Gå til innhold

Hvorfor har alle menn over 30 mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi magen er en livsnødvendig del av fordøyelsessystemet. Uten den hadde vi neppe overlevd til vi ble 30 år.

Because logic.

Applaus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det du egentlig er ute etter er menn som tar godt vare på seg selv? :-)

Jeg er ikke ute etter det, jeg har det :) 

Anonymkode: 78150...7c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Sleng på bikkja og en boks leverpostei i tillegg, så har du en skikkelig sær orgie ;-)

Du har merkelige lyster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nehei, den her kan du ikke skylde på meg! Fra å like mager til hunder og leverpostei, den er på din kappe ass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du generaliserer fremdeles. Ikke alle menn over 30 har mage. Ikke mitt problem at du ikke er attraktiv nok til å få deg en hunk. 

Nå er jeg da veldig attraktiv for alderen min , men det er fortsatt for mange menn med mager. Du får ikke til å ødelegge selvtilliten min pga det stikket der altså  ;)

Min eks-samboer er over 40 år, veltrent, tynn og uten mage. Han ville vært midt i blinken for deg, TS! Å ja, glemte å si at han er en manipulerende sosiopat men pytt, det spiller ingen rolle så lenge du er fornøyd med hans utseende. 

Nei takk, de må ha bra personlighet også. Er dt virkelig for mye forlangt at jeg vil ha en mann som ser sunn og bra ut samtidig som han har bra personlighet? Eller finnes det bare enten eller?

ER en del mer feite menn i dag enn da jeg var ung ja, men at alle menn over 30 år har mage går jeg ikke umiddelbart med på.

Neida ikke ta alt så bokstavlig da, men at det finnes utrolig mange menn med mager over 30 er ikke langt fra sannheten :)

Anonymkode: a298b...a34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør ikke  jeg! Og spm var jo hvorfor menn har mage og ikke hvem som liker dem!

Anonymkode: a298b...a34

Kan du ikke velge oss menn under 30 da som liker eldre damer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke velge oss menn under 30 da som liker eldre damer ?

Har gått ut med de under 30 men de er ikke  kjæresteemner om du forstår :fnise:

Anonymkode: a298b...a34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke velge oss menn under 30 da som liker eldre damer ?

Cubs er jo strengt tatt kun ute etter sex. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er sikkert mest av alt samboerflesk. Omtrent alle menn jeg kjenner som er i langvarige forhold har fått mage. Som evig singel er selvsagt min flat. :P

Åhnei, der har vi svaret  :ph34r: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i en by om det har noe å si, men ikke i en storby. Kanskje det er noe i det? At menn i storbyer tar bedre vare på seg selv?

Anonymkode: a298b...a34

trokke det. På bygda her jeg bor er nesten alle ekstremt veltrente, både menn og kvinner, unge og eldre. Her er det felles styrketreninger, spinniger og løpeturer i skogen som veldig mange benytter seg av.

Anonymkode: 96af0...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...