Gå til innhold

Til dere bitre "incels" - hva med oss stygge kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greit nok at selv vi uattraktive damer kan få tilfeldig sex iblant, noe som kanskje er vanskeligere for uattraktive menn. Men tror dere det er veldig tilfredsstillende å VITE at den eneste grunnen til at du blir sjekka opp, er fordi det er klokka tre på natta, fyren er sørpe dritings, vil bare tømme seg og har blitt avvist av alle de penere damene på stedet? At han neste dag kommer til å fortelle kompisene om den schtøgge kjerringa han våkna opp ved siden av?

Anonymous poster hash: be8bb...bb7

Jeg hadde faktisk gledelig foretrukket å bli sjekket opp, eller få napp, som noens sistevalg, fremfor å aldri bli sjekket opp, eller få napp, i det hele tatt. Det kan være ganske ødeleggende for psyken å aldri få oppleve, kjærlighet, nærhet, sex, eller at ingen noen gang viser noen som helst interesse for deg på noe annet enn et platonisk nivå.

Kanskje spesielt for menn, hvor enkelte kan oppleve, etter hvert som avslagene blir både tosiffret og tresiffret, at det går utover selvtillit, så manndommen, som deretter tar knekken på den siste rest av selvrespekt og selvtillit, når dere kvinner ikke får det fyrverkeriet dere forventer og krever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke dette "sinnet" og bitterheten som følger med å ikke lykkes med det motsatte kjønn. Hvor kommer det fra? Hvorfor tror incels at de skal få viljen sin, og ikke møte motgang i livet?

Selv er jeg voksen dame og kommer til å gå gjennom livet barnløs og singel. Javisst er det kjipt og langt i fra hva jeg hadde håpet på, men at jeg skal bli sint på menn av den grunn? Det ville aldri falt meg inn. Jeg hadde aldri rett på de uansett.

Anonymous poster hash: dfc36...bb6

Helt enig!! Sånn tenker jeg også, hvorfor er de så selvrettferdige og har så oppblåst ego? Det er virkelig underlig!!

Anonymous poster hash: 5c422...b5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk gledelig foretrukket å bli sjekket opp, eller få napp, som noens sistevalg, fremfor å aldri bli sjekket opp, eller få napp, i det hele tatt. Det kan være ganske ødeleggende for psyken å aldri få oppleve, kjærlighet, nærhet, sex, eller at ingen noen gang viser noen som helst interesse for deg på noe annet enn et platonisk nivå.

Kanskje spesielt for menn, hvor enkelte kan oppleve, etter hvert som avslagene blir både tosiffret og tresiffret, at det går utover selvtillit, så manndommen, som deretter tar knekken på den siste rest av selvrespekt og selvtillit, når dere kvinner ikke får det fyrverkeriet dere forventer og krever.

Tror du alle kvinner forventer og krever fyrverkeri??!? :overrasket:

Det finnes faktisk damer som liker å ta det litt rolig i svingene. Hva med å droppe forventninger om å "få napp", men heller gå inn for å bli nærmere kjent med dama og ikke minst la henne bli kjent med deg? Dersom du ikke er ute etter noe seriøst, kan det sikkert være frustrerende å kaste bort tiden på å skulle bli kjent med noen man uansett ikke har planer om å gå videre med (etter sex). Dersom det nettopp er noe seriøst du ønsker, bør du heller tre varsomt frem og gi det tid. Jeg er helt sikker på at mange av dere mannlige såkalte incels som klager vil få det mye enklere ved å revurdere egen innstilling. Husk også på at enkelte (mange?) damer sier ikke nei til deg, men generelt til alle når det kommer til platonisk sjekking og muligheter for "napp" (ONS) ute på byen. Du kan være aldri så kjekk og likevel få samme svaret fra samme jenta. Tenk litt over hva dere faktisk er ute etter selv også og hvilke signaler dere sender ut. Det er ihvertfall usjarmerende dersom man fremstår nærmest desperat - da vil ingen jente føle seg spesiell i deres selskap uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, etter å ha lest denne tråden i sin helhet, vurderer jeg å bare forbli sølibat resten av livet. Er det virkelig tilfelle at alle menn bare higer etter damer de aldri har hatt før? Og at det ikke ligger i en manns natur å forbli monogam, men heller å sammenligne dama si med alle andre damer i universet for å finne den mest attraktive man innbiller seg å ha en sjanse på? I så fall melder jeg meg ut.

