Gå til innhold

Hva tenker damer om "bolere"?

Fremhevede innlegg

Gjest moremuscles?
Skrevet

Blir dere tiltrukket dem?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Idioter"

• Liker 4
Gjest moremuscles?
Skrevet

"Idioter"

Hvorfor det egentlig? Det gjør jo bare det for å se bra ut...

Skrevet

Nei. Fint med muskler, men syns boling blir alt for mye.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er stygt. Dessuten kunne jeg ALDRI blitt interessert i en mann som hadde så mye fokus på treningen og kroppen. Det er greit med en trent kropp, men når det går så langt som til boling... Nei, det finnes andre verdier i livet jeg setter mye høyere!

• Liker 8
Gjest O___o
Skrevet

Boling kan jeg ikke fordra.

Fitness der i mot Kan være dritsexy på damer

• Liker 2
Skrevet

Boling er stygt som faen. STYGT STYGT STYGT. Og mange bolere bruker steroider som i tillegg gjør dem til store drittsekker.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Blir dere tiltrukket dem?

Det eneste jeg tenker er at de er aggro og fiser mye. Ikke så veldig attraktivt nei. :fnise:

• Liker 3
Gjest Nica.
Skrevet

Jeg synes nå det er greit om de har litt kondis også jeg, synes det blir veldig turn off når de skal gjøre så mye ut av det. Tren og vær aktiv, men når du begynner å veie maten og spise kun kjøttdeig med nøtter faller jeg av lasset altså. Alt med måte!

• Liker 3
Skrevet

Boling er lang mt over streken, og ganske ulekkert. For det ser jo ikke sunt ut.

• Liker 1
Skrevet (endret)

http://bodymusclegrowth.files.wordpress.com/2011/05/muscular-body.jpg

Jenter sier de ikke liker bolere. Men i hemmelighet så elsker de de store musklene som folk som tar vitaminer og interesserer seg for kroppsbygging bygger på seg. Jenter elsker muskler. Så enkelt. ;)

Snakk for deg selv du...

Endret av Kråkesaks
  • Liker 14
Skrevet

Nei takk. Liker menn som bygger muskler naturlig og ikke tar snarveier ved å tilføre kroppen sin masse dritt.

• Liker 1
Skrevet

Boling er stygt som faen. STYGT STYGT STYGT. Og mange bolere bruker steroider som i tillegg gjør dem til store drittsekker.

Ja det heter anabole steorider så bolere bruker anabole steorider, derav navnet. :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes sånne menn er motbydelige, mange av dem ser ikke noe bra ut i det helt tatt. Dessuten gjør boler noe med hele personligheten, så de fremstår som klysete, selvgode og arrogante. Så nei, jeg kunne aldri blitt tiltrukket av en boler.

Skrevet

Det er veldig lite attraktivt..

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Synes mannen på bildet hadde for mye muskler, bolet eller ei..

Synes ikke det er spesiellt turn on med menn som er bola og kunne aldri tenke meg en mann som var så usikker på seg selv, eller så opptatt av sitt eget utseende at han tok boler?

• Liker 4
Skrevet

Har aldri likt store muskler jeg... Liker muskler, men størrelse er ikke ensbetydende med stor styrke.

• Liker 1
Skrevet

Muskler er fint til en viss grad, bildet over syntes jeg er for mye for min smak. Og som andre påpeker, det er ikke bare kroppen som er hemmende, også livsstilen setter en stor brems for meg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk. Liker menn som bygger muskler naturlig og ikke tar snarveier ved å tilføre kroppen sin masse dritt.

Det er naturlig. Det er ikke mulig å poppe noen piller og så får man muskler. Sorry. Det hadde vært en stor salgsvare ellers. Man må jobbe hardt for å få store muskler. Dette er bare stoff som hjelper forbrenningen og hjelper musklene å bygge seg opp litt raskere. Men du må jobbe for det. Hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...