Gå til innhold

Hvorfor har alle menn over 30 mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke skjønne det der, ikke går de igjennom svangerskap som ødelegger magen heller. Men mage har de alle sammen!

Hvor finner jeg en mann over 30 som ikke har den karakteristiske magen ? :fnise:

Er det så vanskelig å få bort den magen da?

Vet  jo selv at etter 30 blir det vanskelig å holde på vekten og man må legge mer innsats i å holde formen, men ærlig talt. Har datet mange menn nå men samtlige som er over 30 har mage. Datet en i slutten av 20 årene og han hadde ikke det. Merkelig fenomen :angry:

Hilsen dame på 40 som holder seg i form og har flat mage

Anonymkode: a298b...a34

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor bor du og hva slags miljø henger du i?

Jeg er 25 og fra Oslo og dater menn rundt 30 - alle jeg har datet er i god form.

Anonymkode: 818cd...d9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne det der, ikke går de igjennom svangerskap som ødelegger magen heller. Men mage har de alle sammen!

Hvor finner jeg en mann over 30 som ikke har den karakteristiske magen ? :fnise:

Er det så vanskelig å få bort den magen da?

Vet  jo selv at etter 30 blir det vanskelig å holde på vekten og man må legge mer innsats i å holde formen, men ærlig talt. Har datet mange menn nå men samtlige som er over 30 har mage. Datet en i slutten av 20 årene og han hadde ikke det. Merkelig fenomen :angry:

Hilsen dame på 40 som holder seg i form og har flat mage

Anonymkode: a298b...a34

Mage er deilig! Omfavn den og begrav hodet ditt i den når du har hodet hans i fanget på sofaen. Jeg er en slank, veltrent dame på 34 år og elsker menn med mage :D

Anonymkode: 663ff...4dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mage er deilig! Omfavn den og begrav hodet ditt i den når du har hodet hans i fanget på sofaen. Jeg er en slank, veltrent dame på 34 år og elsker menn med mage :D

Anonymkode: 663ff...4dc

Hmm, for det første litt mage er verken usunt eller noe bevis for at man har dårlig helse. Faktisk er det sunner, hvertfall ikke usunnere å ha litt mage enn ingenting. Men har man en skikkelig pondus så kan det være usunt. Men da er det snakk om en skikkelig mage. Er man sterkt overvektig så er det farlig.

At man ikke flyr på helsestudio og er totalt paranoid for noen gram fett, betyr ikke at man driter i kroppen. 

Selv har jeg alltid hatt omvendt problem, hvor jeg har slitt med lav vekt. Nå som jeg er i midten av ro årene og har fått litt mer fett på magen er jeg faktisk storfornøyd. Jeg har mer energi og ork, trives mer med meg selv - I motsetning når jeg trenet 4 - 6 ganger i uken og alt var stress. Når jeg trenet og var "kroppsbevist" hadde jeg verken mer eller mindre draget på damene enn i dag.

Hvis du ikke liker fysikken som menn har i ulike alderstrinn, så får du holde deg til de under 30 år. Samme gjelder menn så klart. Det er jo bare å gå etter det utseende du liker uansett alder, ellers så må du akseptere den naturlige kroppen.

Utover høsten starter jeg med å bygge mage, ved å spise næringsrik mat - nøtter, egg og annet. Dette for at jeg rett og slett skal tåle vinteren bedre. Har man lite fett så fryser man uansett nesten. Så jeg prøver å bygge pondus. Når våren og sommersesongen kommer har man så mye å gjøre at det itte er no probelm for å si det sånn.

 

Endret av Onar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg lav, lite muskler og tynn beinbygning. Så må enten trene eller leve på salat om jeg ikke skal få mage. Så da blir det mage på meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi magen er en livsnødvendig del av fordøyelsessystemet. Uten den hadde vi neppe overlevd til vi ble 30 år.

Because logic.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv er jeg lav, lite muskler og tynn beinbygning. Så må enten trene eller leve på salat om jeg ikke skal få mage. Så da blir det mage på meg:-)

Hvor lavt er lav? Man trenger da ikke trene og/eller spise salat for å holde magen i sjakk. Tror også det har litt med gener å gjøre.

Anonymkode: a3134...046

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt flere dvaske kvinner over 30 enn menn. Det er ihvertfall min observasjon.

Anonymkode: 9561a...485

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lavt er lav? Man trenger da ikke trene og/eller spise salat for å holde magen i sjakk. Tror også det har litt med gener å gjøre.

Anonymkode: a3134...046

Ja, er jo genene som gjør at jeg har spinkle armer og ben. Kan sikkert spise litt mer enn bare salat, men jeg kan spise vesentlig mindre enn de fleste andre menn uten å bli feit.Så da tar man jo et valg om å enten ha liten mage eller å kunne leve komfortabelt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de fleste har mage etter 30 år, og jeg mener en sånn bollemage. Få er det som ikke har en liten mage iallefall. Det er selvsagt ikke alle men de fleste jo .Er det sånn at magen bare automatisk kommer tiltross for et sunt levesett? Jeg er faktisk interessert i å vite det.

Vil jo helst ha noen på 30 -50 år med flat mage. Tenner ikke noe på den der kosemagen altså, men da må jeg ned i alder eller velge en treningsfreak.

Jeg vil ha en som lever sunt,går turer og er generelt aktiv, men like å kose i sofaen i helgene av og til. Men selv de har mage:fnise:

Anonymkode: a298b...a34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er jo genene som gjør at jeg har spinkle armer og ben. Kan sikkert spise litt mer enn bare salat, men jeg kan spise vesentlig mindre enn de fleste andre menn uten å bli feit.Så da tar man jo et valg om å enten ha liten mage eller å kunne leve komfortabelt.  

Jeg må også spise veldig lite og være aktiv for å holde meg slank :) Hvor lite må du spise for å ha en flat mage da?

Anonymkode: a298b...a34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt flere dvaske kvinner over 30 enn menn. Det er ihvertfall min observasjon.

Anonymkode: 9561a...485

Mn de har gjerne født barn og da er det vanskeligere å holde seg stram, hva er menn sin unnskyldning?

Anonymkode: a298b...a34

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sikkert et bygdefenomen :fnise:

Anonymkode: 85962...be0

Bor i en by om det har noe å si, men ikke i en storby. Kanskje det er noe i det? At menn i storbyer tar bedre vare på seg selv?

Anonymkode: a298b...a34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kosemage på menn jeg

Ja er mange kvinner som liker det, men det var jo ikke det denne tråden skulle handle om. Det var om hvorfor så mange menn har den der kosemagen etter fylte 30 år

Anonymkode: a298b...a34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl og pizza og for mye sofasitting? Menn må være fanske nøye på trening og kosthold for å ha sixpack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...