Det finnes ikke noe mer utiltrekkende i mine øyne enn det å være så overfladisk at man ikke kan verdsette det man har, over noe som i horisonten ser "penere" ut ved et øyekast. Jeg kjenner jeg blir direkte kvalm av mennene som diskuterer her på forumet. Ikke rart dere ikke har draget. Dersom dyr klarer å leve livet ut UTEN å verken onanere eller stappe pikken sin i alt som går, burde det ikke være noe problem for gutter å gjøre det samme: særlig etter at de har funnet en person de kunne tenke seg å tilbringe resten av livet med på alle andre plan enn den "umettelige apetitten etter noe nytt". Æsj.



Anonymous poster hash: c1ed1...59e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg synes "stygge" menn får seg noe hele tiden jeg. Ofte har de mer karisma enn middels kjekke menn, og det teller kanskje mer enn utseendet i noen tilfeller. Jeg ser også "stygge" kvinner som stadig er i nye forhold. Så jeg skjønner ikke hva folk klager over :fnise:

Hvis jeg skal definere hva jeg mener med "stygge", kan det være at personen har litt av mange negative trekk. Om en kvinne har gretten personlighet, utstående øyne, mister håret og flasser, dårlig hygiene, har vorter med lange hår på i ansiktet, er veldig overvektig, merkelig kroppsfasong og smatter når hun spiser f.eks. En eller to av de tingene synes jeg ikke gjør en person stygg, men hvis man har alle disse trekkene på en gang er det sannsynligvis mange som mener at de er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker er rare og damer som er for pene kan ofte dømmes som høye på seg selv. Alt handler også om hvilken holdning du har, hvordan du kler deg og hvem du "henger" med. Hvis du ikke får de du vil ha, selv etter at du har fikset på utseende ditt er det nok noe annet du må ta tak i :)

Hvem har sagt hun ikke får akkurat de hun vil ha?

Anonymous poster hash: 8b8a5...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk gledelig foretrukket å bli sjekket opp, eller få napp, som noens sistevalg, fremfor å aldri bli sjekket opp, eller få napp, i det hele tatt. Det kan være ganske ødeleggende for psyken å aldri få oppleve, kjærlighet, nærhet, sex, eller at ingen noen gang viser noen som helst interesse for deg på noe annet enn et platonisk nivå.

Kanskje spesielt for menn, hvor enkelte kan oppleve, etter hvert som avslagene blir både tosiffret og tresiffret, at det går utover selvtillit, så manndommen, som deretter tar knekken på den siste rest av selvrespekt og selvtillit, når dere kvinner ikke får det fyrverkeriet dere forventer og krever.

Håper for disse (og din) sin del at jeg aldri har blitt sjekket opp av dere, jeg avviser menn uansett utséendet. Er ikke homofil, er bare ikke interessert i noe som helst, noen gang. Så dere bør ha i mente at ikke alle jenter er ute etter noe, enten det er ONS, fuckfriend, flørt, kjæreste eller ektemann. Noen er rett og slett bare ikke ute etter noe. Jeg sjekker ikke, og jeg stikker unna om jeg blir sjekket opp. Tror virkelig ikke jeg er den eneste. Uansett om du er en dritsøt fyr, incel eller en horribel slayer. (herregud, i løpet av tre dager har disse ordene faktisk begynt å etse seg inn i ordforrådet mitt..?!?!) Og det er VIRKELIG ikke vondt ment fra noen av oss. Bare sier det. Ha det i bakhodet. Det trenger ikke nødvendigvis bety at du ikke ser ut i dagslys, i 30% av tilfellene har du rett og slett bare ikke truffet noen på riktig tidspunkt.

Alt handler ikke om man er stygg eller pen her i verden.

Anonymous poster hash: e5727...2a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, etter å ha lest denne tråden i sin helhet, vurderer jeg å bare forbli sølibat resten av livet. Er det virkelig tilfelle at alle menn bare higer etter damer de aldri har hatt før? Og at det ikke ligger i en manns natur å forbli monogam, men heller å sammenligne dama si med alle andre damer i universet for å finne den mest attraktive man innbiller seg å ha en sjanse på? I så fall melder jeg meg ut.

