Gå til innhold

LoveTrain og LilleToget


LoveTrain

Anbefalte innlegg

Dagen i dag har blitt tilbrakt i sengen, med mye tårer og magevondt. Håper jeg har fått unnagjort den verste stakkars-meg-hulkingen for denne gang, og at jeg kan se litt fremover fra i morgen av. Mannen her mener også at jeg tar sorgene på forskudd, men jeg kjenner kroppen min. Og er enig med flere av dere om at det kjennes litt lettere ut å fordele de vonde følelsene over noen dager, i stedet for et kjempesmell når TR kommer - som er fysisk vond nok i seg selv. Akkurat i dag er det vanskelig å se et lys i enden av tunnelen, og tankene surrer mye rundt det om vi noen gang skal klare å få egne barn. Jeg vet innerst inne at jeg blir litt dyster av pms, og at jeg ikke tenker helt rasjonelt nå. Men følelsene er dessverre like vonde...

I morgen er det jobbintervju, og jeg må psyke meg opp til det på et vis. Håper derfor det blir en ok nattevakt slik at jeg ikke er helt i svime når jeg må stå opp etter bare et par timers søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hug:

Det er bare å slippe løs alle følelser og tillate deg å gråte over et nytt tantebarn ja. Selvfølgelig :)
Håper for all del at TR ikke dukker opp, men dersom det skjer så er ikke håpet over likevel. 
Det er mange som trenger flere forsøk før spira sitter. Naboene her var på sitt 3 forsøk med innsett før ting fungerte! 
Skal ikke prøve å sette drømmer eller slikt i hodet ditt og ønsker ikke å skape større/verre/vonde tanker, men prøver bare å si at du ikke må gi HELT opp håpet. 

Heier på deg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeei, nå stresser jeg litt. Tok en test etter jobb, og "glemte" den av til jeg våknet nå, 2 timer senere. Har vært på nattevakt så dette er ikke morgenurin, og derfor gadd jeg ikke mer enn å kaste et blikk på den tidligere. Men nå ser jeg en strek, en svaaak strek. Vet ikke om det er farge på den engang. Noen andre som ser noe? 

Jeg våknet forresten av skikkelige vonde kramper, og skulle egentlig finne frem smertestillende og forberede meg på supermensen, men nå øyner jeg et håp igjen:grine:

IMG_0377.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser strek, og min erfaring er at det ikke er skyggestrek så lenge man klarer å få den med på bilde.

Hei forresten :goodbye: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tittet på dem på både pc og mobil nå ( :fnise: ), og jeg ser strek begge steder! Åh, jeg håper og tror at dette gikk veien for deg likevel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Nautika skrev:

Jeg ser strek, og min erfaring er at det ikke er skyggestrek så lenge man klarer å få den med på bilde.

Hei forresten :goodbye: 

Hei!:heiajente:  Så bra at flere kan se den, man blir jo litt paranoid mtp synsbedrag og teststrimler etterhvert

 

2 timer siden, miore skrev:

Jeg har tittet på dem på både pc og mobil nå ( :fnise: ), og jeg ser strek begge steder! Åh, jeg håper og tror at dette gikk veien for deg likevel! 

:fnise: Det slår jo ikke feil at du må ha dobbeltkontroll!

1 time siden, Illy skrev:

Jeg ser en strek! Åh, dette skal gå veien! Krysser alt jeg har💜

Jeg håper, men tviler :( Tok en ny nå som var helt blank (5t etter den forrige). Jeg har ikke drukket noenting, så den var konsentrert! But still nothing.. mulig det var en litt sterk skyggestrek eller noe i morges. Og jeg har fremdeles skikkelige menskramper, ikke bare vanlige murringer, men mer "nå løsner snart alle invollene mine"-vondt.   

On the bright side: intervju overstått, og jeg har en god følelse:) Fikk bare enda mer lyst på jobben etter å ha fått forklart hvordan avdelingen fungerer, og hvilke muligheter man har for å utvikle seg, og evt videreutdanne.:nordvesta: Vil ha!! Var likevel et litt rart intervju, for de snakket mest om arbeidsplassen, og hadde bare et par åpne spørsmål til meg. Ikke spurte de etter referanser heller - noe jeg hadde tolket som et veldig dårlig tegn ellers, men de som intervjuet var bare så herlige damer. Jaja, får vite mer om noen uker. Begynner å bli dreven på venting altså!!

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ikke vært lov å produsere tester som ga falske streker. Nå syns jeg din ser ganske tydelig ut, og bred og med farge. Jeg fikk en tydelig skyggestrek etter tida forrige runde med pergo, men da var det veldig tydelig at den var grå. Jeg syns ikke din ser slik ut. En får bare krysse fingrene for at ikke dette er juks. Det er virkelig en berg- og dalbane med håp og skuffelser dette!

