Gå til innhold

skal gifte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Halo!!! Hører du ikke hvor dumt det høres ut??? Jeg skal gifte meg snart, så da må jeg forte meg å være utro!

Dere skal gifte dere, ts! Hvis du skal :sengekos: med noen andre er du utro...

Ja ja. Det er vel ikke så mye vi her på KG kan gjøre med det. Så da får jeg vel bare si Gratulerer med bryllupet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo jeg vet at det høres dumt ut.. Og ja det er kanskje dumt, men jeg klarer ikke kvitte meg med følelsen!!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det liksom "bedre" å være utro FØR bryllupet enn etter? :klo: Er man sammen med noen så er man sammen, og man er like utro uten ring som med ring på fingern...

De som sier at du, TS, ikke kan elske han fordi du vil være utro sier nok dette fordi de har på en eller annen gang funnet en de elsker ordentlig og dermed vet hva de snakker om. Selv jeg som ikke er i et forhold nå skjønner at du bare lurer deg selv til å tro at du elsker han. Du vil være veldig dum hvis du ikke avlyser bryllupet. Du kan umulig elske han når du VIL være utro :murvegg:

Når det er sagt så tror jeg ikke noe på at du er 27. Du virker mer som en umoden gutt på 15 år som liker å trolle på forum.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg er faktisk 27! Hvorfor i alle dager skal jeg lyve om det?

Ikke alle oppfører seg som om de er 60 når de er 27. Kan dere ikke forstå at folk er forskjellig..?

Jeg elsker han faktisk veldig høyt, så ikke påstå at jeg ikke gjør det! Ingen av dere som vet hva vi har sammen og hav vi føler. Man slutter ikke å elske en person selvom man er utro eller gjør noe bak ryggen på noen. Jeg har ikke en av og på knapp på følelsene mine.

Vi har vært sammen i mange mange år, og er kanskje derfor disse følelsene kommer. at jeg ikke har fått prøvd ut litt forskjellig. jeg har alltid visst at han er mannen for meg, men kan ikke la være å fantasere og ønske noe seksuelt fra en annen..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg er faktisk 27! Hvorfor i alle dager skal jeg lyve om det?

Ikke alle oppfører seg som om de er 60 når de er 27. Kan dere ikke forstå at folk er forskjellig..?

Jeg elsker han faktisk veldig høyt, så ikke påstå at jeg ikke gjør det! Ingen av dere som vet hva vi har sammen og hav vi føler. Man slutter ikke å elske en person selvom man er utro eller gjør noe bak ryggen på noen. Jeg har ikke en av og på knapp på følelsene mine.

Vi har vært sammen i mange mange år, og er kanskje derfor disse følelsene kommer. at jeg ikke har fått prøvd ut litt forskjellig. jeg har alltid visst at han er mannen for meg, men kan ikke la være å fantasere og ønske noe seksuelt fra en annen..

TS

:klaske:

Igjen: du har jo ingen respekt for mannen. Og DET er drepen for et ekteskap. Så gjør deg, og han, den tjenesten og gjør det slutt nå

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke 17 nei, jeg er 27.

Dere leker så ordentlige alle sammen, sikker på at dere har gjort en del bak ryggen på partneren deres dere også!

Jeg elsker forloveden min høyt, og vil absolutt gifte meg med han. Vi har det kjempe bra sammen. Men jeg drømmer fortatt om en het kveld med en annen..

TS

Alle har jo en eller annen drøm. Selv drømmer jeg også om en liten fling med en annen mann, men jeg gjør det ikke forde. Fordi jeg VET at jeg kommer til å angre og at jeg ødelegger alt. Så la det være med drømmen din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg er faktisk 27! Hvorfor i alle dager skal jeg lyve om det?

Ikke alle oppfører seg som om de er 60 når de er 27. Kan dere ikke forstå at folk er forskjellig..?

Jeg elsker han faktisk veldig høyt, så ikke påstå at jeg ikke gjør det! Ingen av dere som vet hva vi har sammen og hav vi føler. Man slutter ikke å elske en person selvom man er utro eller gjør noe bak ryggen på noen. Jeg har ikke en av og på knapp på følelsene mine.

Vi har vært sammen i mange mange år, og er kanskje derfor disse følelsene kommer. at jeg ikke har fått prøvd ut litt forskjellig. jeg har alltid visst at han er mannen for meg, men kan ikke la være å fantasere og ønske noe seksuelt fra en annen..

TS

Det er ikke alle mennesker som er skapt for å være i forhold, og du er en av dem, som kanskje har det best som singel?

