Gå til innhold

LoveTrain og LilleToget


LoveTrain

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, LoveTrain skrev:

Nei jeg kommer til å teste døgnet rundt til mensen kommer🙄 ja, jeg tenkte murringene var et godt tegn, men siden jeg fikk menssmerter i sted og murringene stoppet etter det, tror jeg kanskje det har stoppet opp:( 

Når skal du ha ultralyd?:)

Mine murringer kom og gikk. Det var tydeligvis et veeldig godt tegn ;)

Skal ha ultralyd på torsdag. HÅPER alt ser bra ut! Man blir helt gæern av det her, bare vent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Mine murringer kom og gikk. Det var tydeligvis et veeldig godt tegn ;)

Skal ha ultralyd på torsdag. HÅPER alt ser bra ut! Man blir helt gæern av det her, bare vent! 

Å det var godt å høre!!🙏 Ja det er galskap, hvordan man skal klare et helt svangerskap er et under.. Hadde du flere symptomer før ikm? 

Kan tenke meg dagene frem til torsdag går saaakte for deg også da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LoveTrain skrev:

 

Jeg fikk skikkelig troen i morges, og etter jobb i dag når jeg tok ny test og fikk strek da også(etter tiden selvsagt). 

Men for et par timer siden fikk jeg sånn akutt skikkelig menskrampe, og etter det har alt av murringer stoppet helt opp😢 Syns murringene de siste dagene har vært veldig annerledes enn menssmerter, så jeg tenker at nå er det over:( Hadde et par tunge løft på jobb idag, og er redd jeg gjorde noe feil da.

Sånne murringer kommer og går, det er helt normalt! Man får selvfølgelig hjerteinfarkt hver gang det stopper, men du skal se det kommer tilbake. Og om det skulle gå galt er det IKKE på grunn av de tunge løftene, det er tilbakevist at det er problematisk. Tung styrketrening og alt er ok så lenge det ikke kjennes "feil" og man er relativt vant til det. Det kan være traurig mot slutten av svangerskapet med bevegelser som fører til høyt bukpress, men det er en annen sak. 

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LoveTrain skrev:

Å det var godt å høre!!🙏 Ja det er galskap, hvordan man skal klare et helt svangerskap er et under.. Hadde du flere symptomer før ikm? 

Kan tenke meg dagene frem til torsdag går saaakte for deg også da😂

Hmm, hadde egentlig ikke sykt mange symptomer nei, har fortsatt lite sympromer egentlig (altså, utenom at jeg har vondt i puppene og  at jeg er veldig trøtt). Men verken kvalm eller dårlig på annet vis.

Jeg testet først 10dpo. Den dagen kjente jeg at jeg var litt tung i hode bare. Ja, så begynte jeg å få litt tunge pupper. Følte kanskje at noe var litt annerledes. Men altså, jeg ble helt gæern på symptomer jeg og altså, men jeg tror egentlig ikke symptomene kommer så tidlig jeg for å vær helt ærlig. Sikkert veldig individuelt da selvfølgelig, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å JULEKAKE nå er det spennende her! :jepp::popcorn: Krysser alle fingre, tær og fletter for deg nå :hjerte: De strekene er ihvertfall tydeligere enn noen "skyggestrek" jeg har fått. Jeg har heller ikke fått antydning til positiv før 12 dpo :Nikke:

:duskedame: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har godfølelse og alle fingre krysset for dere! Forstår fallhøyden er stor - men den "skyggestreken" ser ikke så skyggete ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine symptomer før ikm var voldsom tretthet, svimmel og murringer som lignet menssmerter, men var ikke helt like. Testet 15 dpo, men regner med testen hadde slått ut tidligere også! Våget bare ikke teste, ville leve i illusjonen om at det gikk veien😊😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miore skrev:

Sånne murringer kommer og går, det er helt normalt! Man får selvfølgelig hjerteinfarkt hver gang det stopper, men du skal se det kommer tilbake. Og om det skulle gå galt er det IKKE på grunn av de tunge løftene, det er tilbakevist at det er problematisk. Tung styrketrening og alt er ok så lenge det ikke kjennes "feil" og man er relativt vant til det. Det kan være traurig mot slutten av svangerskapet med bevegelser som fører til høyt bukpress, men det er en annen sak. 

Takk skal du ha! Jeg har jo aldri vært gravid, så min illusjon er at man får symptomer i det det skjer, og så varer de til barnet er ute:sjenert: ønsketenking med andre ord, jeg ser jo at det vil bli masse bekymringer uansett utfall.

