Gå til innhold

Til dere bitre "incels" - hva med oss stygge kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker som mange slayer-tilhengerne (snakker ikke om bandet :fnise: ) mangler kapasiteten til å forstå begrepet "kjemi" og "tiltrekking". Kjemi er den uforklarlige følelsen som er make or break for veldig mange når det gjelder å hoppe til køys (ølbriller kan riktignok besudle kjemien litt, men i tilfeller er kjemien fortsatt viktig selv om man har litt promille). Mange forstår visst ikke at kjemi kan oppstå mellom personer som en anser som attraktiv, og at kjemi også kan oppstå mellom personer som vanligvis ikke ville ha funnet hverandre attraktive rent fysisk - men at disse to faktorene ikke utelukker hverandre.

Dessuten kjenner jeg mange menn som har klaget over kvinners valg av partnere, som rett og slett ikke forstår at de i enkelte tilfeller oppfører seg ubehagelig, selv om intensjonene er gode. Mange kaller seg "nice guy" og snakker om at det bare er slemme menn som får seg napp - men det virker som de ikke forstår at de kan oppføre seg litt creepy og være litt for intense mot damer. Noen av dem leser rett og slett ikke kvinnene godt nok til å forstå at de ikke er interesserte. En annen ting er at mange kvinner ofte gjennomskuer denne "nice guy"-greia, og skjønner at mange menn er overhyggelige kun for å få seg et ligg - og derfor tar i mot, for eksempel gratis drikke eller komplimenter eller tjenester, bare for underholdningens del, eller så tar de i mot fordi dem rett og slett ikke er klare over mannens intensjoner - og dersom de hadde visst hva mannen egentlig ville, ville de neppe tatt i mot. Noen tror rett og slett at noen menn er rause uten å forvente noe tilbake. Mangelen på kjemi, eller mangelen på evnen til å lese hverandres kroppsspråk, kan føre til denne skjevfordelingen.

Dessuten er det mange som fokuserer så ufattelig mye på denne utseendebiten og kun den prosenten "drittsekker" som får seg napp, at de ikke legger merke til mange hyggelige kvinner rundt dem, fordi de ikke oppfyller 10'er-skalaen. I tillegg er det noen som er så opptatt av disse badboyene, og det faktum at de er "bad", og glemmer at mange av disse mennene besitter store mengder karisma, og at damene som faller for dem gang på gang, gjerne er i et dårlig mønster. Jeg har også lagt merke til at disse nice guys finish last-mennene mangler litt sosiale antenner. Det er slemt å si, men det er bare den generelle tendensen jeg har lagt merke til. Andre hyggelige menn, som sliter med å få seg dame, skjønner kanskje ikke at signalene deres er for utydelige. Jeg tror en del av disse faktorene også kan overføres til kvinner. Det er nok mange som sliter med det samme - de klager derimot på at menn bare faller for dumme bimboer.

Ta f.eks. en venninne av meg. Hun har et veldig vakkert ansikt, og jeg tror nok mange menn ville ha falt for henne dersom hun bare åpnet seg litt. Men hun har hengt seg opp i at hun har 5 kilo for mye på kroppen, og at ingen menn kommer til å like henne, at mennene hun potensielt blir i forhold med kommer til å være utro eller sikle etter andre kvinner. På byen gir hun liten respons, og virker ganske kald og følelsesløs på grunn av disse negative holdningene til menn. Etterpå, når vi prater om byturen, klager hun over at det er menn som er slemme og fæle. Hun har så mange gode kvaliteter, som ikke kommer til syne på grunn av denne bitterheten og skyheten. Hun virker derfor veldig streng og kald, uten å mene det selv.



Anonymous poster hash: 3b958...b50
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor blir noen "stygge og uattraktive" da? Mest sannsynlig pga de ikke gidder å ta vare på seg selv. Alle blir pene hvis de gjør seg pene. Trening og vanlig stell er det viktigste. Lathet finnes det dessverre mye av. Da hjelper det ikke å klage. Man må gjøre noe selv for å bli pen og holde seg pen.

Ellers tror jeg nok de fleste mennesker er vakre, litt fett på kroppen gjør ingenting. Like pen av den grunn. Men likevel viktig å holde kroppen i form.

