Gå til innhold

Anno 2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 5.1.2016 at 19.02, Shai skrev:

Åh, jeg ble så skuffa i episode tre! Jeg skal ikke spoile for de som kanskje ikke har sett det, men favoritten min gikk ut og nå kjenner jeg at jeg ble litt mindre entusiastisk til serien :fnise:

Ja, det var litt kjedelig at han gikk ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Er jeg virkelig den eneste som finner dette programmet gørr kjedelig??

Anonymkode: e98ef...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Er jeg virkelig den eneste som finner dette programmet gørr kjedelig??

Anonymkode: e98ef...b53

Selvfølgelig ikke, men mulig du er den eneste som finner programmet kjedelig og likevel klikker deg inn på en tråd om det? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, favoritten min gikk ut. 

Hvem liker dere best der inne?

Anonymkode: 9c57d...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, favoritten min gikk ut. 

Hvem liker dere best der inne?

Anonymkode: 9c57d...ec0

Likte Sunna best, så nå gidder jeg nok ikke følge med mer, syns det ble litt småkjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem liker dere best der inne?

Anonymkode: 9c57d...ec0

Så langt tror jeg Frode og Maren ville passet meg best hvis jeg skulle "hengt" med noen derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte Sunna best. Veldig dumt at hun gikk ut. Kris/Chris(?) synes jeg er skrekkelig usympatisk og Ivar er litt for dominerende og bedrevitersk for meg altså. Liker konseptet, men litt kjedelig at det alltid skal være fekteduell som er det som slår ut spillere spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Dorey skrev:

Jeg likte Sunna best. Veldig dumt at hun gikk ut. Kris/Chris(?) synes jeg er skrekkelig usympatisk og Ivar er litt for dominerende og bedrevitersk for meg altså. Liker konseptet, men litt kjedelig at det alltid skal være fekteduell som er det som slår ut spillere spør du meg.

Enig med deg! Chris har jeg mislikt helt fra starten av. Håper han ryker ut snart! :sinna:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Enig med deg! Chris har jeg mislikt helt fra starten av. Håper han ryker ut snart! :sinna:

Håper han ryker denne uka. Tror i allefall ikke han blir svenn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal se på Anno i kveld? Håper virkelig ikke at Frode ryker ut. Da vet jeg ikke om jeg gidder å se på mer. Alle mine favoritter har røket ut :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge Fredrik, Frode og hun yogadama er med videre, så er jeg fornøyd.

Men enda ikke skjønt meg på hun med trutmunnen :P men i dag sa hun noe i hvert fall. wow.

Anonymkode: 38636...30b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge Fredrik, Frode og hun yogadama er med videre, så er jeg fornøyd.

Men enda ikke skjønt meg på hun med trutmunnen :P men i dag sa hun noe i hvert fall. wow.

Anonymkode: 38636...30b

Haha, du og har lagt merke til hun med trutmunnen? Hva skjer med det? Munnmotorisk tics? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Haha, du og har lagt merke til hun med trutmunnen? Hva skjer med det? Munnmotorisk tics? :fnise:

Tenkte hun kanskje ikke hadde noe vettug å si, så hun lager trutmunn i stedet. Og det er jo ganske smart :)

Nå håper jeg forresten Frode gruser Ivar. Ivar er for full av seg selv.

Anonymkode: 38636...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det gikk veien i kveld. Liker Frode godt, men klarte å styre meg for Ivar. Synes han fremsto litt selvgod, og fikk inntrykk av at han alltid prøvde å høres så klok og velformulert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Lars Kristian jeg, synes han virker så rolig og behagelig. Håper han kommer et stykke, og ikke blir gruset ut av de yngre! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. januar 2016 at 9.05, Shai skrev:

Har begynt å like Katja bedre i det siste! Og Fredrik er jo bare nydelig. Kjenner jeg er spent på episoden i dag, hvis Katja går ut tror jeg nesten ikke jeg orker å se mer :fnise:

 Enig i at Fredrik er nydelig, skikkelig kjekk kar! :) 

Anonymkode: 8c4fb...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg heier på Fredrik og Katja. Lars Kristian liker jeg bare ikke, og Chris gir meg Grima Wormtongue vibber. De andre er helt ok!

Anonymkode: 8c4fb...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når det gjelder mesterstykket sliter jeg litt med å skjønne hva slags incentiv de andre deltakerne har med å bidra til at det lykkes. De får riktignok en middag, men det er jo dårlig betalt sett opp i mot at en annen får mesterbrev med alle fordelene det innebærer. Litt av målet er jo at de skal tilegne seg kunnskap om yrket, men det vil de jo få selv om de ikke nødvendigvis består oppgaven, så jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor alle står på så fryktelig for å gjøre oppholdet til en motstander bedre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Nevian skrev:

Når det gjelder mesterstykket sliter jeg litt med å skjønne hva slags incentiv de andre deltakerne har med å bidra til at det lykkes. De får riktignok en middag, men det er jo dårlig betalt sett opp i mot at en annen får mesterbrev med alle fordelene det innebærer. Litt av målet er jo at de skal tilegne seg kunnskap om yrket, men det vil de jo få selv om de ikke nødvendigvis består oppgaven, så jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor alle står på så fryktelig for å gjøre oppholdet til en motstander bedre...

Dette har slått meg og. En annen ting; hva er det egentlig vinneren (altså, vinneren av hele 'Anno') får? Hva er premien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Premien er vel ikke annet enn borgerbrevet, heder og ære? Husker ikke at det var noe mer i første sesong..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...