Gratulerer så mye med vel gjennomført jobbintervju :) Og sterkt gjort bare å gjennomføre et jobbintervju midt oppi dette må jeg si. Syns det høres ut som et godt tegn at du likte intervjudamene. Slikt pleier gjerne å være gjensidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også streken :nigo: Blir spennende å se imorgen :jepp: Håper dine blir mer tydelig enn de jeg har fått. Jeg har heller aldri fått falsk positiv/skyggestrek før nå. Kan nevne at jeg hadde mensmurringer lenge den første tiden ;) Krysser fingrene for ny jobb også :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Illy skrev:

Det skulle ikke vært lov å produsere tester som ga falske streker. Nå syns jeg din ser ganske tydelig ut, og bred og med farge. Jeg fikk en tydelig skyggestrek etter tida forrige runde med pergo, men da var det veldig tydelig at den var grå. Jeg syns ikke din ser slik ut. En får bare krysse fingrene for at ikke dette er juks. Det er virkelig en berg- og dalbane med håp og skuffelser dette!

Gratulerer så mye med vel gjennomført jobbintervju :) Og sterkt gjort bare å gjennomføre et jobbintervju midt oppi dette må jeg si. Syns det høres ut som et godt tegn at du likte intervjudamene. Slikt pleier gjerne å være gjensidig.

Nei, det skulle det absolutt ikke vært lov til! Jeg syntes den var "veldig" tydelig etter hvert, og mannen var enig, men så mistet jeg den i do:fnise: kanskje like greit, ellers hadde jeg stirret meg blind ila dagen. To andre tester var derimot blendahvite, så det kan jo være at egget har streifet borti men ikke festet seg? :klaske:

9 timer siden, Jill skrev:

Mensmurringene var tydelig med meg når jeg var gravid, men TR dukket ikke opp. Krysser fingrene for strek! :)

6 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg ser også streken :nigo: Blir spennende å se imorgen :jepp: Håper dine blir mer tydelig enn de jeg har fått. Jeg har heller aldri fått falsk positiv/skyggestrek før nå. Kan nevne at jeg hadde mensmurringer lenge den første tiden ;) Krysser fingrene for ny jobb også :danse: 

Hadde dere skikkelige menskramper? Eller bare litt småmurringer? Denne nattevakten kommer til å gå såååå treig :overrasket:  Løper på do hele tiden pga magen (sorry TMI), og hver gang er jeg livredd for at jeg skal se blod:sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en blank test.. 13 dpo, og jeg har ikke tisset hele nattevakten, så denne burde være reell :( legger jeg godviljen til, kan det kaanskje være en antydning til en skyggestrek, men langt i fra den som var i går morges. Nå bør jeg få den jobben, ellers er dette den kjipeste avslutningen på 2016 som overhodet er mulig! Hater å få opp håpet uten grunn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelige menskramper for meg innebærer fosterstilling og 1g paracet + 600mg ibux. Det kan jeg ikke si at jeg har hatt når jeg har vært gravid... Men nok til å være plagsomt ja. 

Så kjedelig med testen :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LoveTrain skrev:

Nei, det skulle det absolutt ikke vært lov til! Jeg syntes den var "veldig" tydelig etter hvert, og mannen var enig, men så mistet jeg den i do:fnise: kanskje like greit, ellers hadde jeg stirret meg blind ila dagen. To andre tester var derimot blendahvite, så det kan jo være at egget har streifet borti men ikke festet seg? :klaske:

Hadde dere skikkelige menskramper? Eller bare litt småmurringer? Denne nattevakten kommer til å gå såååå treig :overrasket:  Løper på do hele tiden pga magen (sorry TMI), og hver gang er jeg livredd for at jeg skal se blod:sad:

Nei, jeg har sjeldent menskramper. Men murringene kjentes ut slik som når jeg venter mensen og de varte i flere dager. Når er IKM? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, det er virkelig helt idiotisk at man skal kunne få streker på testene som forsvinner igjen. Det kan jo være som du foreslår at egget har streifet innom. Kan det være at egget fester seg senere i "DPO-land" ved IVF enn til vanlig? Siden man alt er noen dager etter EL når det settes inn? Det hadde vært så veldig bra om dette kunne snu. Men jeg syns det er bedre å bare bli skuffa og få tid til å ta det inn, enn å få slike forhåpninger som knuses igjen oppi det. Nå skal du ha den jobben! :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggestreker burde kjølhales. Jeg driver og får mensen nå, så selv om sjansen din begynner å bli liten nå, er den i alle fall større enn min :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var trusegrøten blitt rød:kvalm: æsj!!! Jeg tar det overraskende fint da:) klar for vin i kveld!

Og jeg fikk jobbtilbud! Den faste stillingen gikk internt, så jeg fikk et vikariattilbud. Ikke helt det jeg håpet på, siden jeg har en fast og trygg jobb. MEN jeg stiger 40-60' i grunnlønn(avhengig av hva jeg klarer å forhandle meg til), og slipper å jobbe natt. Med mulighet for forlengelse. Må svare i morgen hvis jeg skal slippe en ekstra måneds oppsigelse. :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...