Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Sola de skrev:

Tufte, Bjørgen og co har sikkert brukt noe lignende å dra på, i sine treninger.

Helt garantert :Nikke:

2 minutter siden, Salka skrev:

Hei fininger! Lenge siden jeg har vært i denne tråden nå. Orker ikke lese de minst 100 sidene siden sist, men håper dere alle har det bra. :) 

Og gratulerer med bebis, @Mynona! Så koselig! 

Kjekt å se deg her Salka :blomst:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rumle skrev:

Helt garantert :Nikke:

Kjekt å se deg her Salka :blomst:

 

Tusen takk og i like måte. :) :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
7 minutter siden, Salka skrev:

Hei fininger! Lenge siden jeg har vært i denne tråden nå. Orker ikke lese de minst 100 sidene siden sist, men håper dere alle har det bra. :) 

Og gratulerer med bebis, @Mynona! Så koselig! 

Du kan dele de opp i sesonger, 10 sesonger med 10 episoder hver, og de resterende sidene kan være som en spillefilm :P

13 timer siden, Mynona skrev:

Vet du hva! En liten frøken ville ikke vente lenger, så hun kom i en rasende fart her om dagen. Ligger nå å sover og pleddet fra tante Aldri ligger i bilsetet klar for hjemreise når vi får lov å dra 😍

Gratulerer så masse! Hun er utrolig heldig som har deg som mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vi må huske å ha et litt lavt snakkenivå her inne noen uker, så den lille ikke skal bli skremt over sterke utbrudd* :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*vi må huske å ha et litt lavt snakkenivå her inne noen uker, så den lille ikke skal bli skremt over sterke utbrudd* :jepp: 

:tekola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*vi må huske å ha et litt lavt snakkenivå her inne noen uker, så den lille ikke skal bli skremt over sterke utbrudd* :jepp: 

:Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille er mest rolig når det bråker masse, så er bare å romstere rundt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mynona skrev:

Den lille er mest rolig når det bråker masse, så er bare å romstere rundt. 

Så artig :ler:

Husker min mor fortalte at hun pleide å sette på støvsugeren utenfor rommet mitt når jeg ikke fikk sove som liten. Da roet jeg meg og sovnet :fnise:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Rumle skrev:

Så artig :ler:

Husker min mor fortalte at hun pleide å sette på støvsugeren utenfor rommet mitt når jeg ikke fikk sove som liten. Da roet jeg meg og sovnet :fnise:

 

Støvsugeren kan brukes til mye rart, besten brukte den til å kvitte seg med fluer :fnise: Gjorde det sammme selv noen år siden men innså at de kan ende opp med å legge egg inni den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rumle skrev:

Husker min mor fortalte at hun pleide å sette på støvsugeren utenfor rommet mitt når jeg ikke fikk sove som liten.
Da roet jeg meg og sovnet

Det forklarer nok din husmoderlige trang til å ha det støvfritt og ryddig i dag. :jepp: 
Kanskje du skulle forsøke det når du ikke får sove og klokka er midt på natten veldig ofte?

Høres veldig ekkelt ut, Winza. :(  Fluene kommer om natten og tar hevn når du sover? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sola de skrev:

Et par mil, men tok bussen. Fikk største papirposen de hadde til å bære sekken i. Den revnet i småbiter i det jeg gikk av bussen, så måtte bære den opp bakken hjem. 40L eller 18,5 kg var god trening det :ler:

Uffda, men god trening er det jo. :laugh:

3 timer siden, Mynona skrev:

Den lille er mest rolig når det bråker masse, så er bare å romstere rundt. 

Bra. De  er jo egentlig ganske vant med bråk både fra innsiden og utsiden av mammaen sin. :fnise:

3 timer siden, Rumle skrev:

Så artig :ler:

Husker min mor fortalte at hun pleide å sette på støvsugeren utenfor rommet mitt når jeg ikke fikk sove som liten. Da roet jeg meg og sovnet :fnise:

 

Lille Rumlebaby anno 2018? :ler:

tenor.gif?itemid=3546202

1 time siden, Winza skrev:

Støvsugeren kan brukes til mye rart, besten brukte den til å kvitte seg med fluer :fnise: Gjorde det sammme selv noen år siden men innså at de kan ende opp med å legge egg inni den :P

Usj, ja det der har jeg også ganske dårlig erfaring med. :plystre:

17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det forklarer nok din husmoderlige trang til å ha det støvfritt og ryddig i dag. :jepp: 
Kanskje du skulle forsøke det når du ikke får sove og klokka er midt på natten veldig ofte?

Høres veldig ekkelt ut, Winza. :(  Fluene kommer om natten og tar hevn når du sover? 

:kose:   :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det forklarer nok din husmoderlige trang til å ha det støvfritt og ryddig i dag. :jepp: 
Kanskje du skulle forsøke det når du ikke får sove og klokka er midt på natten veldig ofte?

Høres veldig ekkelt ut, Winza. :(  Fluene kommer om natten og tar hevn når du sover? 

Tror ikke fluer tenker slikt, de tenker vel ikke i det hele tatt. Var bare artig å støvsuge dem, og se de flyge inn :P Straffen for å bryte seg inn :opplyser: Uff, jeg hater insekter :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Uffda, men god trening er det jo. :laugh:

Bra. De  er jo egentlig ganske vant med bråk både fra innsiden og utsiden av mammaen sin. :fnise:

Lille Rumlebaby anno 2018? :ler:

tenor.gif?itemid=3546202

Usj, ja det der har jeg også ganske dårlig erfaring med. :plystre:

:kose:   :ler:

Tenk å åpne opp støvsugeren og så ligger det mange små hvite egg klistret over alt :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye plantene mine brakte også små sorte fluer i hus. Jeg er aktiv og klapser dem hardt ytterst på nesa. :nei: Ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

De nye plantene mine brakte også små sorte fluer i hus. Jeg er aktiv og klapser dem hardt ytterst på nesa. :nei: Ut!

Jeg har drømt at mange fluer kom inni hodet mitt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:( Ikke morsom drøm. 

Denne luringen dukket opp her på veggen for noen år siden

907401A4-BC7C-47D5-8973-9E34C1F412EB.thumb.png.240092ad01bc685c303799988122d487.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...