Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Trenden her inne med å angripe trådstartere for smådetaljer i hans/hennes problemstilling som er helt irrelevante. 

TS: "Ja, nei, det ble slutt mellom meg og kjæresten, og nå har jeg det ganske vondt, så jeg sitter her på sofaen og spiser potetgull og spiser is. Noen som har noen tips til hvordan man kommer seg over et brudd?"

Person: "Kan det tenkes at det er den typen oppførsel som gjorde at han dumpet deg, eller?!!!!"

.....nei, kjære deg, det var nok neppe det som var årsaken, men om det var det så var det uansett ikke det TS spurte om, var det?

eller

TS: "Barnet mitt holdt på og kveles av en byggekloss. Det gikk heldigvis bra, vi kom hjem fra legevakta for noen timer siden. Har lyst til å lage noe godt til ham/henne til middag, noen som har forslag?"

Person: "Også sitter du her på KG istedet for å være sammen med barnet ditt?! Makan til uansvarlig oppførsel!"

Ja, nei, asså, for det lar seg vel umulig gjøre å sitte med PC'en i fanget mens barnet ligger ved siden av deg på sofaen og sover, eller?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettsider som automatisk begynner å spille video med lyd på. Som oftest er jeg på nettsiden kun for å lese teksten og vet ikke engang at det er en video på siden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Nettsider som automatisk begynner å spille video med lyd på. Som oftest er jeg på nettsiden kun for å lese teksten og vet ikke engang at det er en video på siden. 

Sååååå enig! Ikke nok med at det er sykt irriterende, man skvetter jo himmelhøyt når det plutselig kommer en høy lyd når videoen starter også. Derfor pleier jeg å ha lyden av, så skrur jeg den på når jeg skal på YouTube, nett-TV og sånt. Gamle damer har ikke godt av å bli skremt. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
9 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Nettsider som automatisk begynner å spille video med lyd på. Som oftest er jeg på nettsiden kun for å lese teksten og vet ikke engang at det er en video på siden. 

Ja det er irritendes :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Salka skrev:

Sååååå enig! Ikke nok med at det er sykt irriterende, man skvetter jo himmelhøyt når det plutselig kommer en høy lyd når videoen starter også. Derfor pleier jeg å ha lyden av, så skrur jeg den på når jeg skal på YouTube, nett-TV og sånt. Gamle damer har ikke godt av å bli skremt. :P 

Verst er det om der er andre i rommet :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Verst er det om der er andre i rommet :flau:

Haha, ja samboeren skvetter jo han også og så kommer jeg gjerne med noen stygge gloser når jeg blir skremt. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, vscare skrev:

Trenden her inne med å angripe trådstartere for smådetaljer i hans/hennes problemstilling som er helt irrelevante. 

TS: "Ja, nei, det ble slutt mellom meg og kjæresten, og nå har jeg det ganske vondt, så jeg sitter her på sofaen og spiser potetgull og spiser is. Noen som har noen tips til hvordan man kommer seg over et brudd?"

Person: "Kan det tenkes at det er den typen oppførsel som gjorde at han dumpet deg, eller?!!!!"

.....nei, kjære deg, det var nok neppe det som var årsaken, men om det var det så var det uansett ikke det TS spurte om, var det?

eller

TS: "Barnet mitt holdt på og kveles av en byggekloss. Det gikk heldigvis bra, vi kom hjem fra legevakta for noen timer siden. Har lyst til å lage noe godt til ham/henne til middag, noen som har forslag?"

Person: "Også sitter du her på KG istedet for å være sammen med barnet ditt?! Makan til uansvarlig oppførsel!"

Ja, nei, asså, for det lar seg vel umulig gjøre å sitte med PC'en i fanget mens barnet ligger ved siden av deg på sofaen og sover, eller?

Dette er KG i et nøtteskall!  Jeg blir faktisk ikke så overrasket over slike kommentarer mer. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bestemmer over kjærestene sine og behandler dem som om de er dumme og ubrukelige. 

Og som snakker nedlatende om hverandres interesser og slikt. Skjønner meg ikke på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug

Jeg irriterer meg over parkeringsrutene utenfor matbutikkene her som blir mindre samtidig som stadig flere skaffer seg større biler. Selv om jeg (som alltid) var nøye med å plassere bilen midt i ruta var det altså noen som hadde kjørt bildøra rett inn i min i går, så nå har jeg en dyp ripe i min nesten nye bil. Det samme skjedde to ganger med den forrige bilen. Faen, altså! Jeg vurderer på alvor å bare handle hos de som har romsligere parkeringsruter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når jeg er dum og på en eller annen utrolig irriterende måte klarer å miste mobilen nedi do!! :( Ikke bare er det ekkelt å plukke den opp, men den ble faktisk ødelagt også! At det går an å være så klønete. Vet at folk mister mobiler i do hele tiden, men trodde virkelig ikke at det ville skje meg noen gang. Håper dette blir siste gang. 

