Gå til innhold

LoveTrain og LilleToget


LoveTrain

Anbefalte innlegg

1 time siden, QBee skrev:

Jeg fikk negativ 10DPO. Den var helt negativ også (vet fordi jeg hadde den med meg i veska og sjekket i et par timer etterpå, helt normalt det). Testet ikke igjen før 16DPO, så vet ikke når den ville blitt positiv. Sikkert lurt å vente et par dager hvis du klarer, så slipper du å analysere deg i hjel- man blir stort sett ikke klokere av det, bare sprø i hodet :fnise:

Vesketester er absolutt normalt ja😂 nå skal jeg ha med meg den rosa overalt, frem til jeg tar en digital om et par dager. Den blå er for svak, så den er forkastet🙄 Unner meg den luksusen å velge fritt hvilken test jeg stoler på! Sykt sterkt av deg å vente til 16dpo!! Jeg klarer neppe det.. 

Nå tror jeg at jeg må ringe klinikken og be om mer Lutinus, i tilfelle dette går veien🙏

Legger ved bilderav den rosa en gang til😍

IMG_1166.thumb.JPG.051fe4b840a31de431734dbe22cb617b.JPGIMG_1167.thumb.JPG.ce5878d651505d5be7ef97bef2f3ad8e.JPG

IMG_1175.thumb.JPG.7b4aec5fc41b0f927c5d54a28b82ed1d.JPG

Endret av LoveTrain
Edit: la til et bedre bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, LoveTrain skrev:

Jeg tror jeg også er en av disse ettermiddagstesterne. I dag fikk jeg en positiv, dog av et annet merke, og en seen positiv av den samme jeg har tatt de siste dagene. Skal legge ut bilde! 

Haha, da blir du provosert av meg altså. Jeg lar mer provosere så lett, og har nok litt for sterke meninger:sjenert: Men etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg heldigvis lært meg å holde munn. Så jeg kommenterer som regel aldri. Med et par unntak i pilotfruetråden, i en opphetet yrkesetisk debatt ang helsepersonell og hvor personlig man skal bli med pasienter. Men det er et tema jeg ofte engasjerer meg i, og lar meg provosere av;) Resten av tiden er jeg tilskuer:briller2: For øvrig syns jeg diskusjonene i for stor grad sklir ut av det konstruktive, og det er mye hetsing der inne. Men jeg er veldig glad de fikk frem et par av disse skjulte greiene en viss frue holdt på med. 

Ja, jeg har for så vidt det :klo: Tør ikke ta i mot gratulasjoner enda, jeg er livredd for kjemisk og at TR plutselig banker på. Jeg vet at veldig mye enda kan gå galt, men det er liksom den terskelen med å faktisk bli gravid som skremmer meg mest, for jeg tør ikke tro på at kroppen er i stand til det. En spontanabort er vel som regel grunnet feil ved fosteret, så den tanken har ikke skremt meg så veldig - annet enn at det må føles helt grusomt selvsagt. Men da er det liksom ikke noe jeg kan ha gjort fra eller til.

Jeg håper frøet henger med:hjerte:

Hahaha, sterke meninger er veldig lov! Det er sånn merkelig hets og kjefting basert på ting folk bare har antatt/gjettet jeg synes folk kanskje bør holde seg for god for og som provoserer meg litt. Jeg synes det er nok å bli provosert av når det gjelder virkelige forhold, så hvorfor gå helt amok basert på luft og tankespinn? I pilotfruetråden er et nylig eksempel at en del folk bare antok at de ikke kunne kjøre båt og var en fare for seg selv og omgivelsene og kom til å koste samfunnet penger gjennom å måtte reddes, nærmest, uten at det kunne forankres i virkeligheten. Det blir litt sånn, what? :vetikke: Hadde de kræsja i brygga på Tjuvholmen eller blitt observert som ubrukelige hadde det kanskje vært noe annet, men når folk begynner å kjefte dem huden full helt ut av det blå synes det jeg blir litt tåpelig. Jeg måtte også kommentere i den debatten om helsepersonell :ler: 

1 time siden, QBee skrev:

Jeg fikk negativ 10DPO. Den var helt negativ også (vet fordi jeg hadde den med meg i veska og sjekket i et par timer etterpå, helt normalt det). Testet ikke igjen før 16DPO, så vet ikke når den ville blitt positiv. Sikkert lurt å vente et par dager hvis du klarer, så slipper du å analysere deg i hjel- man blir stort sett ikke klokere av det, bare sprø i hodet :fnise:

Helt normalt :Nikke: 

1 time siden, LoveTrain skrev:

Vesketester er absolutt normalt ja😂 nå skal jeg ha med meg den rosa overalt, frem til jeg tar en digital om et par dager. Den blå er for svak, så den er forkastet🙄 Unner meg den luksusen å velge fritt hvilken test jeg stoler på! Sykt sterkt av deg å vente til 16dpo!! Jeg klarer neppe det.. 

