Gå til innhold

Til dere bitre "incels" - hva med oss stygge kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor estetisk vellykket du blir, jzyzz-skalaen tatt i betraktning, handler om hva slags preparater du er på og ikke gener. Anonymous poster hash: 13f94...d18

Det stemmer simpelthen ikke. Det er fullt mulig å oppnå tilnærmet like bra fysikk som Zyzz uten steroider, men det hele kommer an på dedikasjon og gener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vel de få kvinnene det samme som 95% av mennene...

Anonymous poster hash: 0e319...760

Hva surrer du med nå?!? Det er da svært få menn som aldri får noen mulighet.

Anonymous poster hash: a8c54...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig definisjonen på "en stygg mann"? :klo:

Tror holdningene du avslører slukker all gnist av interesse hos enhver kvinne - fullstendig uavhengig av hvordan du ser ut, dessverre...

Jeg skriver jo ikke her for å bli likt av kvinner! Jeg er her for å oppdra dere. Eller å få dere til å tenke selv.

At en kvinne skal ligge med en mann hennes venninner avskyr, skjer meget sjeldent.

Nesten alle kvinner synes menn som er attraktive hos andre kvinner er kjekkere enn menn som blir avvist av andre.

Da blir spørsmålet mitt, - hvorfor er dere sånn? Lønner deg seg egentlig ikke i lengden å bli sammen med en mann andre kvinner ikke prøver seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer simpelthen ikke. Det er fullt mulig å oppnå tilnærmet like bra fysikk som Zyzz uten steroider, men det hele kommer an på dedikasjon og gener.

Nei. Den fysikken zyzz har er uoppnåelig uten visse preparater grunnet androgene reseptorer i overdel av bryst, nakke og skuldre. I tillegg til at kroppen din for lengst begynner å kvitte seg med muskelmasse og begynner å bære preg av underernæring så fort du fettprosenten går under 10 prosent. Du er helt avhengig av trenbolone for å se ut som zyzz å ha papirtynn hud som det der.

Anonymous poster hash: 13f94...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du gjort noe for å øke din verdi også, eller har du bare senket kravene dine.. Det er litt vesentlig ser du.. :)

Trent mye og er slank og sterk, har hund og går turer, går ut med venner og har gått på diverse kurs/skole, har prøvd tinder, match, sukker og whatnot, eier egen nedbetalt leilighet i sentrum, sitter i 2 ulike styrer(foreninger), tar videreutdanning på kveldstid... Hva mer går det ann å gjøre? for jeg er iaffall sørpe tom for ideer og begynner snart å bli deprimert :(

Anonymous poster hash: 0e319...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva surrer du med nå?!? Det er da svært få menn som aldri får noen mulighet.

Anonymous poster hash: a8c54...6ef

Nettopp. som ALDRI får en mulighet, selvsagt gjennom å selv ta initiativet og å prøve seg på et halvt dusin jenter... hun jeg quotet skrev noe i duren "hva med oss jenter som ingen legger ann på selv kl 02.30"

Ser du noen sammenhenger der?

Anonymous poster hash: 0e319...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har helt rett, det er han vi havner til sengs med, når vi er ute for å finne noen å havne til sengs med. Men velger vi en livspartner er det andre ting enn om han ser ut til å duge i senga vi er ute etter.

Du kan ikke dømme kvinners partnervalg ut i fra det du har sett på byen, og den bitterheten du føler over at kvinnene der heller vil ha seg med bartenderen eller med deg. Det er et ligg, ikke bry deg om det, når de skal finne en pappa til ungene sine finner de BRA damene BRA menn. :)

Åja, så bra menn skal liksom stå og vente til dere har pult fra dere med all verdens partysvensker? Ja, det kan du tro .

Anonymous poster hash: 94149...47a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Det stemmer simpelthen ikke. Det er fullt mulig å oppnå tilnærmet like bra fysikk som Zyzz uten steroider, men det hele kommer an på dedikasjon og gener.

Det riktige svaret er sannsynligvis alle tre; dedikasjon, gener og steroider i skjønn forening. Og da snakker vi fortsatt kun om estetikk, som er bare en av mange "kvaliteter" som gjør et helt menneske. Når det gjelder Zyzz, er det jo temmelig åpenbart at han hadde veldig lite annet gående for seg - som menneske. Dersom man skal bedømme ut ifra de videoene som ligger på YouTube, ser man jo tydelig at hjernekapasiteten hans - og de sosiale ferdighetene hans - var lik null. Og når det gjelder "talenter", så hadde han vel et lite talent for dans - eller kroppslig koordinasjon - men det var også alt. Jeg kjenner ingen attraktive kvinner som ville finne ham interessant for noe annet enn til nød en ONS - dersom de kun ville ha det, noe som heller ikke er så vanlig.

