Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer i hverdagen!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Gjest Applecore

Jeg og mannen min tok bussen sammen en gang for mange år siden, da vi nettopp hadde blitt sammen og var svært nyforelskede.

Vi ble av en eller annen grunn sittende og se hverandre i øynene nesten hele turen (som tok tre kvarter), men til slutt snudde jeg meg vekk og sa "jeg blir kvalm".

Jeg mente jo at jeg måtte se ut av vinduet en stund for å ikke bli bilsyk, men min forfjamsede kjære ble sittende som et spørsmålstegn et par sekunder før han skjønte den :fnise:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ms_kwang

Tenker du på utsagnet hans? Vi er strengt talt 22 og 23, men man skulle vel i grunn tro at vi var ti år yngre til tider :fnise:

hehe han er vel en gamer da? :P

Hører ofte godt voksne menn som spiller data spill "Omg, why all the nerd rage?? >.>"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten ville prøve seg på lavkarbo.

Han: "kjære, kan jeg spise hvetemel? er jo ikke sukker i det?"

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte på mystisk vis å få en flis i fingeren inne på kafferommet og tror jeg kom med et litt iltert "au" før jeg plukket den ut.

Kollega på andre siden bivåner "uhellet" og så kommer det strengt: "Hvis du har tenkt å dø pga. den flisa der, så har du forbud mot å gjøre det før i slutten av neste uke. Du skal nemlig være med på et prosjekt i midten av uka!"

:fnise:

Jeg klaget da virkelig ikke sååå mye, jeg sa bare "au" :snurt:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en priceless jeg fikk servert i sommer:

Jeg sitter i kassa på supern (sommerjobb) og ekspederer en litt eldre kvinne.

Hun ser på meg og sier: "Skal du begynne på videregående til høsten, du da?"

Jeg ser på henne og sier: "Nei, jeg skal ta siste året på min 6 års lange universitetsutdanning til høsten" og gir henne et stort smil.

Det ble stille, kan du si.

Tidligere, da jeg var 22, tror jeg, var jeg i praksis på en barneskole like før jul. Jeg vandrer gjennom lærergangene, når en annen lærer kommer mot meg. Hun ser forskrekket på meg og spør: "Eh. Er du en av elevene? Du skal ikke være her."

Jeg tenkte i mitt stille sinn: "Ser jeg virkelig ut som jeg ikke er eldre enn 12?" Men svarte høflig at jeg var en av studentene.

Får bare ta disse rare spørsmålene som komplimenter! :fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en priceless jeg fikk servert i sommer:

Jeg sitter i kassa på supern (sommerjobb) og ekspederer en litt eldre kvinne.

Hun ser på meg og sier: "Skal du begynne på videregående til høsten, du da?"

Jeg ser på henne og sier: "Nei, jeg skal ta siste året på min 6 års lange universitetsutdanning til høsten" og gir henne et stort smil.

Det ble stille, kan du si.

Tidligere, da jeg var 22, tror jeg, var jeg i praksis på en barneskole like før jul. Jeg vandrer gjennom lærergangene, når en annen lærer kommer mot meg. Hun ser forskrekket på meg og spør: "Eh. Er du en av elevene? Du skal ikke være her."

Jeg tenkte i mitt stille sinn: "Ser jeg virkelig ut som jeg ikke er eldre enn 12?" Men svarte høflig at jeg var en av studentene.

Får bare ta disse rare spørsmålene som komplimenter! :fnise:

Hvis det er noen trøst, fikk jeg en gang beskjed om å "ta med meg elevene mine, så kan vi starte rundturen"... Jeg var elev i 10.klasse, og læreren min var rett ved siden av meg.....:fnise:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I pappas 70-årslag med masse fjerne slektninger satt jeg med min yndige lille niese på 5 år på fanget mot slutten av middagen. Det skal være sagt at jeg er den eneste i søskenflokken på 5 som ikke har barn.

Lille niese snur seg plutselig rundt og hyler "MAMMA!" med et skikkelig gledesrop og hiver seg om halsen på meg (hennes mor satt ved andre enden av bordet, så hvor hun fikk innfallet fra aner jeg ikke).

Alle fjerne grandtanter og -onkler snudde seg og så rart på meg. Jeg var skikkelig redd noen trodde jeg hadde bedt henne kalle meg mamma eller noe.. Flaut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummert;

Hun: Hva studerer du?

Jeg: Master i biologi

Hun: Hva skal du etter det?

Jeg: Tenkte kanskje å ta doktorgrad

Hun: Å, skal du bli lege?

:fnise:

:skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke morsomt, men en søt liten samtale med samboern på sengekanten.

Jeg tok av meg bh`n og han så at jeg hadde fått striper på ryggen. Jeg bruker ikke å få det, men jeg hadde sittet godt ned i sofaen og gnudd meg mot ei hard pute.

Han: Du har striper på ryggen.

Jeg: Jaha

Han: Vet du, jeg leste på nettet at mange jenter bruker feil størrelse i bh.

Jeg: Jaaa?

Han: Ja, det er ikke bra altså.

Han var helt alvorlig og litt bekymret. Måtte klemme han litt ekstra godt da. Søte mannen som tenker på sånne ting :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"hvis jeg ikke forstår, da skal du i hvert fall ikke forklare det til meg!" (mr Bond) i kontekst var det hysterisk morsomt, siden det kom ut helt feil.

Er forøvrig både meg og mr.bond som er fryktelig flinke å bare lire ut ting.. :sukk:

Vel, egentlig - skaper en del latter :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra her :fnise:

Kjæresten min kom med en i kveld:P Vi skulle se film.

-Åssen snop skal du ha, spør jeg.

-Kommer an på, svarer han, -skal vi pule etterpå?

Ja, kjæresten tenker på ånden han:P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samtale mellom meg (M) og eks (E):

M: "Du vet hvordan S kjøper blomster til N hele tiden? Det er litt søtt."

E: (Hadde ikke kjøpt blomster på MINST 2 måneder). "Må du hinte sånn hele tiden? Hadde faktisk tenkt å kjøpe det til deg på fredag, men nå kan jeg jo ikke gjøre det. Og jeg kjøper jo sjokolade til deg!"

Ukene går, ingen blomster. Fikk mye sjokolade i det forholdet, da. Pluss at han kjøpte magasiner etc. nesten hele tiden, så han var ganske søt. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg for noen dager siden:

"Du har et så fint øre"

Jeg: "Hæ? Jo takk.

Han: "Det andre er sikkert like fint, men jeg ser det ikke herfra"

Svært søtt av han, men et svært uvanlig kompliment å få..

Tidligere har jeg hørt fra en annen gutt at jeg hadde fine knær og så hadde jeg visst fine føtter også..

De skal ha for kreativiteten

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg for noen dager siden:

"Du har et så fint øre"

Jeg: "Hæ? Jo takk.

Han: "Det andre er sikkert like fint, men jeg ser det ikke herfra"

Svært søtt av han, men et svært uvanlig kompliment å få..

Tidligere har jeg hørt fra en annen gutt at jeg hadde fine knær og så hadde jeg visst fine føtter også..

De skal ha for kreativiteten

Hahahhaa! Ja, eller når en klippet seg for 2 uker siden, og de plutselig ser det, og synes det er sååå fint. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å sykle til jobb før og da var det alltid en fyr som vinka å brølte "Sykkelfantomet" etter meg.

Når jeg treffer han på gata hilser han og sier "Neimen, det er jo sykkelfantomet jo"

Utrolig hyggelig mann da, men svært spesielt :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...