Gå til innhold

Før - etter bilder


Alja

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, The Silence skrev:

Endelig kan jeg legge ut et bilde her jeg også. Førbildet er fra 82kg og etter er 66.5kg. Jobber fortsatt med kroppen, men er veldig fornøyd så langt :) PhotoGrid_1473965986152.jpg

Wow! Imponerende! Og det er akkurat den vekten jeg er på og vil komme til også, så nå ble jeg veldig nyskjerrig. Kan jeg spørre hvordan du har gjort det og hvor lang tid det tok? :biggrin:

Anonymkode: faa50...c8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Imponerende! Og det er akkurat den vekten jeg er på og vil komme til også, så nå ble jeg veldig nyskjerrig. Kan jeg spørre hvordan du har gjort det og hvor lang tid det tok? :biggrin:

Anonymkode: faa50...c8c

Jeg begynnte i mars i år, så det har gått sakte men sikkert i 6 mnd. I bunn og grunn så er det kun aktivitet som har gjort dette. Jeg har gått mye tur(10-13km, 4-6 dager i uken) og etter hvert jogget. Begynnte med styrke for noen uker siden, men her er det ikke mye resultat helt enda. Litt endringer på kosthold har jeg jo gjort, men ikke det store. Jeg har holdt snop til lørdagen og spist litt minde porsjoner til middag. Jeg drikker heller ingen kalorier, men holder meg til vann og brus uten sukker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, The Silence skrev:

Jeg begynnte i mars i år, så det har gått sakte men sikkert i 6 mnd. I bunn og grunn så er det kun aktivitet som har gjort dette. Jeg har gått mye tur(10-13km, 4-6 dager i uken) og etter hvert jogget. Begynnte med styrke for noen uker siden, men her er det ikke mye resultat helt enda. Litt endringer på kosthold har jeg jo gjort, men ikke det store. Jeg har holdt snop til lørdagen og spist litt minde porsjoner til middag. Jeg drikker heller ingen kalorier, men holder meg til vann og brus uten sukker.

Oj, da har du gått mye ja :) Har begynt på treningssenter nå og prøver å trappe opp treningen sakte men sikkert. Gleder meg til å forhåpentligvis kunne legge ut bilder på den siden her selv en dag

Anonymkode: faa50...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Silence skrev:

Jeg begynnte i mars i år, så det har gått sakte men sikkert i 6 mnd. I bunn og grunn så er det kun aktivitet som har gjort dette. Jeg har gått mye tur(10-13km, 4-6 dager i uken) og etter hvert jogget. Begynnte med styrke for noen uker siden, men her er det ikke mye resultat helt enda. Litt endringer på kosthold har jeg jo gjort, men ikke det store. Jeg har holdt snop til lørdagen og spist litt minde porsjoner til middag. Jeg drikker heller ingen kalorier, men holder meg til vann og brus uten sukker.

Hvor høy er du? :)

Anonymkode: 517a5...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oj, da har du gått mye ja :) Har begynt på treningssenter nå og prøver å trappe opp treningen sakte men sikkert. Gleder meg til å forhåpentligvis kunne legge ut bilder på den siden her selv en dag

Anonymkode: faa50...c8c

Det kommer for deg også. Bare husk å gi deg selv realistiske mål på veien. Det kan stagnere innimelom, men ikke gi opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er mine, dette er ca 3 måneder og 15kg forskjell :) 

fe.jpg

Anonymkode: 76c13...d50

Fantastisk jobbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er mine, dette er ca 3 måneder og 15kg forskjell :) 

fe.jpg

Anonymkode: 76c13...d50

Utrolig bra👏👏👏

Anonymkode: 904f8...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Legger bildene som spoilere for at de skal ta mindre plass i tråden :) 

Før: Tung, oppblåst og ulykkelig

Spoiler

IMG_20160606_155633.jpg

 

Nå: Minus 15 kg, fortsatt 10 kg igjen til normalvekt, men i mye bedre form fysisk og psykisk.

Spoiler

IMG_20161114_092146.jpg

 

 

Anonymkode: 94c38...975

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:) Legger bildene som spoilere for at de skal ta mindre plass i tråden :) 

Før: Tung, oppblåst og ulykkelig

  Skjul innhold

IMG_20160606_155633.jpg

 

Nå: Minus 15 kg, fortsatt 10 kg igjen til normalvekt, men i mye bedre form fysisk og psykisk.

  Skjul innhold

IMG_20161114_092146.jpg

 

 

Anonymkode: 94c38...975

Wow! Imponerende! Er du komfortabel med å dele vekten din? Hva har du gjort for å gå ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, *Pixie* skrev:

Wow! Imponerende! Er du komfortabel med å dele vekten din? Hva har du gjort for å gå ned?

På nå-bildet veier jeg 79 kg, på før-bildet veide jeg vel 91-92 kg. Jeg teller kalorier og har hatt et moderat kaloriunderskudd, men spiser det jeg har lyst på. Jeg har også trent tre-fire ganger i uken i seks måneder, litt for å kunne spise mer, men mest fordi det gir mestringsfølelse og en mental pause i hverdagen.

Egentlig er vektnedgangen et biprodukt av endringer jeg har gjort for å komme meg ut av en depresjon. Før kunne jeg gruble og gråte i timesvis, nå vet jeg at jeg gjør positive ting for meg selv og kroppen min hver dag, så nå er det mye mindre tankekjør og jeg har det veldig bra. Det er råsterk motivasjon i å ikke ville tilbake til den gamle hverdagen.  

Anonymkode: 94c38...975

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Cyrus

Jeg sluttet å spise brunost, og begynte å drikke et glass grønn te hver morgen. Samtidig begynte jeg med pilates og øl-yoga. Til venstre er "før" og de tre til høyre er "etter".IMG_20170623_130936.thumb.jpg.7398b4f0b2a7ca94e0db6ca2b83c9cd8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bruker115236
På 23.6.2017 den 19.22, Cyrus skrev:

Jeg sluttet å spise brunost, og begynte å drikke et glass grønn te hver morgen. Samtidig begynte jeg med pilates og øl-yoga. Til venstre er "før" og de tre til høyre er "etter".IMG_20170623_130936.thumb.jpg.7398b4f0b2a7ca94e0db6ca2b83c9cd8.jpg

Dødsbra Cyrus! You rock💪🙌

Endret av Bruker115236
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Dødabra Cyrus! You rock💪🙌

Takktakk!! Utrolig hva små forandringer i rutinene kan gjøre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Takktakk!! Utrolig hva små forandringer i rutinene kan gjøre 😄

Ikke sant🙄 skal prøve det jeg og. Regner med å være tidenes muskelbunt om ei uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
Akkurat nå, ElizabethTaylor skrev:

Ikke sant🙄 skal prøve det jeg og. Regner med å være tidenes muskelbunt om ei uke.

Det kan nok ta litt lenger tid enn dét. Gi det 2-3 uker så skal du nok se resultater 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...