Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Så da må vi sette i gang med å motvirke øyeblikkelig. Blir dere med på denne her kanskje?
*alle ungene er i seng nå* Ta det sporty og smil ukritisk til speilbildet vårt. :fnise:  Humoristisk ment altså.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er håp for oss alle - absolutt alle. Nå sovner jeg...og  ler...og sovner vel til sist. :fnise: Natta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!

Jeg er helt sløv når det gjelder ballongfarerei for tiden! En skikkelig dårlig ballongfører er jeg, :bond:derfor er det fint å se at noen andre tar ansvar her. :klem:

:blink: Jeg har tenkt på @Mynona i hele dag! Lurer på hvordan det går med henne og babymagen? 

Det regner og blåser utenfor her, skikkelig høstvær. Det er vel ikke høsten nå? :lol: Går visst helt i surr med dager og årstider, men det er vel ikke noe nytt. :phaedra: 

Tenkte å ønske dere en fin 1. mai i morgen, eller eh...i dag mener jeg. Noen som skal ut å gå i tog? :opplyser: Itte je....jaffal... Enkelte prosjekter er det godt å være ferdig med. 

God fridag til alle sammen!:roser:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hei dere!

Jeg er helt sløv når det gjelder ballongfarerei for tiden! En skikkelig dårlig ballongfører er jeg, :bond:derfor er det fint å se at noen andre tar ansvar her. :klem:

:blink: Jeg har tenkt på @Mynona i hele dag! Lurer på hvordan det går med henne og babymagen? 

Det regner og blåser utenfor her, skikkelig høstvær. Det er vel ikke høsten nå? :lol: Går visst helt i surr med dager og årstider, men det er vel ikke noe nytt. :phaedra: 

Tenkte å ønske dere en fin 1. mai i morgen, eller eh...i dag mener jeg. Noen som skal ut å gå i tog? :opplyser: Itte je....jaffal... Enkelte prosjekter er det godt å være ferdig med. 

God fridag til alle sammen!:roser:

 

Så godt å se deg, aldri :hug: 

Blir ikke noe toggåing på meg, i år heller :P

Håper mai kommer med bedre vær på dine kanter :Nikke: Jeg så museører på bjørken her i dag og da tenkte jeg på deg - har du beskjært rosen? :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Severus skrev:

Som ballongens røde fare, så skal jeg nok

Ja det skal du vel. :) Ha en fin dag Sev.

Akkurat nå, Rumle skrev:

Så godt å se deg, aldri :hug: 

Blir ikke noe toggåing på meg, i år heller :P

Håper mai kommer med bedre vær på dine kanter :Nikke: Jeg så museører på bjørken her i dag og da tenkte jeg på deg - har du beskjært rosen? :)

 

Så du museører og tenkte på meg? :ninuskapus: Så koselig.

Ja, jeg har beskjært rosen, men jeg beskar den ganske så forsiktig sånn at den kanskje kan bli ekstra stor i år. Men Hortensiaene mine ser begredelige ut. Selv om jeg vet at de kommer sent, ser jeg lite grønne skudd, bare masse tørre grener.

Ellers er tulipaner og pinseliljer i fullt flor her - litt skummelt nå som det er så kaldt om natten.   Men fint å se på om dagen. 

Går det bra med deg og Balubahagen din? Har noe blitt ødelagt etter vinteren eller har du vært så heldig at  alt er ok? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja det skal du vel. :) Ha en fin dag Sev.

Så du museører og tenkte på meg? :ninuskapus: Så koselig.

Ja, jeg har beskjært rosen, men jeg beskar den ganske så forsiktig sånn at den kanskje kan bli ekstra stor i år. Men Hortensiaene mine ser begredelige ut. Selv om jeg vet at de kommer sent, ser jeg lite grønne skudd, bare masse tørre grener.

Ellers er tulipaner og pinseliljer i fullt flor her - litt skummelt nå som det er så kaldt om natten.   Men fint å se på om dagen. 

