Gå til innhold

Anno 2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FarDareisMai
30 minutter siden, NumberSix skrev:

Håper Lars Kristian vinner! Liker ikke Katja altså. Hun går jo bare rundt og er sur for at folk får til ting, ønsker å sabotere mesteroppdraget og oppfordrer andre til å ikke dele kunnskap med hverandre. Orker virkelig ikke sånn sabotasje-nå-rotter-vi-oss-sammen-greier som mannfolka hadde mot slutten av forrige sesong. 

Enig!!! Ble skuffet da Katja snakket om sabotering, men glad da hun kom på bedre tanker. Liker så godt at det ikke er sabotering og krangel som det var forrige gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er hovslager ;) Synes hun er kul. Tror hun tar svennebrevet.

Anonymkode: 8c4fb...ae2

Ja, hvis hun møter en demotivert Fredrik så er muligheten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta
6 timer siden, FarDareisMai skrev:

Enig!!! Ble skuffet da Katja snakket om sabotering, men glad da hun kom på bedre tanker. Liker så godt at det ikke er sabotering og krangel som det var forrige gang. 

Enig, jeg tenkte akkurat det samme. Ble skikkelig irritert da hun snakket om å sabotere og ødelegge. 

Men så tok hun med LK i den magiske fuglen, det var fint gjort synes jeg. Han er faktisk blitt favoritten min, og det hadde jeg ikke trodd på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff, det var en fryktelig barnslig reaksjon av Chris. Jeg skjønner at han ble skuffet, men det der var jo bare pinlig! Til forskjell fra mange andre i tråden her, liker jeg ham egentlig veldig godt, men nå heier jeg like mye på Katja, tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Shai skrev:

Uff, det var en fryktelig barnslig reaksjon av Chris. Jeg skjønner at han ble skuffet, men det der var jo bare pinlig! Til forskjell fra mange andre i tråden her, liker jeg ham egentlig veldig godt, men nå heier jeg like mye på Katja, tror jeg

Stiller meg egentlig litt på Chris' side. Når Katja først lar tilfeldighetene avgjøre kunne hun like godt latt det stå mellom Lars Kristian og Fredrik. Nå har hun bare besørget dårlig stemning og motarbeidelse i mesterstykket såfremt Chris går videre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FarDareisMai
13 timer siden, Nevian skrev:

Stiller meg egentlig litt på Chris' side. Når Katja først lar tilfeldighetene avgjøre kunne hun like godt latt det stå mellom Lars Kristian og Fredrik. Nå har hun bare besørget dårlig stemning og motarbeidelse i mesterstykket såfremt Chris går videre.

Jeg er enig. Egentlig liker jeg de andre bedre enn Chris, men jeg kan forstå at han føler seg såret. De hadde en avtale, hun skulle ha holdt den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FarDareisMai skrev:

Jeg er enig. Egentlig liker jeg de andre bedre enn Chris, men jeg kan forstå at han føler seg såret. De hadde en avtale, hun skulle ha holdt den. 

Enig i deg! 

Jeg lurer på om jentene hadde en lenger diskusjon enn det vi fikk sett? Ble de liksom plutselig bare enige om å trekke lodd? Synes de andre jentene gav Katja et skikkelig stygt blikk. Trodde de skulle reagere kraftigere enn det vi fikk se. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai

Ja, i kveld hadde jeg vondt av Chris. Tror han føler seg litt utstøtt der. Han har irritert meg innimellom, men syntes ikke han fortjente den behandlingen Katja ga ham. Må innrømme at jeg håper ikke hun blir mester neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FarDareisMai skrev:

Ja, i kveld hadde jeg vondt av Chris. Tror han føler seg litt utstøtt der. Han har irritert meg innimellom, men syntes ikke han fortjente den behandlingen Katja ga ham. Må innrømme at jeg håper ikke hun blir mester neste uke. 

Ja, fy søren! Så slemme de er med ham. Håper han vinner hele greia bare for å irritere Katinka og Liv :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittkjerringer! Voksne folk kan fader ikke oppføre seg sånn fordi om man er sure! Takk til Lars Kristian som hvertfall sier fra!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tally skrev:

Drittkjerringer! Voksne folk kan fader ikke oppføre seg sånn fordi om man er sure! Takk til Lars Kristian som hvertfall sier fra!

Enig! Greit nok at de har favoritter, men det der er jo mobbing!

Anonymkode: 16038...3a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet likte jeg godt Liv. Nå begynner jeg å lure på om hun liksom er dronninga blant jentene. Tror hun har mer makt enn det vi ser... Den jeg heier på nå er Katinka. Hun har lagt mye innsats i alle mesterstykker.   

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å leve som på 1500-tallet?

NRK søker nå deltakere til sesong 3 av Anno. Denne gangen skal vi til Trondheim, og året er 1537.

Ny sesong av Anno: - Religiøs kontroll og mer primitivt.

Meld deg på her.

 

Endret av NordicViking
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, NordicViking skrev:

Denne gangen skal vi til Trondheim, og året er 1537.

Oi oi, kanskje jeg skal stille meg til på en høyde med kikkert og en pose boller i sommer og følge med i ti uker :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Nevian skrev:

Oi oi, kanskje jeg skal stille meg til på en høyde med kikkert og en pose boller i sommer og følge med i ti uker :)

Du får holde oss oppdatert om hva som skjer der.  :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta
45 minutter siden, Nevian skrev:

Oi oi, kanskje jeg skal stille meg til på en høyde med kikkert og en pose boller i sommer og følge med i ti uker :)

Hahaha! Jeg blir med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, hulderjenta skrev:

Hahaha! Jeg blir med! 

Topp! Vi må bare finne ut hvor det blir. Umiddelbart tenker jeg at det må bli et eller annet sted på Bakklandet, men det er sikkert andre passende steder jeg ikke kommer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nevian skrev:

Topp! Vi må bare finne ut hvor det blir. Umiddelbart tenker jeg at det må bli et eller annet sted på Bakklandet, men det er sikkert andre passende steder jeg ikke kommer på.

Hva med Sverresborg, kanskje det er noe passende der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...