Gå til innhold

Til dere bitre "incels" - hva med oss stygge kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke dette "sinnet" og bitterheten som følger med å ikke lykkes med det motsatte kjønn. Hvor kommer det fra? Hvorfor tror incels at de skal få viljen sin, og ikke møte motgang i livet?

Selv er jeg voksen dame og kommer til å gå gjennom livet barnløs og singel. Javisst er det kjipt og langt i fra hva jeg hadde håpet på, men at jeg skal bli sint på menn av den grunn? Det ville aldri falt meg inn. Jeg hadde aldri rett på de uansett.



Anonymous poster hash: dfc36...bb6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke dette "sinnet" og bitterheten som følger med å ikke lykkes med det motsatte kjønn. Hvor kommer det fra? Hvorfor tror incels at de skal få viljen sin, og ikke møte motgang i livet?

Selv er jeg voksen dame og kommer til å gå gjennom livet barnløs og singel. Javisst er det kjipt og langt i fra hva jeg hadde håpet på, men at jeg skal bli sint på menn av den grunn? Det ville aldri falt meg inn. Jeg hadde aldri rett på de uansett.

Anonymous poster hash: dfc36...bb6

Prøv å ligg med en stygg mann.

Så kjenner du hvor befriende det er. Ikke alle kan gå for de suksessfulle og attraktive skjønner du.

Kvinners forakt mot stygge menn er tusen ganger sterkere enn menn sin forakt mot stygge kvinner. Er du kvinne og stygg kan du få betalt for sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Jeg er en tidligere bitter "incel".

Jeg kritiserte ikke jenter pga. at de bare valgte de mest attraktive mennene, jeg kritiserte de fordi de ikke brydde seg om god moral i valget av gutt/mann. Faktisk så var det mere motsatt, de som oppførte seg respektløst ovenfor andre var de som var mest populære hos jenter. Dere kan nekte for det alt dere vil, men det var hvertfall det jeg opplevde under ungdomstida. Jeg snakker om den generelle trenden her, selvfølgelig fantes det unntak.

Jeg synes vel egentlig ikke jeg tok feil her, men jeg har gitt slipp på bitterheten. Den fører ikke noe godt med seg.

Anonymous poster hash: c1e75...6b1

Jeg tror heller ikke at dere tar feil, men heller at dere henger dere for mye opp i bare ett aspekt av "spillet" - både på deres egne vegne, og på vegne av de jentene dere faller for.

Endret av Salvesen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din "erfaring" er per definisjon unntak, da de fleste kvinner med utdannelse og gode jobber ikke går for arbeidsledige kriminelle. Rent statistisk matcher de fleste på dette nivået.

Unntak vil alltid eksistere. Men at kvinner jevnt over foretrekker menn med utdannelse og god jobb er et faktum, dette er tom. filtre mange setter opp innen nettdating.

Nei, det tror jeg ikke du.

Kvinner har så fantastisk liten selvinnsikt på hva dere faktisk går etter at det nesten er komisk.

Når dere skal gi råd til gutter kommer flosklene på rekke og rad:

- Ha en god jobb.

- Vis respekt for jenter.

- Vær snill mot dyr osv osv.

Men hvem er det dere havner i seng med når alt kommer til alt? Jo, det er den sleske partysvenske-bartenderen med klippekort på Olafia-klinikken.

Fornuft er overhodet ikke en faktor når dere skal velge partner, i så ikke før dere nærmer dere 30 med stormskritt og klokken begynner å tikke for alvor.

Felles for alle de jeg kjenner som virkelig har pult mange damer er at verken har hatt god jobb eller høy utdannelse.

Anonymous poster hash: 94149...47a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette blir egentlig helt på siden, og ikke relevant. Det er ikke sånn at alle kan være like pene. Ja, alle kan trene og spise sunt, men det vil alltid være et skjønnhetshierarki. Hvis alle plutselig er slanke og veltrente, så mister det å være slank og veltrent sin verdi. Da finner vi andre kroppslige trekk å konkurrere om, og andre trekk som er "pent". Poenget mitt er at hva som er pent, middels og stygt, er relativt. Vi måler stygghet i forhold til penhet, og omvendt. Og det å være pen vil alltid begrense seg til en viss del av befolkningen. Alle kan ikke være like pene, da mister penhet verdi. Så i alle samfunn vil noen regnes som pene, noen regnes som middels pene, noen regnes som lite pene.. På samme måte som at alle selvsagt ikke kan være like suksessfulle musikere, fotballspillere, etc. Vi må altså akseptere at en viss andel av befolkningen stiller litt dårligere enn andre når det gjelder utseende. Noen vil alltid oppfylle de kulturelle utseendeidealene i mindre grad enn andre. Spørsmålet i denne tråden er altså om kvinner i denne gruppen har det bedre enn tilsvarende menn. Anonymous poster hash: 85ec1...f09