Går det bra med deg og Balubahagen din? Har noe blitt ødelagt etter vinteren eller har du vært så heldig at  alt er ok? 

Du må holde ut liiiiiiiitt til med hortensiaen, jeg lover jeg har gått i den fellen mange ganger selv etterhvert :ninja: Min ser elendig ut også og det kribler i fingrene! :laugh:

Det meste har klart seg ok her, av det jeg har fått sjekket ordentlig i alle fall. Noen roser er litt på halv åtte, men det er vanlig :P

Går greit med meg ellers. Hva med deg? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Du må holde ut liiiiiiiitt til med hortensiaen, jeg lover jeg har gått i den fellen mange ganger selv etterhvert :ninja: Min ser elendig ut også og det kribler i fingrene! :laugh:

Det meste har klart seg ok her, av det jeg har fått sjekket ordentlig i alle fall. Noen roser er litt på halv åtte, men det er vanlig :P

Går greit med meg ellers. Hva med deg? 

 

Jaaaaa, skal holdet uuuut! :laugh:

Et par uker så er nok rosene dine på stell igjen også. 

Går greit her også Rumle. Tilbake til dagligdagse rutiner, vimser litt fram og tilbake og rundtomkring om dagen. Gubben og jeg skal ta oss en liten ferie fra hverdagen i slutten av mai. Men før det er det ørten bursdager, barnevakter og visstnok noen hellige dager også? 

Men alt er bra altså. Jeg savner å tulle og tøyse her inne, men tiden bare flyr avgårde, og så plutselig er det leggetid.  Akkurat som nå. :sad:   :ler:

:klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Jaaaaa, skal holdet uuuut! :laugh:

Et par uker så er nok rosene dine på stell igjen også. 

Går greit her også Rumle. Tilbake til dagligdagse rutiner, vimser litt fram og tilbake og rundtomkring om dagen. Gubben og jeg skal ta oss en liten ferie fra hverdagen i slutten av mai. Men før det er det ørten bursdager, barnevakter og visstnok noen hellige dager også? 

Men alt er bra altså. Jeg savner å tulle og tøyse her inne, men tiden bare flyr avgårde, og så plutselig er det leggetid.  Akkurat som nå. :sad:   :ler:

:klemmer:

Godt å høre at du har det bra :) Blir nok fint med en ferie etter en travel mai :Nikke:

Sov godt og drøm søtt :klemmer:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Godt å høre at du har det bra :) Blir nok fint med en ferie etter en travel mai :Nikke:

Sov godt og drøm søtt :klemmer:

 

 

Sov godt og drøm søte drømmer du også min venn. :klem:

:sjokolade:-sjokoladedrømmer....:sFun_sleeping:..snork...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen. :)  Hmm.. @Mynona er litt for stille for tiden ja og vi forumtantene og enkelte onkler undres på
hvordan ståa er. :tekola: Hei til alle som holder på med hagene sine. I går var jeg på en "Plantasje" og hadde
foran meg i kassakøen et eldre ektepar som handlet stort. De hadde hver sin tralle som var full...gikk ut i bilen
med alt og inn igjen for å handle mer. Det må være fint å ha plass til å gjøre det bugnende.  :rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Godmorgen. :)  Hmm.. @Mynona er litt for stille for tiden ja og vi forumtantene og enkelte onkler undres på
hvordan ståa er. :tekola: Hei til alle som holder på med hagene sine. I går var jeg på en "Plantasje" og hadde
foran meg i kassakøen et eldre ektepar som handlet stort. De hadde hver sin tralle som var full...gikk ut i bilen
med alt og inn igjen for å handle mer. Det må være fint å ha plass til å gjøre det bugnende.  :rodmer: 

Det var jeg og. En eldre mann spurte om jeg "bare" skulle ha en jordsekk. Ja, skal jo bære den med meg og, svarte jeg :) Skulle likt å ha slike store hager, som de kanskje har :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...