Gå til innhold

Anno 2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Dorey skrev:

Dette har slått meg og. En annen ting; hva er det egentlig vinneren (altså, vinneren av hele 'Anno') får? Hva er premien?

Det er kun "borgerbrev" og heder og ære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Nevian skrev:

Det er kun "borgerbrev" og heder og ære.

Aha, takk! Litt slapp premie, men det får gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er helt greit at de ikke vinner noe mer. Fulgte med på Farmen tidligere, men det ble jo bare bitching og allianser og backstabbing for å komme til finalen etter hvert, så det gidder jeg i alle fall ikke å følge med på! Da er Anno mye bedre, og man lærer en del historie av det også, i tillegg til at deltakerne er mye hyggeligere mot hverandre. Synes også det er godt at det er fokus på samarbeid, og det å skape noe sammen, selv om ikke alle får noe utbytte av det i form av direkte premier. Tross alt var det slik at man måtte stå på for å overleve! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai

Digger Anno, og jeg liker at deltagerene i denne runden er mer samarbeidsinnstilte enn forrige runde hvor Claus og Kjetil bare skapte splittelser. Men det er jo et tveegget sverd, en som er et arbeidsjern og flink til å bidra i gruppa kan fort bli valgt som førsteduellant. Som f.eks Sunna og Ivar. Syns for øvrig at de burde ha flere disipliner enn bare fekting. Blir spennende om Lars Kristian haler mestertittelen i land. Liker ham, og syns den oppgava han fikk var sykt hårete. 

Og så heier jeg på Miriam, kun fordi nå trengs det mer utjevning i jentelaget. Ellers så hadde jeg gått for Marius... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det nok er bedre stemning, da det ikke er stort fokus på å vinne en kostbar premie :) Heier på Marius i denne ukens svennestykke. Miriam irriterer meg noe grenseløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dorey skrev:

Miriam irriterer meg noe grenseløst. 

Hva er så irritabelt med henne? Fremstår kanskje litt dollete, men hun bidrar jo samtidig som eye-candy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Nevian skrev:

Hva er så irritabelt med henne? Fremstår kanskje litt dollete, men hun bidrar jo samtidig som eye-candy ;)

Mulig det ;) Jeg synes hun er så intetsigende og hun prøver å være veldig velformulert uten å ha noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Dorey skrev:

Mulig det ;) Jeg synes hun er så intetsigende og hun prøver å være veldig velformulert uten å ha noe å si. 

... Alt en skal irritere seg over. Det er ikke rart det er så mye baksnakking og konflikter i samfunnet, når slike små ting irriterer noen grenseløst. Hadde hun vært slem/mobber, etc., da hadde jeg skjønt (og selv også syntes) at hun hadde vært irriterende. 

Anonymkode: 9c57d...ec0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg liker han Lars Kristian :hjerte: Du ser hvor mye det mesterstykket betyr for ham. Unner ham å få det til! 

Og så håper jeg at Chris ryker ut i kveld. Krysser fingrene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så happy for at Lars Kristian slapp duel! Hadde ingenting mot Marius, men vil gjerne se Lars Kristian vinne hele greia :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Lars Kristian og Miriam.

Merker at Katinka irriterer meg voldsomt. Cockyness hos jenter er bare kvalmt. Håper virkelig hun taper svennestykket mot Fredrik. Det bør hun jo gjøre også. Jente som ikke er tømrer VS Gutt som er tømrer. Lett match. Noe annet ville jo være flaut for Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎02‎.‎02‎.‎2016 at 14.48, Dorey skrev:

Aha, takk! Litt slapp premie, men det får gå. 

 Vinneren får vel sine femten minutter i rampelyset da.

 I Norge blir vel "reality-kjendiser" ansett nærmest som "A-Kjendiser"

Anonymkode: e98ef...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gutt_86 skrev:

Heier på Lars Kristian og Miriam.

