Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Kraula skrev:

Det er ikke spoiler. Det står på skam.p3.no.

Men du må SKJØNNE at ikke ALLE ser på de daglige snuttene. Det er så JÆVLIG dårlig gjort å spoile når noen av oss bare ser på Skam hver fredag! SLUTT med det!!!!

Anonymkode: 13a2e...356

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SPOIL SPOIL SPOIL SPOIL

 

ps noora dør

Anonymkode: 75649...922

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du må SKJØNNE at ikke ALLE ser på de daglige snuttene. Det er så JÆVLIG dårlig gjort å spoile når noen av oss bare ser på Skam hver fredag! SLUTT med det!!!!

Anonymkode: 13a2e...356

Okei, wow, calm down. Internet er full av spoilere. Å klikke på et forum fordi de ikke gidder å vente hele uka på å se alt, er skikkelig barnslig. Når du velger å vente, ja så får du for faen skylde deg sjæl når du blir spoilet. Å gå inn på denne tråden når du ikke har sett alt som har kommet ut, er jo som å trave frivillig inn i en skog full av spoilere. Syndt, trist, leit for deg!

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men du må SKJØNNE at ikke ALLE ser på de daglige snuttene. Det er så JÆVLIG dårlig gjort å spoile når noen av oss bare ser på Skam hver fredag! SLUTT med det!!!!

Anonymkode: 13a2e...356

Som Jallatralla nevner, det er ditt eget ansvar at du går inn i tråden. Dessuten er det flere aspekter som du mister ved å se episodene på fredager fremfor å følge med de etterhvert som klippene kommer ut på nett (som tidligere nevnt i tråden, hvor angsten og stresset med å ikke få svar), samt den ekstra dimensjonen man får med chat/SMS/bilder som blir lagt ut. Denne informasjonen ligger ikke bak en betalingsmur, rett og slett gratis og åpent tilgjengelig for alle, ergo du tar et valg om HVORDAN du velger å se serien, da i et mer tradisjonelt mønster (som det ikke er noe galt i), mens serien er laget for at man skal følge med "in real time". Skjønner du? 

Du må jo selvsagt se serien slik du selv velger, men herregud da kvinne, hvor i helvete mener du at vi skal diskutere hva som skjer etterhvert som det skjer om vi ikke kan gjøre det her? Du får eventuelt opprette en alternativ tråd for Skam (kun på fredager). 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kraula skrev:

Som Jallatralla nevner, det er ditt eget ansvar at du går inn i tråden. Dessuten er det flere aspekter som du mister ved å se episodene på fredager fremfor å følge med de etterhvert som klippene kommer ut på nett (som tidligere nevnt i tråden, hvor angsten og stresset med å ikke få svar), samt den ekstra dimensjonen man får med chat/SMS/bilder som blir lagt ut. Denne informasjonen ligger ikke bak en betalingsmur, rett og slett gratis og åpent tilgjengelig for alle, ergo du tar et valg om HVORDAN du velger å se serien, da i et mer tradisjonelt mønster (som det ikke er noe galt i), mens serien er laget for at man skal følge med "in real time". Skjønner du? 

Du må jo selvsagt se serien slik du selv velger, men herregud da kvinne, hvor i helvete mener du at vi skal diskutere hva som skjer etterhvert som det skjer om vi ikke kan gjøre det her? Du får eventuelt opprette en alternativ tråd for Skam (kun på fredager). 

Har lett etter hvor det kommer ut hver dag, men finner det ikke... Hvor legges dette ut daglig? Finner kun fredagens episode jeg. 

Anonymkode: a0d57...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har lett etter hvor det kommer ut hver dag, men finner det ikke... Hvor legges dette ut daglig? Finner kun fredagens episode jeg. 

Anonymkode: a0d57...305

skam.p3.no

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poussey

Nå er det bare en uke og en hel episode igjen av sesong 2, så.. noen som vet når sesong 3 starter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Poussey skrev:

Nå er det bare en uke og en hel episode igjen av sesong 2, så.. noen som vet når sesong 3 starter??

Sikkert rundt skolestart, som ses 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du må SKJØNNE at ikke ALLE ser på de daglige snuttene. Det er så JÆVLIG dårlig gjort å spoile når noen av oss bare ser på Skam hver fredag! SLUTT med det!!!!

Anonymkode: 13a2e...356

Men selve konseptet går jo egentlig ut på at man skal følge klippene på P3. Det er derfor ikke spoiling når man diskuterer allerede utlagt materiale.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serier gikk fra å være bra til ekstremt dårlig... 

Sesong 1: eva har ingen venner. Vi vet ikke helt hvorfor, for hun har tydligvis vært populær. Hun har en kjekk kjæreste med stor omgangskreft. Eva finner seg sagte, men sikkert flere venner. Disse blir til en gjeng. Hver og en har sin egen personlighet. Spennende og NYE ting dukker opp underveis. Som bl.a. "graviditeten" til vilde og drama med at kjæresten oppfører seg shady...

 

Sesong 2: noora, noora, noora, william, noora, noora, noora, william, noora, osv.

 

Anonymkode: a2a07...c89

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poussey
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du må SKJØNNE at ikke ALLE ser på de daglige snuttene. Det er så JÆVLIG dårlig gjort å spoile når noen av oss bare ser på Skam hver fredag! SLUTT med det!!!!