Jeg tror de fleste er pene men er negativ når det gjelder seg selv, og derfor kaller seg selv stygg.

Takk for at du får meg til å føle meg enda mer misslykket og uegnet :(

Anonymous poster hash: 0e319...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser jo poenget i tråden. En kvinne med stort behov for sex har ingen problemer, mens en mann med stort behov for sex sliter. Forbeholdt at begge er noenlunde normale

Anonymous poster hash: 0e319...760

Leste du hva hun skrev?

Anonymous poster hash: 48599...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser jo poenget i tråden. En kvinne med stort behov for sex har ingen problemer, mens en mann med stort behov for sex sliter. Forbeholdt at begge er noenlunde normale

Anonymous poster hash: 0e319...760

Tråden handler jo også om kvinner som ønsker seg et forhold, men som ikke får det fordi hun er stygg/uattraktiv..

Anonymous poster hash: 1aad2...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du får meg til å føle meg enda mer misslykket og uegnet :(

Anonymous poster hash: 0e319...760

Hvorfor føler du deg sånn av det jeg skrev? Fortell!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blant de mennene som kan gå et halvt år uten sex, men det er fordi jeg er fri! Når man ikke er avhengig av andre menneskers selvbekreftelser for å føle seg bra så slipper man å ligge med folk hele tiden.

Prøv et halvt år! Forsøk. Gi deg selv denne testen og sjekk hvor bra du får det etterpå. Da slipper man å være sur over at man er for stygg for sjekkemarkedet og det brutale menneskeforakten som foregår før og etter at man har hatt sex med en fremmed.

Kan det ikke hende at andre bare liker å ha mye sex? Det må ikke handle om bekreftelse eller oppmerksomhetsbehov. Å avstå fra sex som en test? Høres ikke ut som om det er det en person som er trygg på seg selv har behov for å gjøre.

På meg virker det som om du ikke har hatt et helt sunt forhold til sex tidligere, og helt ærlig virker det ikke som om du har noe sunt forhold til det nå heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme hvor mye du skravler så vil fremdeles 25% av alle menn i førtiårsalderen være barnløse og uten noen mulighet til å skaffe seg avkom eller arvinger. Dette her vil bli et forferdelig problem når alle disse hundretusener av enslige eldre menn, uten famile og uten barn vil måtte behøve omsorg i alderdommen.

90% av alle kvinner får egne barn.

Så bare fortsett med det pratet ditt om like muligheter for begge kjønn.

Og bare så det er sagt så gjør jeg mye mer enn å bare skravle om dette. Jeg gjør faktisk noe med det. At menn ikke vil ta i mot hjelp og heller syte og klage over hvor forferdelige kvinner er, er ikke MITT problem, det er DERES.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor føler du deg sånn av det jeg skrev? Fortell!

Tissefant, on 26 Jan 2015 - 21:37, said:snapback.png

Hvorfor blir noen "stygge og uattraktive" da? Mest sannsynlig pga de ikke gidder å ta vare på seg selv. Alle blir pene hvis de gjør seg pene. Trening og vanlig stell er det viktigste. Lathet finnes det dessverre mye av. Da hjelper det ikke å klage. Man må gjøre noe selv for å bli pen og holde seg pen.

Har prøvd alt og er fremdeles ute av stand til i detheletatt å få meg et kyss, en kjæreste, en date eller whatever.

Anonymous poster hash: 0e319...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tissefant, on 26 Jan 2015 - 21:37, said:snapback.png

Har prøvd alt og er fremdeles ute av stand til i detheletatt å få meg et kyss, en kjæreste, en date eller whatever.

Anonymous poster hash: 0e319...760

Samme her, ingen menn vil ha meg :(

Anonymous poster hash: 7e10c...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tissefant, on 26 Jan 2015 - 21:37, said:snapback.png

Har prøvd alt og er fremdeles ute av stand til i detheletatt å få meg et kyss, en kjæreste, en date eller whatever.

Anonymous poster hash: 0e319...760

Hva med selvtilliten? Er den god? Dårlig selvtillit er lett å se og skremmer ofte folk bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at TS skriver at såkalte Incels er aktuelt for henne..

Men det er vel slik at alle vil ha det beste? Guttene går riktignok mer etter utseende, mens jentene har større krav til jobb/utdannelse/penger/sosial status.