Endret av Salvesen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. som ALDRI får en mulighet, selvsagt gjennom å selv ta initiativet og å prøve seg på et halvt dusin jenter... hun jeg quotet skrev noe i duren "hva med oss jenter som ingen legger ann på selv kl 02.30"

Ser du noen sammenhenger der?

Anonymous poster hash: 0e319...760

Ja, de kvinner som aldri før tilbud, for virkelig aldri tilbud. Menn derimot har en rolle hvor de selv kan jakte.

Anonymous poster hash: a8c54...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Den fysikken zyzz har er uoppnåelig uten visse preparater grunnet androgene reseptorer i overdel av bryst, nakke og skuldre. I tillegg til at kroppen din for lengst begynner å kvitte seg med muskelmasse og begynner å bære preg av underernæring så fort du fettprosenten går under 10 prosent. Du er helt avhengig av trenbolone for å se ut som zyzz å ha papirtynn hud som det der. Anonymous poster hash: 13f94...d18

Du tar grundig feil. Jeg har aldri brukt steroider, men er mer muskuløs enn det Zyzz var på profilbildet mitt. Reduksjon i fettprosent er enkelt å få til, og med div. forhåndsregler trenger det slettes ikke å gå utover musklene (heller tvert imot). Videre er det rett og slett slik at mange ikke responderer på steroider. Gener og innsats er mye, myyye viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent mye og er slank og sterk, har hund og går turer, går ut med venner og har gått på diverse kurs/skole, har prøvd tinder, match, sukker og whatnot, eier egen nedbetalt leilighet i sentrum, sitter i 2 ulike styrer(foreninger), tar videreutdanning på kveldstid... Hva mer går det ann å gjøre? for jeg er iaffall sørpe tom for ideer og begynner snart å bli deprimert :(

Anonymous poster hash: 0e319...760

Har du ikke utseende med deg, så nytter ikke nettdating. Da må du ut å treffe folk. Og da snakker jeg ikke kl 00 og utover i helgene. Delta på forskjellige sosiale eventer, gå ut med venner ganske tidlig for en god middag eller en øl og snakk med nabobordet hvor det sitter noen søte jenter. Ta initiativ og lytt til tilbakemeldinger du får. Ikke inviter med til kleine one 2 one dater, men inviter med på sosiale greier du skal med vennene dine. Å bli kjent sammen med noen som kjenner deg og kan snakke fint om deg er bra.. :) Er du på date og det ikke blir noe, så spør hva det var som gjorde at det ikke raslet i eggstokkene hennes. Si at du ønsker at hun skal være ærlig..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så bra menn skal liksom stå og vente til dere har pult fra dere med all verdens partysvensker? Ja, det kan du tro .

Anonymous poster hash: 94149...47a

Nei absolutt ikke, men de fleste av dere gjør det. Står der og venter og klager! Og vil dere virkelig ha de damene som dere klager over at puler på party svensker? Vil dere virkelig ha damer som puler på party svensker i det hele tatt??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de kvinner som aldri før tilbud, for virkelig aldri tilbud. Menn derimot har en rolle hvor de selv kan jakte.

Anonymous poster hash: a8c54...6ef

Og dette er forskjellig fra men som aldri får tilbud der de ikke selv kan jakte? 90% av menn ville aldri fått ett tilbud dersom de ikke aktivt gikk ut og jaktet, men du skalm i form av it kjønn sitte der og sutre over at du aldri får deg noe, uten å løfte så mye som en finger for å få det til? lykke til ja...

Anonymous poster hash: 0e319...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å ligg med en stygg mann.

Så kjenner du hvor befriende det er. Ikke alle kan gå for de suksessfulle og attraktive skjønner du.

Kvinners forakt mot stygge menn er tusen ganger sterkere enn menn sin forakt mot stygge kvinner. Er du kvinne og stygg kan du få betalt for sex.

Hvilken glede..? Mener du virkelig det er dette kvinner skal strekke seg etter, eller oppleve som livets gode sider? Sex med uattraktive menn mot penger, virkelig?

I min bekjentskapskrets så hadde vi en dame som ikke akkurat var heldig med utseendet.

Men likevel klarte hun å pule med omtrent alle oss gutta i tur og orden. Grunnen til det var at hun tok initiativ og var frempå når anledningen bydde seg.

Ei stygg jente som er litt frempå har det omtrent 10.000 ganger lettere enn en stygg gutt som er litt frempå.

Anonymous poster hash: 94149...47a

Skulle det være en høydare? Å klare pule seg gjennom en hel kompisgjeng? Feilen med dette resonnementet er at det ville være en våt drøm at de store å få pult seg gjennom en venninnegjeng, men det samme gjelder ikke kvinner.

Var det Dag Hessen som sa dette?

Nei, det var en uttalelse av Terje Bongård, en evolusjonsforsker fra NTNU-miljøet. Anbefaler deg boken "Det biologiske mennesket" om du er interessert.

