Gå til innhold

Anno 2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som ser på?

Personlig liker jeg Anno veldig godt. Synes det i forrige sesong var mye koseligere stemning der enn på f.eks. farmen, som det kanskje vil være naturlig å sammenligne Anno med. 

Anonymkode: ce8f9...e1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Det har jeg faktisk ikke fått med meg at går på TV nå. Da fikk jeg visst en serie til å benke meg i sofaen med. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med!  Episode 3 i sofaen i kveld :)

Noen som har fått med seg hvilke dager det går i vanlige uker? Nå har det jo gått fredag, lørdag og søndag... Håper ikke det er normalen... 

Så skoene til Sunna på facebook, de så skikkelig fine ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Marimba skrev:

Jeg følger med!  Episode 3 i sofaen i kveld :)

Noen som har fått med seg hvilke dager det går i vanlige uker? Nå har det jo gått fredag, lørdag og søndag... Håper ikke det er normalen... 

Så skoene til Sunna på facebook, de så skikkelig fine ut! 

Mandag, onsdag og fredag.

Anonymkode: 346fd...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på. Synes det har noe koselig over seg. I Farmen tror jeg de har det litt kjipere hva gjelder mat, så det bidrar kanskje til at humøret blir mer ampert. Kan ikke huske at de noen gang snakket om at de slet med mangel på mat i Anno forrige sesong, selv om det helt sikkert er ensformig. Dessuten tror jeg TV2 er mer lystne på at det skal bli litt intriger enn NRK - og dermed kanskje legger litt opp til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Nevian skrev:

Jeg ser på. Synes det har noe koselig over seg. I Farmen tror jeg de har det litt kjipere hva gjelder mat, så det bidrar kanskje til at humøret blir mer ampert. Kan ikke huske at de noen gang snakket om at de slet med mangel på mat i Anno forrige sesong, selv om det helt sikkert er ensformig. Dessuten tror jeg TV2 er mer lystne på at det skal bli litt intriger enn NRK - og dermed kanskje legger litt opp til det.

Ja, også er det vel kanskje litt mer premiefokus i Farmen enn i Anno. 

Noen som husker hva som var premien i Anno i fjor? Var det noe mer enn  borgerbrev?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Marimba skrev:

 

Noen som husker hva som var premien i Anno i fjor? Var det noe mer enn  borgerbrev?

Nei.

Anonymkode: 346fd...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nevian skrev:

Jeg ser på. Synes det har noe koselig over seg. I Farmen tror jeg de har det litt kjipere hva gjelder mat, så det bidrar kanskje til at humøret blir mer ampert. Kan ikke huske at de noen gang snakket om at de slet med mangel på mat i Anno forrige sesong, selv om det helt sikkert er ensformig. Dessuten tror jeg TV2 er mer lystne på at det skal bli litt intriger enn NRK - og dermed kanskje legger litt opp til det.

Flere nevnte at de gikk ned i vekt hvert fall

Anonymkode: 7202f...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marimba skrev:

Ja, også er det vel kanskje litt mer premiefokus i Farmen enn i Anno. 

Noen som husker hva som var premien i Anno i fjor? Var det noe mer enn  borgerbrev?

Kun borgerbrev. Som viser at noe mer ikke er behøvelig heller - opplevelsen og æren trekker folk i seg selv. Men det kan jo godt hende folk meldte seg på i den tro at det ville være en mer typisk premie også da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med hun rødblonde, som bare står der i bakgrunne med trutmunn?

Anonymkode: 38636...30b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Likte det godt i fjor, så kommer til å følge med i år også. Håper de har noe annet enn fekting hver eneste gang når noen skal slås ut da. Ble litt teit at noen kunne være kjempedårlig i alt, men bare de kunne fekting så kom de til finalen.

Nevner ikke navn *kremt* Enok *kremt*  (ikke det at han ikke var god underholdning all den tida han holdt ut der) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuespiller Janne Formoe med i Anno? Det er ei som heter Janne og er skuespiller og likner på Janne Formoe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Dodge skrev:

Er skuespiller Janne Formoe med i Anno? Det er ei som heter Janne og er skuespiller og likner på Janne Formoe.

Det er Jeanne Bø fra Siljan du mener. Lokalkjendis men hun er nok ikke Janne Formo

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MarianneE skrev:

Det er Jeanne Bø fra Siljan du mener. Lokalkjendis men hun er nok ikke Janne Formo

Ok, må vet jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg ble så skuffa i episode tre! Jeg skal ikke spoile for de som kanskje ikke har sett det, men favoritten min gikk ut og nå kjenner jeg at jeg ble litt mindre entusiastisk til serien :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Jeg gidder iallefall ikke å følge med på dette tullet!

Anonymkode: e98ef...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Jeg følger med i år også, liker konsepter og at jeg får innblikk i "gamle dager". 

Har ingen favoritt eller noen jeg ønsker å se som vinner ennå. 

Endret av hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Electronic surveillance
 top secret
 White House

Anonymkode: e98ef...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å like Katja bedre i det siste! Og Fredrik er jo bare nydelig. Kjenner jeg er spent på episoden i dag, hvis Katja går ut tror jeg nesten ikke jeg orker å se mer :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...