Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Mari Y skrev:

Sikker? 

Når det står "gjest" foran betyr det at brukeren har slettet seg og ikke ser at du svarer han. 

Anonymkode: 92064...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest antbug

Jeg leser stadig at kvinnene er i klart flertall på medisinstudiet, men likevel er det kul umulig å få seg kvinnelig fastlege. Jeg har stått på venteliste i flere år, men de som jobber her og i de nærmeste byene har aldri ledige plasser. Hvor blir det av de kvinnelige legene? Jobber alle sammen på sykehus? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mannlige brukere her inne. Alle jeg har ignorert her inne er menn. 

Det finnes selvsagt ok mannlige brukere, men vil si at det er overvekt av mannlige brukere som irriterer meg her. 

Anonymkode: 197ea...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk ikke setter seg inn i politiske spørsmål. Kutt ned tiden på å lese aviser og dag til dag hendelser og bruk heller tiden på å sette deg inn i de større sakene. 

Når man først lever i et demokrati og bruker stemmeretten sin så burde man i det minste sette seg inn i det man stemmer over. Det er jo ikke bare en selv det går utover når en stemmer. 

Anonymkode: 92064...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som tror de er de eneste som sitter på sannheten.

Anonymkode: 66e99...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er irritert på at treningssenteret mitt har gått bort fra regelen om å trene i T-skjorte, det er griseekkelt med folk som sitter i ermeløse trøyer med bar, svett hud i apparatene! 

Men så klart, det er jo så ubehagelig å trene i T-skjorte, alle forstår at de korte ermene er veldig i veien når de trener.  :sarkasme:

Anonymkode: 1f66b...9dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Shpock-reklamen. Må være noe av det dårligste jeg har sett på lenge. Litt komisk og irriterende på samme tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har glemt brillene og møter folk på gata som hilser. Aner ikke om de hilser på meg eller ikke for ser jo ikke øynene deres. Ikke gjenkjenner jeg alltid ansiktene heller.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At takhøyden her inne er så lav at man skaller i taket for den minste ting.

Modereringen her inne, spesielt på rampelys. Både konstruktiv kritikk og fakta (ting som står i aviser, på blogger eller hvor som helst) blir jo slettet som spekulasjoner, hets, latterliggjøring og fandens oldemor. Skulle nesten tro kåge var sponset av Norges toppbloggere og andre norske kjendiser siden det ikke er lov å komme med kritikk og stille spørsmålstegn til ting de sier og gjør. (Nei, det er ikke spekulasjon å si at man NESTEN skulle tro det) Det må være lov å komme med kritikk når bloggere kjører ræva opp i kamera uten at det skal slettes for hets. For det er ikke hets, det er konstruktiv kritikk. De får slutte å kjøre ræv og pupp opp i kamera, lyve på seg alt mulig og drive dobbeltmoral ut av en annen verden da, så slipper de så mye kritikk også. Men da blir det jo ikke like mange klikk...

Når det er sagt er modsa her inne flinke på mange områder også, de er bare litt overivrige med viskelæret på rampelys...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Folk som skriver i tråden uten og svare på det tråden handler om. Men bare skriver svada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Folk som prøver å snike i køen. Som om deres tid er mer verdifull enn andre. Og som tror at de faktisk kan snike foran meg.  :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
Akkurat nå, gjestvest skrev:

Folk som prøver å snike i køen. Som om deres tid er mer verdifull enn andre. Og som tror at de faktisk kan snike foran meg.  :tongue:

Jeg opplevde det i dag en dame som prøvde å snike forbi meg. Jeg sperret bare veien for henne slik at hun ble sittende fast mellom meg og hyllla og ikke kunne komme seg noen vei før jeg beveget meg framover igjen.

Hun kunne jo ikke si så mye for hun prøvde og snike forbi meg. Og jeg lot henne ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest
8 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg opplevde det i dag en dame som prøvde å snike forbi meg. Jeg sperret bare veien for henne slik at hun ble sittende fast mellom meg og hyllla og ikke kunne komme seg noen vei før jeg beveget meg framover igjen.

Hun kunne jo ikke si så mye for hun prøvde og snike forbi meg. Og jeg lot henne ikke gjøre det.

Min variant er enkel og ligner litt på: " Tyv, tyv "!
Jeg sier i en høyere stemme:" Det er kø her "! Slik at flere øyne faller på vedkommende, h*n skammer seg og går tilbake på plass.  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...