Angående løftene så vet jeg jo at det i praksis ikke er noe sånt, men jeg hadde noen merkelige vridninger og uforberedte belastninger. Føler liksom det er tryggere når jeg har kontrollerte bevegelser og opprettholder buktrykket selv. HATER når 120kgs mannfolk skal bruke meg som krykke eller drahjelp opp fra benken bare fordi de har vondt i en tå eller noe:kjempesinna: 

2 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Hmm, hadde egentlig ikke sykt mange symptomer nei, har fortsatt lite sympromer egentlig (altså, utenom at jeg har vondt i puppene og  at jeg er veldig trøtt). Men verken kvalm eller dårlig på annet vis.

Jeg testet først 10dpo. Den dagen kjente jeg at jeg var litt tung i hode bare. Ja, så begynte jeg å få litt tunge pupper. Følte kanskje at noe var litt annerledes. Men altså, jeg ble helt gæern på symptomer jeg og altså, men jeg tror egentlig ikke symptomene kommer så tidlig jeg for å vær helt ærlig. Sikkert veldig individuelt da selvfølgelig, men...

De fleste symptomene som blir listet opp er i grunn de samme som pms:fnise: Men det var disse murringene da, som er helt annerledes enn noe jeg har kjent før. 

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Å JULEKAKE nå er det spennende her! :jepp::popcorn: Krysser alle fingre, tær og fletter for deg nå :hjerte: De strekene er ihvertfall tydeligere enn noen "skyggestrek" jeg har fått. Jeg har heller ikke fått antydning til positiv før 12 dpo :Nikke:

:duskedame: 

Ja det er mer spenning enn hjertet mitt tåler! Håper så inderlig lille eskimofrøet klamrer seg fast inni der:hjerter_rundt:

18 minutter siden, Myre skrev:

Mine symptomer før ikm var voldsom tretthet, svimmel og murringer som lignet menssmerter, men var ikke helt like. Testet 15 dpo, men regner med testen hadde slått ut tidligere også! Våget bare ikke teste, ville leve i illusjonen om at det gikk veien😊😁

Tretthet lider jeg av uansett:laugh: Sånn sett passer det dårlig med et spedbarn! Ser ikke for meg at det letter situasjonen nevneverdig;) Ellers føler jeg meg helt normal, med unntak av murringer da. Hvordan er det med deg nå? Har du symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Bjørka skrev:

Har godfølelse og alle fingre krysset for dere! Forstår fallhøyden er stor - men den "skyggestreken" ser ikke så skyggete ut! 

Så kjekt å "se" deg! =D Hvordan er formen? Må vel nærme seg termin snart? :) Streker var i grunn veldig fin, hadde den bare kommet innenfor fristen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazy lady fortsetter å teste altså, nå har jeg svidd av enda en i kveld. Fikk svaak strek innenfor tiden, men den har holdt seg svak resten av kvelden også. Altså svakere enn de to forrige i dag - som begge kom en stund etter fristen:bond: Jeg trodde virkelig jeg skulle være litt mer rasjonell og normal denne runden! 

Ellers...I min iver etter å tenke på andre ting forviller jeg meg inn på rampelys-forumet her inne. Min guilty pleasure er å lese disse bloggertrådene når ting butter litt i mot, så får jeg tiden til å gå mens jeg får hjernedød underholdning uten å sponse bloggerne med klikk. Og jeg blir så irritert:angry: Er det bare jeg som er superprovosert av at enkelte tjener seg søkkrike på å reklamere for, og fronte, helt forferdelige verdier? Som selger sine barns privatliv, eller sånn som Linni Meister som nå hadde med seg sønnen når hun skulle operere puppene igjen. Tenk hvor vondt det er for et barn å se sin mor i en sånn setting - syk og svak på sykehus. Årh, jeg blir sint!! Det er så mye kropp, pupp og thigh gap på enkelte VOKSNE damer, altså langt over Sophie Elise sin alder, som absolutt burde visst bedre. Fysj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ok - og termin litt over en uke unna. Helt rart, og gøy og skummelt og alt! Gikk tilbake i min egen dagbok, hvor jeg leste at jeg testet med el-test på ikm dagen. Den fikk svaaak skyggestrek, og siden det var eltest var det i allefall ikke gyldig, da den omtrent ikke vistes i forhold til kontrollstreken. Men fire dager etterpå var hcg-testen ufeilbarlig. 

 

Må legge til: jeg blir også provosert! Henger også inne på rampelys og fordømmer bloggere som driver med utlevering av barn i mitt stille sinn! Fatter ikke at det er "lov" og ikke blir tatt tak i. 

Endret av Bjørka
tilføyelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LoveTrain skrev:

Crazy lady fortsetter å teste altså, nå har jeg svidd av enda en i kveld. Fikk svaak strek innenfor tiden, men den har holdt seg svak resten av kvelden også. Altså svakere enn de to forrige i dag - som begge kom en stund etter fristen:bond: Jeg trodde virkelig jeg skulle være litt mer rasjonell og normal denne runden! 

