Gå til innhold

Lei av rasistiske innlegg


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Slapp av, dine skattepenger går ikke til å hjelpe innvandrere. Det er det mine som gjør.

Hva mener du med det? Jeg jobber fulltid og mye overtid jeg. Mye tid til egne barn som alenemor blir det heller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hva mener du med det? Jeg jobber fulltid og mye overtid jeg. Mye tid til egne barn som alenemor blir det heller ikke.

Og vi snakker ikke om innvandrere her. Men om de som blir igjen i hjemlandet mens mannen (!) får seg trygd i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det? Jeg jobber fulltid og mye overtid jeg. Mye tid til egne barn som alenemor blir det heller ikke.

Jeg antar hun mener at hun velvillig deler sin del av skattepengene med de som trenger det mer enn norske alenemødre som får sydenferie sponset av den norske stat.

Og at du dermed kan tenkte at din andel går til å bygge jernbane for "sunne norske arbeidende mennesker".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg antar hun mener at hun velvillig deler sin del av skattepengene med de som trenger det mer enn norske alenemødre som får sydenferie sponset av den norske stat.

Og at du dermed kan tenkte at din andel går til å bygge jernbane for "sunne norske arbeidende mennesker".

Hvem var dum sa du? Tror du det bare er å strekke nisselua langt nok ned så man hverken ser eller hører?

Hvordan får norske alenemødre sponset sydenferie? Om de så får det så er de uansett norske statsborgere og de har fullt ut lov til å å benytte seg av sine rettigheter i sitt eget hjemland!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var dum sa du? Tror du det bare er å strekke nisselua langt nok ned så man hverken ser eller hører?

Hvordan får norske alenemødre sponset sydenferie? Om de så får det så er de uansett norske statsborgere og de har fullt ut lov til å å benytte seg av sine rettigheter i sitt eget hjemland!

Det var faen meg dagens sitat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest skremmende blant ulike former for rasister er denne "vi vs de" holdningen så mange har. Vi er vanvittig heldige som ble født i Norge - mange bruker dette som et slags forsvar for at vi er bedre, og fortjener mer enn andre mennesker. At det går ann å sette seg selv over andre mennesker, og i full tro hevde at man har større rett til å ha det bra (og her snakker vi ikke bare om å ha råd til 2 syden-turer i året : ha det bra som i å ha tak over hodet og mat hver dag) enn andre mennesker er en holdning jeg ikke klarer å forstå.

Det er ingen grunn til at vi i Norge skal se på oss som bedre enn andre mennesker i verden. "Menneskerase" finnes ikke i biologien, det er oppkonstruert begrep.

Mener du at vi burde åpne grensene OG beholde velferdsgodene ?

Det går jo ikke , ikke dersom hovedtyngden av de som kommer ikke bidrar like mye som en gjennomsnittsnordmann. Og da må vi velge ut hvem vi vil ha inn i landet.

Jeg setter meg ikke over andre mennesker, min holdning er at alle mennesker ha samme menneskeverd.

Men alle kulturer har ikke samme verdi, noen kulturer anderkjenner ikke menneskerettighetene på samme måte som vi gjør i vesten. Disse kulturene ønsker jeg å bekjempe. Jeg ønsker f.eks ikke å støtte opp under flerkoneri og kjønnslemlestelse. Vi må stille krav til mennesker som ønsker å bli norske borgere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved en du glemte i farten, når vi snakker om det Norske folk:

-Vi massakrerer ungdommer, skyter dem i fillebiter og forsvarer det med at vi "må redde nasjonen fra deres radikale politiske ståsted".

Lavmål.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det mener jeg. Hva annet skulle det ha vært?

Nei, det kunne da ha vært ganske mange grunner til at han gikk klikkers, innvandringsmotstand kan bare ha vært et passende tema å få ut aggresjon på. F.eks om han var en misfornøyd, personlighetsforstyrret narsissist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved en du glemte i farten, når vi snakker om det Norske folk:

-Vi massakrerer ungdommer, skyter dem i fillebiter og forsvarer det med at vi "må redde nasjonen fra deres radikale politiske ståsted".

vi????? er du en av de andre cellene han snakket om?? meld deg snarest

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solo gutt

Og mine skattepenger går til vinterøvelser av de utenlandske styrker som trener i Norge?

