Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

og i respekt for de som ikke har julemat på bordet i jula.

Anonymkode: b2b86...96d

Dobbel.

Endret av Purple Basil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og i respekt for de som ikke har julemat på bordet i jula.

Anonymkode: b2b86...96d

Vel, nå har faktisk disse mulighet til å skaffe seg mat til jul, det ville de nok ikke hatt ellers :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av disse som har svært dårlig råd. For første gang på fem år har vi råd til å ha julebrus på glassflaske i jula! Jeg var så glad! Kjøpte to sekspakninger jeg skal spare og ta frem juleaften. Og surkål fant jeg også, og pepperkaker. 

For meg er dette helt fantastisk, for det å kjøpe mat til jula er vanskelig vært år. Jeg har dessverre bare 200 kr til mandag, men skal forsøke å finne billig helgemat i morgen og bruke resten på tilbudene. 

Anonymkode: 95c29...44c

Hvilken julebrus er dette og hvor selger de?

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gløggen som koster 3 kr, gløggflaska er det pant på så det blir enda billigere...2 kr. hehe

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop prix har ostepop til 3,40. Deres egen variant. Har smak også idag. Den er god. 

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg gremmes over at folk eter så masse industrimat, men når en pakke "surkål" koster 1 krone så skjønner jeg jo at folk hiver seg på. Det er triste greier.

Anonymkode: 407d4...0f5

Siden du nevner surkål spesifikt, har du noengang smakt hjemmelaget surkål som smaker som industri-surkålen? Jeg er bare nysgjerrig altså, for det har faktisk ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gremmes over at folk eter så masse industrimat, men når en pakke "surkål" koster 1 krone så skjønner jeg jo at folk hiver seg på. Det er triste greier.

Anonymkode: 407d4...0f5

Folk må få spise hva dem vil uten at du skal blande deg 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til at alle som har hamstret marsipan nå, og spist den opp før jul, klager over at alle butikkene er utsolgt når det nærmer seg julaften! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til at alle som har hamstret marsipan nå, og spist den opp før jul, klager over at alle butikkene er utsolgt når det nærmer seg julaften! 

Da skal jeg selge de den hamstrede marsipanen min til blodpris. 

Anonymkode: ceb00...38e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg selge de den hamstrede marsipanen min til blodpris. 

Anonymkode: ceb00...38e

:skratte:

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til at alle som har hamstret marsipan nå, og spist den opp før jul, klager over at alle butikkene er utsolgt når det nærmer seg julaften! 

Jeg har kjøpt en god del marsipan som vi skal spise i julen så ingen klaging fra meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt 20 marsipangriser på 200g bare for å finne ut at jeg nå syns de smaker for søtt.. FML

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler folk å søke litt rundt etter folk som hjelper andre. Det er mange som tar imot varer, mot at du enten får tilbake pengene eller gavekort på samme beløp. Kan også donere så klart, 50 kr er ikke mye, men du får ufattelig mye varer for de pengene når det er så billig. 
Kjøper du inn varer for 50-100kr så hjelper du mange! 
Samme om du velger å få "tilbake" pengene eller ei. 

Har selv levert varer for 300kr til et slikt formål. Hvor de deler ut varene til de som trenger det. Har varer til rundt 500 kr liggende her også, skal leveres i kveld. 
De jeg leverte hos er ikke et firma sånn sett, men en privatperson som deler ut mat til de som trenger det nå i jula. 
Familier og enslige, gamle og unge tar kontakt, også får de mat levert på døra. Alt er drevet av privatpersoner og de tjener ikke ei krone på det. Ihvertfall hos de jeg har levert varer til. 

Så google litt, finn noen i nærheten. 
Ta med deg 10 esker grøtris for 1kr pakken ekstra, og gi det til de som trenger det. 

Anonymkode: 7dad8...794

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også REMA 1000 påpeker at Norgesgruppen eier både Meny og Kiwi:

– Norgesgruppen eier både Kiwi og Meny, og er jo i stor grad deltager i den såkalte «priskrigen« vi har sett de siste dagene. At samme eier og innkjøper har ulike meninger for hver kjede de eier er litt underlig, sier kommunikasjonsdirektør Mette Fossum Beyer til VG.

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fant en stor julebrus til 5kr pluss pant. Det aller beste tilbudet var 2 wienerbrød til 15kr :sikle: Jeg kjøpte 10 :biggrin: 

Hvor?

Anonymkode: 8a1f2...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 https://joker.no/Kampanjer/send-gratis-julekort-med-joker/

 Joker-butikkene gir i alle fall bort NIdar Kremtopper helt GRATIS.

 Det er vel ikke mulig å få tak i dette, billigere noen andre steder...  :fnise:  :fnise:

Anonymkode: 4b03b...116

Jeg fikk Julekortet mitt i posten i dag, fra Joker :)

 

Anonymkode: 8a1f2...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...