- Å være så innmari b-menneske at man ender opp med å snu døgnet ved hver eneste anledning. I dag har jeg vært trøtt hele dagen. Sto opp veldig tidlig pga. jeg skulle på et tidlig møte. Er ikke vant til å stå opp så tidlig, så da blir man jo trøtt resten av dagen. Nå er det kvelden, og hva skjer? Jeg kvikner til! Og er selvfølgelig klar for å være våken noen timer til. 

- Å ha gått igjennom hele livet med katt i hus. Også plutselig bli allergisk som ungdom. Selvfølgelig måtte det skje meg. Elsker katter, men kan jo ikke eie en når jeg ikke egentlig kan kose så mye med de.. Heldigvis liker jeg hunder også, som jeg ikke er allergisk mot. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioter som ikke klarer å dy seg og bare MÅ pirke på bittesmå skrivefeil i tråder. Har dere ikke bedre ting å gjøre enn å være rettskrivingspoliti??

Anonymkode: 829fb...317

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som alltid må ha siste ordet og avslutter en diskusjon med å si "ferdig snakka" eller "nå er denne diskusjonen ferdig" så den andre ikke skal få sagt noe mer etter de har kommet med sitt argument. Blæ! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Når folk ikke har med noe til verten når de er invitert på middag og sier "kan vi si at den vinflaska er fra oss begge eller?" på vei inn døra. Nei, jeg vil ikke hjelpe deg til å se ut som at du ikke er en gjerriknark. Skjerpings!

2. Folk som inviterer kaffegjester i bryllup - spesielt når de som er invitert kommer langveis fra. Frekk måte å få mer gaver i mine øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2017 den 18.33, AnonymSjiraff skrev:

Nettsider som automatisk begynner å spille video med lyd på. Som oftest er jeg på nettsiden kun for å lese teksten og vet ikke engang at det er en video på siden. 

Jeg og. Er bare inne der for å lese teksten, så plutselig kommer stønningen.

Uansett - jeg sliter med folk som smatter. For en times tid siden kom en kollega, med tyggis i munnen, for å stå sammen med meg og gå igjennom noen tegninger. Jeg blir rett og slett aggressiv innvendig og har bare lyst å komme meg bort derfra så fort som mulig, mister all konsentrasjon. Sitter fremdeles med følelsen i kroppen. Jeg tror man må "ha" denne greien for  å kjenne igjen følelsen.

Jobber opp mot til å be ham droppe tyggisen rundt meg. Har ingen problem med pastiller eller tyggis som sådan, men 50% av folk kan ha slike ting i munnen uten at man merker det om man snakker med dem. De andre 50% burde vært s....  eller fortalt at det er ikke slik man gjør det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris
På 21. mars 2017 den 20.49, Salka skrev:

Denne dritten her!

image.thumb.png.8b2a6b21333bfcec0d32d8eea780854d.png

Den JÆVLA gravidreklamen dekker jo faen meg 1/3 av iPaden på siden og skriften på forumet blir bitteliten fordi den dritten går nedover på siden. Heldigvis bare den reklamen der som er sånn, men den dukker jo opp ganske ofte. Er det virkelig ikke mulig å endre på den eller få en annen reklame for samme ting som kun er oppe? Både Dr greve og tannkremreklamen er jo kun oppe og da burde RFSU også klare å lage en reklame som ikke ødelegger hele forumopplevelsen. Jeg har prøvd å laste ned adblock, men det funker ikke på iPad. Ikke gidder jeg å fyre opp pcen heller, jeg bruker kun paden.

Jeg bryr meg ikke om reklamen som er på toppen, men at den skal dekke 1/3 av paden på siden er syyyyyyykt irriterende! :kjempesinna: 

Så rart? Jeg har også IPad, men ikke noen reklamer noe sted? Har ikke adblock eller noe slikt heller. 

image.thumb.png.da0916e93a7b5a4e601f1b9399555106.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Aragorn II Elessar

Foreldre som ikke forstår at det er de som er ansvarlige for å oppdra sine egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som fremstår som gode mennesker, men som ikke er det. I tillegg biter folk på det fordi de ikke kjenner personen godt nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...