Ellers...I min iver etter å tenke på andre ting forviller jeg meg inn på rampelys-forumet her inne. Min guilty pleasure er å lese disse bloggertrådene når ting butter litt i mot, så får jeg tiden til å gå mens jeg får hjernedød underholdning uten å sponse bloggerne med klikk. Og jeg blir så irritert:angry: Er det bare jeg som er superprovosert av at enkelte tjener seg søkkrike på å reklamere for, og fronte, helt forferdelige verdier? Som selger sine barns privatliv, eller sånn som Linni Meister som nå hadde med seg sønnen når hun skulle operere puppene igjen. Tenk hvor vondt det er for et barn å se sin mor i en sånn setting - syk og svak på sykehus. Årh, jeg blir sint!! Det er så mye kropp, pupp og thigh gap på enkelte VOKSNE damer, altså langt over Sophie Elise sin alder, som absolutt burde visst bedre. Fysj

Det er også helt normalt at testene varierer litt i styrke - nok en ting jeg har gått crazy bananas over selv :fnise: Blant annet blir mine tester av en eller annen grunn alltid sterkere om ettermiddagen enn neste morgen (kanskje jeg er veldig tørst om kvelden :vetikke: ), noe som er som skapt for å nære opp under nevroser :plystre: Innenfor tiden er bra! Har du testet i dag morges? Jeg ser gjerne flere strekbilder :Nikke: 

Jeg blir provosert av dårlig moral hos bloggerne, men jeg blir litt provosert over hvor mye folk lar seg provosere over også. Jeg skjønner jo at det blir BEC-tilstander, for all del. Jeg har lest litt i pilotfrue-tråden fordi hun også driver med prøverør, men ellers er det lite rampelys på meg! Kommenterer du noe særlig, eller er du tilskuer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Men altså, hallo? Du har fått POSITIV test INNENFOR tiden!? Da vil jeg snike inn et lite gratulerer altså ! :hoppe: det betyr faktisk at det lille frøet ditt har festet seg. Håper det fortsetter å klamre seg fast, og at du snart føler deg mer overbevist, men foreløpig er det ingenting her som antyder at dette ikke går rett vei! :) spennende saker! 

Endret av Sisti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innenfor tiden slår vel etter tiden, selv om den ikke er sterkere? Uansett så er det ikke godt å analysere HCG-stigning ved så hyppig testing så tidlig. Jeg har troen på 8-delte fryseegg og svake 10DPO tester!! Enig med @miore, ser gjerne flere strekbilder, det er så gøy :fnise:

Rampelystrådene er min guilty pleasure også :sjenert: Mye av det bloggerne driver med er jo helt på trynet, men de får mye usaklig kritikk også. Kommenterer aldri da, bare leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Bjørka skrev:

Formen er ok - og termin litt over en uke unna. Helt rart, og gøy og skummelt og alt! Gikk tilbake i min egen dagbok, hvor jeg leste at jeg testet med el-test på ikm dagen. Den fikk svaaak skyggestrek, og siden det var eltest var det i allefall ikke gyldig, da den omtrent ikke vistes i forhold til kontrollstreken. Men fire dager etterpå var hcg-testen ufeilbarlig. 

 

Må legge til: jeg blir også provosert! Henger også inne på rampelys og fordømmer bloggere som driver med utlevering av barn i mitt stille sinn! Fatter ikke at det er "lov" og ikke blir tatt tak i. 

En uke?! Tenk at du skal få møte den lille så snart da:hjerter_rundt: Føler det var i går jeg satt her og gråt mens jeg leste teste-historien din om deg og mannen. Ja, el-tester er dømt til å føre til forvirring:fnise:

 

Jeg syns også det er rart at utlevering av barn er så allment akseptert.

2 timer siden, miore skrev:

Det er også helt normalt at testene varierer litt i styrke - nok en ting jeg har gått crazy bananas over selv :fnise: Blant annet blir mine tester av en eller annen grunn alltid sterkere om ettermiddagen enn neste morgen (kanskje jeg er veldig tørst om kvelden :vetikke: ), noe som er som skapt for å nære opp under nevroser :plystre: Innenfor tiden er bra! Har du testet i dag morges? Jeg ser gjerne flere strekbilder :Nikke: 

Jeg blir provosert av dårlig moral hos bloggerne, men jeg blir litt provosert over hvor mye folk lar seg provosere over også. Jeg skjønner jo at det blir BEC-tilstander, for all del. Jeg har lest litt i pilotfrue-tråden fordi hun også driver med prøverør, men ellers er det lite rampelys på meg! Kommenterer du noe særlig, eller er du tilskuer? ;)

Jeg tror jeg også er en av disse ettermiddagstesterne. I dag fikk jeg en positiv, dog av et annet merke, og en seen positiv av den samme jeg har tatt de siste dagene. Skal legge ut bilde! 