Årsaken til at du føler deg dårlig med å ligge med menn du føler er for stygg for deg, - er fordi du er overlegen og føler deg for bra for de stygge mennene.

Som jeg skrev tidligere, - å ligge med en du selv fornedrer pirrer hovmodigheten din. Forestill deg den rusen det er å bli fornedret av en du selv fornedrer.

Prøv å ligg med en mann under din egen status, - da vil du føle deg ovenpå og uendelig mye mer verdt enn han stygge ekle mannen du pulte for egen selvbekreftelses skyld.

Å ligge med en samfunnet hater! Hvor herlig hadde ikke det vært? Å kaste alle samfunnes fordommer, - samfunnets press, og samfunnets forakt med å ligge med en mann bare DU vil ligge med!

Forestill deg at du ligger gratis med en mann som kun får pult ved betaling.

Hvor overlegen mannen hadde du ikke vært da?

Nei, det har ikke noe med over- eller underlegenhet å gjøre. Kvinner velger ikke partnere (og opplever sannsynligvis ikke sex) på samme måte som menn.

Anonymous poster hash: dfc36...bb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar grundig feil. Jeg har aldri brukt steroider, men er mer muskuløs enn det Zyzz var på profilbildet mitt. Reduksjon i fettprosent er enkelt å få til, og med div. forhåndsregler trenger det slettes ikke å gå utover musklene (heller tvert imot). Videre er det rett og slett slik at mange ikke responderer på steroider. Gener og innsats er mye, myyye viktigere.

Jeg har sett flere bilder av deg og det du sier stemmer simpelthen ikke. Du er mulig mer muskuløs, men fyren hadde bare tre års trening. Fettprosenten din kommer du ikke til å få under det du alt har vist,med mindre du vil droppe mass e muskelmasse. Det er klar tydelig forskjell på din fysikk og zyzz sin, uten å si at din fysikk ikke er respektabel og bra til å være naturlig, men du har fortsatt et stort sprang og ta før du er der zyzz var, og et gjør du ikke gjennom kost, søvn og trening alene. Du må ærlig talt kunne se forskjell på din egen fysikk, zyzz og lazerov og de gutta der sine.

Anonymous poster hash: 13f94...d18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke utseende med deg, så nytter ikke nettdating. Da må du ut å treffe folk. Og da snakker jeg ikke kl 00 og utover i helgene. Delta på forskjellige sosiale eventer, gå ut med venner ganske tidlig for en god middag eller en øl og snakk med nabobordet hvor det sitter noen søte jenter. Ta initiativ og lytt til tilbakemeldinger du får. Ikke inviter med til kleine one 2 one dater, men inviter med på sosiale greier du skal med vennene dine. Å bli kjent sammen med noen som kjenner deg og kan snakke fint om deg er bra.. :) Er du på date og det ikke blir noe, så spør hva det var som gjorde at det ikke raslet i eggstokkene hennes. Si at du ønsker at hun skal være ærlig..

Samme hvor mye du skravler så vil fremdeles 25% av alle menn i førtiårsalderen være barnløse og uten noen mulighet til å skaffe seg avkom eller arvinger. Dette her vil bli et forferdelig problem når alle disse hundretusener av enslige eldre menn, uten famile og uten barn vil måtte behøve omsorg i alderdommen.

90% av alle kvinner får egne barn.

Så bare fortsett med det pratet ditt om like muligheter for begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sant at selv om menn klager at kvinner er overfladiske, det er mye vanligere å se en stygg mann med ei pen jente enn ei stygg jente med en kjekk mann.



Anonymous poster hash: 0c1c5...333
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er forskjellig fra men som aldri får tilbud der de ikke selv kan jakte? 90% av menn ville aldri fått ett tilbud dersom de ikke aktivt gikk ut og jaktet, men du skalm i form av it kjønn sitte der og sutre over at du aldri får deg noe, uten å løfte så mye som en finger for å få det til? lykke til ja...

Anonymous poster hash: 0e319...760

Men kan kan egentlig en kvinne oppnå med å være frampå? Stort sett å bli sett på som billig, er min erfaring..

Å være "frempå" som kvinne fører ikke til forhold. Og forhold er som oftest det viktige for kvinner.

Selv har jeg aldri opplevd å bli "skjekk opp" på byen. Heldigvis har jeg funnet meg en mann via andre kanaler. En mann som heller ikke har flydd rundt på byen og jakter sex.

Anonymous poster hash: a8c54...6ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei absolutt ikke, men de fleste av dere gjør det. Står der og venter og klager! Og vil dere virkelig ha de damene som dere klager over at puler på party svensker? Vil dere virkelig ha damer som puler på party svensker i det hele tatt??

Jeg tror de fleste incels ville tatt til takke med hva som helst.

Anonymous poster hash: 94149...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...