Nå må du huske på at ikke alle har gunstige gener ift. det med å få en atletisk og estetisk kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere mannlige brukere klage over hvor kjipt liv såkalte "incels" har, altså menn uten draget på damene.

Men tror dere at dere er i noen særstilling? Hva med oss uattraktive kvinner da? Hvis vi skal operere med den berømte utseendeskalaen deres: hvordan tror dere livet til en 2'er-dame er?

Greit nok at selv vi uattraktive damer kan få tilfeldig sex iblant, noe som kanskje er vanskeligere for uattraktive menn. Men tror dere det er veldig tilfredsstillende å VITE at den eneste grunnen til at du blir sjekka opp, er fordi det er klokka tre på natta, fyren er sørpe dritings, vil bare tømme seg og har blitt avvist av alle de penere damene på stedet? At han neste dag kommer til å fortelle kompisene om den schtøgge kjerringa han våkna opp ved siden av?

Anonymous poster hash: be8bb...bb7

Har fremheva noe som er meget interessant i dette innlegget.

Selv en stygg dame blir sjekka opp.

En stygg mann vil aldri, aldri, aldri i sitt liv bli sjekka opp. Tenk litt på det.

Anonymous poster hash: 94149...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å ligg med en stygg mann.

Så kjenner du hvor befriende det er. Ikke alle kan gå for de suksessfulle og attraktive skjønner du.

Kvinners forakt mot stygge menn er tusen ganger sterkere enn menn sin forakt mot stygge kvinner. Er du kvinne og stygg kan du få betalt for sex.

Om jeg virkelig syns fyren er "stygg" så ligger jeg ikke med ham. Hvorfor ligger du med fæle kvinner hvis du syns de er så heslige? Ingen tvinger deg vel?

Kan du noe om evolusjonsbiologi? En av Norges mest kjent forskere på det feltet har uttalt at hos kvinner utløser det de sterkeste straffe-følelsene mennesker kan ha, dersom de tvinges til å ligge med menn de ikke har valgt selv. Slik er det ikke for menn, derfor opplever dere heller ikke voldtekt, seksualisert vold, trakassering osv. Det er den andre siden av mynten dere så å si aldri tar i betraktning.

Anonymous poster hash: dfc36...bb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremheva noe som er meget interessant i dette innlegget.

Selv en stygg dame blir sjekka opp.

En stygg mann vil aldri, aldri, aldri i sitt liv bli sjekka opp. Tenk litt på det.

Anonymous poster hash: 94149...47a

Hva med oss kvinner som ikke blir sjekket opp da, ikke engang kl02.30? Det er vel de ts sikter til?

Anonymous poster hash: dfc36...bb6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en helt normal, litt søt dame. Men ingen skjønnhet som menn snur seg etter. Veier og 5 kg for mye, men er veldig heldig med at det legger seg på pupper, rompe og lår. Så kroppen ser egentlig ganske så bra ut uansett. Datet en mann, som ikke var spesielt kjekk, veide minst 30 kg for mye, var 10 år eldre enn meg, og bodde i leid liten leilighet. Men jeg likte han, men ble faktisk dumpet fordi siden han hadde klart å få en din dame som meg, skulle han se etter om han kunne få en ennå bedre dame. Dumme mannen, kunne ikke være fornøyd med å ha fått noe litt bedre enn han vanligvis fikk, nei han skulle se etter om han kunne få noe mye bedre enn han vanligvis fikk. Han tok kontakt 1 år etterpå, maste skikkelig om at vi måtte møtes, og jeg måtte gi han en sjanse igjen. Tydeligvis fant han ikke noe bedre, og meg fikk han ikke igjen da.

