seg døyten om de er nr 267 i rekka å få pult ei dame, kvinner vil helst være førstevalget ellers kan de heller være uten one night stand.

Når det kommer til forhold er menn kresne fordi de må like utseendet til dama så godt at de kan holde seg monogam i mange år framover. Kvinner derimot kan være mer opptatt av å ikke være alene, og da er utseendet underordnet. Kos, intimitet og høvelig grei sex er en del av foholdet men personligheten til mannen er viktigst da hun tross alt skal holde ut med ham i lang tid. Så kommer også dette med at en kjekk, veltrent damemagnet ikke er noe å satse på i et forhold da hn i teorien er mer troende til å være mer omsvermet og ha flere valgmuligheter. Det er ikke et godt valg for et varig forhold.

Alt dette er satt på spissen og ikke alle menn og kvinner passer inn, men det sier noe om tendensene. Menn vil ha sex, kvinner vil ha kjærlighet. Menn legger selvtilliten sin i å feie over mange damer mens kvinner legger selvtilliten i å ha sjans på menn og være den utvalgte hos attraktive menn. Men at i alt, både menn og kvinner tjener mye på å være glade og hyggelige folk som ikke syter over hvert eneste nederlag. Sutring og klaging er verre enn et mindre pent utseende anytime. Et mindre pent utseende kan man lære seg å bli glad i om alt annet klaffer, men sutring og syting (og legge skylden på alle andre) blir man aldri glad i.

Anonymous poster hash: cac1d...9e6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en stygg mann som har pult både fine damer og stygge damer.

At man skal utelukke stygge damer fordi man foretrekker fine damer har jeg aldri skjønt. Man må vel ha litt avveksling må man ikke?

Det jeg er sikker på er at menn i større grad enn kvinner kan finne stygge kvinner tiltrekkende og ligge med dem.

For en stygg kvinne som selv har den alminnelige forakt mot stygge menn er det enda vanskeligere. Hun vil pule han kjekke og fine mannen hun.

Er han ikke kjekk og fin, - nei da vil kvinner heller la være å pule. En kvinne kan foretrekke å leve i sølibat kontra å pule en mann hun synes er stygg!

For meg er det en selvfølge å ikke ha sex med noen man overhodet ikke tenner på. H a skulle må få ut av det? Utenom å føle seg grenseløst ekkel?

Jeg foretrekker forøvrig sølibat forann tilfeldig sex. Kun sex i forhold er interessant i min verden.

Anonymous poster hash: a8c54...6ef

Sorry, waco, jeg klarer ikke si meg enig :riste:

Støtter AB med at jeg foretrekker sølibat fremfor tilfeldig sex. Så da er vi åpenbart flere kvinner som tenker slik. Det handler ikke om å "foretrekke å leve i sølibat fremfor å pule en mann som er stygg". For min del foretrekkes også sølibat fremfor en kjekk fyr som ikke har andre kvaliteter enn utseendet å by på.

Endret av Nemigirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, waco, jeg klarer ikke si meg enig :riste:

Støtter AB med at jeg foretrekker sølibat fremfor tilfeldig sex. Så da er vi åpenbart flere kvinner som tenker slik. Det handler ikke om å "foretrekke å leve i sølibat fremfor å pule en mann som er stygg". For min del foretrekkes også sølibat fremfor en kjekk fyr som ikke har andre kvaliteter enn utseendet å by på.

Gjør heller som meg, kun ligg med mennesker (damer) jeg er forelsket i! Om jeg er forelsket i en stygg dame ligger jeg med henne, er jeg forelsket i en pen jente så ligger jeg med henne.

Utseendet betyr ikke så mye når man er forelsket. Det er her ikke lett å forklare til overfladiske mennesker, men utseendet er ikke alt her i verden!

Jeg har pult stygge damer som er mye flinkere i senga enn fine damer. Viser mer interesse, viser mer initiativ, viser mer lyst, også videre.

Dere burde prøve å ligge med noen dere ellers (på grunn fordommer mot stygge) ellers ikke ville ha ligget med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør heller som meg, kun ligg med mennesker (damer) jeg er forelsket i! Om jeg er forelsket i en stygg dame ligger jeg med henne, er jeg forelsket i en pen jente så ligger jeg med henne.

Dere burde prøve å ligge med noen dere ellers (på grunn fordommer mot stygge) ellers ikke ville ha ligget med!

Til punkt 1. Det er jo det jeg gjør, når jeg kun har sex med noen som er kjæresten min.