Dette handler sånn halvveis når det kommer til å innlede forhold men har ingenting med saken å gjøre ved tilfeldig sex. Jeg kjenner helt ærlig ingen damer som går etter de kriteriene du ramser opp her når de er på utkikk etter et forhold. Både jeg og mine venner går etter en god sammensetning av et greit utseende og en god personlighet. Den berømte kjemien rett og slett.

Anonymous poster hash: cac1d...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med selvtilliten? Er den god? Dårlig selvtillit er lett å se og skremmer ofte folk bort.

Den var veldig god lenge, så ble den helt grei en stund og nå er den middelmådig.

Anonymous poster hash: 0e319...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig god lenge, så ble den helt grei en stund og nå er den middelmådig.

Anonymous poster hash: 0e319...760

Akkurat på damefronten iaffall. Utenom sjekking og jenter her jeg veldig stor selvtillitt

Anonymous poster hash: 0e319...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tissefant, on 26 Jan 2015 - 21:37, said:snapback.png

Har prøvd alt og er fremdeles ute av stand til i detheletatt å få meg et kyss, en kjæreste, en date eller whatever.

Anonymous poster hash: 0e319...760

Er det heeeelt sant, eller føler du at du har prøvd alt? Har du snakket med noen om hva du kan endre? Har du spurt de du har vært på date med hva som gjør at de ikke har interesse for noe mer? Eller har du aldri vært på date? Har du da invitert med noen på date?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det heeeelt sant, eller føler du at du har prøvd alt? Har du snakket med noen om hva du kan endre? Har du spurt de du har vært på date med hva som gjør at de ikke har interesse for noe mer? Eller har du aldri vært på date? Har du da invitert med noen på date?

Har vært på date for noen år siden, men kommer nesten ikke på mer jeg bør gjøre untatt å droppe alt annet og bare dra ut hver dag for å prøve å møte noen. Har invitert på date, men vanligvis kommer jeg ikke engang så langt :(

Anonymous poster hash: 0e319...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært på date for noen år siden, men kommer nesten ikke på mer jeg bør gjøre untatt å droppe alt annet og bare dra ut hver dag for å prøve å møte noen. Har invitert på date, men vanligvis kommer jeg ikke engang så langt :(

Anonymous poster hash: 0e319...760

Hva er alt det andre du vil droppe? Å bare være ute blant folk er faktisk det beste du kan gjøre :) Har du deltatt på selvutviklingskurs eller hørt med noen om de kan hjelpe deg finne ut av hva det er du kan gjøre? Eller får du bare høre, det ordner seg nok, du er bra nok som du er? Sorry hvis jeg graver her, men jeg vet bare at det er fullt mulig å få seg en kjæreste selv om man ikke tror det selv, og føler man har prøvd alt! Ofte er det frykten som hindrer og klarer du drite i hva andre måtte mene og stille de riktige spørsmålene vil du kunne finne ut hva det er som hindrer deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er en 2'r, er det sannsynligvis noe du kan endre på (f.eks. vekta, sminke, osv.).

Jepp. MYE kan forbredres med riktig sminke og hår. Jobber som frisør, så ser hvor lite som faktisk skal til noen ganger :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere for en dame å bli attraktiv og øke utseendepoeng, enn det det er for en mann å gjøre seg selv attraktiv.

Det finnes en hel storindustri dedikert for å gjøre kvinner vakre og mer tiltrekkende. Hvilken tilsvarende industri finnes det for menn? Hvordan kan man kjøpe seg selvtillit, en høyere og større kropp, en god karriere? Kvinner kan fettsuge seg, slanke seg, ta botox, få silikonpupper++++, og vips er hun god nok for 95% av mannfolk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blomstret veldig i begynnelsen av 20-årene. Gikk ned 10-15 kilo, fikk hair-extensions og en nose-job.

Jeg kan ikke engang begynne å forklare hvordan menn behandler meg nå i forhold til før. Da jeg var 'tjukk og stygg' var jeg fullstendig usynlig. Jeg var hun tjukke venninna som han la an på etter at hun peneste ikke ville ha han.

Nå er jeg ganske pen, og den styggere gutten etter den andre tropper opp på løpebånd. Lucky me.



Anonymous poster hash: 8b8a5...348
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...