Merker at Katinka irriterer meg voldsomt. Cockyness hos jenter er bare kvalmt. Håper virkelig hun taper svennestykket mot Fredrik. Det bør hun jo gjøre også. Jente som ikke er tømrer VS Gutt som er tømrer. Lett match. Noe annet ville jo være flaut for Fredrik.

For hun skal vel ses men ikke høres, ikke sant? :) Ikke være stolt av egne evner og ferdigheter, falsk beskjedenhet er mer ladylike? Kvalmt å ikke søke bekreftelse utenfra?

Jeg liker Katinka godt, men jeg synes det er på tide Chris får prøve seg på svennestykke igjen! Også synes jeg Katja kan prøve seg, jeg heier på henne!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, gutt_86 skrev:

Merker at Katinka irriterer meg voldsomt. Cockyness hos jenter er bare kvalmt. Håper virkelig hun taper svennestykket mot Fredrik. Det bør hun jo gjøre også. Jente som ikke er tømrer VS Gutt som er tømrer. Lett match. Noe annet ville jo være flaut for Fredrik.

Synes ikke det så så lovende ut på teaseren fra neste episode da. Fredrik så rimelig hjelpesløs ut der han sto med et stykke metall i hånda og skulle smi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shai skrev:

For hun skal vel ses men ikke høres, ikke sant? :) Ikke være stolt av egne evner og ferdigheter, falsk beskjedenhet er mer ladylike? Kvalmt å ikke søke bekreftelse utenfra?

Jeg liker Katinka godt, men jeg synes det er på tide Chris får prøve seg på svennestykke igjen! Også synes jeg Katja kan prøve seg, jeg heier på henne!

Greit, Katinka er sikkert flink og hadde knust meg i alt praktisk, men jeg liker henne bare ikke.. Jeg liker beskjedne og ydmyke jenter. Hos gutter er det mye kulere å være cocky. Just how I feel.

1 time siden, Nevian skrev:

Synes ikke det så så lovende ut på teaseren fra neste episode da. Fredrik så rimelig hjelpesløs ut der han sto med et stykke metall i hånda og skulle smi.

Nei, men kan være NRK prøver å lure seerne også. Jeg heier jo på Lars Kristian, og taper guttene og må ut i turnering er han ille ute, spesielt om han må fekte. Der taper han nok mot alle.. De skulle hatt flere øvelser å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gutt_86 skrev:

Heier på Lars Kristian og Miriam.

Merker at Katinka irriterer meg voldsomt. Cockyness hos jenter er bare kvalmt. Håper virkelig hun taper svennestykket mot Fredrik. Det bør hun jo gjøre også. Jente som ikke er tømrer VS Gutt som er tømrer. Lett match. Noe annet ville jo være flaut for Fredrik.

Katinka er hovslager  https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/hovslager  Hun har nok en god sjanse til å vinne mesterbrevet.

Anonymkode: 2e09f...e74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, gutt_86 skrev:

Heier på Lars Kristian og Miriam.

Merker at Katinka irriterer meg voldsomt. Cockyness hos jenter er bare kvalmt. Håper virkelig hun taper svennestykket mot Fredrik. Det bør hun jo gjøre også. Jente som ikke er tømrer VS Gutt som er tømrer. Lett match. Noe annet ville jo være flaut for Fredrik.

Hun er hovslager ;) Synes hun er kul. Tror hun tar svennebrevet.

Anonymkode: 8c4fb...ae2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai

Har virkelig lagt min elsk på Lars Kristian:hjerte: Han virker så god og sympatisk. Håper han vinner hele greia. Med Katinka på andreplass. Hun virker så real, og et skikkelig arbeidsjern. Liker de andre også, men de to jeg nevnte er bare så herlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Lars Kristian vinner! Liker ikke Katja altså. Hun går jo bare rundt og er sur for at folk får til ting, ønsker å sabotere mesteroppdraget og oppfordrer andre til å ikke dele kunnskap med hverandre. Orker virkelig ikke sånn sabotasje-nå-rotter-vi-oss-sammen-greier som mannfolka hadde mot slutten av forrige sesong. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...