Jeg er student og jobber deltid på bensinstasjon og så kommer disse soldatene og fyller bensin som den norskestaten betaler :kjefte:

skattepenger går ikke bare til familier i Afrika, de går til mange andre ting.. Advokater til ABB, sykehus til ABB i fengslet, Politikernes reiser til syden, sykehuset osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig hvordan innvandringskritikere av ulik grad mener det er skammelig å definere ABB som nordmann, når han pr. definisjon er like mye nordmann som alle andre nordmenn. Men å dra frem de verste eksemplene på innvandrere og kalle dem representative er det ingenting galt med. Det er er prinsipiell feilslutning ved denne dobbeltmoralen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig hvordan innvandringskritikere av ulik grad mener det er skammelig å definere ABB som nordmann, når han pr. definisjon er like mye nordmann som alle andre nordmenn. Men å dra frem de verste eksemplene på innvandrere og kalle dem representative er det ingenting galt med. Det er er prinsipiell feilslutning ved denne dobbeltmoralen.

Å dra frem enkelteksempler har i det hele tatt liten verdi. Men enkeltpraksiser kan man ta en og en ....

Forøvrig er ABB en person, det er ikke praksis i noen norske grupper å begå massemord.

Det er praksis i enkelte innvandrermiljøer med flerkoneri eller kjønnslemlestelse f.eks .

Men om man ikke vil se noen feil ved nye kulturer vi får inn i samfunnet så gjør en vel ikke det. Er du like overbærende mot den norske kulturen ? Nekter du å se fel der og ? Hvis ikke er vel du ganske dobbeltmoralsk ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Nei, det kunne da ha vært ganske mange grunner til at han gikk klikkers, innvandringsmotstand kan bare ha vært et passende tema å få ut aggresjon på. F.eks om han var en misfornøyd, personlighetsforstyrret narsissist.

Det var kun en ting som hans manifest bestod av; nemlig rettet mot muslimer og deres innvirkning på vesten. Han hadde virkelig lagt ned mye arbeid i det om det kun var et tilfeldig hatobjekt. Det finnes vel heller ingenting i hans manifest som ikke stemmer med virkeligheten når det gjelder muslimer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og mine skattepenger går til vinterøvelser av de utenlandske styrker som trener i Norge?

Jeg er student og jobber deltid på bensinstasjon og så kommer disse soldatene og fyller bensin som den norskestaten betaler :kjefte:

skattepenger går ikke bare til familier i Afrika, de går til mange andre ting.. Advokater til ABB, sykehus til ABB i fengslet, Politikernes reiser til syden, sykehuset osv.

Så hva dine skattepenger går til har ingen begresninger mener du? Det er bare kjempefint at vi bistår andre lands borgere, i land vi ikke engnag har noe samarbeid med som i EØS/Schengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kun en ting som hans manifest bestod av; nemlig rettet mot muslimer og deres innvirkning på vesten. Han hadde virkelig lagt ned mye arbeid i det om det kun var et tilfeldig hatobjekt. Det finnes vel heller ingenting i hans manifest som ikke stemmer med virkeligheten når det gjelder muslimer.

Oi..... Du er spenstig det skal du ha. At enkelte fagpersoner mener han er paranoid schizofren har ingenting med det han gjorde å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Oi..... Du er spenstig det skal du ha. At enkelte fagpersoner mener han er paranoid schizofren har ingenting med det han gjorde å gjøre?

Der sa du det; "enkelte fagpersoner", altså er det ikke samtemt blandt landets psykiaterer at han har den diagnosen, så hvorfor skal jeg da argumentere for det??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kun en ting som hans manifest bestod av; nemlig rettet mot muslimer og deres innvirkning på vesten. Han hadde virkelig lagt ned mye arbeid i det om det kun var et tilfeldig hatobjekt. Det finnes vel heller ingenting i hans manifest som ikke stemmer med virkeligheten når det gjelder muslimer.

Jeg presterte å plusse på denne, når jeg skulle sitere.

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes fortsatt det er helt ufattelig og utrolig frekt at man kan kalle nordmenn for rasister.

Lurer på hva utlendingene gjør og sier den dagen de er i flertall og på trygd alle mann og oljepengene ikke lenger er der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av idioter som deg , som slenger rundt seg med uttrykket frepper i samme åndedrag som rasist. Jeg synes det vitner om særdeles liten evne til å analysere et budskap. Eventuellt bare liten evne til å tenke helt generellt ?

Og det mener jeg helt uavhengig av hvilken farge du har . En idiot er en idiot uansett.

Helt enig med deg. I dag kalles alt man er uenig med for rasisme. :filer: Tør man være kritisk mot noe, blir man stemplet med en gang som rasist og innvandringsfiendtlig. Rettferdighet, hvor er du? :lete:

Edit: Må bare skrive at jeg skulle ønske flere nordmenn var så reflekterte og objektive som deg og kunne se at innvandrere er ganske forskjellige i verdier, vaner, kultur og tradisjoner og at for enkelte er det lettere å passe inn i Norge, mens for andre er det ganske vanskelig.

Endret av Drizzt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...