Og det er mitt inntrykk at menn på mitt nivå, ønsker noe mye bedre enn meg. Jeg sliter veldig med å få meg kjæreste. Sex kan jeg få mye av, da jeg er velsignet med store pupper og rompe. Men jeg vil ikke bare ha sex, og da med en som aldri ville hatt meg som kjæreste.



Anonymous poster hash: b46e9...7f9
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss kvinner som ikke blir sjekket opp da, ikke engang kl02.30? Det er vel de ts sikter til?

Anonymous poster hash: dfc36...bb6

I min bekjentskapskrets så hadde vi en dame som ikke akkurat var heldig med utseendet.

Men likevel klarte hun å pule med omtrent alle oss gutta i tur og orden. Grunnen til det var at hun tok initiativ og var frempå når anledningen bydde seg.

Ei stygg jente som er litt frempå har det omtrent 10.000 ganger lettere enn en stygg gutt som er litt frempå.

Anonymous poster hash: 94149...47a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du noe om evolusjonsbiologi? En av Norges mest kjent forskere på det feltet har uttalt at hos kvinner utløser det de sterkeste straffe-følelsene mennesker kan ha, dersom de tvinges til å ligge med menn de ikke har valgt selv. Slik er det ikke for menn, derfor opplever dere heller ikke voldtekt, seksualisert vold, trakassering osv. Det er den andre siden av mynten dere så å si aldri tar i betraktning. Anonymous poster hash: dfc36...bb6

Var det Dag Hessen som sa dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det var veldig hyggelig sagt! Det er vel som med alt annet øyet som ser, og et ganske så bevis på at det ikke egentlig er utseende som er det viktigste.. utenom på Tinder da! Det noen ser på som smashing ser andre på som helt greit. (og da snakker jeg ikke om min mening altså) vi er forskjellige og det er jo det som er så bra!

Men enkelte på Tinder kan ta seg en titt i speilet og senke kravene sine ganske mye. Og det poengterer også TS sitt hovedinnlegg om at også menn som klager har for høye forventinger til hva de kan få. Desverre!

Jeg har senket kravene mine kontinuerlig fra jeg fylte 18 og 6 år senere er jeg fortsatt ukysset og jomfru... Det hadde nok skjedd med en kvinne ja...

Anonymous poster hash: 0e319...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Neida, men for å oppleve personlig og seksuell kjemi så kreves det jo normalt at man er interessert i utgangspunktet, og denne første fasen der man skaper tiltrekning er mye lettere jo mer attraktiv man er. Og de som er minst attraktive må som regel svelge noen flere kameler enn de som er mer attraktive.

Skalaen handler for øvrig ikke bare om utseende nei, kan være vellykkethet, personlighet osv.

Anonymous poster hash: 986c6...d15

Helt enig i dette. Det er ganske stor forskjell når jenten er på fra starten av kontra når de kun prater for å være hyggelig og man faktisk må få dem interessert etter hvert. Siste nevnte går ann, men det krever gode sosiale ferdigheter.

Ellers synes jeg det er rart at folk nærmest forventer at hvem man blir tiltrukket av bør baseres på utseende en selv har. Det er jo ikke slik det funker. Slik jeg ser det finnes det en generell mal for hva de fleste menn og kvinner blir tiltrukket av når det kommer til det motsatte kjønn. Det vil alltid være en viss variasjon og folk vil ikke være tiltrukket av akkurat de samme hele tiden, men hva og hvem man blir tiltrukket av avhenger uansett ikke av ens eget utseende. Jeg synes ikke det er rart at en "stygg kvinne" vil ha og blir tiltrukket av menn de fleste kvinner finner tiltrekende. Det er helt naturlig på samme måte som at " stygge menn" blir tiltrukket av kvinner de fleste menn finner tiltrekende.

Slik jeg ser det har ikke det ene kjønnet det noe værre enn det andre når det kommer til de som sliter mest. Forskjellen er at kvinner har lettere tilgang på sex, mens menn genrerelt gjerne må stresse mer med initiativsbyrden og dermed risiko for avisning.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med oss kvinner som ikke blir sjekket opp da, ikke engang kl02.30? Det er vel de ts sikter til?

Anonymous poster hash: dfc36...bb6

Da er vel de få kvinnene det samme som 95% av mennene...