Det finnes ikke noe mer utiltrekkende i mine øyne enn det å være så overfladisk at man ikke kan verdsette det man har, over noe som i horisonten ser "penere" ut ved et øyekast. Jeg kjenner jeg blir direkte kvalm av mennene som diskuterer her på forumet. Ikke rart dere ikke har draget. Dersom dyr klarer å leve livet ut UTEN å verken onanere eller stappe pikken sin i alt som går, burde det ikke være noe problem for gutter å gjøre det samme: særlig etter at de har funnet en person de kunne tenke seg å tilbringe resten av livet med på alle andre plan enn den "umettelige apetitten etter noe nytt". Æsj.

Anonymous poster hash: c1ed1...59e

Mener du at vi ikke skal onanere heller nå? haha dette blir bare sykere og sykere. Hva er galt med å ha ambisjoner om å få best mulig dame? Det gjør oss jo mer fornøyd og i tillegg så øker det attrktivitten på damer som helhet som må konkurrere og presse seg litt for å konkurrere ut andre jenter? vinn vinn?

Anonymous poster hash: 13f94...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg synes "stygge" menn får seg noe hele tiden jeg. Ofte har de mer karisma enn middels kjekke menn, og det teller kanskje mer enn utseendet i noen tilfeller. Jeg ser også "stygge" kvinner som stadig er i nye forhold. Så jeg skjønner ikke hva folk klager over :fnise:

Hvis jeg skal definere hva jeg mener med "stygge", kan det være at personen har litt av mange negative trekk. Om en kvinne har gretten personlighet, utstående øyne, mister håret og flasser, dårlig hygiene, har vorter med lange hår på i ansiktet, er veldig overvektig, merkelig kroppsfasong og smatter når hun spiser f.eks. En eller to av de tingene synes jeg ikke gjør en person stygg, men hvis man har alle disse trekkene på en gang er det sannsynligvis mange som mener at de er det.

Tenk om kvinnen flasser :blink: Det pårvirker jo halve befolkningen, så tenk om du ender opp med en av disse! Som i tillegg har utstående øyne!

Tragedie!

Anonymous poster hash: c1ed1...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, etter å ha lest denne tråden i sin helhet, vurderer jeg å bare forbli sølibat resten av livet. Er det virkelig tilfelle at alle menn bare higer etter damer de aldri har hatt før? Og at det ikke ligger i en manns natur å forbli monogam, men heller å sammenligne dama si med alle andre damer i universet for å finne den mest attraktive man innbiller seg å ha en sjanse på? I så fall melder jeg meg ut.

Det finnes ikke noe mer utiltrekkende i mine øyne enn det å være så overfladisk at man ikke kan verdsette det man har, over noe som i horisonten ser "penere" ut ved et øyekast. Jeg kjenner jeg blir direkte kvalm av mennene som diskuterer her på forumet. Ikke rart dere ikke har draget. Dersom dyr klarer å leve livet ut UTEN å verken onanere eller stappe pikken sin i alt som går, burde det ikke være noe problem for gutter å gjøre det samme: særlig etter at de har funnet en person de kunne tenke seg å tilbringe resten av livet med på alle andre plan enn den "umettelige apetitten etter noe nytt". Æsj.

Anonymous poster hash: c1ed1...59e

Jeg regner med at du er av de mindre pene? Hadde du vært topp 20 % så hadde du ikke sagt det?

Anonymous poster hash: ce938...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du alle kvinner forventer og krever fyrverkeri??!? :overrasket:

Det finnes faktisk damer som liker å ta det litt rolig i svingene. Hva med å droppe forventninger om å "få napp", men heller gå inn for å bli nærmere kjent med dama og ikke minst la henne bli kjent med deg? Dersom du ikke er ute etter noe seriøst, kan det sikkert være frustrerende å kaste bort tiden på å skulle bli kjent med noen man uansett ikke har planer om å gå videre med (etter sex). Dersom det nettopp er noe seriøst du ønsker, bør du heller tre varsomt frem og gi det tid. Jeg er helt sikker på at mange av dere mannlige såkalte incels som klager vil få det mye enklere ved å revurdere egen innstilling. Husk også på at enkelte (mange?) damer sier ikke nei til deg, men generelt til alle når det kommer til platonisk sjekking og muligheter for "napp" (ONS) ute på byen. Du kan være aldri så kjekk og likevel få samme svaret fra samme jenta. Tenk litt over hva dere faktisk er ute etter selv også og hvilke signaler dere sender ut. Det er ihvertfall usjarmerende dersom man fremstår nærmest desperat - da vil ingen jente føle seg spesiell i deres selskap uansett.