Nå tror jeg at jeg må ringe klinikken og be om mer Lutinus, i tilfelle dette går veien🙏

Legger ved bilderav den rosa en gang til😍

Den rosa ser jo utrolig lovende ut, da! :):):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, miore skrev:

Hahaha, sterke meninger er veldig lov! Det er sånn merkelig hets og kjefting basert på ting folk bare har antatt/gjettet jeg synes folk kanskje bør holde seg for god for og som provoserer meg litt. Jeg synes det er nok å bli provosert av når det gjelder virkelige forhold, så hvorfor gå helt amok basert på luft og tankespinn? I pilotfruetråden er et nylig eksempel at en del folk bare antok at de ikke kunne kjøre båt og var en fare for seg selv og omgivelsene og kom til å koste samfunnet penger gjennom å måtte reddes, nærmest, uten at det kunne forankres i virkeligheten. Det blir litt sånn, what? :vetikke: Hadde de kræsja i brygga på Tjuvholmen eller blitt observert som ubrukelige hadde det kanskje vært noe annet, men når folk begynner å kjefte dem huden full helt ut av det blå synes det jeg blir litt tåpelig. Jeg måtte også kommentere i den debatten om helsepersonell :ler: 

Helt normalt :Nikke: 

Den rosa ser jo utrolig lovende ut, da! :):):) 

Ja, jeg husker den båtgreien. Herlighet, folk tok helt av! Mannen er jo pilot, og vokst opp på sjøen. Så hvis en skal anta noe som helst, må det jo være at han er flink å navigere og evt kjøre båt?:klo: Og det eskalerte jo voldsomt som du sier. Syns også det er tullete når de skal ta bloggerne for å reklamere så masse - det er jo det jobben deres er! Så kan det heller diskuteres om innleggene merkes korrekt, eller om det er helt innenfor å reklamere for Botox og silikon. 

Den rosa gir meg sommerfugler i magen:hjerter_rundt: Mens den blå gir bekymringer! Liker ikke at den er blitt svakere:( Men nå er jeg som sagt tom, så da får vi bare stå i det enn så lenge. Hvilke anbefaler du å kjøpe på apoteket? Har jeg forstått det riktig at cb + er dårlige greier? Jeg har pleid å handle på ebay i goood tid. Nå trodde jeg ikke det ble forsøk i juni, så jeg orket ikke bestille flere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Illy skrev:

Streken før tida var veldig mistenkelig og lovende, og med strek innenfor tida nå så har eskimoen festa seg! :yvonne:Jeg har sett hvor mye fargen i strekene varierer ved å teste ut el-sprøyta. Da kunne den være like sterk eller bli sterkere to dager på rad selv om jeg vet at hcg-nivået sank. Så ikke les for mye ut av styrken på testen fra dag til dag. Når du ikke har tatt Ovitrelle så er strek strek :biggrin: Masse lykke til i dagene som kommer! Og gjerne flere test-bilder, ja!

Ja du sier noe der, de svingte voldsomt når jeg testet ut Ovitrellen også! Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og håpe alt jeg har:mynona:  Murringene som ikke likner på mensen er tilbake for fult, og det er så deilig! Nesten litt sånn brennende følelse i livmorområdet. 

Vurderer å ta kontakt med legekontoret mitt og be om serum-hcg mot slutten av uken, tror dere de gjør sånt uten videre? Klinikken min tar jo ikke blodprøver. Fikk bare beskjed om å ta kontakt i aug for ul hvis det blir graviditet av dette. Jeg tenker at hvis det blir mens og hele pakken nå så vil jeg likevel ha dokumentert en skikkelig blodprøve for fremtiden. Tidligere kjemiske har jeg bare fått sett på strimmeltester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, LoveTrain skrev:

Ja, jeg husker den båtgreien. Herlighet, folk tok helt av! Mannen er jo pilot, og vokst opp på sjøen. Så hvis en skal anta noe som helst, må det jo være at han er flink å navigere og evt kjøre båt?:klo: Og det eskalerte jo voldsomt som du sier. Syns også det er tullete når de skal ta bloggerne for å reklamere så masse - det er jo det jobben deres er! Så kan det heller diskuteres om innleggene merkes korrekt, eller om det er helt innenfor å reklamere for Botox og silikon. 

Den rosa gir meg sommerfugler i magen:hjerter_rundt: Mens den blå gir bekymringer! Liker ikke at den er blitt svakere:( Men nå er jeg som sagt tom, så da får vi bare stå i det enn så lenge. Hvilke anbefaler du å kjøpe på apoteket? Har jeg forstått det riktig at cb + er dårlige greier? Jeg har pleid å handle på ebay i goood tid. Nå trodde jeg ikke det ble forsøk i juni, så jeg orket ikke bestille flere. 

