Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ja, 111 sesonger vil vi ha like godt. :jepp:  Kan de sende "et hjem for oss - et hjem for deg"-serien i det uendelige,
bør vi også få noe som interesserer oss.

Den kjenner jeg ikke til :vetikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hotel Cæsar" på tv2, Rumle. Den har du sett vel? :klo: De hadde den setningen som sitt motto. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

"Hotel Cæsar" på tv2, Rumle. Den har du sett vel? :klo: De hadde den setningen som sitt motto. 

Åhh nå demrer det! :ler: Har ikke sett mange av den og det er leeeeeenge siden, men ja, husker det nå :Nikke:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og sender det gode ønsket videre. :) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er det oss to? Har vi blitt litt bevegelseshemmede og dyriske? :fnise: 

Det kan se slik ut!

:fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover godt for fredagen det da. :jepp:  Hvor er alle de andre ballongmenneskene? Er det salg noe sted eller? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Lover godt for fredagen det da. :jepp:  Hvor er alle de andre ballongmenneskene? Er det salg noe sted eller? 

Det er jo Green friday i dag! :tommelsmil: Det må være det :vetikke:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloi! :vinke: 

dere blomsterdamer, har dere tips til en fin plante som kan trives i en vinduskarm med veldig mye lys og direkte sol ca 6-7 timer? Orkideen min likte seg ikke der, og nå er det tomt og trist ved siden av sofaen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Hadde du hatt et tynt hvitt gardin der My, så hadde det filtrert bort steikende sol, men hatt nok lys til at orkidèen hadde vært fornøyd...men Pelargonia er superglad i sol hele tiden så løp gå forsiktig/veldig langsomt og kjøp deg en. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blomsterbutikk kjempenærme så det skal jeg få til! Takk for tips! :jepp:  og damen i blomsterbutikken skaffer hva som helst til dagen etter om man spør også. Veldig behjelpelig dame, selv om jeg ikke skjønner alt hun sier :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg har blomsterbutikk kjempenærme så det skal jeg få til! Takk for tips! :jepp:  og damen i blomsterbutikken skaffer hva som helst til dagen etter om man spør også. Veldig behjelpelig dame, selv om jeg ikke skjønner alt hun sier :P 

Haha så bra! Da kan du jo kanskje få deg en litt spesiell en også da :jepp:

Den på bilde over heter Mårbacka forresten.

En ting til; de liker best å bli vannet nedenfra, altså på fatet eller å stå og trekke vann i vasken. Jeg er ikke alltid så nøye på det, så hvis du passer godt på at de er tørre i jorden mellom hver vanning går det stort sett greit å vanne vanlig, men jeg har også mistet noen på den måten :ninja:

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2018 den 11.05, Rumle skrev:

Jeg sjekket IMDB nå, står bare 3 sesonger der og de pleier å være ganske oppdaterte.

Men, det kommer sikkert mer når den har vært så populær :Nikke:

 

På wikipedia står det at 3 sesong er siste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...