Du er ihvertfall ikke konemateriale. Men, hvis du vil være en av skilsmissestatistikken så værsågod gift deg, så får vi se hvor lenge det vare.

Hilsen en som har vært gift i 10 år og ALDRI har tenkt tanken på å være utro, eller gjordet noe annet respektløst ovenfor min mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lover jo å vere trofast når man gifter seg.kan jo ver derfor du vil ta det før giftemålet?

best å få forholdet som var så bra og reint.til å bli en skitten løgn.stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Hvorfor i alle dager spør du KG om dette når du ikke tåler å få svar?! Les gjennom tråden og se hvor mange som er enig med deg i at dette er en god idé... Ingen! Hva tenker du om det? Dette er en veldig dårlig idé! Du sier jo selv at du ikke ville likt det hvis forloveden din var utro! Hvorfor er det da greit for deg å være det? Og hva skjer når han finner det ut? Ja jeg sier når, for disse tingene kommer stort sett alltid frem i lyset på et eller annet tidspunkt! Du fremstår som egoistisk og selvsentrert, TS! Sånn jeg ser det har du to alternativer:

1. Gjøre det slutt med forloveden og :humpe: rundt.

2. Vær trofast!

For forloveden din sin del håper jeg du velger det første alternativet! :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde selvfølgelig ikke likt det om han hadde gjort det mot meg. Men jeg kan ikke tenke sånn nå. Jeg føler at den lille tiden jeg har før bryllupet er den tiden jeg har hvor jeg kan tenke kun på meg selv.. Vi har lyst på barn kansjke etter bryllupet, og hvem vil ha meg etter jeg har fått på meg alle babykiloene??

Kanskje det er bedre om jeg gjør det med en ukjent enn han på jobben da, selvom han på jobben er superdeilig.. Om jeg gjør det med en fremmed så får forloveden aldri vite det!!

TS

Noen som kjeder seg? Dette her ose bare kødd. Syns du kunne dratt den litt lenger for underholdningens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo jeg vet at det høres dumt ut.. Og ja det er kanskje dumt, men jeg klarer ikke kvitte meg med følelsen!!

TS

Kanskje du faktisk burde prate med noen, hvis denne følelsen din er så vanvittig altoppslukende? Kan det være at du egentlig ikke tror forloveden din er den rette, og bryllupsnervene sniker seg på?

Vi har vært sammen i mange mange år, og er kanskje derfor disse følelsene kommer. at jeg ikke har fått prøvd ut litt forskjellig. jeg har alltid visst at han er mannen for meg, men kan ikke la være å fantasere og ønske noe seksuelt fra en annen..

TS

Kanskje du egentlig har mistet følelsene for han, men er sammen med han av gammel vane? Jeg har vært sammen med samboeren min i mange år, og han er den eneste jeg har hatt sex med, men jeg går ikke rundt å føler at jeg ikke har fått prøvd forskjellige ting likevel. Fantasere er en ting, det gjør alle mennesker, men å gå inn for å være utro en måned før bryllupet viser dårlig dømmekraft fra din side.

Du skriver du elsker forloveden din, men respekterer du han? Du skriver også at du vil angre hvis du ikke er utro, jeg tror du vil angre hvis du gjennomfører planen din.

Du er ikke særlig mottakelig for responsen du har fått inne her, så du kommer nok til å gjøre det uansett. Håper forloveden din finner det ut, og avlyser bryllupet og oppgir grunnen for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gifte meg

Nei, en slik tanke takler du tydeligvis ikke, bare les igjennom dine innlegg og tenk på ærlighet mer som redelighet. Å være tro handler minst like mye om en selv, dette med for evig og alltid er ikke bare noe statisk punkt langt borte i det fjerne, men det er absolutt.. dedikasjon.

Noe slikt vil uansett ha sine konsekvenser både på godt og vondt, spørsmålet er om man klarer å videreføre bare det gode til andre. En klarhet som andre kan (og bare må) forholde seg til, som noen til en viss grad vil hate (ønsker deg død) ettersom det går imot deres ønsker om frihet.

Kan legge til at dette handler hverken om presten, din utkårede eller deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette er TrolleTråd om ikke får jeg lyst til å hunte deg opp for å gi deg en skikkelig kjeftrunde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er glad for at jeg er smart nok til å ikke trenge fysisk erfaring for å vite at det er galt å være utro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er vanskelig å forstå, og jeg har aldri gjort noe lignende før..

Og jeg hadde ikke likt om han hadde gjort det samme nei.. Men jeg klarer ikke kontrollere følelsene. Jeg tror virkelig jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør det.

