Gå til innhold

For oss som tar førerkortet


Brooke Penelope

Anbefalte innlegg

Gjest Enchanted

uh, hadde kjøretime i dag da! Det gikk utrolig bra :D Lærern var kjempehyggelig og i tillegg litt fin, haha. Det gjør jo ikke noe, haha :popcorn: Neste mandag skal jeg ha min første kjøretime i byen og det gruer jeg meg litt til! Mye å holde styr på å tenke på samtidig!!

Når det gjelder kø for å ta oppkjøring: Broren til venninna mi har stått på venteliste i ett år nå :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nanette

uh, hadde kjøretime i dag da! Det gikk utrolig bra :D Lærern var kjempehyggelig og i tillegg litt fin, haha. Det gjør jo ikke noe, haha :popcorn: Neste mandag skal jeg ha min første kjøretime i byen og det gruer jeg meg litt til! Mye å holde styr på å tenke på samtidig!!

Når det gjelder kø for å ta oppkjøring: Broren til venninna mi har stått på venteliste i ett år nå :O

Hvor i landet bor dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uh, hadde kjøretime i dag da! Det gikk utrolig bra :D Lærern var kjempehyggelig og i tillegg litt fin, haha. Det gjør jo ikke noe, haha :popcorn: Neste mandag skal jeg ha min første kjøretime i byen og det gruer jeg meg litt til! Mye å holde styr på å tenke på samtidig!!

Når det gjelder kø for å ta oppkjøring: Broren til venninna mi har stått på venteliste i ett år nå :O

Ett år? Det hørtes helt usannsynlig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode kjøreskoler/flinke kjørelærere å anbefle i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode kjøreskoler/flinke kjørelærere å anbefle i Oslo?

Jeg går selv på Tempo trafikkskole i oslo og er superfornøyd. Jeg hadde en annen kjøreskole for noen år tilbake som var utrolig dårlig, derfor sjekket jeg ekstra godt rundt denne gangen før jeg valgte en. Tempo er veldig profesjonell (hvertfall i forhold til den forrige jeg hadde) og lærerene er kjempedyktige. Kjørelæreren min har forklart meg ting som jeg har forstått med en gang, men som jeg aldri forstod da den forrige kjørelæreren min prøvde å forklare det. Og det er ikke dårlig, så grønn jeg er når det kommer til bil ;) Jeg har også hørt at de har lav strykprosent og jobber gjerne intensivt om man ønsker lappen fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer og 24 minutter igjen til oppkjøring! HJELP!

Lykke til :) Jeg skal krysse alt jeg har for deg ;) Det kommer sikkert til å gå kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer og 24 minutter igjen til oppkjøring! HJELP!

jeg krysser alt jeg har får deg også :) det kommer til å gå så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ;)

Kanskje et dumt spørsmål, men må man ha med kontanter når man skal betale for kjøretimen? :sjenert:

Jeg har gjort begge deler, altså måtte betale kontant, samt å betale med kort. Det avhenger av stedet tror jeg.

Men hvis du må betale kontant, så tror jeg du har krav på å få info om det på forhånd, da det ikke er vanlig lenger å gå rundt med 1000+ i cash nå tildags.

For å gi deg ett skikkelig svar; nei, ikke ha med kontanter, men ta med bankkort.

NB; husk å få kvitteringer på alle betalinger du gjør til kjøreskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Taxmannen

THANK YOU ALLE SAMMEN! Det er kjempedeilig å være ferdig med det nå. Har kjørt en del rundt, kjempegøy :)

Kos deg:) veldig deilig og ha det unnagjort. Må bare kjøre og skaffe erfaring. Det er nå du virkelig lærer deg og kjøre. Bare ikke kjør fra deg lappen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Jeg har fått kjøretime på onsdag,gruer meg;-) JEg har nok lagt meg til endel uvaner på 14 år*ler* har oppkjøring 12 oktober;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arti å lese alle innleggene her=) jeg har hatt lappen i 1 år nå og sitter å blogger om det. (jeg kan ikke kjøre)...

Synes det er så mye obligatorisk som koster flesk og egentlig er helt unyttig..

Uansett.. jeg må få skryte på meg å ha den beste måten å regne bremselengde og reaksjonstid på. Håper dere skjønner forklaringa mi da..

sjekk den ut her:http://miameland.blogg.no/1283722235_veien_til_frerkortet.html

Håper dere skjønner hva jeg mener da=) det var veldig til hjelp for meg, men jeg kan ikke å forklare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...