Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

I dag har det vært en deilig dag med sol og sikkert nesten 20 grader.
Snuppis og jeg har gått tur i skogen, jeg fikk klekket et 10km Pokémon-egg. Også var det en Eevie.. :glare: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4,5 timer søvn. Jaja, jeg som hadde planer om både ditt og datt i formiddag har bare spist havregrøt og drukket kaffe.
Pluss at jeg flyttet tomatplantene under tak. Var rene syndefloden her isted.

Og hvorfor fikk jeg hjerteklapp og svettetokt av havregrøten? :svett: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten treningsøkt pluss en rusletur i dag når været klarnet opp. Jeg møtte Dragonite i parken, kastet over 20 baller på ham, men fikk ikke tatt ham! :grine:

Nå håper jeg på en god og lang natts søvn.
Nattinatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, loffen skrev:

Ble en liten treningsøkt pluss en rusletur i dag når været klarnet opp. Jeg møtte Dragonite i parken, kastet over 20 baller på ham, men fikk ikke tatt ham! :grine:

Jeg antar at vi snakker Pokémon nå...? Hvis ikke blir jeg alvorlig bektmret både for hva slags skapninger som vanker i pakene på dine trakter og din oppførsel... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Jeg antar at vi snakker Pokémon nå...? Hvis ikke blir jeg alvorlig bektmret både for hva slags skapninger som vanker i pakene på dine trakter og din oppførsel... :fnise: 

:ler: Jepp, en sjelden verdifull en! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, som det regner! :regn:

Burde gått og lagt meg, men har skikkelig lakenskrekk for tida. Dessuten ble det en veldig sen natt til i dag, da vi hadde fest. :skaal:

Så egentlig har jeg lyst til å drikke den vinflaska som ikke ble drukket opp, og se på film. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jerle jo! :klemmer:

Har vært i byen en tur. Et lite møte med banken, og innom kjøpesenteret for å få tak i frottékjøkkenhåndklær. Må jo tørke alle krystallvinglassene ordentlig så de blir blanke og fine igjen. Noen har nemlig tatt de gode gamle hådklærne til vinduspuss.. :glare:
Så da fikk han værsågod å kjøpe nye til meg. 

Det ble en kaffekopp og eplekake på konditoriet. Til frokost! Blæh.
Har ligget her i sengen etterpå med en kropp som ikke virker, men nå må jeg opp å spise ordentlig mat. :a034:Brødskive med makrell tror jeg.
Blir sofaen i dag også tydeligvis, sånn er det bare. Men jeg tok opp film i går som jeg skal kose meg med.
 
Satser på bedre form og at jeg orker trene eller gå en tur i morgen. :tommelsmil: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å sende sms til sjefen om at jeg ikkekommer på jobb Idag fordi det er så godt å sitte under teppet I sofaen og se på at det blir høst ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå går det mot høst. Det er helt sikkert.
Har sett film og spist resten av helgens godteri.  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder å tørke krystallglass. Så fikk jeg en haug linkjøkkenhåndkle med mamma etter hun hadde vært på reise i Tallin(tror jeg...). Dette fikk jeg fordi de var så gode å tørke krystallgalss med. :tongue:

For all del, jeg har mange krystallglass og de brukes hyppig, men hun burde da kjenne meg bedre enn som så? Ting som ikke kan vaskes i oppvaskmaskinen - blir ikke brukt hos meg! Dette gjelder også krystallglassene jeg har arvet etter oldeforelde som er sånn rundt 100 år. :sjenert: *Er ikke noen særlig god husmor* 

Men da fikk jeg i alle fall gitt videre tipset hennes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Takk for tipset Jerle!
Våre har rett og slett for høy stett til å gå inn i maskinen, ellers hadde jeg vasket de der. Derfor blir de stort sett også bare brukt når vi har gjester! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krystallglass finnes ikke her i huset. Men har noen fine stettglass i glass. Og når de skal brukes, så må de tørkes støv av... Er ikke så ofte de får en tur ut av skapet... :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovnet på sofaen etter middag jeg. 

En times søvn om natta er jo ikke nok. Blir helt gal av å ikke sove! Hele dagen blir bare rot, jeg går rundt i koma, og er farlig i trafikken.

Nå har jeg en skikkelig hetetokt her, sitter i bare undertøyet med åpent vindu, ute er det 12 grader, Snuppis fryser. 

:svett:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, loffen skrev:

Bruk dem til brus i helga Sauen! Blir litt ekstra stil over middagen da. :ler: 

Hadde jeg bare drukket brus i helgene så. Men her går det stort sett i vann. Og vannglass kan jeg ikke snu ryggen til, for da drikker Turbo av dem, så her går det i vannflasker... :ler:  Hender av og til at jeg kjøper en Munkholm eller to til helga, og det drikkes rett fra flaske eller boks... :skaal::ler: 

11 timer siden, loffen skrev:

Sovnet på sofaen etter middag jeg. 

En times søvn om natta er jo ikke nok. Blir helt gal av å ikke sove! Hele dagen blir bare rot, jeg går rundt i koma, og er farlig i trafikken.

Nå har jeg en skikkelig hetetokt her, sitter i bare undertøyet med åpent vindu, ute er det 12 grader, Snuppis fryser. 

:svett:

Huff, høres ikke noe godt ut :( Håper du snart får sove skikkelig. :kose:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! 🤗 Har sovet litt nå faktisk 😃

I dag er det ett år siden ryggoperasjonen min, skal feire med å knyte på joggesko og ta en tur i skogen. Uten smerter! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror faktisk jeg skal sykle! For det greier jeg jo også! :danser:

Gordon, stakkar, har jo bare stått og rustet de siste årene. Jeg har prøvd å sykle to ganger nå i august,og det kjentes litt ut som jeg aldri har syklet før, så det blir ikke lange turen. Tør ikke prøve meg i skogen riktig ennå, og i hvert fall ikke med klikkesko. :laugh:

Siden det var tomt for kaffe blir det en kopp te før turen. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det stått i nærheten av noe som lukter veldig sterkt? Jeg hadde en pakke knekkebrød som tok smak av solbærteen den delte hylle med i skapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...