Anonymkode: 13a2e...356

Forventer du virkelig at vi skal ta hensyn til den lille prosenten som bare har tid til å oppdatere seg på serien en gang i uka? Serien går daglig og det er ikke spoiler å snakke om allerede utlagt materiale, det er så offentlig som det får blitt. Får da være måte på hvor mye hensyn man skal ta, dette blir bare komisk :fnise: Så nei, vi kommer ikke til å slutte og "spoile", nettopp fordi det ikke er spoiling. Hvis du er så sinnsykt hårssår på dette så får du heller unngå tråden, eller bare lese i den ETTER fredagens oppsummering på NRK3, det er ikke verre enn det. Men det virker som du MÅ inn og titte i tråden, for så å begynne og bjeffe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj armhulshåra til William 😵 blir kvalm, glad mannen min barberer seg holder ddt hygienisk der og. Elsker å sove mot mannen armhuler for de lukter så rent, æsj tenk om han skulle hatt like langt hår der som william, ville våknet opp med en hårball i trynet 😂

Anonymkode: a2a07...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj armhulshåra til William 😵 blir kvalm, glad mannen min barberer seg holder ddt hygienisk der og. Elsker å sove mot mannen armhuler for de lukter så rent, æsj tenk om han skulle hatt like langt hår der som william, ville våknet opp med en hårball i trynet 😂

Anonymkode: a2a07...c89

mannfolk ska ha hår! :nigo: William er ikke helt mann enda, men likevel.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj armhulshåra til William 😵 blir kvalm, glad mannen min barberer seg holder ddt hygienisk der og. Elsker å sove mot mannen armhuler for de lukter så rent, æsj tenk om han skulle hatt like langt hår der som william, ville våknet opp med en hårball i trynet 😂

Anonymkode: a2a07...c89

Ja, æsj, en mann :sjokk: 

:roll:

Endret av venus_
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin episode! De snakker veldig lite sammen. De så faktisk nyvåkna ut, hvertfall William. 

Anonymkode: 152fb...a53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du må SKJØNNE at ikke ALLE ser på de daglige snuttene. Det er så JÆVLIG dårlig gjort å spoile når noen av oss bare ser på Skam hver fredag! SLUTT med det!!!!

Anonymkode: 13a2e...356

1. Gjør som meg - les tråden her etter du har sett episoden på fredag.

2. De fleste ser de daglige snuttene, og derfor risikerer du spoiling (for deg selv) ved å lese her før fredag. Eller er denne tråden så livsviktig for deg at du må lese den hver dag? I så fall kan du jo gjøre som flertallet her; se snuttene hver dag.

3. Den eneste spoilingen jeg irriterer meg over, er enten hvis venner forteller noe, eller hvis jeg leser et eller annet i avisene (som jeg leser daglig). Skam har fått enorm mediaoppmerksomhet den siste tiden, og jeg har lest/hørt/sett noe om Skam hver eneste dag. Jeg gidder heller ikke se snuttene, fordi jeg koser meg mer når jeg har en hel episode å se, men jeg kan heller ikke forvente at folk rundt meg skal gjøre det samme. Derfor holder jeg meg unna diverse artikler, forteller venner og kollegaer at jeg ser episodene på fredager, og leser ikke KG-tråden før jeg har sett episoden på fredag :) 

Det er ikke verre enn det. Du kan i så fall opprette en egen tråd for de som kun ser på fredagene da? 

Anonymkode: 05336...0a1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, Poussey skrev:

Forventer du virkelig at vi skal ta hensyn til den lille prosenten som bare har tid til å oppdatere seg på serien en gang i uka? Serien går daglig og det er ikke spoiler å snakke om allerede utlagt materiale, det er så offentlig som det får blitt. Får da være måte på hvor mye hensyn man skal ta, dette blir bare komisk :fnise: Så nei, vi kommer ikke til å slutte og "spoile", nettopp fordi det ikke er spoiling. Hvis du er så sinnsykt hårssår på dette så får du heller unngå tråden, eller bare lese i den ETTER fredagens oppsummering på NRK3, det er ikke verre enn det. Men det virker som du MÅ inn og titte i tråden, for så å begynne og bjeffe :ler:

Ja, det FORVENTER jeg faktisk. Du skjønner vel at ikke alle ser snuttene HVER dag??? Går an å ta hensyn og ikke oppføre seg 100 % egoistisk!!! Dette er ikke noe å diskutere en gang!!!

Anonymkode: 13a2e...356

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det FORVENTER jeg faktisk. Du skjønner vel at ikke alle ser snuttene HVER dag??? Går an å ta hensyn og ikke oppføre seg 100 % egoistisk!!! Dette er ikke noe å diskutere en gang!!!

Anonymkode: 13a2e...356

De fleste sjekker skam.p3.no - hver dag. Så du mener vi skal vente på deg da? Det er det som er egoistisk. La vær og sjekk tråden innen DU er klar. Blære. 

Anonymkode: 4c968...d26

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste sjekker skam.p3.no - hver dag. Så du mener vi skal vente på deg da? Det er det som er egoistisk. La vær og sjekk tråden innen DU er klar. Blære. 

Anonymkode: 4c968...d26

Å ty til personangrep viser at man har gått tom for argumenter. Jeg har nå opprettet en spoilertråd som dere kan skrive i!!!!

Anonymkode: 13a2e...356

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...