Jeg haater CB+ ;) Men A1 synes jeg er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Dette var ei spennende oppdatering å lese!! Håper du står ut ventetida fram til neste test. :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, nå har jeg satt himmel og jord i bevegelse. Jeg fikk ikke tak i klinikken, men fikk tak i legekontoret mitt. Fastlegen har skrevet ut mer Lutinus, og jeg kan komme innom for s-hcg anytime☺️ noe er jo på gang uansett utfall. Og så fant jeg en krisetest i mannens toalettsaker, gjemt unna for en rainy day😂 

Bildet er tatt under et minutt etter testing! Den nederste er den ferske da 😳 Kan ikke tro at lille eskimo prøver å grave seg fast!😍

IMG_1177.thumb.JPG.dd12065fa837faacc3df5ca200da71e2.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, miore skrev:

Nå tror jeg bare du må innfinne deg med å motta gratulasjoner, altså :nordvesta:

 

6 timer siden, QBee skrev:

Enig, gratulerer! Dette går veien :):) 

 

6 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Oi, så gøy!!! Det er en herlig følelse. Gratulerer med positiv test :yvonne:

 

4 timer siden, Sisti skrev:

Fine, fine streken! :hoppe: Åh, nå gleder jeg meg på dine vegne! 

 

Tusen takk dere!! Jeg har jo vimset frem og tilbake mellom glede og skrekk i hele dag på grunn av de blå testene. Men mannen sa at uansett hva, så har vi jo faktisk fått to relativt tydelige positive tester i dag! Så helt tilfeldig kan det ikke være:mynona:

Han er overbevist om at unnfangelsen skjedde naturlig den helgen han var hjemme før innsett, og at vi enten er 12dpo, eller at det er tvillinger (en naturlig og en eskimo) - for han har LEST på nettet at det ble tidligere positive tester da:fnise: Hadde ikke falt meg inn at han også kunne finne på å google denslags! Jeg derimot har magefølelsen på eskimoen vår:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LoveTrain skrev:

 

 

 

 

Tusen takk dere!! Jeg har jo vimset frem og tilbake mellom glede og skrekk i hele dag på grunn av de blå testene. Men mannen sa at uansett hva, så har vi jo faktisk fått to relativt tydelige positive tester i dag! Så helt tilfeldig kan det ikke være:mynona:

Han er overbevist om at unnfangelsen skjedde naturlig den helgen han var hjemme før innsett, og at vi enten er 12dpo, eller at det er tvillinger (en naturlig og en eskimo) - for han har LEST på nettet at det ble tidligere positive tester da:fnise: Hadde ikke falt meg inn at han også kunne finne på å google denslags! Jeg derimot har magefølelsen på eskimoen vår:hjerter_rundt:

Man vet aldri, en i termingruppen min på bv var gravid etter forsøk, og på 7-ukers ul så fant de ut at hun var 10 uker eller noe sånt på vei :overrasket: så hadde gått gjennom sprøyting og alt med en liten prikk i magen. Men hun fikk knallpostitive tester og 3+ på cb digital kjempetidlig da. Ville nok holdt en knapp på lille eskimo! 

Litt herlig med mannen som har googlet, min mann føler nok han får meeer enn nok info fra meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig herlig altså 😄😍 Tenker du å ta blodprøve? 

Hihi, mannen overrasker i blandt med litt googling han også 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, QBee skrev:

Man vet aldri, en i termingruppen min på bv var gravid etter forsøk, og på 7-ukers ul så fant de ut at hun var 10 uker eller noe sånt på vei :overrasket: så hadde gått gjennom sprøyting og alt med en liten prikk i magen. Men hun fikk knallpostitive tester og 3+ på cb digital kjempetidlig da. Ville nok holdt en knapp på lille eskimo! 

Litt herlig med mannen som har googlet, min mann føler nok han får meeer enn nok info fra meg :fnise:

Oi! Det var en hardfør liten prikk da! De er jo i stand til å overleve det meste i grunn, godt beskyttet nedi der;) Jeg var på ost og kjeks-kveld i går, og knasket i meg deilige oster. Så kom jeg på når jeg la meg at det kanskje ikke skal spises ferskost hvis jeg er gravid?🙄

Ja, det trodde jeg om min mann også. Men han har jo ikke vært hjemme siden jul omtrent, så han har kanskje blitt nysgjerrig på egenhånd!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LillyBe skrev:

Så utrolig herlig altså 😄😍 Tenker du å ta blodprøve? 

Hihi, mannen overrasker i blandt med litt googling han også 😂 

Ja siden dere andre alltid tar blodprøver må jo jeg også gjøre det😅 Tør ikke tro på det før noen bekrefter at jeg er gravid. Tenker å ta en digital test i morgen (13dpo), og så blodprøve før jobb. Da får jeg forhåpentligvis svar før helgen. Og så ny prøve mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, LoveTrain skrev:

Ja siden dere andre alltid tar blodprøver må jo jeg også gjøre det😅 Tør ikke tro på det før noen bekrefter at jeg er gravid. Tenker å ta en digital test i morgen (13dpo), og så blodprøve før jobb. Da får jeg forhåpentligvis svar før helgen. Og så ny prøve mandag :)

Det høres ut som en bra plan 😄 Jeg tror hcg er høy og fin! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå henger den andre med også!😍😍😍 Jeg kan ikke tro det! Bare smugtitter på testene hele dag på jobb😂

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :nordvesta: Skjønner veldig godt at du smugtitter på dem, altså. Positive vesketester må være noe av det koseligste som finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...