Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

MEN HVA FAEN . Thor med KORT HÅR irriterer meg i dag . Han er jo så sexy med langt hår

Chris-Hemsworth-as-Thor-Thor-Ragnarok-movie.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, ukjentjente skrev:

så interessante opplysninger,spesielt fraben anonym? DU er virkelig en jeg må se opp til. Ja det irriterer meg grønn. Jeg har jo ikke et normalt sunt kosthold selv?? Øøh. Jeg prøvde bare igrunn å påpeke at hvis man skal være så jævla firkanta på snus så burde man være miinst like firkanta på all møkkamaten folk propper i seg som er et mye større helseproblem;)

du brydde deg tydeligvis så mye at du gadd å sitere meg, hvis vare skulle bety care?

Vare skulle være care ja. Du forstår at det er noe som heter autokorrekt. Det bytter ofte ordet man skriver til noe lignende. Kan oppstå flaue situasjoner. Men men, kunne vært verre.

Vet ikke noe om ditt kosthold. Men hyggelig du satte pris på info og ser opp til meg. Det er mye som er helseproblem. Det begynte med at jeg siterte en som fikk hele verden sin ødelagt pga ny farge på boksen. Syntes det var en liten bagatell. Og oppfordret til å slutte. Da slapp vedkommende å bruke penger på disse stygge boksene. Men fikk vist drit tilbake. Er ikke fan av snus, eller røyk eller ting som faktisk er såppas skadelig at det gir alvorlig helsefare. Alkohol feks, fint for de fleste dødelig for noen. Er mye jeg kan gå inn på. Men ser ut til at du tror jeg bare bryr meg om snus. Synd du blir så fort irritert, dagen din hadde garantert blitt bedre om du klarte å unngå det. Smil.

Anonymkode: 023e9...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Click-bait (jada, hvem trykker ikke på sånt...) på Facebook som ser ut som filmer, men som bare er et statisk bilde med rar og mest sannsynlig ikke helt passende musikk til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse fra aviser som blir lagt ut på fb. Jeg er interessert i mye. Mye politikk. Hver dag dukker det opp fra ulike aviser,som folk legger ut. Så er det betaling for å lese. Skulle jeg ha lest alt,så må jeg betale til mange aviser. Tror folk at vi gjør det? Det går an å legge ut artikkelen 

Anonymkode: 4371c...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som tygger med åpen munn, slafser og slurper, og snakker med mat i munnen. Vemmelige lyder, og ekkelt å se maten i munnen på dem mens de snakker.

Munndiare. Nysgjerrige folk som spør og graver om ting de ikke har noe med, bare for å ha noe å snakke om.

Folk som maser.

irriterende lyder fra gjenstander.

Nrk lisensen (skjult monopol)

Folk som "glemmer" at badetøy er påbudt i felles badstu, bare går i håndkleet, og ansatte som driter i det når man klager på det.

Anonymkode: 2de19...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.6.2017 den 10.25, The Silence skrev:

Akkurat nå er det vinden som irriterer meg mest. Det er varmt ute til tross for skyer, men den hersens vinden ødelegger. Jeg hater vind!! 

Bra vi er forskjellige. Jeg liker den svalende vinden, men ikke sammen med regn

Anonymkode: 2de19...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2017 den 18.40, Lafemmemauvaise skrev:

For tiden irriterer jeg meg grønn av en ny familie som er flyttet inn her i leiegården. I løpet av to uker har de hærtatt det lille fellesområdet og bruker den som forlenget oppholdsrom. Barna springer og skråler og vræler og gauler fra tidlig morgen til sent om kvelden, før de voksne tar over og spiller Candy Crush (eller hva pokker det nå enn er) med volumet på maks, eller snakker høylytt med hverandre eller på telefonen frem til tre-fire tiden på natta. Et vannrør brukes som tørkestativ, de har beslaglagt alt av stoler og bord, og området er nå fullt av leker, sykler, husgeråd, og matrester som ligger strødd omkring. 

Er så dritalei det levenet, og det nytter heller ikke å be de prøve å være litt mindre høylytte. Utleieren er selvsagt på ferie, og gir faen så lenge han får husleia si. Det er like før jeg går og kjøper et kilo reker og slenger i fellesområdet slik at det lukter så jævlig at de kanskje slutter å være der. 

Haha. God ide.

Anonymkode: 2de19...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bra vi er forskjellige. Jeg liker den svalende vinden, men ikke sammen med regn

Anonymkode: 2de19...03a

Sval vind er fint, den kalde stikkende vinden som er her er ikke fin. Det blir alt for kaldt til å sitte ute med vinden som er her nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2017 den 14.40, AnonymBruker skrev:

Politikk, politiske partier i norge og valg. De fleste har noe jeg liker, noen mer enn andre, men så er det alltid noe jeg er så uenig med. Det gjør det vanskelig å ta et valg. Vil så gjerne stemme på et parti jeg stoler på, men så vet jeg og at de fleste lover gull og grønne skoger i en kampanje, og hvis de trår til makten så er det plutselig annerledes. Så hater politikk!

Irritrer meg og over nrk/TV lisensen. Det nye de har foreslått, at du slipper ikke unna dersom du ikke en gang har tv, ikke ser på tv eller liker tv. At noen skal sitte å bestemme at du skal betale for noe du ikke benytter deg av er helt bak mål!

Anonymkode: 023e9...5f1

Er derfor vi skal slutte å stå med lua i hånda, og godta alt vi er imot. Vekk med den møkka lisensen ja. Den er skitkommunistisk.

nrk kan heller legge inn abonnement på nettsidene, slik at de som vil se dritten kan betale for den, og la oss andre slippe å betale for søpla vi ikke er interessert i.

Anonymkode: 2de19...03a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som irriterer meg veldig er den altfor hyppige bruken av "weekend" på norsk. F.eks. kan en reklame spørre om noe sånt som "skal du ha en romantisk weekend?" for å reklamere for hotellet sitt osv. Det irriterer meg veldig fordi det heter "helg" på norsk! Hvorfor i huleste er det folk som bruker "weekend" når vi allerede har ordet "helg"??!!

Det her ikke "weekend". DET HETER "HELG"!!!! :kjempesinna::kjempesinna:

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Att jeg har vært i dårlig form hele helga men nå som jeg skal sove . Og jeg skal opp kl 5 er jeg bedre form jeg har vært på en uke  og lys våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clickbait.

Når kjæresten min og jeg sover, og han snur seg mot meg og puster meg i øret og i trynet. 

Tørrhoste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter : 

· 

Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken 

Anonymkode: 75426...f1d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis for eksempel en bok eller TV-serie / film på engelsk skal oversettes til norsk. Så står det "she jumped out of bed" men på norsk blir dette oversatt til "she jumpet out of bed" :P           

Men JUMPET er vel egentlig ikke noe norsk ord, er det vel? De som arbeider med å oversette slike ting kunne vel ha skrevet "hoppet" eller "skyndte seg"     

 :bond:

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det heter : 

· 

Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken Hvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilkenHvilken. HVILKEN HVILKEN hviiiiiilken. HVILKEN hvilken hvilken hvilken 

Anonymkode: 75426...f1d

Akkurat dette fant jeg litt irriterende. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som kommenterer i diverse kommentarfelt at det jeg skriver ikke henger på greip og at jeg må ha skrevet feil, men når jeg prøver å formulere meg annerledes og spør hva som er feil, så får jeg svar tilbake at jeg kverulerer og legger opp til bråk :klaske: Ikke vil de svare på hva som er feil heller. Det irriterer meg! 

Anonymkode: 31b45...fa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...