 

Haha, da blir du provosert av meg altså. Jeg lar mer provosere så lett, og har nok litt for sterke meninger:sjenert: Men etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg heldigvis lært meg å holde munn. Så jeg kommenterer som regel aldri. Med et par unntak i pilotfruetråden, i en opphetet yrkesetisk debatt ang helsepersonell og hvor personlig man skal bli med pasienter. Men det er et tema jeg ofte engasjerer meg i, og lar meg provosere av;) Resten av tiden er jeg tilskuer:briller2: For øvrig syns jeg diskusjonene i for stor grad sklir ut av det konstruktive, og det er mye hetsing der inne. Men jeg er veldig glad de fikk frem et par av disse skjulte greiene en viss frue holdt på med. 

1 time siden, Sisti skrev:

Men altså, hallo? Du har fått POSITIV test INNENFOR tiden!? Da vil jeg snike inn et lite gratulerer altså ! :hoppe: det betyr faktisk at det lille frøet ditt har festet seg. Håper det fortsetter å klamre seg fast, og at du snart føler deg mer overbevist, men foreløpig er det ingenting her som antyder at dette ikke går rett vei! :) spennende saker! 

Ja, jeg har for så vidt det :klo: Tør ikke ta i mot gratulasjoner enda, jeg er livredd for kjemisk og at TR plutselig banker på. Jeg vet at veldig mye enda kan gå galt, men det er liksom den terskelen med å faktisk bli gravid som skremmer meg mest, for jeg tør ikke tro på at kroppen er i stand til det. En spontanabort er vel som regel grunnet feil ved fosteret, så den tanken har ikke skremt meg så veldig - annet enn at det må føles helt grusomt selvsagt. Men da er det liksom ikke noe jeg kan ha gjort fra eller til.

1 time siden, LillyBe skrev:

Så fantastisk!!! Gratulerer 😄 Dette skal holde helt ut 🙏

Jeg håper frøet henger med:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Streken før tida var veldig mistenkelig og lovende, og med strek innenfor tida nå så har eskimoen festa seg! :yvonne:Jeg har sett hvor mye fargen i strekene varierer ved å teste ut el-sprøyta. Da kunne den være like sterk eller bli sterkere to dager på rad selv om jeg vet at hcg-nivået sank. Så ikke les for mye ut av styrken på testen fra dag til dag. Når du ikke har tatt Ovitrelle så er strek strek :biggrin: Masse lykke til i dagene som kommer! Og gjerne flere test-bilder, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, QBee skrev:

Innenfor tiden slår vel etter tiden, selv om den ikke er sterkere? Uansett så er det ikke godt å analysere HCG-stigning ved så hyppig testing så tidlig. Jeg har troen på 8-delte fryseegg og svake 10DPO tester!! Enig med @miore, ser gjerne flere strekbilder, det er så gøy :fnise:

Rampelystrådene er min guilty pleasure også :sjenert: Mye av det bloggerne driver med er jo helt på trynet, men de får mye usaklig kritikk også. Kommenterer aldri da, bare leser.

Ja det håper jeg den gjør! Nei jeg tisser litt for ofte:fnise: Men nå er jeg faktisk tom for tester, så da blir det en ordentlig om et par dager =D Fikk du også svake 10dpo? 

Altfor mye usaklig kritikk ødelegger dessverre hensikten med disse trådene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ikke så lett å få det frem på bilde denne gangen. Den rosa har ganske synlig strek, med farge. Den blå har en mye svakere strek som kom senere. Den er svakere enn alle i går var :( Og det er den typen jeg testet med i går. Samtidig så kommer jo streken tidligere frem. 

IMG_1154.JPG

IMG_1161.JPG

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, LoveTrain skrev:

Ja det håper jeg den gjør! Nei jeg tisser litt for ofte:fnise: Men nå er jeg faktisk tom for tester, så da blir det en ordentlig om et par dager =D Fikk du også svake 10dpo? 

Altfor mye usaklig kritikk ødelegger dessverre hensikten med disse trådene. 

Jeg fikk negativ 10DPO. Den var helt negativ også (vet fordi jeg hadde den med meg i veska og sjekket i et par timer etterpå, helt normalt det). Testet ikke igjen før 16DPO, så vet ikke når den ville blitt positiv. Sikkert lurt å vente et par dager hvis du klarer, så slipper du å analysere deg i hjel- man blir stort sett ikke klokere av det, bare sprø i hodet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...