Mitt inntrykk er faktisk at kvinner forventer fyrverkeri ja, og hvis de ikke får det så dumper de fyren for noen som kan gi de det. Men, det kan naturligvis være en myte, på lik linje med at alle menn er utro, eller kun ønsker perfekte modellkjærester, eller tenker bare på sex og lar snoppen gjøre all tenkingen. :-)

Jeg har ikke forventninger om å få napp, tvert i mot. Jeg har aldri hatt en one night stand, og har aldri vært ute etter det. Jeg har aldri dratt på byen og sjekket opp damer for å få de med meg hjem for seksuell aktivitet. Kanskje jeg er litt gammeldags, men jeg vil ikke ha sex for å ha sex. Jeg vil ha noen å dele livet med. Både sorger og gleder, og alt som kommer i mellom dette. Ikke liker jeg å dra på byen, eller fylla, heller, så treffer aldri damer i en sånn setting. Jeg sier ikke at jeg skal vente til jeg er gift, eller vente på den jeg kommer til å gifte meg med, men det finnes en mellomting.

Jeg mente ikke at jeg foretrekker, er ute etter, eller ønsker å bare få napp, men at jeg heller kanskje hadde foretrukket det enn å leve i ensomhet og sølibat, for da kan det være lett å føle seg uelsket og uønsket når det er alt man kjenner.

For øvrig så aner jeg ikke hva "incels" betyr, men alle forum har jo sine "lokale" ord og uttrykk. Regner med at det er noe lite flatterende, så tolker det som en lite hyggelig kommentar fra din side, inntil videre.

Endret av Gibralfaro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at vi ikke skal onanere heller nå? haha dette blir bare sykere og sykere. Hva er galt med å ha ambisjoner om å få best mulig dame? Det gjør oss jo mer fornøyd og i tillegg så øker det attrktivitten på damer som helhet som må konkurrere og presse seg litt for å konkurrere ut andre jenter? vinn vinn?

Anonymous poster hash: 13f94...d18

Nei, jeg mener ikke at folk ikke skal onanere. Det jeg mener er at folk ikke skal gå ut å presse jenter til ufrivillig samleie i beruset tilstand (noe som er en ganske utbredt standard i dagens samfunn). For gutter er det kanskje en ekstra strek i regnskapet; for jenter kan det være et ekstra år hos psykolog (og ja, jeg snakker av erfaring).

Du må for all del ha ambisjoner om å få "best mulig dame", men jeg synes at din ambisjon hvor "best mulig dame" er ensbetydende med "mest sexy dame" er nokså uspiselig. Jeg driter i hvor fornøyd du blir eller hvor attraktive "damer som helhet" føler seg, dersom damen som ble knullet av deg føler seg dritt etter at du stakk fra sengen hennes klokken 5:30 om morgenen. Sannheten er at de fleste menn viser seg fra sin verste side på nattestid i helgene.

Anonymous poster hash: c1ed1...59e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om kvinnen flasser :blink: Det pårvirker jo halve befolkningen, så tenk om du ender opp med en av disse! Som i tillegg har utstående øyne!

Tragedie!

Anonymous poster hash: c1ed1...59e

Jeg har ikke noe i mot menn som flasser eller har utstående øyne. De eneste tingene jeg ikke ville likt av det jeg skrev hos en kjæreste var gretten personlighet og smatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du er av de mindre pene? Hadde du vært topp 20 % så hadde du ikke sagt det?

Anonymous poster hash: ce938...377

Jeg kan gjerne være en av de 20% "mindre pene" i følge den uoffisielle KG-statistikken, for hvis ikke hadde jeg ikke ytret meninger. Men å være en av de 20% mindre attraktive hindrer meg ikke i å ha en grad fra en av nordens beste universiteter, å tjene betydelig bedre enn gjennomsnittet, og å leve en bedre livsstil enn de fleste. Dersom det at jeg ser hakket mindre attraktiv ut enn datingmarkedet for øvrig hindrer meg i å finne en passende mann har jeg bedre kilder å lete i, som kan tjene en konkurransemessig sum og som ikke er med på å dra meg ned i det ønonomiske dragsuget.