Anonymous poster hash: 0e319...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke du.

Kvinner har så fantastisk liten selvinnsikt på hva dere faktisk går etter at det nesten er komisk.

Når dere skal gi råd til gutter kommer flosklene på rekke og rad:

- Ha en god jobb.

- Vis respekt for jenter.

- Vær snill mot dyr osv osv.

Men hvem er det dere havner i seng med når alt kommer til alt? Jo, det er den sleske partysvenske-bartenderen med klippekort på Olafia-klinikken.

Fornuft er overhodet ikke en faktor når dere skal velge partner, i så ikke før dere nærmer dere 30 med stormskritt og klokken begynner å tikke for alvor.

Felles for alle de jeg kjenner som virkelig har pult mange damer er at verken har hatt god jobb eller høy utdannelse.

Anonymous poster hash: 94149...47a

Du har helt rett, det er han vi havner til sengs med, når vi er ute for å finne noen å havne til sengs med. Men velger vi en livspartner er det andre ting enn om han ser ut til å duge i senga vi er ute etter.

Du kan ikke dømme kvinners partnervalg ut i fra det du har sett på byen, og den bitterheten du føler over at kvinnene der heller vil ha seg med bartenderen eller med deg. Det er et ligg, ikke bry deg om det, når de skal finne en pappa til ungene sine finner de BRA damene BRA menn. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du huske på at ikke alle har gunstige gener ift. det med å få en atletisk og estetisk kropp.

Hvor estetisk vellykket du blir, jzyzz-skalaen tatt i betraktning, handler om hva slags preparater du er på og ikke gener.

Anonymous poster hash: 13f94...d18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har senket kravene mine kontinuerlig fra jeg fylte 18 og 6 år senere er jeg fortsatt ukysset og jomfru... Det hadde nok skjedd med en kvinne ja...

Anonymous poster hash: 0e319...760

Men har du gjort noe for å øke din verdi også, eller har du bare senket kravene dine.. Det er litt vesentlig ser du.. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ligg med en stygg mann.

Så kjenner du hvor befriende det er. Ikke alle kan gå for de suksessfulle og attraktive skjønner du.

Kvinners forakt mot stygge menn er tusen ganger sterkere enn menn sin forakt mot stygge kvinner. Er du kvinne og stygg kan du få betalt for sex.

Hva er egentlig definisjonen på "en stygg mann"? :klo:

Tror holdningene du avslører slukker all gnist av interesse hos enhver kvinne - fullstendig uavhengig av hvordan du ser ut, dessverre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Et spørsmål:

Gjelder utssendeskalaen i forhold til alder, eller er den konstant. For hvis den er konstant vil det jo nesten ikke finnes 1-5 ere blant folk i 20-30 årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg virkelig syns fyren er "stygg" så ligger jeg ikke med ham. Hvorfor ligger du med fæle kvinner hvis du syns de er så heslige? Ingen tvinger deg vel?

Kan du noe om evolusjonsbiologi? En av Norges mest kjent forskere på det feltet har uttalt at hos kvinner utløser det de sterkeste straffe-følelsene mennesker kan ha, dersom de tvinges til å ligge med menn de ikke har valgt selv. Slik er det ikke for menn, derfor opplever dere heller ikke voldtekt, seksualisert vold, trakassering osv. Det er den andre siden av mynten dere så å si aldri tar i betraktning.

Anonymous poster hash: dfc36...bb6

Årsaken til at du føler deg dårlig med å ligge med menn du føler er for stygg for deg, - er fordi du er overlegen og føler deg for bra for de stygge mennene.

Som jeg skrev tidligere, - å ligge med en du selv fornedrer pirrer hovmodigheten din. Forestill deg den rusen det er å bli fornedret av en du selv fornedrer.

Prøv å ligg med en mann under din egen status, - da vil du føle deg ovenpå og uendelig mye mer verdt enn han stygge ekle mannen du pulte for egen selvbekreftelses skyld.

Å ligge med en samfunnet hater! Hvor herlig hadde ikke det vært? Å kaste alle samfunnes fordommer, - samfunnets press, og samfunnets forakt med å ligge med en mann bare DU vil ligge med!

Forestill deg at du ligger gratis med en mann som kun får pult ved betaling.

Hvor overlegen mannen hadde du ikke vært da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...