Og jeg kommer ikke til å snakke med han om det nei, jeg er ikke helt dum.. vet jo hvordan den samtalen kommer til å gå.. Jeg vil jo ikke miste han!!

Man har ikke vondt av det man ikke vet!!

TS

Du viser jo en fullstendig mangel på forståelse for hva et ekteskap er; gjensidig respekt for hverandre, være hverandre tro, vise tillit og støtte hverandre.

Man forlover seg fordi man kun vil være sammen med den ene personen resten av sitt liv. Hvis du tror du kommer til å angre hvis du ikke får deg flingen din, så er du helt åpenbart ikke klar for å inngå den forpliktelsen et ekteskap innebårer.

Du vet at du kommer til å miste ham om du forteller ham dette. Med andre ord vil du føre ham bak lyset og la ham tro at han gifter seg med en annen en den du faktisk er.

Jo, det man ikke vet har man faktisk vondt av. Du lar ham tro at du bare vil ha ham, mens det ikke stemmer. Om du gjennomfører dette, gifter han seg på galt grunnlag, og det er din skyld ene og alene.

Vær voksen og fortell ham hvordan du føler det og la ham ta valget, eller hold deg på matta!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Jeg skjønner at det er vanskelig å forstå, og jeg har aldri gjort noe lignende før..

Og jeg hadde ikke likt om han hadde gjort det samme nei.. Men jeg klarer ikke kontrollere følelsene. Jeg tror virkelig jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør det.

Og jeg kommer ikke til å snakke med han om det nei, jeg er ikke helt dum.. vet jo hvordan den samtalen kommer til å gå.. Jeg vil jo ikke miste han!!

Man har ikke vondt av det man ikke vet!!

TS

Jeg prøver så godt jeg kan å forstå deg, men det er ikke lett... :sjenert:

Okei. Du er inderlig sikker på at du vil angre om du ikke har en fling før du gifter deg. Men, er du like sikker på at du ikke vil angre på det om du har en fling?

Tror du, hvis du er helt ærlig med deg selv, at en evt anger over å ikke ha hatt en fling vil være sterkere enn anger og dårlig samvittighet over å ha bedratt mannen du skal love evig troskap til?

Jeg frykter, på dine vegne, at den dårlige samvittigheten vil spise deg opp innvendig. Har du dårlig samvittighet når du skal gifte deg, vil din kommende mann merke det. Man klarer ikke skjule sånt for en som man har vært sammen med i mange år, og som kjenner en ut og inn. Han vil merke at noe er galt, og han vil forsøke å finne ut hva.

Jeg lurer bare rett og slett på om du er 100% sikker på at en fling er så viktig for deg, at det er verdt de konsekvensene det i verste fall kan få?

Jeg kjenner deg ikke, og jeg forstår ikke "dilemmaet" ditt. Men jeg gjetter på at din forlovede er den eneste, eller en av svært få seksuelle partnere du har hatt i ditt liv; og at du derfor har fått for deg at du har gått glipp av dette med spennende flings med heftig og uforpliktende lidenskap. Men vet du hva? Det er oppskrytt. Tro meg...

Du kan oppnå den samme spenningen om du og din forlovede gjør et lite rollespill. F.eks at han tar inn på et hotell, og at dere møtes i baren på kvelden. Later som dere ikke kjenner hverandre, spiller hver deres rolle, flørter med hverandre - gjør alt det man ville gjort om man skulle hatt en fling med en ukjent. Jeg kan nesten love deg at det blir den mest lidenskapelige sexen du og forloveden din noen gang har hatt :sengekos:

Jeg skal ikke dømme deg og kritisere deg. Jeg vil bare si at jeg er redd du kan komme til å knuse både ditt eget hjerte og hans om du virkelig går ut og har en fling. Det er dessverre sånn at ubehagelige hemmeligheter har en lei tendens til å dukke opp igjen... :sjenert:

Jeg håper du velger å respektere både deg selv og den du skal gifte med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

Hva får deg til å tro at du vil holde deg til denne ene gangen? Er fare for at du vil gjøre det flere ganger når du først har tråkket over grensen fra før av.......

Og hva vil du angre mest på:

Å IKKE å ha deg med en ukjent fyr?

Eller å ha sveket den du elsker mest på jord?

Er likevel usikker på om dette er en ekte tråd, det lyser TROLL lang vei her :)

Og hvis ikke, hva med å inngå en avtale med din forlovede? Du finner deg en fremmed mann, han finner seg en ny snasen hot dame han tenner på, så kan dere kose dere i hvert deres rom en hel natt. Må jo behandles likt :)

Endret av Høne Pøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...