Gå til innhold

Anno 2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Marimba skrev:

Hva med Sverresborg, kanskje det er noe passende der? 

Ah, selvsagt! Hmm...det ligger jo såpass høyt i seg selv at det nesten er vanskelig å finne et høyt nok punkt for overvåkningsprosjektet mitt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Nevian skrev:

Ah, selvsagt! Hmm...det ligger jo såpass høyt i seg selv at det nesten er vanskelig å finne et høyt nok punkt for overvåkningsprosjektet mitt...

Du må nok skaffe deg en drone :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd Chris gikk ut istedenfor Liv. Jeg er ikke kjempefan av Chris, men liker han bedre enn liv. I tilegg tror jeg Lars Kristian har større sjans for å vinne om det hadde vært Chris som ble med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. februar 2016 at 12.21, NumberSix skrev:

Håper Lars Kristian vinner! Liker ikke Katja altså. Hun går jo bare rundt og er sur for at folk får til ting, ønsker å sabotere mesteroppdraget og oppfordrer andre til å ikke dele kunnskap med hverandre. Orker virkelig ikke sånn sabotasje-nå-rotter-vi-oss-sammen-greier som mannfolka hadde mot slutten av forrige sesong. 

Veldig enig. En annen ting jeg reagerer på er, hvorfor er det helt greit for de andre jentene at Katja inngikk en avtale med Chris? Chris sto for sitt valg, og dermed ble det større sannsynlighet for at det ble de tre andre jentene, mens Katja reddet seg selv. Burde de ikke reagert på at hun lager en sånn avtale? Hun var trygg uansett. Kjipt av Chris også som setter de andre gutta i fare (50% sjangse for at de ville blitt valgt). Jeg mener: Hvor er motivasjonen for deltakerne i svennebua, når de føler seg trygg på at de ikke blir valgt i duell.. 

De sier det var basert på loddtrekning, men det nekter jeg å tro!!! Om Lars Kristian hadde blitt trukket opp av hatten, så hadde det aldri latt det skje. 

Anonymkode: b529b...912

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, likte reaksjonen til Katinka! Ble oppriktig fornærmet over å tape for Katja, hun :P Heier fortsatt på LK og Katinka. Håper virkelig ikke Katja vinner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
Den 26.2.2016 at 22.15, Cambria skrev:

Det var synd Chris gikk ut istedenfor Liv. Jeg er ikke kjempefan av Chris, men liker han bedre enn liv. I tilegg tror jeg Lars Kristian har større sjans for å vinne om det hadde vært Chris som ble med :fnise:

Jeg er så lei av Liv. Og da hun sa at det ultimate ville være at de 4 jentene sto igjen i finalen gikk rullgardinen helt ned i hodet mitt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Haha, likte reaksjonen til Katinka! Ble oppriktig fornærmet over å tape for Katja, hun :P Heier fortsatt på LK og Katinka. Håper virkelig ikke Katja vinner!

Jeg kunne ikke vært mer enig! Har hatt sansen for Katja, helt til hun begynte å snakke om sabotering. Da ble jeg irritert. Hjal ikke noe når hun laget avtale med Chris, for etterpå å bryte den. Liker programmet så godt pga den gode stemningen de har og at de hjelper hverandre. 

Katinka har jeg oppfattet som en kjempejente med bein i nesa. Hu virker også så enkel å komme overens med. LK er den jeg heier mest på da, for han er jo bare herlig! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo litt urettferdig når Katja som sto helt bak kan se hva LK og Katinka gjorde, mens Miriam måtte snu seg for å se. Men kanskje bare jeg som lager et problem ut av ingenting. :P Måtte le godt da Katinka tapte mot Katja, selv om det er noe med Katja som irriterer meg.

Anonymkode: 481ba...b9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart hvordan dommeren godtar at det bare er å se på hverandre. Katja steller seg strategisk, og titter bort på LK hele tiden (cred til hu når det er lov). Hun holder til og med på å gi opp. Katinka kjemper og har alt under kontroll under fremførelse, bortsett fra en liten slurvefeil. Dommeren ser kun på ferdig resultat.. så hvorfor i all verden er han der under hele konkurransen, og hvorfor kan ikke programleder selv være dommeren selv da..? Alle kan jo se hvilken skje som er finest :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Han sensor-fyren (han med det lange skjegget) lignet faktisk veldig på Frank fra Farmen.

 "Det er Finn sin feil."  :fnise:  :fnise:

Anonymkode: e98ef...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katja ser jo sånn på alle andre..

Anonymkode: 912d5...16e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Noen som skjønte hvordan det kvinnfolket  egentlig kom seg helt til finalen på denne måten??

Anonymkode: e98ef...b53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 5.2.2016 at 23.15, Nevian skrev:

Så happy for at Lars Kristian slapp duel! Hadde ingenting mot Marius, men vil gjerne se Lars Kristian vinne hele greia :)

Er så innmari glad for at jeg fikk ønsket mitt oppfylt! Gratulerer Lars Kristian! Du er et bedre menneske enn de fleste! :bolledeig:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Men hvordan klarte egentlig det kvinnfolket å faktisk komme seg helt til selve finalen på denne måten?

Anonymkode: e98ef...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verdig seier :) Lars Kristian er en virkelig grepa kar. Alltid hyggelig med alle og alltid hjelpsom. Nøktern og tvers igjennom snill.

Anonymkode: 38636...30b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Kjenner han i virkeligheten, og han er jo akkurat like snill og god som han fremstilles på tv. Dette var gøy! 

Anonymkode: ce8f9...e1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så glad at jeg felte en liten tåre jeg! Er ikke ofte jeg unner noen seieren så mye som jeg unna Lars Kristian den! :hoppe: :hoppendeglad: :bolledeig:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Noen som har lest hvorfor han svarte blankt på et par spørsmål? Han kunne jo ha svart noe i det miste? Var det for å få opp spenninga? 

Uansett, en verdig vinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...