Gå til innhold

Lei av rasistiske innlegg

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg mener at alle som betaler skatt i dette landet har rett til å kritisere de som får glede av det!!! Spesielt når de som får dette ikke bidrar en dritt!

Og du synes sikkert det er greit at jeg dauer etter å ha pådratt meg hjertelidelse og andre plager fordi jeg jobber hardt for å klare å forsørge meg selv og derav også betaler tilbake i skatt til samfunnet. Jeg sørger også for at utlendinger får sine rettiheter oppfylt. Du burde skamme deg!

Det er også frekt å påstå at dette er min virkelighetsoppfatning. Jeg har også jobbet med utlendinger og flyktninger/asylsøkere og har sett at menn spesielt får forsørgingstillegg til barn (og de har gjerne 10 barn og mere) og sine ektefeller som de skifter ut til fruktbar alder om de mottar uføre- og alderspensjon, der de de forsørger bor i hjemlandet i f.eks Afrika; eks Somalia og Marokko. Dette er folk som aldri har bidratt i dette landet.

Jeg har også sett tilfeller der kone og barn utvandrer til rene muslimske ghettoer i Europa der der vel hater vesten, samtidig som de mottar stønader og forsørgingstillegg fra oss. Et barnetillegg er på kr. 2040 og for ektefelle er det kr. 3300, men dette beløpet øker hver år i samsvar med økning i Grunnbeløpet i folketrygden. Så det sier jo seg selv at dette r betydelige beløp, i tillegg til det de selv mottar i trygd. Og med stadig flere mannlige flyktninger så er det bare å forvente en økning.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er mer bekymret over at marxistene nå ser ut til å være i full gang med å utvikle sine systemer for angiveri, der selv bemerkninger postet på et forum skal rapporteres inn og straffeforfølges.

For de som kjenner historien burde dette være et gedigent varsku.

• Liker 3
Skrevet

Fatter ikke hvordan man kan kreve mer åpenhet, ønske demokrati og ytringsfrihet og samtidig peke rundt seg på den måten mange bedriver her.

"Jeg ønsker meg strengere innvandringslover"

"DU ER EN RASIST, DU ER EN FREPPER OG DU OG ABB ER TVILLINGBRØDRE! JEG RINGER KRIPOS AS WE SPEAK"

Ja, det høres virkelig ut som et bedre samfunn. :roll:

• Liker 5
Skrevet

Hva med alle innvandrere som jobber og betaler skatt til den Norske Stat?Hva med de som utdanner seg og blir leger,ingeniører m.m?Hva med de innvandrere som DELTAR i samfunnet,som arrangerer julefeiring for eldre?Som arrangerer festivaler og konserter,som jobber frivillig i Røde Kors?Hva med dem?-Hvorfor skal alltid "innvandrerdebatten"handle om dem som er kriminelle,tar trygd og snyter på skatten?

Hva med alle de etnisk norske alkoholikerne som sitter dagen lang på brune puber rundt om landet?-De som kommer seg ned til byen og drikker opp trygda si?Hva med alle de etnisk norske unge kvinnene som får barn med "en de bare traff på byen"?Som blir alenemødre på NAV inntekt?

:popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Hva med alle innvandrere som jobber og betaler skatt til den Norske Stat?Hva med de som utdanner seg og blir leger,ingeniører m.m?Hva med de innvandrere som DELTAR i samfunnet,som arrangerer julefeiring for eldre?Som arrangerer festivaler og konserter,som jobber frivillig i Røde Kors?Hva med dem?-Hvorfor skal alltid "innvandrerdebatten"handle om dem som er kriminelle,tar trygd og snyter på skatten?

Hva med alle de etnisk norske alkoholikerne som sitter dagen lang på brune puber rundt om landet?-De som kommer seg ned til byen og drikker opp trygda si?Hva med alle de etnisk norske unge kvinnene som får barn med "en de bare traff på byen"?Som blir alenemødre på NAV inntekt?

der traff du spikeren på hodet. stakkars

Skrevet

:popcorn:

Innvandrere som kommer til norge , lærer seg norsk og jobber er ikke et problem. Det at noen innvandrere gjør det betyr ikke at vi skal ta inn så mange analfabeter som mulig, folk som ikke har noen forutsetninger for å fungere i norsk arbeidsliv.

Hvorfor du drar inn etniske nordmenn som i dine øyne er umoralske og drikkfeldige og lever på NAVs nåde aner jeg egentlig ikke .