Til punkt 2. Det ville jo vært det motsatte av punkt 1.

Anonymous poster hash: a8c54...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenger du overser

- Å være stygg og uattraktiv som kvinne betyr ikke at du må gå uten seksuelle opplevelser.

- Det er langt færre kvinner prosentvis som faller i kategorien stygg/uattraktiv blant menn, enn det er menn som faller i tilsvarende kategori blant kvinner.

- Seksualbehovene til kvinner er mindre så tapet er derfor mindre. Hvis ikke hadde du ikke klaga over at du kun var god nok for sex på fylla.

- Du som kvinne er tiltrukket av mer enn det ytre og kan derfor få så mye mer ut av en relasjon til en mann enn en mann kan få ut av tilsvarende relasjon til en kvinne, da han hovedsaklig er interessert i sex. Husk"She's up all night for good fun, I'm up all night to get lucky.".

Anonymous poster hash: 13f94...d18

Behovet for sex er individuelt. Jeg er kvinne har et veldig stort behov for sex, og blir glad for alt jeg får. Jeg kjenner menn som går ca et halvt år uten sex, og ikke bryr seg så mye om det.

Anonymous poster hash: 780b1...d9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behovet for sex er individuelt. Jeg er kvinne har et veldig stort behov for sex, og blir glad for alt jeg får. Jeg kjenner menn som går ca et halvt år uten sex, og ikke bryr seg så mye om det.

Anonymous poster hash: 780b1...d9e

Jeg er blant de mennene som kan gå et halvt år uten sex, men det er fordi jeg er fri! Når man ikke er avhengig av andre menneskers selvbekreftelser for å føle seg bra så slipper man å ligge med folk hele tiden.

Prøv et halvt år! Forsøk. Gi deg selv denne testen og sjekk hvor bra du får det etterpå. Da slipper man å være sur over at man er for stygg for sjekkemarkedet og det brutale menneskeforakten som foregår før og etter at man har hatt sex med en fremmed.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Dette er det jo faktisk studier og statistikk som backer opp. Menn er bare opptatt av hvor attraktiv en dame er, mens damer er mer opptatt av personlighet og hvilke fremtidsplaner/jobbutsikter mannen har. Sier ikke at dette er svart-hvitt altså, men det er det jo ingenting som er. Statistikken viser bare at det er slik et flertall av folk er.

Anonymous poster hash: 9626b...459

Har lest det jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Er det egentlig mange menn* som er bitre fordi "ingen" jenter vil ha dem? Jeg tror jeg har en fyr i min vennekrets som har lyst på dame, men som ikke får. Og han er ikke bitter, bare litt lei.

*I virkeligheten, ikke på KG.

Ja, det kan vel være slik også for noen. Men er mange som er bitre også pga drømmen om dama de ønsker seg ikke kan oppnås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at TS skriver at såkalte Incels er aktuelt for henne..

Men det er vel slik at alle vil ha det beste? Guttene går riktignok mer etter utseende, mens jentene har større krav til jobb/utdannelse/penger/sosial status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, det er han vi havner til sengs med, når vi er ute for å finne noen å havne til sengs med. Men velger vi en livspartner er det andre ting enn om han ser ut til å duge i senga vi er ute etter.

Du kan ikke dømme kvinners partnervalg ut i fra det du har sett på byen, og den bitterheten du føler over at kvinnene der heller vil ha seg med bartenderen eller med deg. Det er et ligg, ikke bry deg om det, når de skal finne en pappa til ungene sine finner de BRA damene BRA menn. :)

Godt sagt!!

Anonymous poster hash: b3272...2ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg likte dette innlegget, for det er bra skrevet. Men du overser noe.

Uten tvil.

Veldig bra innlegg alle, men jeg sitter med følelsen av at noe er oversett.

Det er ikke så enkelt at en mann kan fokusere på å få orden på livet sitt og dermed ved et trylleslag gjør suksess med kvinner. Han kan være utdannet, gjøre karriere innen et fagfelt han elsker og interesserer seg for, han kan være pen i tøyet og ha en mental styrke som ingen andre. Han kan identifisere og forfølge interesser og hobbyer... Og like fullt så ser han at han er alene. Han går på dater og hører at han er en fantastisk mann, trygg å være sammen med, utfordrende, at hun liker så inkluderende og generøs han er, at han har et sånt flott ordna liv, osv.- man hun greier ikke å føle noe for han.

Jeg forstår at kvinner gjerne vil mene de vil ha en solid mann som har livet sitt i orden. og de blir skuffa når de møter en som har ting på stell, og en fyr som ellers er omgjengelig, men som de ikke kan føle noe for.