Vinn-vinn.

Anonymous poster hash: c1ed1...59e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du er av de mindre pene? Hadde du vært topp 20 % så hadde du ikke sagt det?

Anonymous poster hash: ce938...377

Har du aldri møtt en dame som er både pen og har gode verdier? De finnes faktisk. Hvis du ikke tror det, så skjønner jeg virkelig ikke hva du eventuelt jakter etter i utgangspunktet.

Drømmedama er dum og deilig, eller? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper for disse (og din) sin del at jeg aldri har blitt sjekket opp av dere

Anonymous poster hash: e5727...2a5

Tror du misforstod hva jeg mente. Se eventuelt lenger opp i tråden om du faktisk har interesse av å finne det ut.

Du kan nok føle deg ganske så trygg på at jeg ikke hadde sjekket opp deg heller, så du trenger ikke å miste nattesøvnen med det første på grunn av det jeg skrev.

Alt handler ikke om man er stygg eller pen her i verden.

Jeg har ikke påstått det heller.

Endret av Gibralfaro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mener ikke at folk ikke skal onanere. Det jeg mener er at folk ikke skal gå ut å presse jenter til ufrivillig samleie i beruset tilstand (noe som er en ganske utbredt standard i dagens samfunn). For gutter er det kanskje en ekstra strek i regnskapet; for jenter kan det være et ekstra år hos psykolog (og ja, jeg snakker av erfaring).

Du må for all del ha ambisjoner om å få "best mulig dame", men jeg synes at din ambisjon hvor "best mulig dame" er ensbetydende med "mest sexy dame" er nokså uspiselig. Jeg driter i hvor fornøyd du blir eller hvor attraktive "damer som helhet" føler seg, dersom damen som ble knullet av deg føler seg dritt etter at du stakk fra sengen hennes klokken 5:30 om morgenen. Sannheten er at de fleste menn viser seg fra sin verste side på nattestid i helgene.

Anonymous poster hash: c1ed1...59e

Du er selv ansvarlig for de du går til sengs med. Herregud, skylder du på menn for å presse deg til sex når de er like berusa som deg? Det er kanskje en grunn til at du bare blir et knull når du driter i hvor fornøyd vi menn er med dama vår. Går ikke an å tilfredsstille en mann med den holdninga.

Anonymous poster hash: 13f94...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mener ikke at folk ikke skal onanere. Det jeg mener er at folk ikke skal gå ut å presse jenter til ufrivillig samleie i beruset tilstand (noe som er en ganske utbredt standard i dagens samfunn). For gutter er det kanskje en ekstra strek i regnskapet; for jenter kan det være et ekstra år hos psykolog (og ja, jeg snakker av erfaring).

Du må for all del ha ambisjoner om å få "best mulig dame", men jeg synes at din ambisjon hvor "best mulig dame" er ensbetydende med "mest sexy dame" er nokså uspiselig. Jeg driter i hvor fornøyd du blir eller hvor attraktive "damer som helhet" føler seg, dersom damen som ble knullet av deg føler seg dritt etter at du stakk fra sengen hennes klokken 5:30 om morgenen. Sannheten er at de fleste menn viser seg fra sin verste side på nattestid i helgene.

Anonymous poster hash: c1ed1...59e

Presse jenta til samleie? Hva er det du snakker om? Selv om det har hendt deg så er det andre jenter som er ansvarlige og ikke drikker seg fra sans og samling. Kan du ikke bare innrømme at jenter også blir kåte og vil ha sex? De fleste Os jeg har hatt (33 stk), så er det jenta som har presset på for å være med meg hjem. Under sex så er det jenta som har sagt at vi skal drite i alt som heter beskyttelse.

Anonymous poster hash: ce938...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at folk ikke skal gå ut å presse jenter til ufrivillig samleie i beruset tilstand (noe som er en ganske utbredt standard i dagens samfunn).

Anonymous poster hash: c1ed1...59e

Du får det til å høres ut som at du mener at ("alle") gutter er skyldige i å presse jenter til sex når det hookes opp på byen. Håper det bare er jeg som misforstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...