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns det er ufattelig frekt å påstå at nordmenn er rasister. Ville vi fått trygd og forsørgingstillegg til familiemedlemmer her hjemme om vi hadde kommet til et land i Afrika?

Tro'kke det.

Utlendinger her i Norge aner ikke hvor godt de har det. Eller de vet vel det, men det er ikke nok. Norge, honningskrukken! Der man kan bli stemplet som rasist om man sier noe stygt om de vi betaler skatt til. Ufattelig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er ufattelig frekt å påstå at nordmenn er rasister. Ville vi fått trygd og forsørgingstillegg til familiemedlemmer her hjemme om vi hadde kommet til et land i Afrika?

Tro'kke det.

Det pisspreiket du presterer å lire av deg sier ganske mye om gjennomtrekken du lider av.

For det første; det har ingen ting med "hva du og naboen ville fått eller ikke" - du eller andre har INGEN rett til å se ned på andre mennesker på grunnlag av religion, farge eller kultur, uansett hvordan de potensielt ville sett på deg dersom deres situasjon byttet om og du var i deres hjemland og ikke omvendt.

For det andre; Norge er verdens rikeste land. Da sier det seg selv at vi kan ha gode trygdemuligheter for menneskene som bor her, og at mange land i f.eks Afrika ikke engang har mulighet til å brødfø sine egne småbarn, selvsagt ikke er velsignet med arbeidsledighetstrygd, utdanningsstønad m.m. Om du ikke forstår det fatter jeg ikke engang har du har klart å skru på PC'n din uten assistert hjelp.

Utlendinger her i Norge aner ikke hvor godt de har det. Eller de vet vel det, men det er ikke nok. Norge, honningskrukken! Der man kan bli stemplet som rasist om man sier noe stygt om de vi betaler skatt til. Ufattelig.

NORDMENN vet ikke hvor godt de har det!

Du finner faen ikke andre mennesker der ute som klager fordi NAV ikke betaler nok til at de skal kunne reise på utenlandsferie hvert år, bare for å nevne et eksempel.

• Liker 3
Skrevet

Det mest skremmende blant ulike former for rasister er denne "vi vs de" holdningen så mange har. Vi er vanvittig heldige som ble født i Norge - mange bruker dette som et slags forsvar for at vi er bedre, og fortjener mer enn andre mennesker. At det går ann å sette seg selv over andre mennesker, og i full tro hevde at man har større rett til å ha det bra (og her snakker vi ikke bare om å ha råd til 2 syden-turer i året : ha det bra som i å ha tak over hodet og mat hver dag) enn andre mennesker er en holdning jeg ikke klarer å forstå.

Det er ingen grunn til at vi i Norge skal se på oss som bedre enn andre mennesker i verden. "Menneskerase" finnes ikke i biologien, det er oppkonstruert begrep.

• Liker 3
Skrevet

Helt enig med Porcelain.

Eksempelet med sydenferier (som dessverre faktisk er tatt fra virkeligheten) sier mye om hva nordmenn er vant til, og hva som forventes. Det er intet mindre enn galskap.

Skrevet

Synes dette rasisme greiene tar helt av. En er IKKE rasist om en stiller kritiske spørsmål til innvandringssystemet. Eller mener at vi har en ekstremt dårlig innvandringspolitikk.

Rasist har liksom blitt et skjellsord og folk er blitt redde for å kritisere og stille spørsmål ved innvandringspolitikken.

Og det med å melde fra om såkalte rasistiske ytringer i hytt og gevær er ikke bra for ytringsfriheten.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det mest skremmende blant ulike former for rasister er denne "vi vs de" holdningen så mange har. Vi er vanvittig heldige som ble født i Norge - mange bruker dette som et slags forsvar for at vi er bedre, og fortjener mer enn andre mennesker. At det går ann å sette seg selv over andre mennesker, og i full tro hevde at man har større rett til å ha det bra (og her snakker vi ikke bare om å ha råd til 2 syden-turer i året : ha det bra som i å ha tak over hodet og mat hver dag) enn andre mennesker er en holdning jeg ikke klarer å forstå.

Det er ingen grunn til at vi i Norge skal se på oss som bedre enn andre mennesker i verden. "Menneskerase" finnes ikke i biologien, det er oppkonstruert begrep.