En mann bør for sin egen del holde orden i livet sitt, for han har i grunnen ikke noen andre til å ta vare på seg. Men det er ikke noen trylleformel det heller.

Det finnes ingen trylleformel for å tiltrekke seg kvinner, akkurat som at det ikke finnes noen trylleformel for å menn til å elske deg. Så er jo også folk forskjellige, og hva man ser etter i en partner avhenger av ens kultur og personlighet, og preferanser er til dels formet av foreldrene våre.

Jeg sa på ingen måte at menn kan fikse X og Y og da garanteres en kvinne eller et forhold, men poenget var vel heller at man skal jobbe for å få et liv man elsker for sin egen del. Jeg ville sagt det samme til en kvinne som var ekstremt overvektig - tren og spis sunt til du har en kropp du elsker, ikke kun fokuser på hva menn synes om kroppen din. Mennesker er alltid mer tiltrukket av mennesker som virker som de har ambisjoner og standarder for seg selv, også når de er single. Jeg vil også anta at en slik person vil beholde de gode kvalitetene, og ikke resignere når de endelig har fått noen "på kroken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør heller som meg, kun ligg med mennesker (damer) jeg er forelsket i! Om jeg er forelsket i en stygg dame ligger jeg med henne, er jeg forelsket i en pen jente så ligger jeg med henne.

Utseendet betyr ikke så mye når man er forelsket. Det er her ikke lett å forklare til overfladiske mennesker, men utseendet er ikke alt her i verden!

Jeg har pult stygge damer som er mye flinkere i senga enn fine damer. Viser mer interesse, viser mer initiativ, viser mer lyst, også videre.

Dere burde prøve å ligge med noen dere ellers (på grunn fordommer mot stygge) ellers ikke ville ha ligget med!

Det er nesten ikke til å tro at dette var et svar til et av mine innlegg her i tråden :overrasket:

Vi som har diskutert så mye frem og tilbake, og så er det dette du til syvende og sist ønsker å formidle? Har du overhodet skummet gjennom et eneste et av mine tidligere innlegg i tråden? Dette siste innlegget ditt understreker jo bare essensen i alt jeg har forsøkt å sette fokus på hele veien...

Kanskje man ikke var så uenige likevel, da, eller? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vel være slik også for noen. Men er mange som er bitre også pga drømmen om dama de ønsker seg ikke kan oppnås

Kjenner du flere menn i virkeligheten som er bitre fordi de ikke får seg en pen dame?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Utseendeskalaen"- for et utrolig lite pent ord. Jeg synes det er ekstremt uattraktivt å sette mennesker i den skalaen. Det hjelper jo ingenting om man er kjempepen hvis holdningene og kjemien er rævva. Det som er uattraktivt ellers er hvis man ikke har selvtillit- type folk som bare klager over utseende sitt og blablabla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvor mye du skravler så vil fremdeles 25% av alle menn i førtiårsalderen være barnløse og uten noen mulighet til å skaffe seg avkom eller arvinger. Dette her vil bli et forferdelig problem når alle disse hundretusener av enslige eldre menn, uten famile og uten barn vil måtte behøve omsorg i alderdommen.

90% av alle kvinner får egne barn.

Så bare fortsett med det pratet ditt om like muligheter for begge kjønn.

Hvor har du dette fra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir noen "stygge og uattraktive" da? Mest sannsynlig pga de ikke gidder å ta vare på seg selv. Alle blir pene hvis de gjør seg pene. Trening og vanlig stell er det viktigste. Lathet finnes det dessverre mye av. Da hjelper det ikke å klage. Man må gjøre noe selv for å bli pen og holde seg pen.

Ellers tror jeg nok de fleste mennesker er vakre, litt fett på kroppen gjør ingenting. Like pen av den grunn. Men likevel viktig å holde kroppen i form.

Jeg tror de fleste er pene men er negativ når det gjelder seg selv, og derfor kaller seg selv stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behovet for sex er individuelt. Jeg er kvinne har et veldig stort behov for sex, og blir glad for alt jeg får. Jeg kjenner menn som går ca et halvt år uten sex, og ikke bryr seg så mye om det.

Anonymous poster hash: 780b1...d9e

Dette viser jo poenget i tråden. En kvinne med stort behov for sex har ingen problemer, mens en mann med stort behov for sex sliter. Forbeholdt at begge er noenlunde normale

Anonymous poster hash: 0e319...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...