De fleste begreper i biologien er oppkontruerte hjelpemidler for forskere. Dersom du ikke liker "rase", kan du tenke "folkegruppe" istedet.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har da bedre velferdsgoder enn mange andre land. Det betyr vel ikke at vi tror at vi er bedre. Skal vi derfor redde alle verdens mennesker? Det er da alles lands plikt å sørge for egne innbyggere. Norge ER honningkrukken for de fleste.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det pisspreiket du presterer å lire av deg sier ganske mye om gjennomtrekken du lider av.

For det første; det har ingen ting med "hva du og naboen ville fått eller ikke" - du eller andre har INGEN rett til å se ned på andre mennesker på grunnlag av religion, farge eller kultur, uansett hvordan de potensielt ville sett på deg dersom deres situasjon byttet om og du var i deres hjemland og ikke omvendt.

For det andre; Norge er verdens rikeste land. Da sier det seg selv at vi kan ha gode trygdemuligheter for menneskene som bor her, og at mange land i f.eks Afrika ikke engang har mulighet til å brødfø sine egne småbarn, selvsagt ikke er velsignet med arbeidsledighetstrygd, utdanningsstønad m.m. Om du ikke forstår det fatter jeg ikke engang har du har klart å skru på PC'n din uten assistert hjelp.

NORDMENN vet ikke hvor godt de har det!

Du finner faen ikke andre mennesker der ute som klager fordi NAV ikke betaler nok til at de skal kunne reise på utenlandsferie hvert år, bare for å nevne et eksempel.

Så JEG ser ned på andre raser og religioner fordi jeg ikke synes det er flott at mine skattepenger i velferdstaten Norge går med til - skattefritt- å dekkke livsopphold til kone og barn utlendinger har i sine hjemland? Og da ser jeg NED på de????????????????

Er det mulig?? Dette handler da for faen ikke hvem man ser ned på, men hvem som får gleden av at jeg jobber ræva av meg og til slutt dauer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bare noen eksempel om det Norske folk:

- Vi steiner ikke voldtatte kvinner

- Vi lar folk velge religion selv

- Vi aksepterer stort sett homofile

- Vi klarer å brødfø befolkningen

- Vi aksepterer stort sett utlendinger, andre religioner og kulturer: Tar dem inn og gir de trygd til og med

- Vi driver ikke med døds-straff

- Vi setter sosial sikkerhet høyt på dagsorden

I min bok er dette av høyere etisk verdi enn fks. mentaliteten i dagens Iran. Ergo: Vi er snillere og fortjener bedre. Alle individer i disse møkkalandene kan selvfølgelig ikke taes over en kam, men man ser jo litt hva majoriteten stemmer på..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

- Vi aksepterer stort sett utlendinger, andre religioner og kulturer: Tar dem inn og gir de trygd til og med

I min bok er dette av høyere etisk verdi enn fks. mentaliteten i dagens Iran. Ergo: Vi er snillere og fortjener bedre. Alle individer i disse møkkalandene kan selvfølgelig ikke taes over en kam, men man ser jo litt hva majoriteten stemmer på..

Enig med du. Det ER faktisk forskjeller på folk rundt om i verden, enten ani-rasistene liker det eller ei.

• Liker 3
Skrevet

Dette handler da for faen ikke hvem man ser ned på, men hvem som får gleden av at jeg jobber ræva av meg og til slutt dauer.

Det er du som får gleden av det, gjennom lønn, personlig utvikling, karriere og sosialt samvær med kollegaer.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er du som får gleden av det, gjennom lønn, personlig utvikling, karriere og sosialt samvær med kollegaer.

Og det får ikke kona og barna i Somalia mener du? De kan jo gå hjemme i flere år og har sikkert en levestandard langt høyere enn de fleste andre i sitt hjemland. Om pengene virkelig går til de da. Og så kan den uføretrygdete i Norge reise tilbake og lage barn hvert år. Og finne seg yngre fruktbar kone etterhvert.

• Liker 1
Skrevet

Og det får ikke kona og barna i Somalia mener du? De kan jo gå hjemme i flere år og har sikkert en levestandard langt høyere enn de fleste andre i sitt hjemland. Om pengene virkelig går til de da. Og så kan den uføretrygdete i Norge reise tilbake og lage barn hvert år. Og finne seg yngre fruktbar kone etterhvert.

Slapp av, dine skattepenger går ikke til å hjelpe innvandrere. Det er det mine som gjør.

• Liker 4
Skrevet

Legger ved en du glemte i farten, når vi snakker om det Norske folk:

-Vi massakrerer ungdommer, skyter dem i fillebiter og forsvarer det med at vi "må redde nasjonen fra deres radikale politiske ståsted".

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...